Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να φροντίζουμε περισσότερο τον εαυτό μας

Αν θέλεις να χάσεις βάρος, δεν είναι ανάγκη να πεινάσεις. Πρόσεχε τη διατροφή σου, κόψε το junk food και το ”βαρύ” βραδινό και ξεκίνησε μια δραστηριότητα 3-4 φορές την εβδομάδα. Τρέξιμο στο πάρκο, γρήγορο περπάτημα, χορό, yoga, κολύμβηση ή κάποιο άθλημα, αν δεν είσαι fan του γυμναστηρίου. Όλα αυτά μπορείς να τα κάνεις μαζί με φίλους σου, θα λειτουργήσει ενθαρρυντικά.

Κάνε μια αλλαγή. Ανανέωσε τη γκαρνταρόμπα σου. Δεν χρειάζονται πολλά χρήματα, αλλά σωστές επιλογές. Πήγαινε στο κομμωτήριο. Άλλαξε τη διακόσμηση στο προσωπικό σου χώρο. Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου.

Πήγαινε μια εκδρομή με τα φιλαράκια σου. Κάπου κοντά. Κάπου χαλαρά. Να ξεφύγετε, να γελάσετε, να περάσετε όμορφα. Να αναπνεύσετε καθαρό αέρα, να περπατήσετε στη θάλασσα. Να πάτε για φαγητό σε ένα εστιατόριο με ωραία θέα. Μην μιλάς όλη την ώρα για τα προβλήματα σου. Ζήσε τις όμορφες στιγμές.

Δες την αγαπημένη σου ταινία. Διάβασε ένα καινούργιο βιβλίο. Αφιέρωσε μια μέρα σε εσένα. Μείνε στη μπανιέρα μέχρι να μουλιάσεις. Κάνε beaute ομορφιάς! Ετοίμασε ένα δείπνο για εσένα και το αγόρι σου.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να μας κάνουν ευτυχισμένους. Συνήθως είναι αυτά που λείπουν από την καθημερινότητα μας. Όλα όμως είναι θέμα επιλογής. Δεν είναι ανάγκη να ξοδέψεις πολλά χρήματα, ούτε πολύ χρόνο. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι: επιλογές. Εγώ επιλέγω να είμαι ευτυχισμένη, εσύ;

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here