Εννέα απλές και αποτελεσματικές ασκήσεις για να ξεπιαστείτε (vid)

Οι καλύτερες ασκήσεις stretching για κάθε πιάσιμο.

Πόσο συχνά ταλαιπωρείστε από πόνους στη μέση, τον αυχένα, το χέρια ή τα πόδια;

Αν εργάζεστε σε γραφείο, μάλλον πολύ συχνά, κι αυτό γιατί καθημερινά είστε αρκετές ώρες σε καθιστή θέση, γεγονός που επιδεινώνει τα ορθοπεδικά προβλήματα.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι πρέπει να κάνετε τακτικά διαλείμματα για να “ξεπιάνεστε” και να περπατάτε για να κυκλοφορεί το αίμα σε αρτηρίες και φλέβες.

Έρευνα έδειξε ότι οι ασκήσεις “τεντώματος” σε άτομα που κάνουν καθιστική εργασία μπορεί να μειώσουν τον πόνο μέχρι και 72%. Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι η περιορισμένη έστω άσκηση στο γραφείο μειώνει το στρες τόσο στο σώμα όσο και στο μυαλό.

Το τέντωμα κάνει το σώμα πιο ευέλικτο, βελτιώνει τη διάθεσή μας και μειώνει τον πόνο. Υπάρχουν λοιπόν ορισμένες απλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να ξεπιαστείτε. Μάλιστα δεν χρειάζεται να αφιερώνετε περισσότερα από 10 λεπτά καθημερινά.

Δείτε ποιες ασκήσεις μπορείτε να κάνετε για να μην ταλαιπωρήστε από τους πόνους που προκαλούνται από την καθιστική σας εργασία, στο βίντεο που ακολουθεί.

πηγή: Mothersblog.gr


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here