Φαλάκρα: Πώς θα την προλάβετε με 11 κινήσεις

Η φαλάκρα είναι ο εφιάλτης κάθε άνδρα. Ακόμα και τώρα που οι άνδρες χωρίς μαλλιά θεωρούνται γοητευτικοί. Μπορεί όμως να την προλάβει κανείς.

Η ανδρική τριχόπτωση μπορεί να ξεκινήσει νωρίς. Μερικές φορές, ξεκινά στα τέλη της εφηβείας ή στις αρχές της δεκαετίας των 20 αλλά συνήθως, εμφανίζεται αργότερα. Μέχρι την ηλικία των 50 ετών, περισσότεροι από τους μισούς άνδρες έχουν ορατά σημάδια ανδρικής τριχόπτωσης, όπως αισθητή αραίωση ή υποχώρηση της γραμμής των μαλλιών ή απώλεια των μαλλιών.

Ας δούμε κάποιες συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν στην πρόληψη της ανδρικής τριχόπτωσης.

1.Πλένετε τακτικά τα μαλλιά σας: το τακτικό λούσιμο των μαλλιών με το κατάλληλο σαμπουάν ενδυναμώνει τα μαλλιά σας και διατηρεί το τριχωτό της κεφαλής και τα μαλλιά καθαρά. Έτσι, μειώνεται ο κίνδυνος λοιμώξεων και πιτυρίδας που μπορεί να οδηγήσουν σε σπάσιμο ή απώλεια μαλλιών.

2.Μασάζ τριχωτού της κεφαλής: κάνετε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής σας με αιθέριο έλαιο για μερικά λεπτά, βοηθά τους θύλακες των τριχών σας να παραμείνουν ενεργοί.

3.Μην βουρτσίζετε τα βρεγμένα μαλλιά: εάν πρέπει να χτενίζετε βρεγμένα μαλλιά, χρησιμοποιήστε μια χτένα με πολύ φαρδιά δόντια. Επίσης, αποφύγετε να βουρτσίζετε τα μαλλιά πολύ συχνά, γιατί μπορεί να τραυματιστούν.

4.Αλλάξτε τον τρόπο που κάνετε τα μαλλιά σας (για άνδρες με μακριά μαλλιά): οι κάθε είδους κοτσίδες, τραβούν τα μαλλιά ή τους θύλακες των τριχών και μπορεί να προκαλέσουν απώλεια των μαλλιών.

5.Μειώστε όσο μπορείτε τις χημικές ουσίες: σκληρές χημικές ουσίες και προϊόντα χρώματος μαλλιών, είναι επιβλαβή για την υγεία των μαλλιών. Όταν αντιμετωπίζετε τριχόπτωση, συνιστάται να μην βάφετε τα μαλλιά σας.

6.Αποφύγετε τον ιδρώτα στο κεφάλι σας: οι άνδρες που φορούν κράνος παρουσιάζουν μεγάλη απώλεια μαλλιών το καλοκαίρι γιατί ο ιδρώτας συσσωρεύεται στους πόρους και αποδυναμώνει τις ρίζες. Πρέπει να φοράτε ένα φουλάρι/μπαντάνα πάνω από τα μαλλιά σας για ν’ αποτρέψετε την απώλεια των μαλλιών σας καθώς και να χρησιμοποιείτε προϊόντα για την ανδρική περιποίηση προσώπου για να πλένετε και να καθαρίζετε το πρόσωπό σας από τον ιδρώτα.

7.Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με πρωτεΐνες: η κατανάλωση άπαχου κρέατος, ψαριού ή άλλων πρωτεϊνών και η μείωση του αλκοόλ προάγει την υγεία των μαλλιών σας.

8.Πάρτε βιταμίνες: η βιταμίνη A ενθαρρύνει την υγιή παραγωγή σμήγματος στο τριχωτό της κεφαλής, η βιταμίνη Ε βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής για να βοηθήσει τους θύλακες των τριχών να παραμείνουν παραγωγικοί και η βιταμίνη Β βοηθά τα μαλλιά να διατηρήσουν το υγιές χρώμα τους.

9.Αποφύγετε το κάπνισμα: το κάπνισμα τσιγάρων μειώνει την ποσότητα του αίματος που ρέει στο τριχωτό της κεφαλής και αυτό προκαλεί μείωση της τριχοφυΐας.

10.Ασκηθείτε: το περπάτημα, το κολύμπι ή το ποδήλατο για 30 λεπτά/ημέρα βοηθά στην εξισορρόπηση των ορμονικών επιπέδων, μειώνοντας τα επίπεδα του στρες εκτός από τη μείωση της τριχόπτωσης.

11.Μειώστε το άγχος: αποφορτιστείτε από το στρες με εναλλακτικές θεραπείες όπως ο διαλογισμός και η γιόγκα που όχι μόνο μειώνουν το στρες αλλά αποκαθιστούν και την ορμονική ισορροπία.

 

 

Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ