Οι επιβάτες των σιδηροδρόμων καλούνται να μην ταξιδέψουν σήμερα το πρωί μετά από σημαντικές βλάβες στο σύστημα σηματοδότησης στο κεντρικό σταθμό του Λονδίνου, Waterloo.
Ο σιδηρόδρομος South Western Railway (SWR) δήλωσε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις πλατφόρμες 1 έως 14 στον μεγάλο συγκοινωνιακό κόμβο λόγω βλάβης του εξοπλισμού σηματοδότησης.
Ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της και τους συμβούλεψε να παρακολουθούν τα κανάλια της για ενημερώσεις. Η National Rail προειδοποίησε επίσης για «σημαντικές διαταράξεις» των υπηρεσιών καθ’ όλη τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας.
Η SWR δήλωσε ότι τα τρένα σε όλο το δίκτυό της «θα υπόκεινται σε ακυρώσεις, αλλαγές πλατφόρμας και σημαντικές αλλαγές στην υπηρεσία».
Οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι δεν θα μπορούν να διεκδικήσουν μια διαδρομή με ταξί από την SWR, αλλά θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εισιτήρια τους με ημερομηνία Δευτέρας την Τρίτη.
Η αναστάτωση αναμένεται να συνεχιστεί για το υπόλοιπο της ημέρας.
«Καμία σχέση» με την κατάσταση των γραμμών δηλώνει η εταιρεία
Η σιδηροδρομική εταιρεία δήλωσε: “Η σιδηροδρομική εταιρεία δεν έχει καμία σχέση με την κατάσταση των σιδηροδρομικών γραμμών: “Λόγω μεγάλης βλάβης στη σηματοδότηση στο Λονδίνο Waterloo, παρακαλούμε να μην ταξιδέψετε με τα δρομολόγιά μας σήμερα το πρωί.
“Η βλάβη του εξοπλισμού που δρομολογεί τα τρένα μέσα και έξω από το σταθμό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις πλατφόρμες 1 έως 14 στο London Waterloo αυτή τη στιγμή, περιορίζοντας σημαντικά τη χωρητικότητα.
“Οι μηχανικοί βρίσκονται επί τόπου και προσπαθούν να αποκαταστήσουν τη χρήση των πλατφορμών, αλλά με πολύ λίγα τρένα να μπορούν να κινηθούν μέσα και έξω από το London Waterloo και με τα τρένα και το πλήρωμα να έχουν ήδη μετακινηθεί, οι υπηρεσίες σε όλο το δίκτυο είναι σοβαρά διαταραγμένες.
“Ενώ ελπίζουμε να αποκαταστήσουμε κάποια δρομολόγια αργότερα μέσα στην ημέρα, αυτά είναι πιθανό να υπόκεινται σε καθυστερήσεις και τροποποιήσεις.
“Οι πελάτες θα πρέπει να ενημερώνονται για ενημερώσεις. Λυπούμαστε πολύ για την αναστάτωση των δρομολογίων σήμερα το πρωί”.
Εκνευρισμός από τους επιβάτες
Ένας επιβάτης χρησιμοποίησε το Twitter για να ζητήσει τη βοήθεια της εταιρείας, ανησυχώντας ότι δεν θα μπορέσει να πάει στη δουλειά του λόγω της συνεχιζόμενης κατάστασης.
Με αφορμή την ανακοίνωση του σιδηροδρόμου, ρώτησε: “Σίγουρα μπορούμε να πάρουμε ένα ταξί για να πάμε στη δουλειά; Ή θα βάλετε λεωφορεία; Σας παρακαλώ, δεν μπορούμε να μην πάμε στη δουλειά”.
Ο South West Railway τον συμβούλεψε να μιλήσει με το προσωπικό του σταθμού, επαναλαμβάνοντας ότι συμβουλεύει τους πελάτες να μην ταξιδέψουν στο Waterloo.
Ένας ανήσυχος σύζυγος ρώτησε την εταιρεία: “Τι μπορούν να κάνουν οι ταξιδιώτες που πηγαίνουν στο Waterloo του Λονδίνου για να επιστρέψουν στον αρχικό τους σταθμό; Η σύζυγός μου έχει εγκλωβιστεί στο Woking και δεν μπορεί να επιστρέψει στο Farnham. Μπορεί να χρησιμοποιήσει ταξί;”
Μια άλλη γυναίκα έγραψε: “Όταν ξυπνάς πρωί-πρωί και βρίσκεσαι στο σιδηροδρομικό σταθμό για να πας στην Aveda στο Λονδίνο, ανυπομονώντας για την ημέρα της εκπαίδευσής σου, μόνο που όλα τα τρένα μέχρι το Waterloo ακυρώνονται και άλλα μέσα μεταφοράς δεν συνιστώνται λόγω μαύρου κώδικα!”.

