Διαδίκτυο Καταναλωτές: Η φήμη και η λεπτομέρεια έχουν σημασία για τους online αγοραστές

Διαδίκτυο Καταναλωτές: Νέα έρευνα δείχνει τι είναι πιο σημαντικό για τους καταναλωτές όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Αυτό προέρχεται από την εταιρεία τεχνολογικών επιχειρήσεων Intact, η οποία πραγματοποίησε μια έρευνα σε περισσότερους από 1.000 καταναλωτές για να κατανοήσει τις αντιλήψεις του βρετανικού κοινού για τις διαδικτυακές αγορές και τι έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στις αγοραστικές του συνήθειες.

Ο πρωταρχικός στόχος μιας επιχείρησης είναι να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών της, αλλά υπάρχουν διαφοροποιήσεις στο πώς γίνεται και παρουσιάζεται αυτό και υπάρχουν συγκεκριμένοι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η έρευνα ανακάλυψε ότι το 76 τοις εκατό των αγοραστών δήλωσαν ότι προτιμούν να πληρώνουν περισσότερα σε έναν ιστότοπο που γνωρίζουν παρά να λαμβάνουν έκπτωση σε έναν ιστότοπο που δεν είναι εξοικειωμένοι.

Αυτό υποδεικνύει ότι η ευαισθητοποίηση της επωνυμίας ή η υποστήριξη (και η φήμη) του λιανοπωλητή έχει μεγαλύτερο βαθμό σημασίας από τις συμφωνίες.

Αυτό υποστηρίζεται από τη διαπίστωση ότι λιγότεροι από τους μισούς καταναλωτές (45 τοις εκατό) λένε ότι η τιμή ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας στις διαδικτυακές αγορές.

Επιπλέον, άλλες πτυχές της διαδικασίας αγοράς είναι σημαντικές όταν πρόκειται για online αγορές. Αυτό επιβεβαιώνεται από το 57 τοις εκατό των αγοραστών, δηλώνοντας ότι δεν θα αγόραζαν ποτέ από έναν λιανοπωλητή ο οποίος δεν προσφέρει δωρεάν επιστροφές. Υπάρχουν και άλλα στοιχεία της διαδικασίας λιανικής που έχουν επίσης σημασία, ειδικά η προστασία γύρω από ασφαλείς διαδικτυακές πληρωμές.

Αυτή είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας (αναφέρεται από το 71 % των ερωτηθέντων στην έρευνα) που επηρεάζει τις διαδικτυακές αποφάσεις αγοράς. Άλλοι παράγοντες είναι η γρήγορη παράδοση (στο 57 τοις εκατό), η δωρεάν παράδοση/επιστροφές (57 τοις εκατό) και το εύκολο ταμείο (41 τοις εκατό).

Όσον αφορά το τι άλλο αναζητούν οι καταναλωτές όσον αφορά τις διαδικτυακές εμπειρίες, οι επαρκείς πληροφορίες είναι υψηλές. Αυτό περιλαμβάνει τη λήψη λεπτομερών περιγραφών προϊόντων (σε ποσοστό 62 %). Αυτό είναι κάτι που έχει βαθμολογηθεί ως πιο σημαντικό για τους αγοραστές από τις ποιοτικές εικόνες προϊόντων (αναφέρεται μόνο από το 29 τοις εκατό) των ανθρώπων.

Εκτός από τις λεπτομερείς περιγραφές, μετράνε και οι βαθμολογίες. Εδώ, πάνω από τους μισούς (53 τοις εκατό) των καταναλωτών εκτιμούν τις υψηλές βαθμολογίες κριτικής από προηγούμενους αγοραστές, ενώ το 58 τοις εκατό ανέφερε ότι τα σχόλια κριτικής επηρέασαν τις επιλογές αγοράς τους.

Τα πλαστά είδη παραμένουν υψηλά ως ανησυχίες για τις διαδικτυακές σκέψεις, κάτι που πιθανότατα επιστρέφει στις απαντήσεις σε σχέση με αξιόπιστους ιστότοπους. Η μεγαλύτερη ανησυχία των αγοραστών (όπως αναφέρεται στο 61 %) είναι ότι τα αντικείμενα μπορεί να είναι πλαστά και δεν θα μπορούν να τα επιστρέψουν.

Η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο των διαδικτυακών αγορών με τις περισσότερες επισκέψεις και για τις κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες αγορές σε απευθείας σύνδεση, από τη μόδα έως τα συλλεκτικά.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here