H πρώτη πλατφόρμα για gamers της Ινδίας ανοίγει τα φτερά της

Μία νέα μικρή επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο θα συνδεθούν οι απανταχού gamers ετοιμάζει μία εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης στην Ινδία. Οι λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών σε όλον τον πλανήτη, οι επαγγελματίες gamers, οι δημιουργοί περιεχομένου, οι διοργανωτές αγώνων video games, καθώς και οι χορηγοί των event που θέλουν να επενδύσουν, μπορούν πλέον να βρουν μία νέα στέγη για να κλείνουν τα… διαδικτυακά ραντεβού τους.

Η αναζήτηση ταλέντων, η συγκέντρωση πληροφορίας και η αλληλεπίδραση μεταξύ των μελών μίας τεράστιας κοινότητας για την οποία οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε λίγα, αποτελεί τον στόχο της Qlan που θέλει να αναδειχθεί σε ηγέτη του χώρου. Η εταιρεία από την Ινδία είναι έτοιμη να παραδώσει στο κοινό τη δημόσια beta έκδοση της πλατφόρμας της, η οποία στοχεύει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο όλοι οι εμπλεκόμενοι στην gaming και esports κοινότητα συναντιούνται, αγωνίζονται και αναδεικνύονται για το ταλέντο τους στο παιχνίδι.

Το εναλλακτικό πλάνο της εταιρείας είναι ακόμη πιο φιλόδοξο: η Qlan έχει παρακολουθήσει τον τρόπο με τον οποίο το Twitch έχει μετατραπεί σε μία πλατφόρμα που φιλοξενεί κάθε είδους δραστηριότητα διασκέδασης, με τους χρήστες να διαμοιράζουν περισσότερο περιεχόμενο για online καζίνο, ταξιδιωτικές πληροφορίες και μαγειρική παρά για τα video games, οπότε θεωρεί ότι η δική της πλατφόρμα μπορεί να μετατραπεί στο «νέο παλιό Twitch».

Η Qlan έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να λύνει τα προβλήματα που υπάρχουν στο χαμηλότερο επίπεδο της πυραμίδας του gaming. Ο ερασιτεχνικός αθλητισμός αποτελεί την αρχή και το τέλος της διασκέδασης, αφού πίσω από τα λαμπερά φώτα και τους μεγάλους αθλητές, κρύβονται νέα ταλέντα που αναζητούν τον δρόμο τους προς την κορυφή. Η πλατφόρμα της Qlan επιτρέπει σε όσους δείχνουν ενδιαφέρον στα video games να βρουν αυτόν τον δρόμο. Οι χρήστες θα μπορούν να συνδέονται με επαφές που επιβεβαιωμένα ανήκουν στην κοινότητα των βιντεοπαιχνιδιών, δηλαδή gamers ή εταιρείες που σχετίζονται με τον χώρο.

Η πλατφόρμα θέλει επίσης να δώσει περιθώρια σε δημιουργούς περιεχομένου να παρουσιάσουν τις ιδέες τους και να κεφαλαιοποιήσουν τη δουλειά τους, καθώς και να βοηθήσουν τις οργανωτικές επιτροπές να στοχεύσουν σε συγκεκριμένο κοινό. Επαγγελματίες κάθε είδους θα μπορούν να βρουν δουλειά ή να αναζητήσουν ευκαιρίες καριέρας και όλα αυτά μέσα σε ένα ενιαίο οικοσύστημα.

Η Qlan στοχεύει όμως κυρίως στην εξειδίκευση. Δεν θέλει να μετατρέψει την πλατφόρμα της σε έναν ακόμη χώρο όπου οι πάντες θα παρουσιάζουν τα πάντα. Θέλει να γίνει ένα κοινωνικό δίκτυο που θα αποτελέσει χώρο συνάντησης για τους gamers, θα προωθήσει την κουλτούρα των esports και θα συνδέσει κοινότητες και εταιρείες μεταξύ τους, με στόχο να γιγαντωθεί η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

«Στην Qlan αφιερώσαμε πάρα πολλούς μήνες στις έρευνές μας και επικοινωνήσαμε με πάνω από 5000 gamers» ανέφερε ο Σαγκάρ Ναΐρ, συνιδρυτής και CEO της εταιρείας: «Στόχος μας ήταν να συγκεντρώσουμε ιδέες, να πιάσουμε το κλίμα και να καταλάβουμε καλύτερα τις ανάγκες των παικτών, τα προβλήματα της αγοράς και το μέλλον της βιομηχανίας. Η ανταπόκριση ήταν εκπληκτική, διότι φαίνεται ότι υπάρχει ένα μεγάλο κενό που πρέπει να καλυφθεί. Πήραμε θάρρος και αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία εξειδικευμένη πλατφόρμα για την κοινότητα των video games και των esports».

«Οι gamers επικοινωνούν διαφορετικά από τον υπόλοιπο κόσμο. Χρειάζονται χώρο για να αναδείξουν τους εαυτούς τους και το ταλέντο τους σε μία πλατφόρμα που στοχεύει σε αυτό που γνωρίζουν να κάνουν καλύτερα, είτε θέλουν να γίνουν επαγγελματίες διεκδικώντας συμβόλαια στις εταιρείες esports είτε απλώς θέλουν να διασκεδάσουν, χωρίς να αναζητούν τις συμφωνίες που κλείνουν οι σελέμπριτι παίκτες του gaming. Η Qlan λειτουργεί ως εταιρεία εστιάζοντας στη δημιουργία άριστου και στοχευμένου περιεχομένου, για ένα οικοσύστημα που θα ξεκινήσει να αναπτύσσεται στην κοινότητα gaming και esports της Ινδίας, πριν στρέψει την προσοχή του στην παγκόσμια αγορά».

Η εφαρμογή της Qlan δίνει λύσεις στη δημιουργία προφίλ για τα Solo, Squad και Org, αναδεικνύει τις ικανότητες των παικτών συγχρονίζοντας στατιστικά στη διάρκεια των αγώνων, παρέχει πρόσβαση στην Τεχνητή Νοημοσύνη για προτάσεις επιβεβαιωμένων επαφών, διαμοιράζει περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους gamers και μετατρέπει την πλατφόρμα σε ένα hub, από το οποίο οι διοργανωτές και οι χορηγοί μπορούν να στοχεύσουν σε συγκεκριμένο κοινό, χωρίς να χάνουν χρόνο και χρήμα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here