Αττική οδός: Σε ποιες περιοχές της Αθήνας εξετάζει την επέκτασή της

Αττική οδός: Την επαναφορά της πρότασης για την Σήραγγα Αργυρούπολης, αλλά και συνδέσεις με Πετρούπολη, κέντρο Αθήνας και Ραφήνα εξετάζει η “Αττική οδός” , όπως είπε μεταξύ άλλων, ο Διευθύνων Σύμβουλος των Αττικών Διαδρομών, Βασίλης Χαλκιάς, σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, για τις Αστικές Μεταφορές στην Αττική.

Στην παρουσίαση του, πρότεινε μία άλλη προσέγγιση για την ολοκλήρωση του βασικού δικτύου της Αττικής. Βασικός άξονας σε αυτό ήταν η πρόταση για την ενεργοποίηση του Κόμβου 19, που δεν είναι άλλος από τον άξονα Αργυρούπολη-Κορωπί-Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος.

Πρόκειται για διαδρομή με εκκίνηση την περιοχή της Αργυρούπολης, διασχίζει τον Υμηττό μεν την κατασκευή σήραγγας και καταλήγει σε ένωση με το υφιστάμενο δίκτυο της Αττικής Οδού.

Αντίθετα, για την λεγόμενη «Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης», προτείνει να υλοποιηθεί ως αυτοτελές έργο καθώς δεν συνδέεται άμεσα με το δίκτυο της Αττικής Οδού.

Ενδιαφέρον έχει επίσης η πρόταση του, για σύνδεση της Αττικής Οδού με την Πετρούπολη που σήμερα είναι τελείως ξεκομμένη από αυτήν και μπορεί να την προσεγγίσει μέσω Κηφισού.

Εκεί, ο κ.Χαλκιάς προτείνει την κατασκευή μίας μικρής σήραγγας (περίπου 1.000 μέτρων) που θα συνδέσει την περιοχή με την Περιφερειακή Αιγάλεω και κατ` επέκταση με την Αττική Οδό.

Πρόκειται για μία «έξυπνη» επέκταση που φέρνει τα δυτικά προάστια, μέσα στο δίκτυο του αστικού αυτοκινητόδρομου.

Επαναφέρει, άλλη παλαιότερη πρόταση για σύνδεση του κέντρου της Αθήνας με την Αττική Οδό, μέσω της οδού Ούλωφ Πάλμε, για να αποσυμφορηθεί η Κηφισίας και η Μεσογείων αλλά και η Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή.

Είναι ένας ξεχωριστός κλάδος που θα μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί από την Περιφερειακή Υμηττού. Εκεί θα μπορούσε χρησιμοποιηθεί το υπάρχον δίκτυο της περιοχής με κατάλληλες τροποποιήσεις και θα φτάνει μέχρι την Ούλωφ Πάλμε.
Επίσης προτείνει την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και ολοκληρώνει με την επέκταση της Αττικής Οδού μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας και την βόρεια πύλη του Αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος.

Για τα έργα «εντός» της υφιστάμενης Αττικής Οδού, ο επικεφαλής της Αττικής Οδού, προτείνει:

-Ένα νέο ρεύμα εξόδου στον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόφωσης που παρουσιάζονται συχνά προβλήματα λόγω κίνησης.

-Την αύξηση από 3 σε 4 λωρίδες στο κεντρικό τμήμα της Αττικής Οδού (προφανώς μιλά για το τμήμα Μεταμόρφωση-Δ.Πλακεντίας).

-Ανισόπεδες αναστροφές στους Α/Κ Λεονταρίου και Παλλήνης

Aυτά τα έργα για να υλοποιηθούν άμεσα, σύμφωνα με τον κ.Χαλκιά θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν, είτε με ανάθεση στην Αττική Οδό ή με άλλους τρόπους που θα μπορούσε να διερευνήσει το Δημόσιο.

Δίνοντας και μερικά στοιχεία κίνησης ο Βασίλης Χαλκιάς, σημείωσε ότι και πάλι έχουν εμφανιστεί σημεία κορεσμού στο τμήμα της Αττικής Οδού Μεταμόρφωση-Δ.Πλακεντίας.

Σημείωσε πως υπάρχει συσχέτιση του ΑΕΠ με την κυκλοφορία.

Το 2009 η ημερήσια κίνηση είχε φτάσει τα 310.000 οχήματα την ημέρα. Με την κρίση ο αριθμός αυτός έπεσε στα 196.000 οχήματα (πτώση 38%). Σήμερα σύφωνα με τα στοιχεία, η κίνηση «έχει τσιμπήσει». Μία καθημερινή την Αττική Οδό χρησιμοποιούν περίπου 225.000 οχήματα.

Σε αναδιαμόρφωση του πλάνου προσλήψεων των Ειδικών Φρουρών οδηγείται το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας. Αιτία της μερικής αναδιαμόρφωσης είναι ο απρόβλεπτος χρόνος που απαιτείται για την εξέταση των ενστάσεων.

Με βάση τα δεδομένα αυτά, νεότερες πληροφορίες από πηγές της ΕΛ.ΑΣ., αναφέρουν ότι στο νέο χρονοδιάγραμμα προβλέπεται ότι οι ψυχοτεχνικές και αθλητικές δοκιμασίες θα γίνουν έως τις 15 Οκτωβρίου.

Με πληροφορίες από Ypodomes.com


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here