Το Διαδίκτυο είναι το κατεξοχήν μέσο που χρησιμοποιούν 4 στις 10 Ελληνίδες για την ενημέρωσή τους

Οι Ελληνίδες «ξοδεύουν» αρκετό χρόνο στο Διαδίκτυο για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους, καθώς και για επαγγελματικούς λόγους, με το 42% εξ αυτών να το χρησιμοποιούν κυρίως ως μέσο ενημέρωσης.

Ακολουθεί το 31% που κάνει χρήση του Διαδικτύου για ψυχαγωγία, streaming και social media, ενώ μόνο ένα 27% των Ελληνίδων το χρησιμοποιεί κυρίως για επαγγελματικούς λόγους.

Στο μεταξύ, τέσσερις στις δέκα Ελληνίδες βρίσκονται καθημερινά online έως 4 ώρες, ενώ το 30% είναι ημερησίως online περίπου 8 ώρες. Μόλις το 16% αφιερώνει έως 2 ώρες την ημέρα, ενώ υπάρχει και ένα σημαντικό ποσοστό, που φτάνει στο 14%, το οποίο αφιερώνει πάνω από 10 ώρες την ημέρα στο Διαδίκτυο!

Σύμφωνα με έρευνα της devolo Greece σε συνεργασία με το womanidol.gr, οι αγαπημένες συσκευές για πρόσβαση στο Internet, όπως ίσως ήταν αναμενόμενο, είναι το κινητό τηλέφωνο και ο υπολογιστής, καθώς το 48% χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο από smartphone και το 45% από υπολογιστή (desktop ή laptop). Στη συνολική κατάταξη, ακολουθούν τα tablets με μόλις το 6%, ενώ τελευταίες έρχονται οι «έξυπνες» τηλεοράσεις και οι κονσόλες, που μάλλον αποτελούν ανδρική υπόθεση, καθώς μόνο 1% των γυναικών κάνει χρήση αυτών.

«Άγνοια» σε θέματα ασφαλείας

Πάντως, αν και η σχέση των γυναικών με το Διαδίκτυο είναι πολύ στενή, δεν ισχύει το ίδιο και για τη σχέση τους με θέματα ασφαλείας, καθώς λιγότερο από το ένα τρίτο λαμβάνει τις απαραίτητες προφυλάξεις, όταν είναι online. Μόλις το 27% των γυναικών δήλωσε ότι ενημερώνεται συνεχώς και προστατεύεται αποτελεσματικά από τους κινδύνους στο Internet, ενώ το 68% γνωρίζει μόνο βασικά κομμάτια που αφορούν στην ασφάλεια και ίσως και να χρησιμοποιεί προγράμματα antivirus για να προστατευτεί.

Τέλος, υπάρχει και ένα ποσοστό 5% των γυναικών που δεν γνωρίζει κάτι για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, δεν προστατεύεται και δεν ενημερώνεται, με αποτέλεσμα να είναι εκτεθειμένο σε απειλές και κινδύνους.

Ωστόσο, σχεδόν μία στις δύο γυναίκες (43%) δηλώνει ότι ανησυχεί πολύ για τη διαρροή και παράνομη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων, όταν σερφάρει. Στη δεύτερη θέση σε ποσοστό 28%, βρίσκεται ο φόβος για απάτη οικονομικής φύσης, ενώ ακολουθούν το ακατάλληλο περιεχόμενο που μπορεί να φτάσει σε παιδιά με ποσοστό 23%. Τελευταία βρίσκεται η παρενόχληση μέσω των social media, με μόλις το 6% των γυναικών να φοβάται ενδεχομένως για προσβλητικά ή ακατάλληλα σχόλια και μηνύματα.

Router, εμβέλεια και συνδεσιμότητα

Η έρευνα εξέτασε και τις συνθήκες που αφορούν την σύνδεση του Internet στο οικιακό δίκτυο, τα σημεία που μπορεί να χρειάζονται ενίσχυση στο σπίτι και κατά πόσο οι γυναίκες γνωρίζουν για τις επιλογές βελτίωσης του σήματος. Οι συμμετέχουσες στην έρευνα γνωρίζουν ότι η τοποθέτηση του router και η διαρρύθμιση του σπιτιού επηρεάζουν την εμβέλεια του σήματος του Internet.

Στο μεταξύ, ενώ το 99% θέλει να έχει σύνδεση σε όλο το σπίτι, μόλις το 20% χρησιμοποιεί λύσεις επέκτασης του σήματος, όπως συσκευές τεχνολογίας powerline (Internet μέσω της ηλεκτρικής καλωδίωσης) ή και repeaters (για την αναμετάδοση σήματος).

Πάντως, το 47% των Ελληνίδων δηλώνει έτοιμο να επενδύσει σε εξοπλισμό, που μπορεί να βελτιώσει το οικιακό δίκτυο, τη στιγμή που ένα 48% δεν έχει καταλήξει αν αξίζει μια τέτοια επένδυση. Αυτό που πιστεύουν ότι ευθύνεται για τη μη ικανοποιητική σύνδεση στο σπίτι, πέρα από την διαρρύθμιση και τη θέση του router σε ποσοστό 28% το κάθε ένα, είναι η ταυτόχρονη σύνδεση πολλών συσκευών.

Το 23% πιστεύει ότι, όταν είναι συνδεδεμένες ταυτόχρονα στο διαδίκτυο πολλές συσκευές, η ταχύτητα και η αποδοτικότητα μειώνονται. Είναι γεγονός ότι η έλλειψη τεχνολογίας Mesh WiFi προκαλεί προβλήματα στην ταυτόχρονη σύνδεση, κάτι που μόλις το 32% των γυναικών δείχνει να το γνωρίζει.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here