Λιβαδειά: «Κόλαση του Δάντη» για ασθενείς και προσωπικό, ο 2ος όροφος του νοσοκομείου

Σε υψηλά επίπεδα κυμάνθηκε ο υδράργυρος σήμερα και στην Λιβαδειά

Καμίνι έξω καμίνι και μέσα για τον 2ο όροφο του νοσοκομείου της Λιβαδειάς καθώς σύμφωνα με καταγγελία δεν διαθέτει κλιματισμό.

Μόνη ανάσα δροσιάς για τους ασθενείς, προκειμένου να επιβιώσουν στις συνθήκες ασφυξίας, οι ανεμιστήρες τους οποίους προμηθεύονται οι συγγενείς συνοδοί τους.

Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στα γραφεία ιατρικού νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού.

Δείτε το βίντεο από το STAR Κεντρικής Ελλάδας που ακολουθεί:

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ