4 Αυγούστου 2021

Ζάχαρη : Τρόφιμα που την αντικαθιστούν

Η λαχτάρα της ζάχαρης είναι εξαιρετικά συχνή, ειδικά στις γυναίκες. Στην πραγματικότητα, έως το 97% των γυναικών και το 68% των ανδρών αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν κάποιο είδος λαχτάρα για τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένης της επιθυμίας για ζάχαρη .Όσοι βιώνουν μια λαχτάρα ζάχαρης αισθάνονται την έντονη επιθυμία να τρώνε κάτι γλυκό και μπορεί να δυσκολευτούν να ελέγξουν τον εαυτό τους γύρω από τα τρόφιμα.

 Φρούτα
  • Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται πόθο για τη ζάχαρη, αναζητούν τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη όπως η σοκολάτα.
  • Η ανταλλαγή άχρηστου φαγητού για κάποια φρούτα όταν αισθάνεστε ότι κάτι ζαχαρούχο θα μπορούσε να σας δώσει το γλυκό χτύπημα που χρειάζεστε και να σταματήσετε την επιθυμία σας στα ίχνη του.
  • Τα φρούτα είναι φυσικά γλυκά αλλά επίσης περιέχουν πολλές ευεργετικές φυτικές ενώσεις και φυτικές ίνες, επιτρέποντάς σας να διορθώσετε και να τα διατηρήσετε υγιή .

Για να βεβαιωθείτε ότι χτυπάει το σημείο, φάτε φρούτα που είναι ελαφρώς υψηλότερα σε ζάχαρη, όπως μάνγκο ή σταφύλια.

Εάν πεινάτε επίσης, δοκιμάστε να προσθέσετε λίγο γιαούρτι στα φρούτα σας για να το κάνετε ένα πιο ικανοποιητικό σνακ.

Μούρα

  • Τα μούρα είναι μια εξαιρετική, θρεπτική επιλογή για τη διακοπή της επιθυμίας ζάχαρης.
  • Έχει γλυκιά γεύση, αλλά η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες σημαίνει ότι είναι πραγματικά πολύ χαμηλή σε ζάχαρη.
  • Αυτό θα μπορούσε να τους κάνει μια εξαιρετική επιλογή αν νομίζετε ότι η επιθυμία σας για ζάχαρη συνδέεται με τη συνήθεια και όχι με την πείνα.

Μαύρη σοκολάτα

  • Η σοκολάτα είναι μια από τις πιο συχνά αναφερόμενες τροφές που τρώνε οι άνθρωποι όταν λαχταρούν γλυκά. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις γυναίκες .
  • Η μαύρη σοκολάτα είναι σοκολάτα που περιέχει περισσότερο από 70% κακάο. Περιέχει επίσης υγιείς φυτικές ενώσεις γνωστές ως πολυφαινόλες.
  • Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι τα αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα αυτών των πολυφαινολών μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση των δεικτών της καρδιακής υγείας .

Ακολουθεί βίντεο για διατροφή

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here