Ύπνος Ομορφιάς: Γιατί ομορφαίνετε ενώ κοιμάστε

Σύμφωνα με έρευνες, μια νύχτα κακού ύπνου μπορεί να προκαλέσει πρησμένα μάτια, κρεμαστά βλέφαρα, πιο σκοτεινούς κύκλους, αλλοιώσεις στον τόνο της επιδερμίδας, περισσότερες ρυτίδες και λεπτές γραμμές γύρω από την περιοχή των χειλιών. Σε μελέτη του 2017 που συνέγραψε η Dr. Tina Sundelin, του Τμήματος Κλινικής Νευροεπιστήμης στο Ινστιτούτο Karolinska στη Σουηδία, διαπιστώνεται ότι ο περιορισμός δύο ημερών ύπνου επηρεάζει αρνητικά την αντίληψη περί της ελκυστικότητας, την υγεία και την αξιοπιστία των συμμετεχόντων, που βιώναν κατάσταση υπνηλίας. Κι αυτό διότι ο ύπνος είναι οι ώρες που το σώμα σας “ανασκευάζεται”. Αυτό ισχύει για την επιδερμίδα σας όσο και για τον εγκέφαλό σας ή τους μυς του σώματός σας.

Κατά τη διάρκεια του ύπνου, η ροή του αίματος στο δέρμα σας αυξάνεται και το όργανο ξαναχτίζει το κολλαγόνο του. Με αυτόν τον τρόπο, επιδιορθώνει τις βλάβες από την έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία, μειώνοντας τις ρυτίδες και τα σημάδια του χρόνου πάνω σας. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του ύπνου το πρόσωπό σας έρχεται αναπόφευκτα σε επαφή με τα στοιχεία που βρίσκονται γύρω του για μεγάλο χρονικό διάστημα -ειδικά εάν λαμβάνετε τις συνιστώμενες επτά έως εννέα ώρες ξεκούρασης κάθε βράδυ. Σκεφτείτε πώς το πρόσωπό σας συνυπάρχει με τις ποιότητες των υλικών και υφασμάτων που επιλέγετε να ντύσετε το χώρο που κοιμάστε για το ένα τρίτο της ύπαρξής του μέσα στη μέρα. Εάν σ΄αυτό προσθέσετε και τις δύο ώρες της έκθεσης στον ήλιο – χωρίς προστασία- μπορείτε να φανταστείτε πόσο η εμφάνιση και η υγεία του δέρματός σας εξάρταται από τις επιλόγες που κάνετε μέσα στη μέρα. Ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να ξεκουράσετε το δέρμα σας;

1. Δώστε στην επιδερμίδα σας τη συνιστώμενη ποσότητα ανάπαυσης κάθε βράδυ. Αυτές κυμαίνονται από 7 εώς 9 ώρες ημερισίως, ανάλογα με τις ανάγκες σας. Εάν αναρωτιέστε πώς να επαναφέρετε το “εσωτερικό ρολόι” σας, ώστε να ξεκουράζεστε επαρκώς και να επωφεληθείτε από τις ώρες του ύπνου, στο διαδύκτιο θα βρείτε πολυάριθμες εφαρμογές μέσω των οποίων θα μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε και να καταγράφετε αυτόματα τη ρουτίνα του ύπνου σας.

 

2. Κοιμηθείτε ανάσκελα και χρησιμοποιήστε μια καλής ποιότητας μαξιλαροθήκη. Είναι λογικό ότι η θέση του προσώπου σας ενώ κοιμάστε έχει σημασία για την υγεία του δέρματός σας. Ο ύπνος σε τραχιά βαμβακερή επιφάνεια μπορεί να ερεθίσει το δέρμα σας και να συμπιέσει το πρόσωπό σας για πολλές ώρες κάθε φορά, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ρυτίδων και λεπτών γραμμών. Ενώ οι περισσότερες ρυτίδες προκαλούνται από τις εκφράσεις που κάνουμε ενώ είμαστε ξύπνιοι, εκείνες στο πρόσωπο και το στήθος μπορεί να προκύψουν από τις στάσεις που παίρνουμε όταν κοιμόμαστε.

 

Συνεπώς είναι σημαντικό να μην παραβλέπουμε το πώς αντιμετωπίζουμε το δέρμα μας κατά τις ώρες του ύπνου. Ενώ ο ύπνος χαρίζει στην επιδερμίδα μας λάμψη ή και όψη νεανική, τα οφέλη του αφορούν γενικά τη διατήρηση και ανάκαμψη της υγείας στο σώμα, το μυαλό και το δέρμα για τα επόμενα χρόνια… Και να θυμάστε πως μερικές ρυτίδες δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν!

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here