Κορονοϊός – Πάτρα: Τεράστιες λίστες αναμονής για κούρεμα και βαφή!

Κορονοϊός: Κοσμοσυρροή αναμένεται στα ελληνικά κομμωτήρια μετά την άρση των μέτρων – Στην Πάτρα όλες οι πληροφορίες κάνουν λόγο για τεράστιες λίστες αναμονής για κούρεμα και βαφή.

Το thebest.gr μίλησε με έξι γνωστά κομμωτήρια της πόλης και όπως διαπιστώθηκε δεν θα προλαβαίνουν να εξυπηρετούν πελάτες μόλις λήξει το lockdown – πιθανότατα σε λίγες μέρες.

Πολλοί κομμωτές έκαναν εκτροπή των επαγγελματικών τους τηλεφώνων στα προσωπικά τους κι έτσι τις τελευταίες μέρες άρχισαν να δέχονται και κλήσεις για ραντεβού.

«Απελπισμένες» πελάτισσες ζητούσαν συμβουλές και τρόπους να περιποιηθούν τα μαλλιά τους και κυρίως για να αντιμετωπίσουν την άβαφη ρίζα που τους χαλούσε την ψυχολογία, σε συνδυασμό με την όλη κατάσταση που επικρατούσε.

«Οι περισσότεροι επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού και για την πρώτη μέρα, αν αυτό είναι δυνατόν. Ήδη είναι σε αναμονή πάνω από 20 άτομα που περιμένουν να έρθουν στο κομμωτήριο, το συντομότερο. Δεδομένο είναι ότι προς το παρόν δεν έχουμε ενημερωθεί για το πότε και πώς ακριβώς θα πρέπει να λειτουργήσουμε και άρα δεν είμαστε σε θέση να κλείσουμε τα ραντεβού που μας ζητάνε. Μέχρι στιγμής και όλο αυτό το διάστημα καλούμαστε να βοηθήσουμε, από μακριά και με όποιον τρόπο μπορούμε, πελάτισσες που κυρίως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τη βαφή και το χρώμα των μαλλιών τους. Υπήρχαν περιπτώσεις όπου τις καθοδηγήσαμε προκείμενου να προμηθευτούν την πιο κατάλληλη γι αυτές βαφή από το σουπερμάρκετ αλλά δυστυχώς με αυτό το τρόπο είναι πολύ δύσκολο να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα» αναφέρει στο thebest.gr η Μαρία Θανάση από το Modus Hair Works.

«Μέχρι στιγμής 40 έως 50 άτομα βρίσκονται σε αναμονή προκειμένου να κλείσουν ραντεβού και να έρθουν επιτέλους στο κομμωτήριο. Το διάστημα που μας πέρασε, όσο αυτό ήταν δυνατόν, προσπαθούσαμε να δίνουμε οδηγίες κυρίως για βαφές και χρώματα αλλά σε πολλές περιπτώσεις το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που θα έπρεπε. Πολλές γυναίκες χάλασαν το χρώμα των μαλλιών τους καθώς είναι δύσκολο μία γυναίκα να έχει το αποτέλεσμα που θέλει μακριά από το κομμωτήρια» εξηγεί η Ελπίδα Μαστροκάλου από το Golden Chic Hair.

«Η πρώτη εβδομάδα είναι κιόλας κλεισμένη, ενώ ξέρουμε ότι πολλά από τα ραντεβού που μας ζητούν τώρα, θα πραγματοποιηθούν σε βάθος χρόνου, και μπορώ να πω ότι αυτό είναι κάτι που το αντιλαμβάνεται ο περισσότερος κόσμος και δείχνει κατανόηση. Γνωρίζουμε άλλωστε ότι αρχικά θα μπορούμε να κάνουμε λίγα ραντεβού τηρώντας συγκεκριμένους κανόνες, όπως είναι η χρήση μάσκας και αντισηπτικού, αλλά και οι αποστάσεις μεταξύ των πελατών που θα εξυπηρετούμε. Η βασική συμβουλή που δίναμε όλο αυτό το διάστημα στις γυναίκες που μας τη ζητούσαν ήταν να μην πειράξουν τα μαλλιά τους έτσι ώστε να μη χρειαστεί να κάνουμε διορθώσεις και να δουλέψουμε πάνω στα μαλλιά που είχαν φτιάξει πριν την καραντίνα. Από εκεί και πέρα δίναμε τη λύση κάποιων ειδικών σπρέι που βοηθούν να διατηρηθούν – κατά κάποιον τρόπο – τα μαλλιά σε μια καλή κατάσταση», αναφέρει η Κοραλία Συνοδινού από το Koralia Hair & Beauty.

«Περιμένουμε να έχουμε τις ακριβείς οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσουν τα κομμωτήρια το επόμενο διάστημα. Να γνωρίζουμε για παράδειγμα πόσους μπορούμε να εξυπηρετήσουμε μέσα σε ένα μισάωρο κ.α. Το διάστημα της καραντίνας προσπαθούσαμε να βοηθήσουμε τους πελάτες από απόσταση. Στέλναμε μάλιστα και βίντεο με το τι θα πρέπει να κάνουν προκειμένου να φτιάξουν τα μαλλιά τους όμως δεν ήταν εύκολο. Υπάρχει περίπτωση πελάτη που προσπαθώντας να κουρευτεί με την μηχανή, κατά λάθος, «τα πήρε όλα» και δεν έμεινε τίποτα» λέει ο Γιώργος Σπυρόπουλος από το GS Hair Salon.

«Ήδη οι δύο πρώτες εβδομάδες είναι γεμάτες. Το θετικό είναι ότι στο χώρο μας εργαζόμαστε 23 άτομα κι έτσι θα είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε και να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα και τηρώντας όλες τις οδηγίες των ειδικών», λέει o Χρήστος Φόντας από το Christian Tete Hair Salon.

«Το τηλέφωνο τις τελευταίες μέρες χτυπάει συνέχεια, όμως σε αυτή τη φάση δεν είμαστε σε θέση να κλείσουμε ραντεβού και να έχουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα βάσει του οποίου θα υποδεχθούμε τους πελάτες μας, καθώς δεν γνωρίζουμε πόσα άτομα και με ποιους ακριβώς κανόνες μπορούμε να εξυπηρετούμε. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να κρατάμε μία σειρά προτεραιότητας και μία λίστα αναμονής η οποία φτάνει, μέχρι αυτή τη στιγμή, τα πενήντα άτομα. Όλο αυτό το διάστημα δεχόμαστε και τηλέφωνα από πελάτες που ζητούσαν οδηγίες για να περιποιηθούν με κάποιο τρόπο τα μαλλιά τους, όμως η απάντηση τις περισσότερες φορές ήταν ότι είναι καλύτερα να μην κουράζουν τα μαλλιά τους με ενέργειες που δεν ξέρουμε αν θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα», εξηγεί στο thebest.gr ο Νίκος Xρυσανθακόπουλος από το Tailored Salon.

Όπως και να έχει, τα κομμωτήρια με το που θα ανοίξουν θα έχουν πολλή δουλειά και θα χαρίσουν αέρα ανανέωσης που τόσο έλειψε αυτό το διάστημα της καραντίνας που κράτησε τις γυναίκες μακριά από το χώρο που λατρεύουν!

πηγή: thebest.gr

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here