Άγχος Αυτοφροντίδα: Τεχνικές για ανακούφιση του στρες στην εργασία ή το σπίτι [vid]

Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη πόσο ένα επαγγελματικό μασάζ σε ένα σπα ή κέντρο ευεξίας μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους, στην ανακούφιση από τον πόνο και στη μείωση της έντασης των μυών. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι μπορείτε να βιώσετε μερικά από τα ίδια οφέλη στο σπίτι ή στη δουλειά κάνοντας αυτομασάζ ή ανταλλάσσοντας μασάζ με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Δοκιμάστε να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να κάνετε μασάζ στο γραφείο σας μεταξύ των εργασιών, στον καναπέ στο τέλος μιας κουραστικής μέρας ή στο κρεβάτι για να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε πριν κοιμηθείτε. Για να ενισχύσετε τη χαλάρωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αρωματικό έλαιο, αρωματική λοσιόν ή να το συνδυάσετε με τεχνικές βαθιάς αναπνοής.

Μία άλλη πρακτική που θα σας βοηθήσει να μειώσετε το στρες, είναι το Μindfulness που έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές τα τελευταία χρόνια, συγκεντρώνοντας πρωτοσέλιδα και επιδοκιμασίες από διασημότητες, ηγέτες επιχειρήσεων και ψυχολόγους. Λοιπόν, τι είναι η συνειδητότητα; Αντί να ανησυχείτε για το μέλλον ή να μένετε εγλωβισμένοι/ες στο παρελθόν, η επίγνωση αλλάζει την εστίασή σας σε αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να ασχοληθείτε πλήρως με την παρούσα στιγμή. Οι διαλογισμοί που καλλιεργούν την επίγνωση,συνειδητότητα είναι ιδανικοί για τη μείωση του στρες, του άγχους, της κατάθλιψης και άλλων προκλήσεων ψυχικής υγείας. Μερικές από αυτές τις πρακτικές σας φέρνουν στο παρόν εστιάζοντας την προσοχή σας σε μια μεμονωμένη επαναλαμβανόμενη ενέργεια, όπως η αναπνοή σας ή μερικές επαναλαμβανόμενες λέξεις. Άλλες μορφές διαλογισμού επίγνωσης σας ενθαρρύνουν να ακολουθήσετε και στη συνέχεια να απελευθερώσετε εσωτερικές σκέψεις ή αισθήσεις. Το Mindfulness μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε δραστηριότητες όπως το περπάτημα, η άσκηση ή το φαγητό.

Η χρήση της ενσυνειδητότητας για να παραμείνετε συγκεντρωμένοι στο παρόν μπορεί να φαίνεται απλή, αλλά χρειάζεται εξάσκηση για να αποκομίσετε όλα της τα οφέλη. Όταν ξεκινήσετε για πρώτη φορά την εξάσκηση, πιθανότατα θα διαπιστώσετε ότι η εστίασή σας συνεχίζει να περιστρέφεται πίσω στις ανησυχίες ή τις τύψεις σας. Αλλά μην απογοητεύεστε. Κάθε φορά που επικεντρώνετε την προσοχή σας στο παρόν, ενισχύετε μια νέα νοητική συνήθεια που μπορεί να σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το άγχος για το παρελθόν ή το άγχος για το μέλλον. Η χρήση ενός καθοδηγούμενου διαλογισμού μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εστιάσετε την προσοχή σας, ειδικά όταν ξεκινάτε.

Ακολουθεί βίντεο:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here