Διατροφή : Η όρεξη μας επηρεάζεται από την διάθεση

Ίσως δεν είναι τυχαίο ότι το φαγητό και η διάθεση είναι μόνο ένα γράμμα χωριστά. Είναι μια λεπτή σχέση και μπορεί να ξεφύγει από τον έλεγχο εάν δεν είστε προσεκτικοί. Ας ρίξουμε μια ματιά στη σχέση διατροφής-διάθεσης και πώς να τη διορθώσουμε ξανά όταν πάει στραβά. Γι όλα αυτά ακολουθούν παρακάτω αναλυτικές συμβουλές.

Η λαχτάρα για τρόφιμα πλούσια σε θερμίδες

  • Ακόμα κι αν διατηρείτε μια υγιεινή διατροφή, είναι φυσιολογικό να επιθυμείτε υψηλές θερμίδες, ανθυγιεινές θεραπείες όταν έχετε άγχος ή κατάθλιψη.  Αυτό έχει νόημα: το σώμα σας θέλει να τροφοδοτήσει τη λειτουργία μάχης ή πτήσης όταν οι καιροί είναι δύσκολες, αλλά μπορεί να κάνει λάθος το άγχος της καταπολέμησης της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο για την καταπολέμηση των αρπακτικών στη σαβάνα. Δεν είναι περίεργο ότι μια ολόκληρη πίτσα, ένα πιάτο γεμάτο με τηγανητό κοτόπουλο ή ένα milkshake σοκολάτας μπορεί να φαίνεται σαν μια θεραπεία για ένα χαμηλότερο σημείο μιας ημέρας υπάρχει ένας λόγος που ονομάζεται “φαγητό άνεσης”.

Μην τρώτε για να καταπολεμήσετε ένα αρνητικό συναίσθημα

  • Ένα γεύμα εξαπάτησης κάθε τόσο και μετά μπορεί να είναι εντάξει, αλλά εάν χρησιμοποιείτε φαγητό για να πολεμήσετε την κακή διάθεση, θα χάσετε τον πόλεμο. Η έρευνα δείχνει ότι τα τρόφιμα γεμάτα λίπος και ζάχαρη αυξάνουν μόνο την πιθανότητα κατάθλιψης και άγχους, και αυτό σημαίνει ότι θα θέλατε μόνο περισσότερα σάκχαρα να καταπολεμήσουν τη νέα κακή διάθεση.  Αυτός ο κύκλος είναι ένας βρόχος ανατροφοδότησης.

Όχι στην κατανάλωση λίπων και ζάχαρης

  • Εάν η κατανάλωση λιπών και ζάχαρης συνεχίζεται πολύ, το σώμα σας θα προσαρμοστεί σε αυτό και θα πιστεύει ότι είναι φυσιολογικό. Στη συνέχεια, όταν προσπαθείτε να ξεκινήσετε να τρώτε σωστά, θα μπορούσατε να πετάξετε το σύστημά σας και να αυξήσετε περαιτέρω το άγχος και την κατάθλιψη, παγιδεύοντας σας σε έναν κύκλο κακής κατανάλωσης για να προσπαθήσετε να διατηρήσετε την ευτυχία.  Είναι ένα φοβερό μέρος.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here