Αεροπορική εταιρία προμήθεια εμβόλια: Η ψυχρή αλυσίδα και οι προετοιμασίες


Αεροπορική εταιρία προμήθεια εμβόλια: Τα θετικά δεδομένα σχετικά με τους υποψήφιους εμβολιασμού mfNA της Pfizer και της Moderna έχουν μετριαστεί τις τελευταίες εβδομάδες λόγω ανησυχιών για εμπόδια αποστολής για τις λήψεις, και οι δύο απαιτούν αυστηρό έλεγχο θερμοκρασίας για να παραμείνουν σταθεροί. Τώρα, καθώς το μνημειώδες καθήκον της διανομής εμβολίου COVID-19, οι αεροπορικές εταιρείες εργάζονται γρήγορα για να δοκιμάσουν τον όγκο αποστολής τους και να κλειδώσουν τις προμήθειες εμπορευματοκιβωτίων αποθήκευσης εξαιρετικά κρύων, αναφέρει το Reuters.

Η Korean Air, για παράδειγμα, υπέγραψε συμβόλαια με πέντε κατασκευαστές εμπορευματοκιβωτίων ελεγχόμενης θερμοκρασίας, ανέφερε στην υπηρεσία ειδήσεων και ενώ τώρα λέει ότι έχει επαρκή χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων, συνεχίζει να επιδιώκει επιπλέον συμφωνίες με ειδικούς αποθήκευσης.

Η Air France, εν τω μεταξύ, σχεδιάζει να δοκιμάσει τις δυνατότητες αποστολής της με έναν ανώνυμο φαρμακοποιό μέσω της χρήσης εμβολίων ersatz – που αποστέλλονται σε εξαιρετικά κρύες θερμοκρασίες – ενδεχομένως μέσω του αεροδρομίου Schiphol στο Άμστερνταμ. Η δοκιμαστική περίοδος θα δει την Air France να χρησιμοποιεί ξηρά παγωμένα κουτιά, τα οποία μπορούν να αποθηκεύσουν πάνω από 5.000 δόσεις έκαστη, δήλωσε ο ειδικός διευθυντής φορτίου της Air France-KLM, Béatrice Delpuech στο Reuters. Ο μεταφορέας φορτίου κοιτάζει επίσης μεγαλύτερα εξαιρετικά κρύα εμπορευματοκιβώτια από τον ειδικό στη Γερμανία μόνωση va-Q-tec για μελλοντικές αποστολές.

Άλλοι απομακρύνονται εντελώς από τον ξηρό πάγο. Εκτός από τα πιθανά εμπόδια παρακολούθησης της θερμοκρασίας, τα αεροπλάνα μπορούν να μεταφέρουν τόσο μεγάλο μέρος του υλικού – έως και 1 τόνο σε ψυγεία, μονωμένα δοχεία σε αεροπλάνα μεγάλου σώματος, δήλωσε το Reuters, επικαλούμενο μια λευκή βίβλο DHL για τη μεταφορά εμβολίων. Με την πάροδο του χρόνου, ο ξηρός πάγος μετατρέπεται σε αέριο, μετατοπίζοντας το οξυγόνο στην καμπίνα, γεγονός που περιορίζει τον αριθμό των αποστολών που μπορούν να κινηθούν αεροπλάνα κάθε φορά.

Η DHL, από την πλευρά της, πιέζει κάψουλες με κρύο υγρό άζωτο από την Cryoport, ικανή να διατηρήσει τα προϊόντα σε θερμοκρασίες τόσο δροσερές όσο -150 βαθμούς Κελσίου (-238 βαθμούς Φαρενάιτ) για έως και 10 ημέρες, Patricia Cole, παγκόσμιος επικεφαλής της DHL Global Forwarding λύσεις διαχείρισης θερμοκρασίας, είπε στην υπηρεσία ειδήσεων.

Αλλού, οι ειδικοί ψυχρής αποθήκευσης εντείνουν τις προσπάθειές τους για να διασφαλίσουν ότι έχουν αρκετό προϊόν για να καλύψουν τη ζήτηση όταν ξεκινά μια προσπάθεια λήψης. Ο Σουηδός Envirotainer τον Οκτώβριο ανακοίνωσε ότι αυξάνει την ικανότητα των ΗΠΑ για το δίκτυο των λεγόμενων “ενεργών θερμοκρασίας ελεγχόμενων” μονάδων RAP e2 – που χρησιμοποιούν ηλεκτρικούς κινητήρες για να διατηρούν ψυχρές θερμοκρασίες – κατά 57%, προσθέτοντας νέους σταθμούς στη Νέα Υόρκη, το Μαϊάμι, τη Φιλαδέλφεια και το Σιάτλ για βοήθεια στις ναυτιλιακές προσπάθειες.

Και το va-Q-tec το Σεπτέμβριο άνοιξε δύο νέους πρατήρια καυσίμων ελεγχόμενης θερμοκρασίας στο Κάνσας και τη Γλασκόβη της Σκωτίας. Την Τετάρτη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι είχε συνάψει μια ολοκληρωμένη συμφωνία με έναν από τους “μεγαλύτερους κατασκευαστές φαρμακευτικών προϊόντων” για διεθνή διανομή βολών. Με την επιφύλαξη έγκρισης, η va-Q-tec στοχεύει να ξεκινήσει την αποστολή του προϊόντος το πρώτο τρίμηνο του 2021, το οποίο θα δει την εταιρεία να αξιοποιεί αρκετές χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια μεταφοράς υψηλής απόδοσης. Η Va-Q-tec σκοπεύει να επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο των εμπορευματοκιβωτίων της κατά τους επόμενους μήνες καθώς πλησιάζει περισσότερο η κυκλοφορία, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ