Γιατί η πίτσα είναι πιο υγιεινή για πρωινό από τα δημητριακά

Story of my life. Πόσες και πόσες φορές ξυπνάς και το πρωινό σου είναι η χθεσινοβραδινή πίτσα, που με ανυπομονησία περιμένει στο κουτί της να την καταβροχθίσεις. Εννοείται κρύα, τι είμαστε, τίποτα κυρίες;

Την λατρεμένη αυτή συνήθεια λοιπόν έρχεται να ενισχύσει η επιστήμη, που υποστηρίζει πως η πίτσα είναι πιο υγιεινό πρωινό από ένα μπολ με γάλα και δημητριακά.

Κάτι που έχει τρομερή βάση, καθώς περιέχει πρωτεΐνη και υδατάνθρακες, μπορεί να έχει και λαχανικά. Σκέφτεσαι λοιπόν κάτι πιο ισορροπημένο από αυτό;

Συν το ότι πολλά δημητριακά πλέον ποντάρουν περισσότερο στον επικοινωνιακό θόρυβο παρά στις θρεπτικές ουσίες – σπάνια περιέχουν πλέον πρωτεΐνη και υγιή λίπη ή οτιδήποτε πιο χρήσιμο από μερικές κουταλιές ζάχαρη.

Κι αν νομίζεις πως μέχρι τώρα διαβάζεις μαλακίες που έβγαλα από το μυαλό μου, καλό θα είναι ρίξεις μια ματιά και στα όσα έχει να σου πει η διατροφολόγος Melissa Rifkin, από το Ιατρικό Κέντρο Montefiore στη Νέα Υόρκη: «Μπορεί η πίτσα να είναι μια πιο υγιεινή επιλογή στα χαρτιά συγκριτικά με τα ζαχαρούχα δημητριακά. Η πρόληψη όμως νατρίου, υδατανθράκων και λίπους νωρίς το πρωί μπορεί να δώσει απότομα ενέργεια για μερικές ώρες, αλλά θα νιώθετε βαριοί όλη την ημέρα. Διαλύει κάθε προσπάθεια υγιεινούς διατροφής την υπόλοιπη ημέρα. Επίσης, κάποιες πίτσες περιέχουν και ζάχαρη στη σάλτσα τους».

Οπότε γιατί να μην είναι η πίτσα η νικήτρια στον διατροφικό πόλεμο με έπαθλο το πρωινό σου;

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here