Οι αναβάτες της μηχανής συνελήφθησαν από τους αστυνομικούς
Επεισοδιακή καταδίωξη έλαβε χώρα το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) η οποία ξεκίνησε από τα Μέγαρα και κατέληξε στο Κερατσίνι.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο οδηγός του δίκυκλου στο οποίο επέβαιναν ένας άνδρας και μία γυναίκα, το οποίο δεν έφερε πινακίδες, δεν σταμάτησε σε σήμα των αστυνομικών.
Ως αποτέλεσμα ξεκίνησε καταδίωξη του ύποπτου οχήματος η οποία ξεκίνησε από τα Μέγαρα, συνεχίστηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών- Κορινθου, στη Λεωφόρο Σχιστού και κατέληξε στο Κερατσίνι στη συμβολή Σαλαμίνος και Σικελιανού.
Η καταδίωξη έληξε όταν το δίκυκλο όχημα έπεσε πάνω σε σχολικό και ακινητοποιήθηκε.
Από τη σύγκρουση δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί με τους αστυνομικούς να προχωρούν στη σύλληψη των δύο επιβαινόντων.


