Σεισμός: Κλειστά σχολεία στα Κύθηρα – Εντατικοί έλεγχοι για την στασιμότητα των κτιρίων.

Ο σεισμός των 6,1 Ρίχτερ προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση σε Κύθηρα, Κρήτη αλλά και Αττική. Οι εντολές του Γιώργου Πατούλη…

Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει για τα σχολεία της Αττικής μετά το σημερινό σεισμό νότια των Κυθήρων, αντιθέτως κλειστά θα παραμείνουν σήμερα όλα τα σχολεία στο νησί για την ασφάλεια των μαθητών, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από τον περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη.

Ο τελευταίος βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με το δήμαρχο Κυθήρων Ευστράτιο Χαρχαλάκη προκειμένου να ενημερώνεται συνεχώς για το αν υπάρχουν προβλήματα στο νησί, εξαιτίας της ισχυρής σεισμικής δόνησης.

Με εντολή του ιδίου, κλιμάκιο μηχανικών της Περιφέρειας που βρίσκεται στα Κύθηρα πραγματοποιεί αυτοψίες στα δημόσια κτίρια και στα σχολεία, προκειμένου να διαπιστώσει την κατάσταση των κτισμάτων.

Πρόκειται για κλιμάκιο τεσσάρων μηχανικών της Περιφέρειας Αττικής που βρίσκεται στο νησί λόγω έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη, και αυτή την ώρα υπό τον συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Νήσων Βασιλικής Θεοδωρακοπούλου-Μπόγρη πραγματοποιεί αυτοψίες σε όλα τα δημόσια κτίρια και στα σχολεία, για τυχόν ζημιές που έχουν προκληθεί από το σεισμό.

Για την ασφάλεια των μαθητών αλλά και προκειμένου οι μηχανικοί να επιθεωρήσουν την κατάσταση των σχολικών κτιρίων, όλα τα σχολεία στα Κύθηρα σήμερα θα παραμείνουν κλειστά.Τρόμος στα Κύθηρα κατά τη διάρκεια του σεισμού

Όπως συνέβη σε Ηράκλειο και Χανιά, οι μαθητές βγήκαν από τις τάξεις τους και κατέβηκαν στις αυλές. Όλα κύλησαν ομαλά χωρίς να αναφερθεί κανένας τραυματισμός. Όσοι βρίσκονταν στα σπίτια τους, προσπάθησαν να ξεπεράσουν το αρχικό σοκ και να βγουν ψύχραιμα στους δρόμους.

Ο Ευθύμιος Λέκκας πρόεδρος του ΟΑΣΠ αναφερόμενος στον συγκεκριμένο σεισμό είπε ότι σεισμοί τέτοιου μεγέθους είναι συνήθως οι κύριοι και δεν δημιουργούν προβλήματα. Ο Γεράσιμος Χουλιάρας με ανάρτησή του στο Facebook ξεκαθαρίζει ότι ο σεισμός των Αντικυθήρων δεν έχει καμία σχέση με τον σεισμό της Αλβανίας.

Πηγή: www.newsit.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here