1 Αυγούστου 2021

Αυτοφροντίδα : Γίνεται αυτό που πρέπει να είστε

Ένας από τους πιο ευρέως αποδεκτούς ορισμούς προέρχεται από τον Abraham Maslow, έναν ανθρωπιστικό ψυχολόγο. Περιέγραψε την αυτοπραγματοποίηση ως τη διαδικασία να γίνετε «όλα όσα είστε σε θέση να γίνετε, επίσης ως «ικανότητα να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου.

Όλα ακούγονται υπέροχα – αλλά πώς γίνετε πραγματικά αυτή η καλύτερη έκδοση του εαυτού σας; Και πώς θα το καταλάβετε;

Τρόποι για να το πετύχετε

  • Ο καθένας πρέπει να βρει τους δικούς του μοναδικούς τρόπους για να ακούσει την εσωτερική σοφία που μπορεί να τους βοηθήσει να ζήσουν μια ζωή αλήθειας.
Βασικοί τύποι που χωρίζετε
  • Πολλές συζητήσεις σχετικά με την αυτοπραγματοποίηση αναφέρονται στην ιεραρχία των αναγκών του Maslow. Θεώρησε ότι οι άνθρωποι πρέπει να ικανοποιήσουν τέσσερις βασικούς τύπους αναγκών πριν μπορέσουν να ικανοποιήσουν την πέμπτη ανάγκη για αυτοπραγματοποίηση.

Οργάνωσε αυτές τις ανάγκες σε μια πυραμίδα:

  • Το χαμηλότερο στάδιο περιέχει τις πιο βασικές ανάγκες, όπως τροφή, νερό και καταφύγιο.
  • Το δεύτερο στάδιο αντιπροσωπεύει τις ανάγκες ασφάλειας.
  • Το τρίτο περιλαμβάνει ανάγκες ιδιοκτησίας ή σχέσης.
  • Το τέταρτο στάδιο περιλαμβάνει τις ανάγκες σεβασμού ή εκτίμησης, τόσο από τον εαυτό όσο και από τους άλλους.
  • Το πέμπτο στάδιο, ή η κορυφή της πυραμίδας, είναι η αυτοπραγματοποίηση.

 

Τι παρέχει αυτό το μοντέλο πυραμίδας

  • Ενώ αυτό το μοντέλο πυραμίδας μπορεί να παρέχει κάποιες γενικές οδηγίες για την πορεία προς την αυτοπραγματοποίηση, έχει κάποιους περιορισμούς. Για παράδειγμα, πολλοί άνθρωποι στερούνται επαρκούς τροφής και καταφυγίου ενώ απολαμβάνουν και διατηρούν ισχυρές σχέσεις και σέβονται τους άλλους.
  • Η ιεραρχία των αναγκών του Maslow είναι καλό που πρέπει να γνωρίζετε καθώς εξερευνάτε την αυτοπραγμάτωση, αλλά δεν είναι ο μόνος τρόπος προσέγγισης των πραγμάτων.

Πρακτική αποδοχή

  • Θα μπορούσε επίσης να σημαίνει ότι θα νιώσετε πιο άνετα να δεχτείτε άγνωστα στη ζωή σας. Ή, ίσως σημαίνει ότι προσπαθείτε να αποφύγετε την ευσεβής σκέψη και να κοιτάξετε τα πράγματα με πιο ρεαλιστικούς τρόπους.
  • Η αποδοχή αναφέρεται επίσης στην ανθρώπινη εμπειρία. Δεν είναι πάντα εύκολο να αρέσουν τα άτομα που συμπεριφέρονται με κακούς ή προβληματικούς τρόπους. Μπορείτε, ωστόσο, να επεκτείνετε τη συμπόνια αναγνωρίζοντας ότι ο καθένας έχει τις δικές του συνθήκες για να αντιμετωπίσει.

Ακολουθεί βίντεο για την αυτοφροντίδα

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here