Πέτρος Φιλιππίδης: Πώς πέρασε το πρώτο βράδυ στη ΓΑΔΑ

Σε κακή ψυχολογική κατάσταση ο Πέτρος Φιλιππίδης μετά την ανακοίνωση της προφυλάκισής του από την ανακρίτρια.

Δύσκολο και μοναχικό ήταν το πρώτο βράδυ στη ΓΑΔΑ για τον Πέτρο Φιλιππίδη, λίγο αφότου κρίθηκε προφυλακιστέος μετά τη απολογία του στην ανακρίτρια.

Ο γνωστός ηθοποιός παραμένει σε κακή ψυχολογική κατάσταση, ενώ το πρώτο βράδυ στη ΓΑΔΑ ήταν μοναχικό, καθώς δεν τον επισκέφτηκε κανείς.

Ο ίδιος είχε πάντως σύμφωνα με πληροφορίες τηλεφωνική επικοινωνία με τη σύζυγό του.

Απευθείας στις φυλακές Τρίπολης

Στο ανακριτικό γραφείο έφτασε κάτω από άκρα μυστικότητα, ενώ το προηγούμενο διάστημα είχαν προηγηθεί οι καταθέσεις των θυμάτων του αλλά και κάποιων μαρτύρων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πέτρος Φιλιππίδης αιφνιδιάστηκε από την απόφαση, καθώς φέρεται να πίστευε ότι θα αφεθεί ελεύθερος με την επιβολή περιοριστικών όρων.

Ο ηθοποιός, αφήνει πίσω του το θεατρικό σανίδι και βάζει «πλώρη» -σύμφωνα με πληροφορίες- για τις φυλακές της Τρίπολης, όπου βρίσκεται προφυλακισμένος και ο πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, σκηνοθέτης και ηθοποιός Δημήτρης Λιγνάδης, ο οποίος κατηγορείται για 4 βιασμούς συνολικά.

Αρνείται τις κατηγορίες

Ο κατηγορούμενος φέρεται να αρνήθηκε τις κατηγορίες, ακολουθώντας τη γραμμή που είχε κρατήσει και την προανάκριση. Μάλιστα, στο υπόμνημα που είχε καταθέσει στον εισαγγελέα φέρεται να υποστήριξε ότι η γυναίκα που καταγγέλλει τον βιασμό ήταν εκείνη που προκαλούσε προβλήματα στη ζωή του. «Είχε εμμονή μαζί μου και ήταν πάντα άκρως διαχυτική. Φυσικά ποτέ δεν προσπάθησα να την προσεγγίσω ερωτικά, δε της τηλεφωνούσα βραδινές ώρες, όπως η ίδια ισχυρίζεται, ούτε της έστελνα γραπτά μηνύματα. Αντιθέτως εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμα και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών, που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο έφερνε σε δύσκολη θέση, τόσο εμένα όσο και την σύζυγό μου».

Την ίδια γραμμή φέρεται να κράτησε και για τα τρία κακουργήματα για τα οποία κατηγορείται, ενώ αναφορά είχε κάνει και σε καταγγελίες που δεν εξετάζονται από τη Δικαιοσύνη λόγω παραγραφής. Ειδικότερα, είχε αναφερθεί στην Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, υποστηρίζοντας ότι είχαν ερωτική σχέση, για την οποία ήταν σε γνώση και η σύζυγός του. «Οι καταγγελίες εις βάρος μου είναι απολύτως ψευδείς και ανυπόστατες, τη δε τέλεση των αποδιδόμενων σε εμένα πράξεων αρνούμαι κατηγορηματικώς, καθώς ουδέποτε προέβην σε ουδεμία πράξη η οποία να συνιστά κάποιο εκ των ανωτέρω αναφερόμενων αδικημάτων» φέρεται να ανέφερε στο υπόμνημά του.

Σημειώνεται, ότι η εμπλοκή του Πέτρου Φιλιππίδη με τη δικαιοσύνη ξεκίνησε στις αρχές του έτους, όταν η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και η Λένα Δροσάκη είχαν υποβάλει έγγραφες καταγγελίες στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας. Αν και οι συγκεκριμένες υποθέσεις είχαν υποπέσει σε παραγραφή «άνοιξαν» τον ασκό του Αιόλου για τον ηθοποιό.

Η υπόθεση βιασμού

Από τις καταγγελίες που έγιναν σε βάρος του, τελικά του ασκήθηκε δίωξη για τρεις υποθέσεις, εκ των οποίων η πρώτη αφορά σε βιασμό που τελέσθηκε το 2008, ενώ οι άλλες δύο σε απόπειρες βιασμού τελεσθείσες το 2010 και το 2014. Μάλιστα, σε δύο από τις περιπτώσεις φέρεται να χρησιμοποίησε το καμαρίνι του για να προβεί -όπως καταγγέλλεται- σε ασελγείς πράξεις. Το «ντόμινο» των εξελίξεων σε βάρος του γνωστού ηθοποιού προκλήθηκε μετά την δεύτερη επίσκεψη του προέδρου του Πειθαρχικού του ΣΕΗ Πασχάλη Τσαρούχα, καθώς ανάμεσα καταγγελίες που είχε παραδώσει, βρέθηκαν και δυο «ενεργά» κακουργήματα σε βάρος του. Τότε, οι πληροφορίες ανέφεραν ότι στις δύο καταγγελίες γινόταν λόγος για απόπειρες βιασμού.

Ωστόσο, όταν η μία από τις δύο καταγγέλλουσες κατέθεσε στον εισαγγελέα φέρεται να περιέγραψε πράξεις βιασμού, αλλάζοντας τελικά την κατεύθυνση της έρευνας για την συγκεκριμένη υπόθεση. Η γυναίκα φέρεται να ότι πήγε να συναντήσει τον ηθοποιό και σκηνοθέτη στο θέατρο προκειμένου να την δει για ένα ρόλο. Όμως, σύμφωνα με όσα φέρεται να κατέθεσε η γυναίκα, εκείνος την κάλεσε στο καμαρίνι του και μετά από την συζήτηση που είχαν φέρεται να την υποχρέωσε στη διενέργεια σεξουαλικών πράξεων.

Οι δύο απόπειρες βιασμού

Τον Φεβρουάριο του 2010 φέρεται να τελέσθηκε η πρώτη από τις καταγγελλόμενες απόπειρες βιασμού από τον ηθοποιό. Το μοτίβο ήταν ίδιο καθώς σύμφωνα με την καταγγελία του φερόμενου θύματος στο ΣΕΗ, η νεαρή τότε ηθοποιός είχε επισκεφθεί στο θέατρο τον μεγάλο πρωταγωνιστή. Της είχε αναφέρει ότι έψαχνε αντικαταστάτρια ηθοποιού που συμμετείχε στην παράσταση. Σύμφωνα με τη μαρτυρία της, ο ηθοποιός γινόταν ολοένα και πιο διαχυτικός μαζί της. Κάποια στιγμή η ηθοποιός δέχτηκε τηλεφώνημα από τον Πέτρο Φιλιππίδη όπου της ζητούσε να βρεθούν στο θέατρο πριν από την απογευματινή παράσταση προκειμένου να της δώσει ένα διορθωμένο σενάριο του ρόλου της.

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο ηθοποιός φέρεται να την οδήγησε στο καμαρίνι του. «Ήμουν παγωμένη, είχα αρχίσει να μην αισθάνομαι καλά αλλά ντρεπόμουν να φύγω. Μου έδειξε κάτι φωτογραφίες που βρίσκονταν πάνω στο μπουντουάρ του και με το χέρι του μου έπιασε τον πισινό και με κάθισε στα πόδια του χαϊδεύοντάς με. Σηκώθηκα αμέσως και πήγα προς τον καναπέ προσποιούμενη ότι χτυπάει η δόνηση του κινητού μου. Έκανα ψέματα ότι μιλάω με την μητέρα μου και ότι έπρεπε να φύγω ξαφνικά. Δεν πτοήθηκε καθόλου, σαν να μην είχε συμβεί αυτό το τηλεφώνημα. Άπλωσε πάνω μου τα χέρια του και με στρίμωξε στη γωνία. Μου όρμησε, με φιλούσε στον λαιμό και ήθελε να φτάσει στα χείλη μου. Προσπαθώντας να ξεφύγω του έλεγα “σας παρακαλώ σταματήστε, δεν θέλω να το κάνουμε αυτό, δεν αισθάνομαι καλά, αφήστε με, με πονάτε” και μου έλεγε “είσαι πολύ όμορφη, τι μ… είσαι εσύ, σε θέλω, θα σε γ…, δεν θα μου ξεφύγεις, θα δεις, θα περάσουμε ωραία…»».

Η κατάσταση ξέφυγε ακόμα περισσότερο σύμφωνα με την περιγραφή της ηθοποιού, αλλά λίγο αργότερα εκείνη κατάφερε να τον απωθήσει, όμως τρέχοντας στην πόρτα, διαπίστωσε ότι ήταν κλειδωμένη. Εκείνη άρχισε να φωνάζει και ο ηθοποιός φέρεται να της απάντησε «Μη φωνάζεις τσάμπα, δεν είναι κανείς στο θέατρο». Τελικά, η γυναίκα κατάφερε να ξεφύγει, αφού προηγουμένως δέχτηκε απειλές για καταστροφή της καριέρας της από τον γνωστό ηθοποιό, ενώ -όπως κατήγγειλε- την ενοχλούσε και τηλεφωνικά το επόμενο διάστημα.

Η δεύτερη περίπτωση απόπειρας βιασμού έφτασε πριν από δύο εβδομάδες στο εισαγγελικό γραφείο από τον Πρόεδρο του Πειθαρχικού του ΣΕΗ Πασχάλη Τσαρούχα. Για την συγκεκριμένη περίπτωση είχαν καταβληθεί ιδιαίτερες προσπάθειες προκειμένου να καταθέσει, καθώς μετά την δημόσια καταγγελία της μέσω συνέντευξης στην ιστοσελίδα documentonews.gr, φέρεται να δέχτηκε απειλές που την απέτρεψαν αρχικά από το να καταγγείλει επισήμως στο Σωματείο της το περιστατικό.

Η καταγγέλλουσα στη συνέντευξή της είχε περιγράψει ότι τον Αύγουστο του 2014 είχε συναντηθεί με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη για να βρει δουλειά, αλλά η συνέχεια του ραντεβού ήταν απροσδόκητη και ανατριχιαστική. Η γυναίκα μπήκε στο αυτοκίνητό του για την επιστρέψει στο σπίτι της μετά το ραντεβού τους, αλλά εκείνος την οδήγησε με το αμάξι σε αδιέξοδο δρομάκι στο Παλαιό Ψυχικό, όπου σύμφωνα με όσα περιέγραψε επιχείρησε να την βιάσει.

«Πάτησε το κεντρικό κλείδωμα και άρχισε να απλώνει το χέρι του πάνω μου και να μου σηκώνει το φόρεμα. Του άρπαξα τα χέρια και του είπα να σταματήσει. “Κόφ’ το! Θα σε βγάλω στα κανάλια”. Γέλαγε και χαϊδευόταν! “Τα @@ θα μου κλάσουν τα κανάλια!” είπε. Τον έβλεπα να ξεφεύγει. Άνοιξε το παντελόνι και άρχισε να αυνανίζεται. Είχε ιδρώσει και ήταν απαίσιος. Του φώναζα να ανοίξει τις πόρτες. Με έπιασε από τον σβέρκο και με τράβηξε πάνω του. Ο σιχαμένος! Δεν ξέρω… Ισως θα έπρεπε να τον δαγκώσω με λύσσα και να του κάνω ζημιά. Ούτε αυτό, όμως, άντεχα να κάνω εκείνη τη στιγμή. Εκανα πως παθαίνω κρίση. Χτυπιόμουν. Χέρια, πόδια, γόνατα, αγκώνες. Υστερία. Σοκ. Κρίση. Στην αρχή τού άρεσε. Εβαζε περισσότερη δύναμη και πόθο. “Πάρ’ τον! Πάρ’ τον στο στόμα” μου έλεγε σχεδόν αυτιστικά. Μετά από λίγα λεπτά, και αφού είχε δίπλα του ένα αγρίμι, άνοιξε την πόρτα και με πέταξε έξω απ’ το αυτοκίνητο. Έπεσα με τα γόνατα. “Αντε γαμ… που θες και ρόλο!”» αναφέρει στην περιγραφή της η καταγγέλλουσα.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here