Πώς μπορεί η τεχνολογία να βελτιώσει την ιατρική επιστήμη;


Η παγκόσμια βιομηχανία ιατρικών συσκευών υφίσταται μια σημαντική μεταμόρφωση στα επιχειρηματικά μοντέλα, την υιοθέτηση τεχνολογίας και τις προσεγγίσεις παροχής φροντίδας, σύμφωνα με την πρόσφατη ανάλυση της Frost & Sullivan, Global Medical Devices Outlook. Η ψηφιοποίηση των ιατρικών συσκευών ενθαρρύνει τους εργαζόμενους medtech να προσφέρουν αξία για τους παρόχους και τους ασθενείς με συσκευές και ψηφιακά δεδομένα. Αυτό οδηγεί στην ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως παιχνίδια στη πλατφόρμα και ολιστικές προσεγγίσεις παροχής φροντίδας που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς ιατρικών συσκευών. Σύμφωνα με ένα φιλόδοξο σενάριο, η αγορά πιθανότατα θα φτάσει τα 464,54 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2022 από 425,21 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021.

Ψηφιακή Τεχνολογία

“Η άνευ προηγουμένου έλλειψη εργατικού δυναμικού λόγω της πανδημίας COVID-19 θα ωθήσει τα νοσοκομεία να αναζητήσουν και να υιοθετήσουν λύσεις λειτουργικής και κλινικής αποτελεσματικότητας”, δήλωσε ο Suchismita Das, Ανώτερος Αναλυτής Βιομηχανίας Healthcare & Life Sciences της Frost & Sullivan. “Επιπλέον, οι προσφορές “insight-as-a-service” θα αναδυθούν καθώς οι πρωτοπόρες εταιρείες medtech μεταμορφώνονται σε παίκτες τεχνολογίας υγείας ενώ αναζητούν το επόμενο επίπεδο ανάπτυξης μέσω των στρατηγικών τους στην πλατφόρμα.” Ο Das πρόσθεσε: “Η είσοδος ανατρεπτικών νεοφυών επιχειρήσεων και εταιρειών καθαρής τεχνολογίας στον χώρο παροχής φροντίδας έχει εντείνει τον ανταγωνισμό. Ως αποτέλεσμα, οι κολοσσοί της medtech διερευνούν επιλογές για τη δημιουργία περιουσιακών στοιχείων στην ψηφιακή αρένα μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&As) για καλύτερο ανταγωνισμό και να διατηρήσει την αύξηση των εσόδων”.

Τα νοσοκομεία που αυξάνουν τις επενδύσεις σε προηγμένες τεχνολογίες για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των ασθενών και της λειτουργικής αποτελεσματικότητας θα παρουσιάσουν ευκαιρίες για τους συμμετέχοντες στην αγορά ιατροτεχνολογικών προϊόντων, όπως:

  • Οι εταιρείες Medtech θα πρέπει να επανασχεδιάσουν τα χαρτοφυλάκια προϊόντων τους για να ανταποκρίνονται στις προσαρμοσμένες ανάγκες των περιπατητικής χειρουργικής κέντρων (ASC) όσον αφορά τις κλινικές προδιαγραφές, τους περιορισμούς προϋπολογισμού και τις παραλλαγές σχεδιασμού των υπαρχουσών συσκευών.
  • Οι πωλητές ψηφιακών λειτουργικών αιθουσών (OR) μπορούν να συνάψουν συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες medtech για να προωθήσουν τις ψηφιακές λύσεις OR μέσω των καναλιών αυτών των μεγάλων εταιρειών, ενώ οι εταιρείες medtech μπορούν να προσφέρουν ένα ολιστικό σύνολο λύσεων για τους παρόχους.

  • Οι κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM) της Medtech μπορούν να στοχεύσουν τους παρόχους γυναικείας υγείας και να τις βοηθήσουν να προσφέρουν ολιστική, εξατομικευμένη φροντίδα για τις ανάγκες υγείας των γυναικών χρησιμοποιώντας τις λύσεις συσκευών τους σε διάφορα στάδια της ζωής μιας γυναίκας.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ