Δωρεάν τηλεκπαίδευση και τρίχες κατσαρές – Αναγνώστρια καταγγέλλει υπέρογκη χρέωση


Θα ήθελα να σας αναφέρω συνοπτικά το πρόβλημά μου.

Η εταιρία με χρέωσε 570€ για χρήση του αριθμού που αντιστοιχεί στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης.

Όταν ζήτησα να ακυρωθούν οι χρεώσεις αφού το Υπουργείο είπε ότι είναι δωρεάν, μου απάντησαν ότι οι δωρεάν κλήσεις ισχύουν από 18/11 και μετά χωρίς αναδρομική ισχύ. Οι κλήσεις από το κινητό της κόρης μου έγιναν στις 11, 12 και 13/11.

Ο λογαριασμός μου εκδόθηκε στις 13/11 οπότε για τις 16/11 δεν έχω τη χρέωση ακόμα.
Από το σχολείο μας είχαν στείλει τις οδηγίες του Υπουργείου για δωρεάν κλήσεις.

Δεν πρέπει να επέμβει το Υπουργείο και να δηλώσει ότι οι δωρεάν κλήσεις ισχύουν από την πρώτη μέρα εκκίνησης της τηλεκπαίδευσης δηλαδή 9/11 που ξεκίνησαν τα Γυμνάσια και Λύκεια και όχι 18/11 που ξεκίνησαν τα Δημοτικά;

Απευθύνομαι σε εσάς με την ελπίδα ότι αν γίνει γνωστό το θέμα, κάποιος από το Υπουργείο θα μεριμνήσει ανάλογα.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε να μου προσφέρετε. Στη διάθεσή σας αν χρειαστεί ο λογαριασμός της εταιρίας με τις αναλυτικές χρεώσεις.

Αναγνώστρια

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απόψεις και καταγγελίες αναγνωστών, άλλων site ή blogs που αναδημοσιεύονται από το portal δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τις απόψεις των συντακτών ή του «tromaktiko». Πιστεύουμε στην ελευθερία του λόγου και της άποψης και συνεχίζουμε από τις 08/10/2018 (όπου άλλαξε η δημοσιογραφική ομάδα) να δημοσιεύουμε κάθε είδους καταγγελία ή άποψη αναγνώστη που έχει απτά στοιχεία και είναι τεκμηριωμένη. Τα email σας μπορείτε να τα στέλνετε στο: [email protected]


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ