Suishemna Σαγκάη: Οι επιβάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τον υγειονομικό τους κωδικό για το μετρό


Από την Πέμπτη, οι επιβάτες μπορούν να κάνουν αίτηση για να χρησιμοποιήσουν τον υγειονομικό κωδικό της Σαγκάης “Suishenma” για να πληρώσουν ναύλους σε ορισμένες από τις γραμμές του μετρό της πόλης. Αντί να χρησιμοποιούν την κάρτα δημόσιας συγκοινωνίας ή τις εφαρμογές για να οδηγούν στο μετρό, οι άνθρωποι μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τον κωδικό υγείας για να πάρουν τις γραμμές 10, 13, 14, 15, 16, 17 και 18 του μετρό, τη γραμμή Pujiang και τη γραμμή maglev καθώς και Γραμμή 5 από την οδό Dongchuan προς τους σταθμούς Fengxian Xincheng και τη γραμμή 9 από τους σταθμούς Fangdian Road προς Caolu. Προς το παρόν, οι χρήστες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την υπηρεσία στις εφαρμογές “Suishenma” για κινητά ή WeChat και Alipay, στην εφαρμογή για κινητά “Shanghai Jiaotongka” ή στην εφαρμογή για κινητά UnionPay “Yunshanfu”.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία;

Η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο στα κινέζικα. Συνολικά 10.000 μηχανήματα είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή. Άλλα 50.000 θα διατεθούν κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους έως ότου ανοίξουν όλες οι γραμμές του Μετρό για εξυπηρέτηση έως το τέλος του 2022. Με το “Suishenma”, οι πολίτες μπορούν επίσης να πάρουν όλα τα λεωφορεία στο σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών της πόλης, εκτός από τη γραμμή Fengxian BRT και τις γραμμές του τραμ στην προαστιακή περιοχή Songjiang, καθώς και όλες τις γραμμές πορθμείων. Ο δημοσιογράφος της Shanghai Daily δοκίμασε τη νέα υπηρεσία στον οδικό σταθμό Wuzhong στη γραμμή 15 την Πέμπτη. Μόνο ένα τουρνικέ σε κάθε έξοδο επιτρέπει τη χρήση του “Suishenma” για την πληρωμή των ναύλων του Μετρό. Ο λογαριασμός θα σταλεί στον χρήστη μετά από περίπου δύο ώρες.

Προς το παρόν, τα άτομα που χρησιμοποιούν την υπηρεσία μπορούν να αφαιρέσουν 1 γιουάν (16 σεντς ΗΠΑ) από κάθε διαδρομή έως και δύο φορές την ημέρα, εκτός εάν το χρησιμοποιούν για να ακολουθήσουν τη γραμμή maglev. Συνιστάται στους χρήστες να μην βγαίνουν από σταθμό του μετρό όπου η υπηρεσία “Suishenma” δεν είναι διαθέσιμη προς το παρόν. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αναζητήσουν βοήθεια από το προσωπικό του σταθμού, προσθέτοντας το φόρτο εργασίας τους, είπε ο χειριστής του Μετρό. Όσοι έχουν αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα τρεις φορές θα στερηθούν αυτόματα την υπηρεσία μέχρι να είναι διαθέσιμη σε όλους μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Ο φορέας εκμετάλλευσης του μετρό υποσχέθηκε ότι οι επιβάτες θα εξακολουθούν να μπορούν να χρησιμοποιούν άλλους τρέχοντες τρόπους πληρωμής.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ