31 Ιουλίου 2021

Ινομυαλγία : Τρόποι να την αντιμετωπίσετε

Ο πόνος εμφανίζεται όταν κάποιος ασκεί πίεση στις πληγείσες περιοχές. Οι γιατροί δεν καταλαβαίνουν πλήρως τι προκαλεί ινομυαλγία . Οποιοσδήποτε μπορεί να το αναπτύξει, αλλά φαίνεται να είναι πιο συχνό στις γυναίκες κατά τη μέση ηλικία και σε άτομα με ιστορικό ρευματοειδούς αρθρίτιδας ή άλλης αυτοάνοσης νόσου.

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) εκτιμούν ότι η ινομυαλγία επηρεάζει γύρω 2 τοις εκατό του ενήλικου πληθυσμού στις Ηνωμένες Πολιτείες.  Δεν υπάρχει θεραπεία για την ινομυαλγία, αλλά η φαρμακευτική αγωγή, ορισμένες αλλαγές στον τρόπο ζωής και οι φυσικές θεραπείες μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να διαχειριστούν τα συμπτώματα. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τρόπους αντιμετώπισης

Ύπνος

  • Ο επαρκής ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση των συμπτωμάτων της ινομυαλγίας. Η καλή ανάπαυση βοηθά στην καταπολέμηση της κόπωσης που συνοδεύει την πάθηση.

Πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να κοιμηθούν καλής ποιότητας περιλαμβάνουν:

  • ελαχιστοποίηση του ύπνου κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • να κοιμάσαι και να ξυπνάς την ίδια ώρα κάθε μέρα
  • περιορισμός του φωτός και του θορύβου κατά την κατάκλιση

Άσκηση

  • Μερικά άτομα με ινομυαλγία μπορεί να δυσκολεύονται να ασκήσουν στην αρχή, αλλά η ανάπτυξη σταδιακά και η επιμονή μπορεί να αποφέρει οφέλη. Καθώς η μυϊκή δύναμη αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου, ο πόνος και η δυσφορία θα πρέπει να μειώνονται.
  • Τα άτομα με ινομυαλγία πρέπει να μιλήσουν με έναν γιατρό πριν ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα άσκησης. Ένας φυσιοθεραπευτής μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα κατάλληλο πρόγραμμα.

Ξεκουραστείτε
  • Τα άτομα με ινομυαλγία μπορούν να κουραστούν πιο εύκολα από ό, τι τα άτομα χωρίς την πάθηση και είναι σημαντικό να ξεκουραστούν όταν είναι απαραίτητο. Η προσπάθεια να κάνετε υπερβολική άσκηση ή πάρα πολλές δραστηριότητες μπορεί να αυξήσει τον πόνο και την κόπωση, επομένως η μετριοπάθεια είναι το κλειδί.
 Διατροφή και συμπληρώματα
  • Η κατανάλωση ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής, η άσκηση και η μείωση της χρήσης καφεΐνης, αλκοόλ, προϊόντων νικοτίνης και παράνομων ναρκωτικών μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του στρες και στη βελτίωση της διάθεσης.

Ακολουθεί βίντεο για την ινομυαλγία

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here