Φρούτα και λαχανικά : Η κατανάλωση τους αυξάνει το προσδόκιμο ζωής

Γνωρίζουμε ότι η κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών μας βοηθά να ζήσουμε περισσότερο, αλλά μια νέα μελέτη μάς βοήθησε να δούμε ακριβώς πόσο περισσότερο. Οι ερευνητές  ακολούθησαν τους ανθρώπους και τη διατροφή τους με την πάροδο του χρόνου για να δημιουργήσουν μια καμπύλη δόσης-απόκρισης μεταξύ κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών και θνησιμότητας Τα άτομα που κατανάλωναν πέντε φρούτα και λαχανικά την ημέρα έζησαν επιπλέον τρία χρόνια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα άτομα που δεν έτρωγαν φυτικά.

Σε σύγκριση με εκείνους που τρώνε πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, εκείνοι που έτρωγαν τέσσερις έχασαν το μήνα από τη διάρκεια ζωής τους. Όσοι έτρωγαν τρεις μερίδες έχασαν τρεις μήνες. Στη συνέχεια, η καμπύλη άρχισε να κατεβαίνει από το βράχο. Σε δύο μερίδες την ημέρα, τα άτομα έζησαν επτά μήνες μικρότερα, και σε μία μερίδα την ημέρα, σχεδόν ενάμισι χρόνο, σε μισή μερίδα την ημέρα, τα άτομα έζησαν σχεδόν δύο χρόνια λιγότερο και σε μηδενικά μερίδια τα άτομα έχασαν τρία χρόνια.

Άτομα που συμμετείχαν στην μελέτη

  • Αυτή η μελέτη εξέτασε κυρίως άτομα ηλικίας 50 και 60 ετών. Είναι πολύ αργά στα 70 μας; Όχι. Οι γυναίκες στα 70 τους με τα περισσότερα καροτενοειδή φυτοθρεπτικά συστατικά στην κυκλοφορία του αίματος τους ήταν διπλάσιες πιθανότητες να επιβιώσουν πέντε χρόνια από εκείνες με τις χαμηλότερες. Αυτό σημαίνει να διπλασιαστεί η πιθανότητα επιβίωσης κάποιου απλώς τρώγοντας μερικά περισσότερα φρούτα και λαχανικά.

Μελέτη της Ταιβάν

  • Σε μια μελέτη από την Ταϊβάν, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η δαπάνη μόλις 50 σεντ την ημέρα σε φρούτα ή λαχανικά θα μπορούσε να αγοράσει τους ανθρώπους περίπου 10% πτώση της θνησιμότητας. Αυτό είναι αρκετά παζάρι. Φανταστείτε εάν υπήρχε ένα φάρμακο που – χωρίς παρενέργειες – θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο θανάτου κατά 10%. Πόσο πιστεύετε ότι θα χρεώνουν οι εταιρείες ναρκωτικών; Πιθανώς περισσότερα από 50 σεντ.

Η συμβολή των φρούτων και λαχανικών στον οργανισμό

  • Όσο περισσότερα φρούτα και λαχανικά τρώμε, τόσο περισσότερα αντιοξειδωτικά παίρνουμε . Ή όσον αφορά συγκεκριμένες ασθένειες, αντιοξειδωτικά τροφίμων και καρκίνο και αντιοξειδωτικά τροφίμων, εγκεφαλικό επεισόδιο και καρδιακές παθήσεις .

Ακολουθεί βίντεο για το προσδόκιμο ζωής

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here