Διατροφή : Tips για να χάσετε εύκολα βάρος

Το φαγητό είναι διασκεδαστικό και κοινωνικό. Ωστόσο, μελέτες έχουν συνδέσει το φαγητό με υπερβολική κατανάλωση φαγητού και κακές επιλογές φαγητού. Αυτό το άρθρο παραθέτει έξυπνες συμβουλές για να σας βοηθήσουν να τρώτε υγιεινά όταν τρώτε έξω. Αυτά θα σας βοηθήσουν να επιμείνετε στους στόχους της υγείας σας χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψετε την κοινωνική σας ζωή.

Διαβάστε το μενού πριν πάτε
  • Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το μενού, διαβάστε το προτού φτάσετε στο εστιατόριο.
  • Είναι πιο πιθανό να κάνετε ανθυγιεινές επιλογές όταν πεινάτε ή αποσπάται η προσοχή σας .
  • Η όραση και η μυρωδιά του φαγητού μπορεί να δυσκολέψουν την προσκόλληση σε ένα σχέδιο , ειδικά εάν είστε πεινασμένοι .
  • Η επιλογή του φαγητού σας πριν φτάσετε καθιστά ευκολότερη την αποφυγή γρήγορων αποφάσεων που μπορεί να μετανιώσετε αργότερα.
Απολαύστε ένα υγιεινό σνακ πριν φτάσετε
  • Εάν πεινάτε όταν φτάσετε σε ένα εστιατόριο, μπορεί να καταλήξετε να τρώτε πάρα πολύ. Ένας τρόπος για να αποφευχθεί αυτό είναι να φάτε ένα υγιεινό σνακ πριν φτάσετε εκεί.
  • Ένα σνακ χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες όπως το γιαούρτι μπορεί να σας κάνει να νιώσετε πιο γεμάτοι και να βοηθήσετε στην αποτροπή της υπερκατανάλωσης τροφής .
Πιείτε νερό πριν και κατά τη διάρκεια του γεύματος σας
  • Το νερό είναι μια φανταστική επιλογή για πόσιμο πριν και με ένα γεύμα, ειδικά αν το πίνετε αντί για ποτά που έχουν ζάχαρη .
  • Η αντικατάσταση ποτών με ζάχαρη με νερό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της πρόσληψης θερμίδων και πρόσθετης ζάχαρης .
  • Μια μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι σε δίαιτα που έπιναν 500 ml νερού (17 ουγκιές) μισή ώρα πριν από το γεύμα έτρωγαν λιγότερες θερμίδες και έχασαν 44% περισσότερο βάρος από αυτούς που δεν.

Ακολουθεί βίντεο για υγιεινή διατροφή

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here