Παπαδημητρίου: Η εταιρεία διαμάντι της Καλαμάτας με ιστορία 80 ετών

Λίγες μόλις ημέρες, αφότου ο ανεμοστρόβιλος «σάρωσε» το εργοστάσιο της Αφοί Παπαδημητρίου ΑΒΕΤ στην Καλαμάτα, κι ενώ η διοίκηση μετρά ακόμα τις «πληγές» που προκάλεσε με το «πέρασμά» του στην εταιρεία, ο διευθύνων σύμβουλος Χρίστος Παπαδημητρίου, ανοίγει «τα χαρτιά» του στο newsit.gr.

Μιλά για τα «σημάδια» που άφησε πίσω του το έντονο καιρικό φαινόμενο, τα επεκτατικά σχέδια του διάσημου καλαματιανού βαλσαμικού ξυδιού, καθώς και για τις προοπτικές, που διαγράφει το λιανεμπόριο τροφίμων.

Ο επικεφαλής της εταιρείας, που κατάφερε να τοποθετήσει το ελληνικό βαλσαμικό ξύδι, στα ράφια κολοσσιαίων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, αλλά και στα εστιατόρια των μεγαλύτερων ξενοδοχειακών αλυσίδων του κόσμου, τονίζει ότι: «Η καταμέτρηση των ζημιών που άφησε πίσω του ο ανεμοστρόβιλος, είναι ακόμα σε εξέλιξη. Αυτό όμως που έχει σημασία, είναι ότι υπήρξαμε τυχεροί που οι ζημιές ήταν αποκλειστικά και μόνο υλικές».

Ο κ.Χρίστος Παπαδημητρίου

Εκτός από τους αποθηκευτικούς χώρους και τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, ως επί το πλείστον, καταστράφηκαν εμπορεύματα που προορίζονταν για να διακινηθούν στην αγορά, τόσο την εγχώρια, όσο και τις 35 χώρες που συνολικά εξάγονται. Αυτές τις ημέρες, στην εταιρεία, επανελέγχουν τις παραγγελίες προσπαθώντας παράλληλα, να ολοκληρώσουν τον απολογισμό των ζημιών.

Οι ζημιές στο εργοστάσιο από την κακοκαιρία
Το εξαγωγικό στοίχημα

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική που χαράσσει στις αγορές του εξωτερικού. Σε αυτό το πλαίσιο, διέκοψε τις εξαγωγές προς το Ντουμπάι κι άλλες μη κερδοφόρες αγορές, ενώ αντίθετα δρομολογεί τη διεύρυνση της παρουσίας της σε χώρες που εμφανίζουν τις καλύτερες επιδόσεις, όπως: Τα Βαλκάνια, την Κεντρική Ευρώπη και τη Ρωσία. Μεταξύ άλλων, ετοιμάζεται να αυξήσει τις εξαγωγές προς την Ουγγαρία, τη Τσεχία, την Φιλανδία και τη Ρουμανία, καθώς η ζήτηση, σε αυτές τις χώρες, ακολουθεί ανοδική πορεία.

«Καθοριστικό ρόλο παίζουν οι food bloggers, αφού με δική τους πρωτοβουλία, επιλέγουν συνταγές με κρέμα βαλσαμικό Παπαδημητρίου. Αυτό μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους τόσο στην εταιρεία, όσο και ως Έλληνες, καθώς κάποτε το βαλσαμικό ξύδι αποτελούσε προνόμιο των Ιταλών. Η εταιρεία πραγματοποιεί πωλήσεις 5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων, οι μισές πραγματοποιούνται στην εγχώρια αγορά και οι υπόλοιπες στο εξωτερικό. «Για να διατηρηθεί η ανοδική πορεία των πωλήσεων μας, αλλά και γενικότερα των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, καθοριστικό ρόλο θα παίξει το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον. Όταν υπάρχει σταθερότητα και αισιοδοξία οι πωλήσεις ανεβαίνουν» εξηγεί ο Χ. Παπαδημητρίου.

Όσον αφορά στην εγχώρια αγορά, ιδιαίτερη απήχηση γνωρίζουν τα πιο πρόσφατα λανσαρίσματα της εταιρείας: η κέτσαπ με βαλσαμικό ξύδι και η μουστάρδα, η οποία μάλιστα κατάφερε να καταταχθεί δεύτερη στα μερίδια αγοράς στην κατηγορία της, μετά από τη Hellmann’s.Τρίτη γενιά

H Παπαδημητρίου ΑΒΕΤ ιδρύθηκε το 1939, παράγοντας και εξάγοντας, αρχικά σταφίδα, ενώ σήμερα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων στη Νότια Ελλάδα, που δίνει έμφαση στη μεσογειακή διατροφή.

Η πολιτική ανάπτυξής της εστιάζει, στο 100% φυσικό βαλσαμικό ξύδι που παράγεται αποκλειστικά από ελληνική σταφίδα καθώς και τη νέα γενιά καινοτόμων μεσογειακών προϊόντων με βάση το ξύδι. Εκπρόσωπος της τρίτης γενιάς, ο Χ. Παπαδημητρίου έχει ζήσει τις αλλαγές στην αγορά σταφίδας και την απόφαση του πατέρα του να στραφεί στην παραγωγή βαλσαμικού ξυδιού το 1998.

Μετά τις σπουδές του σε business και marketing στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, εντάχθηκε στην εταιρεία το 2004 και σε αυτόν οφείλεται κυρίως, ο εκσυγχρονισμός της εταιρικής ταυτότητας. Η εταιρεία αποτελεί μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Πηγή: www.newsit.gr

Αφήστε ένα μήνυμα

Please enter your comment!
Please enter your name here