Ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της διαφημιστικής που διαχειρίστηκε το 20.000.000€ από την «Ελεύθερη Ώρα»

«Άρχισαν τα όργανα» πέρα από τις φωνές και την αγανάκτηση σχετικά με την περιβόητη λίστα με τα ΜΜΕ και τα ποσά που εισέπραξαν από την «πίτα» των 20.000.000 για την καμπάνια #ΜένουμεΣπίτι.

Τον χορό των ασφαλιστικών μέτρων έσυρε σήμερα η εφημερίδα «Ελεύθερη Ώρα», (μετά το εξώδικο που είχε αποστείλει τον προηγούμενο μήνα) η οποία ζητεί αφενός απαντήσεις για το θέμα της, μη συμμετοχής της στο πακέτο της καμπάνιας και αφετέρου απαιτεί να δημοσιοποιηθούν τα ποσά που μοιράστηκαν.

Δείτε εδώ την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της διαφημιστικής εταιρείας «INITIATIVE»

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here