Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου: Η άσκηση μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού

Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου: Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι το κλειδί για τη μείωση του κινδύνου καρκίνου του μαστού, λένε οι ειδικοί Η άσκηση είναι γνωστό ότι ωφελεί τη σωματική και ψυχική ευεξία ενός ατόμου και η έρευνα δείχνει επίσης ότι η άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του μαστού. Σύμφωνα με την κλινική του Κλίβελαντ, μια μελέτη έδειξε ότι η αύξηση της άσκησης και η μείωση του σωματικού λίπους μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού για τις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.

Τα ευρήματα, που δημοσιεύτηκαν στο JAMA Oncology το 2015, αφορούσαν μια τυχαιοποιημένη δοκιμή 12 μηνών, και τελικά διαπίστωσαν ότι 300 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έως έντονης άσκησης ήταν πιο αποτελεσματικά από τα 150 λεπτά την εβδομάδα στη μείωση του συνολικού λίπους μεταξύ των μετεμμηνοπαυσιακών γυναικών. «Αυτά τα αποτελέσματα υποδηλώνουν πρόσθετο όφελος από αερόβια άσκηση μεγαλύτερου όγκου για αποτελέσματα λιπώδους βάρους και πιθανώς χαμηλότερο κίνδυνο μετεμμηνοπαυσιακού καρκίνου του μαστού», αναφέρει η μελέτη.

Η κλινική του Κλίβελαντ προσθέτει ότι «η μείωση του σωματικού λίπους μπορεί να παίξει ρόλο στη μείωση του κινδύνου καρκίνου του μαστού». Η άσκηση είναι γνωστό ότι ωφελεί τη σωματική και ψυχική ευεξία ενός ατόμου και η έρευνα δείχνει επίσης ότι η άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του μαστού. Η άσκηση είναι γνωστό ότι ωφελεί τη σωματική και ψυχική ευεξία ενός ατόμου και η έρευνα δείχνει επίσης ότι η άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του μαστού.

Επιπλέον, το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου σημείωσε ότι οι σωματικά δραστήριες γυναίκες διαπίστωσαν ότι μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού κατά 12-21% έναντι εκείνων που είναι λιγότερο σωματικά δραστήριες, σύμφωνα με μετα-ανάλυση του 2016 από 38 μελέτες. Οι ερευνητές συμφωνούν ότι η διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι το κλειδί για τη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου του μαστού. Η κλινική Mayo συνιστά να εργάζεστε για να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και προσθέτει:

“Οι περισσότεροι υγιείς ενήλικες πρέπει να στοχεύουν τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας αερόβιας δραστηριότητας ή 75 λεπτά έντονης αερόβιας δραστηριότητας εβδομαδιαίως, καθώς και προπόνηση δύναμης τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.” Η διατροφή μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρκίνου του μαστού, σύμφωνα με την κλινική Mayo, η οποία ανέφερε συγκεκριμένα τη μεσογειακή διατροφή. «Οι γυναίκες που ακολουθούν μεσογειακή διατροφή συμπληρωμένη με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και μικτούς ξηρούς καρπούς μπορεί να έχουν μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του μαστού», εξήγησε η κλινική στην ιστοσελίδα της.

“Η μεσογειακή διατροφή επικεντρώνεται κυρίως σε φυτικά τρόφιμα, όπως φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια και ξηρούς καρπούς. Οι άνθρωποι που ακολουθούν τη μεσογειακή διατροφή επιλέγουν υγιεινά λίπη, όπως ελαιόλαδο, πάνω από βούτυρο και τρώνε ψάρι αντί για κόκκινο κρέας.” Άλλες αλλαγές στον τρόπο ζωής που μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού περιλαμβάνουν τον περιορισμό της κατανάλωσης αλκοόλ, τον θηλασμό και τον περιορισμό της μετεμμηνοπαυσιακής ορμονικής θεραπείας, έγραψε η κλινική.

Συνολικά, η κλινική Mayo συμβουλεύει τους ασθενείς να είναι “σε εγρήγορση για τον εντοπισμό καρκίνου του μαστού”. “Εάν παρατηρήσετε οποιεσδήποτε αλλαγές στο στήθος σας, όπως ένα νέο εξόγκωμα ή αλλαγές στο δέρμα, συμβουλευτείτε το γιατρό σας”, συμβουλεύει η κλινική. «Επίσης, ρωτήστε το γιατρό σας πότε πρέπει να ξεκινήσει μαστογραφία και άλλες εξετάσεις βάσει του προσωπικού σας ιστορικού».

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here