Επιδότηση καυσίμων: Διευρυμένα κριτήρια στο νέο Fuel Pass φέρνουν τα έσοδα του Μαΐου


Η συνέχιση της επιδότησης καυσίμων έχει «κλειδώσει» και μένουν οι ανακοινώσεις

Η συνέχιση της επιδότησης καυσίμων αποτελεί το επόμενο βήμα που κάνει η κυβέρνηση στην προσπάθειά της να αντιμετωπίσει το υπαρκτό πρόβλημα της ακρίβειας ειδικά στον τομέα των τιμών των καυσίμων που συνεχίζουν σχεδόν σε καθημερινή βάση την «ανηφόρα».

Χαρακτηριστικά της απελπιστικής κατάστασης όσον αφορά τις τιμές των καυσίμων τα στοιχεία από το παρατηρητήριο τιμών υγρών καυσίμων του υπουργείου Ανάπτυξης σύμφωνα με τα οποία η μέση τιμή της αμόλυβδης πανελλαδικά έχει φτάσει τα 2,416 ευρώ/λίτρο ενώ πάνω από τα 2 ευρώ/λίτρο βρίσκεται πλέον και το πετρέλαιο κίνησης (2,049 ευρώ/λίτρο).

Στο πλαίσιο αυτό την επόμενη εβδομάδα η κυβέρνηση ανακοινώνει τη συνέχιση της επιδότησης καυσίμων για άλλους τρεις μήνες, μέχρι, δηλαδή, τον Σεπτέμβριο και έναρξη του νέου Fuel Pass τον Ιούλιο.

«Κλειδί» για τη νέα επιδότηση καυσίμων η ύπαρξη του απαραίτητου δημοσιονομικού χώρου, όπως εξήγησε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης προαναγγέλλοντας τις σχετικές ανακοινώσεις, και η εικόνα από τα έσοδα του Μαΐου καθώς καταγράφηκε υπέρβαση κατά 362 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, όπως είχε γράψει και το Newsbomb.gr, η νέα επιδότηση καυσίμων θα γίνει με διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια – στο πρώτο Fuel Pass το όριο ήταν τα 30.000 ευρώ – προκειμένου να γίνουν αποδέκτες της στήριξης ακόμα περισσότεροι πολίτες.

Οι παρεμβάσεις στην τιμή της βενζίνης δεν θα είναι οριζόντιες, ως προς τον συγκεκριμένο φόρο, ώστε να μην επιβραβευθούν, έστω και εμμέσως, όλοι όσοι μπορούν να σηκώσουν το βάρος της τρέχουσας επιβάρυνσης, είπε χαρακτηριστικά για την νέα επιδότηση καυσίμων ο Κυριάκος Μητσοτάκης την Τετάρτη μιλώντας στη Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ.

Ένα από τα σενάρια θέλει, επίσης, η επιδότηση καυσίμων για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο να είναι πιο αυξημένη στις περιοχές στις οποίες καταγράφονται πιο υψηλές τιμές των καυσίμων.

Ήδη, πάντως, οι αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων έχουν φέρει και τις πρώτες αντιδράσεις με τους ιδιοκτήτες ταξί να ζητούν αύξηση των κομίστρων καθώς, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση του ΣΑΤΑ «από την αρχή του έτους κάθε ταξιτζής έχει καταβάλει περισσότερα από 2.500 ευρώ για καύσιμα, πληρώνοντας πανάκριβα την ενεργειακή κρίση».

Σε ό,τι αφορά την αύξηση του κομίστρου, το ΣΑΤΑ είχε προτείνει τις εξής αναπροσαρμογές:

  • Πτώση σημαίας: 2,5 από 1,19 ευρώ
  • Τιμολόγιο Νο1: 0,82 από 0,68
  • Τιμολόγιο Νο2: 1,19 (σταθερό)
  • Χρονοχρέωση/ώρα: 15 από 10,85 ευρώ
  • Ελάχιστη διαδρομή: 4 από 3,16 ευρώ.
  • Από και προς Αεροδρόμιο: 4 ευρώ από 3,84
  • Από λιμάνια – σταθμούς: 1,50 από 1,07 ευρώ
  • Αεροδρόμιο – Κέντρο (1): 40 ευρώ από 35
  • Αεροδρόμιο – Κέντρο (2): 55 ευρώ από 49


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ