Πανδημία: Αλυσίδα εφοδιασμού φαρμάκων


Όταν η πανδημία COVID-19 άρχισε να σαρώνει στις ΗΠΑ φέτος, οι πρώτοι φόβοι για έλλειψη κρίσιμων φαρμακευτικών προμηθειών και σωστικών φαρμάκων μειώθηκαν γρήγορα από μια αλυσίδα εφοδιασμού που ανταποκρίνεται και αντέχει.

Καθώς η κρίση ξεδιπλώθηκε και η προσοχή του κοινού επικεντρώθηκε σε ελλείψεις καθημερινών αντικειμένων όπως χαρτί υγείας, χαρτοπετσέτες και απολυμαντικά, άρχισαν επίσης να ανησυχούν ασθενείς με κρίσιμες ανάγκες για θεραπείες που κυμαίνονται από ινσουλίνη έως εισπνευστήρες.

Οι κατασκευαστές ανησυχούν επίσης. Ήταν η φαρμακευτική βιομηχανία έτοιμη να ανταποκριθεί στην πρόκληση; Ιδιαίτερα επειδή – σύμφωνα με τους μέσους όρους της βιομηχανίας – μεταξύ 70% και 80% των API (ενεργά φαρμακευτικά συστατικά) κατασκευάζονται στην Κίνα και περίπου 40% έως 50% των γενόσημων φαρμάκων παράγονται στην Ινδία.

Επιπλέον, υπήρχαν πρώιμες ελλείψεις προστατευτικού εξοπλισμού όπως μάσκες προσώπου, ασπίδες προσώπου και φορέματα για εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης πρώτης γραμμής και άλλοι βασικοί εργαζόμενοι, όπως συνεργάτες στα κέντρα διανομής της AmerisourceBergen. Η AmerisourceBergen είναι ένας από τους κύριους φορείς διανομής φαρμακευτικών προϊόντων χονδρικής της χώρας.

Η εταιρεία παραλαμβάνει, συσκευάζει και αποστέλλει περίπου 4 εκατομμύρια φαρμακευτικά προϊόντα και προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης καθημερινά και εξυπηρετεί περισσότερα από 65.000 νοσοκομεία, φαρμακεία, ιατρεία και κλινικές ετησίως.

«Η οικογένεια και οι φίλοι μας έλεγαν ότι δεν κατάλαβαν πραγματικά τι κάναμε κάθε μέρα», δήλωσε η Heather Zenk, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Στρατηγικής Παγκόσμιας Προμήθειας στο AmerisourceBergen. «Τώρα η αλυσίδα εφοδιασμού είναι κάτι για το οποίο μιλάμε γύρω από το τραπέζι της κουζίνας».

Η άμεση ανταπόκριση της εταιρείας ήταν να διασφαλίσει ότι οι συνεργάτες της πρώτης γραμμής – κυρίως συνεργάτες του κέντρου διανομής, νοσοκόμες που αντιμετωπίζουν ασθενείς και το φαρμακείο – παρακολουθούνταν για την υγεία και παρείχαν τον προστατευτικό εξοπλισμό που χρειάζονταν.

Εάν κάποιος στο AmerisourceBergen μπορούσε να εργαστεί από το σπίτι, του ζητήθηκε να το κάνει. Ταυτόχρονα με αυτές τις ενέργειες ήταν ένα πρόγραμμα για την υποστήριξη συνεργατών πρώτης γραμμής που παρείχαν ανάγκες ημερήσιας φροντίδας και εξοφλήθηκε χρόνος για υπαλλήλους που είτε χρειάζονταν καραντίνα είτε οι οικογένειές τους.

Πρόσθετα βήματα περιλάμβαναν καθημερινά ελέγχους θερμοκρασίας, συνεχή απολύμανση ιστότοπων αποθήκης που χρησιμοποιούν πλέον ρομπότ υπεριώδους ακτινοβολίας και μια εφαρμογή με ερωτήματα του Κέντρου Ελέγχου Νόσων για να βοηθήσει στην παρακολούθηση της υγείας των συνεργατών.

Έχοντας ένα καλό σχέδιο συνέχειας των επιχειρήσεων

“Αυτό που μας εξυπηρέτησε, τους συνεργάτες και τους πελάτες μας ήταν η ικανότητά μας να είμαστε ανθεκτικοί και να έχουμε ένα ευκίνητο επιχειρηματικό σχέδιο συνέχειας”, δήλωσε ο Erin Horvath, Πρόεδρος των Υπηρεσιών Διανομής της AmerisourceBergen.

«Καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε ορισμένες περιστάσεις όπως το να κλείσουμε ένα κέντρο διανομής για σύντομο χρονικό διάστημα, να στρέψουμε τις παραγγελίες προϊόντων σε άλλη εγκατάσταση και ακόμα να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας».

Ένα παράδειγμα ήταν το κλείσιμο της εταιρείας για αρκετές ημέρες από τη μονάδα διανομής του στο Newburgh, NY, στο αποκορύφωμα της επιδημίας COVID-19 αυτής της πολιτείας την περασμένη άνοιξη, αν και οι θετικές δοκιμές του ιστότοπου για τον ιό ήταν πολύ χαμηλές.

«Είδαμε ότι οι συνεργάτες άρχισαν να νιώθουν άβολα για να μπουν και θέλαμε να ξέρουν ότι νοιαζόμασταν και θέλαμε να τους προστατεύσουμε, οπότε αποφασίσαμε να κλείσουμε αυτό το κέντρο», είπε ο Horvath.

«Θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτήν την ενέργεια επειδή γνωρίζαμε ότι είχαμε το δίκτυο για να υποστηρίξουμε τους πελάτες, εξυπηρετώντας τους μέσω των άλλων κέντρων διανομής μας».

Με ένα δίκτυο 33 κέντρων διανομής ανθρώπινης υγείας και ειδικότητας και 19 κέντρα διανομής υγείας ζώων και αποθηκών σε εθνικό επίπεδο και περίπου 4.000 συνεργάτες τους, η AmerisourceBergen μπόρεσε να εφαρμόσει ένα ισχυρό επιχειρηματικό σχέδιο με μακροχρόνιο ιστορικό ανταπόκρισης σε άλλες φυσικές καταστροφές όπως τυφώνες, σεισμούς και πυρκαγιές.

Μόνο, αντί για ημέρα και εβδομάδες αντίδρασης, η πανδημία έχει παραμείνει για μήνες και πιθανότατα θα συνεχιστεί έως το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους.

Αυτή η ιστορία επιτυχούς αντιμετώπισης κρίσεων υποστηρίζεται από στενές συνεργασίες με διάφορους κυβερνητικούς φορείς, καθώς και από τη σχέση της με την Healthcare Ready, μια μη κερδοσκοπική εταιρεία με έδρα την Ουάσινγκτον, επικεντρωμένη στην υποστήριξη της αλυσίδας εφοδιασμού υγειονομικής περίθαλψης, συνεργαζόμενη με κυβερνητικούς φορείς και τον ιδιωτικό κλάδο τομέας.

Αυτή η συνεργασία μεταξύ του ιδιωτικού τομέα, των κυβερνητικών οργανισμών και με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς υγείας θα διαδραματίσει αναπόσπαστο ρόλο καθώς τα εμβόλια που αναπτύχθηκαν για την καταπολέμηση του COVID-19 αρχίζουν να είναι διαθέσιμα τους επόμενους μήνες και έτος.

Οι εταιρικές σχέσεις σε γενικές γραμμές θα αποτελέσουν βασικό ρόλο όσον αφορά τη διανομή και τη διαχείριση αυτών των εμβολίων, και τόσο ο Horvath όσο και ο Zenk συμφωνούν ότι το επίκεντρο ενός επιτυχημένου αποτελέσματος έχει και θα συνεχίσει να είναι ανοιχτή και διαφανής επικοινωνία.

«Νωρίς, ξέραμε να επενδύουμε το χρόνο σε τέτοιου είδους επικοινωνία, ώστε όλοι να μην παλεύουν για την ίδια μάχη για πόρους», είπε ο Ζενκ.

«Εξαιτίας αυτού, μπορέσαμε να ανταποκριθούμε στους πελάτες πολύ ειλικρινά και γρήγορα. Είδαμε πελάτες νοσοκομείων να αλλάζουν θεραπείες καθώς έμαθαν περισσότερα για τον τρόπο αντιμετώπισης του ιού. μπορέσαμε να κάνουμε τακτικά check-in μαζί τους

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ