Γιατί νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι;

Το αίσθημα συνεχούς κόπωσης είναι εξαιρετικά συχνό. Στην πραγματικότητα, περίπου το ένα τρίτο των υγιών εφήβων, ενηλίκων και ηλικιωμένων αναφέρουν ότι αισθάνονται υπνηλία ή κούραση, κατά την διάρκεια της ημέρας. Η κόπωση είναι ένα κοινό σύμπτωμα πολλών παθήσεων και σοβαρών ασθενειών, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις προκαλείται από απλούς παράγοντες του καθημερινού τρόπου ζωής. Ευτυχώς, οι κακές συνήθειες της καθημερινότητας διορθώνονται και άλλαζουν εύκολα.

Στη συνέχεια, παραθέτουμε 10 πιθανούς λόγους για τους οποίους είστε πάντα κουρασμένοι και προτείνουμε ορισμένους τρόπους, για να ανακτήσετε την ενέργειά σας.

Καταναλώνεται πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες
Οι υδατάνθρακες είναι μια γρήγορη πηγή ενέργειας, καθώς όταν τους καταναλώνουμε, το σώμα μας τους διασπά σε ζάχαρη, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο. Εντούτοις, η κατανάλωση πολλών επεξεργασμένων υδατανθράκων μπορεί στην πραγματικότητα να σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένοι όλη την ημέρα. Η κατανάλωση ζάχαρης και επεξεργασμένων υδατανθράκων, προκαλεί ταχεία αύξηση του σακχάρου στο αίμα σας. Έπειτα, το πάγκρεας παράγει μεγάλη ποσότητα ινσουλίνης, ώστε να απομακρύνει το σάκχαρο από το αίμα σας και να το μεταφέρει στα κύτταρά σας. Αυτή η άνοδος των επιπέδων σακχάρου στο αίμα – και η επακόλουθη πτώση – μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε εξαντλημένοι. Έτσι, έχοντας άμεσα ανάγκη για ενέργεια, θα ανααζητήσετε ενστικτωδώς άλλη μια μερίδα επεξεργασμένων υδατανθράκων, με αποτέλεσμα να εγκλωβίζεστε σε έναν φαύλο κύκλο.

Αρκετές μελέτες έχουν βρει ότι ο περιορισμός της ζάχαρης και των επεξεργασμένων υδατανθράκων στα γεύματα, συνήθως, οδηγεί σε υψηλότερα επίπεδα ενέργειας. Σε μια μελέτη, τα παιδιά, που κατανάλωναν σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, πριν από έναν αγώνα ποδοσφαίρου, ανέφεραν μεγαλύτερη κούραση από τα παιδιά, που έτρωγαν ένα σνακ με βάση το φυστικοβούτυρο.

Ωστόσο, οι έρευνες δείχνουν ότι ορισμένες τροφές μπορεί να περιορίσουν το αίσθημα κόπωσης. Για παράδειγμα, τόσο ο ζωμός της μπάμιας, όσο και η αποξηραμένη παλαμίδα περιέχουν ενώσεις, που μπορεί να μειώσουν το αίσθημα της κόπωσης και να αυξήσουν, αντίστοιχα, την εγρήγορση σας. Επομένως, για να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειάς σας σταθερά, αντικαταστήστε τη ζάχαρη και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες με τρόφιμα, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως λαχανικά και όσπρια.

Η καθιστική ζωή
Μπορείτε να διαβάσετε τη συνέχεια εδώ στο healthpanda.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here