Παναθηναϊκός: Στο ΟΑΚΑ οι οπαδοί. Διάλογος με Πιτίνο για το ντέρμπι

0

Αντιπροσωπεία φίλων του Παναθηναϊκού βρέθηκε στο ΟΑΚΑ για να ντοπάρει ψυχολογικά τους παίκτες του Τριφυλλιού ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό για τη Euroleague και μίλησαν και με το νέο προπονητή της ομάδας, Ρικ Πιτίνο.

Οι φίλοι του Παναθηναϊκού συνηθίζουν να βρίσκονται κοντά στους παίκτες της ομάδας μπάσκετ πριν από κάθε ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και παρευρέθηκαν και στην προπόνηση της Πέμπτης (03/01), για να τους στηρίξουν ψυχολογικά.

“Είμαστε μαζί σας και σας στηρίζουμε”, τόνισαν στους παίκτες του Τριφυλλιού, οι οποίοι και θα ψάξουν μόλις το δεύτερο φετινό διπλό τους στη Euroleague, στο ματς με τους Πειραιώτες στο ΣΕΦ.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι με τους οπαδούς των “πρασίνων” μίλησε και ο νέος τεχνικός της ομάδας Ρικ Πιτίνο, ο οποίος και ανέφερε τα εξής: «Δουλεύω σε μια ομάδα με εξαιρετικά παιδιά και εξαιρετικούς χαρακτήρες. Είναι μεγάλη χαρά για εμένα να δουλεύω με αυτούς τους ανθρώπους. Υποσχόμαστε ότι θα παλεύουμε για τη νίκη και θα τα δίνουμε όλα εντός και εκτός έδρας».

ΚΘΒΕ: Κλειστές παραμένουν οι επτά σκηνές – Ανυποχώρητοι στα αιτήματά τους οι ηθοποιοί

0

Ανυποχώρητοι στις διεκδικήσεις τους, που αφορούν στην υπογραφή νέων συμβάσεων εργασίας με αυξήσεις 7% αλλά και απαλοιφή των όρων που επέβαλαν μειώσεις 10% στους μισθούς από το 2010, παραμένουν οι ηθοποιοί με αποτέλεσμα όλες οι σκηνές του ΚΘΒΕ (επτά συνολικά στην πόλη) να παραμένουν κλειστές για δεύτερη συνεχή εβδομάδα – και η πόλη και οι πολίτες της χωρίς θέατρο.

Στην πόλη έχουν πάψει να λειτουργούν τα τελευταία χρόνια όλες σχεδόν οι μικρότερες θεατρικές σκηνές – ενώ θέατρο προσφέρουν κατά διαστήματα μόνο μεγάλες θεατρικές αίθουσες που φιλοξενούν ΔΗΠΕΘΕ, ή ιδιωτικούς αθηναϊκούς θιάσους.

«Συνεχίζουμε ανυποχώρητοι τις στάσεις εργασίας επ΄ αόριστον καθώς είναι εμφανές πως πρόκειται για πολιτική απόφαση της κυβέρνησης να καταργήσει τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και να μας εντάξει πλήρως στο ενιαίο μισθολόγιο, απαιτώντας τη συναίνεσή μας και παραβλέποντας πως είμαστε εργαζόμενοι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (5-μηνες ή 8-μηνες)», τόνιζαν, μεταξύ άλλων, οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των ηθοποιών, στη σημερινή συνέντευξη τύπου που κάλεσαν, μετά από 15νθήμερη απεργία τους εν μέσω των εορτών που «εθιμικά» συγκεντρώνουν πλήθος θεατών στις σκηνές του ΚΘΒΕ.

Οι απεργοί ηθοποιοί (στη σημερινή συνέντευξη τύπου παρέστησαν οι: Γιώργος Τσαγκαράκης – εκπρόσωπος του ΣΕΗ, Νεφέλη Ανθοπούλου και Βασίλης Σειμένης, από την αντιπροσωπευτική επιτροπή του ΣΕΗ στο ΚΘΒΕ) κατηγόρησαν τη διοίκηση του ΚΘΒΕ, για κωλυσιεργία και παραπληροφόρηση του κοινού, τονίζοντας πως «Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή οι σκηνές του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος είναι κλειστές εξαιτίας της ασυνεπούς και ανακόλουθης πρακτικής της Διεύθυνση – Διοίκησης και των προϊσταμένων τους απέναντι στα δίκαια αιτήματα των ηθοποιών».

Η διαφωνία (μεταξύ διοίκησης και διεύθυνσης του θεάτρου και των απεργών ηθοποιών) έγκειται στην προσθήκη όρου στη νέα σύμβαση εργασίας με τον οποίο πέραν της αύξησης του 7% που δίνεται, θα απαλείφεται και η μείωση της τάξης του 10%, με ειδικό όρο στον οποίο θα αναφέρεται ως μνημονιακός όρος που έχει πλέον καταργηθεί…

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την διαφοροποίηση της στάσης του ΣΕΗ με τους ηθοποιούς του Εθνικού θεάτρου (έχουν υπογράψει ήδη σύμβαση όπου δεν απαλείφεται ο όρος μείωσης του 10%) οι ηθοποιοί δήλωσαν πως είναι δικαίωμα των εργαζομένων να επιβάλουν τους δικούς τους όρους ανάλογα με τις συνθήκες, τον χώρο και τον τόπο εργασίας επικαλούμενοι τις «ειδικές» συνθήκες που επικρατούν στην πόλη και καταλήγουν πως «δυστυχώς αυτή τη στιγμή οι σκηνές του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος είναι κλειστές εξαιτίας της ασυνεπούς και ανακόλουθης πρακτικής της Διεύθυνση – Διοίκησης και των προϊσταμένων τους απέναντι στα δίκαια αιτήματα των ηθοποιών».

Παρόντες στη συνέντευξη ήταν ευρωβουλευτές και βουλευτές του ΚΚΕ και εκπρόσωποι της Λαικής Ενότητας, ενώ αναγνώστηκαν μηνύματα συμπαράστασης του ΠΑΜΕ και συνδικαλιστικών σωματείων άλλων κλάδων.

Μέχρι στιγμής έχουν ματαιωθεί όλες οι παραστάσεις (από την παραμονή των Χριστουγέννων μέχρι σήμερα) ενώ η ζημία που επήλθε στο θέατρο ξεπερνά τις 100.000 ευρώ (από τις επιστροφές του αντιτίμου των εισιτηρίων για τις παραστάσεις που ματαιώθηκαν) ενώ το θέατρο δεν δύναται να «κλείσει» θέσεις, καθώς είναι άγνωστο το πότε θα ξανανοίξουν οι σκηνές του.

Τα προβλήματα που αντιμετώπιζε τα τελυταία χρόνια το ΚΘΒΕ είχαν σχεδόν απαλειφθεί, καθώς το χρέος των 9 εκατ. ευρώ, που παρέλαβε η νέα διοίκηση από το 2015 έχει µηδενιστεί, ενώ είχε αυξηθεί κατακόρυφα και ο αριθμός των εισιτηρίων τα τελευταία χρόνια.

Σε ανακοίνωση της η διοίκηση και η διεύθυνση του ΚΘΒΕ, που καλούν σε συνέντευξη τύπου την ερχόμενη Δευτέρα, τονίζουν πως: «Οι σκηνές του ΚΘΒΕ παραμένουν κλειστές εδώ και δέκα ημέρες, γεγονός που αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του ΣΕΗ και των ηθοποιών» υπογραμμίζοντας πως: «Το ΚΘΒΕ αντιμετωπίζει με ψυχραιμία και αξιοπρέπεια την παράλογα αδιάλλακτη στάση και τις κακόβουλες και ψευδείς κατηγορίες περί κωλυσιεργίας αλλά και “κυβερνητικής καθοδήγησης”, οι οποίες δείχνουν ότι οι λόγοι των κινητοποιήσεων δεν αφορούν στα δικαιώματα των ηθοποιών, τα οποία έχουν διαφυλαχθεί πλήρως τα τελευταία χρόνια, αλλά σε μικροπολιτικές σκοπιμότητες που δεν αγγίζουν το Θέατρο. Η στάση αυτή του ΣΕΗ, σε μια περίοδο όπου το ΚΘΒΕ – για πρώτη φορά στην ιστορία του – έχει καταφέρει να απαλλαγεί από κάθε είδους κακοδιαχείριση και να καλύψει τα από δεκαετίας τουλάχιστον υπέρογκα χρέη του, είναι απαράδεκτη και προσβάλλει το πολυπληθές και πιστό κοινό του Θεάτρου. Το ΚΘΒΕ προτείνει εκ νέου την τρίμηνη παράταση της υφιστάμενης σύμβασης, απευθύνοντας ταυτόχρονα έκκληση να επικρατήσει η λογική για το καλό του Θεάτρου».

Πηγή: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων


Ο γιος της Ειρήνης Λαγούδη λύνει τη σιωπή του για το θάνατο της μητέρας του

0

«Μαύρα» Χριστούγεννα πέρασε η οικογένεια της αδικοχαμένης Ειρήνης Λαγούδη, που βρήκε τραγικό θάνατο πριν από ένα χρόνο.

Η άτυχη Ειρήνη Λαγούδη βρέθηκε νεκρή μέσα στο αυτοκίνητό της στη λίμνη της Τριχωνίδας, καμένη σε διάφορα σημεία του σώματός της, με την οικογένειά της να επιμένει μέχρι σήμερα ότι η γυναίκα δολοφονήθηκε.

Ο γιος της μίλησε στο ionion fm και τον Δημήτρη Στρουμπάκο, για το πόσο δύσκολα περνά η οικογένεια της αδικοχαμένης Ειρήνης.

«Είναι δύσκολα για όλους μας. Δε μπορούμε να ξεπεράσουμε τον θάνατο της μητέρας μας, όλοι είμαστε συντετριμμένοι», είπε μεταξύ άλλων.

Η Ειρήνη Λαγούδη είχε εξαφανιστεί από το σπίτι της στην Κατοχή πέρυσι, ανήμερα των Φώτων. Έφυγε λέγοντας στο γιο της Γιάννη ότι πάει να πάρει γλυκά για τη γιορτή του που ήταν την επόμενη ημέρα. Δύο ημέρες αργότερα βρέθηκε νεκρή στο μισοκαμμένο αυτοκίνητό της στην παραλία Φωτμού.

Από εκείνη την ημέρα ξεκίνησε το θρίλερ που κρατά τώρα ένα χρόνο. Οι δικηγόροι της οικογένειας και πραγματογνώμονες προσπαθούν να αποδείξουν ότι η άτυχη γυναίκα δεν αυτοκτόνησε όπως διέρρεαν κάποιοι.

Η πολύκροτη υπόθεση βρίσκεται στα γραφεία της ανακρίτριας Αγρινίου, μετά τις ποινικές διώξεις που έχει ασκήσει ο εισαγγελέας για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συναυτουργία, απόπειρα εμπρησμού κατά συναυτουργία (συμμορία) και ηθική αυτουργία στις παραπάνω πράξεις.

Σε άλλη ερώτηση του Δημοσιογράφου για το αν περιμένει να λάμψει η αλήθεια ο Γιάννης δήλωσε: «πιστεύω πως θα λάμψει η αλήθεια και θα αποδοθεί Δικαιοσύνη για ησυχάσει και η ψυχή της μητέρας μας».

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις εξελίξεις για το θάνατο της Ειρήνης Λαγούδη


Πηγή

Το μήνυμα της κόρης του Σουμάχερ για τα γενέθλια του θρύλου της F1 (pic)

0

Ο Μίκαελ Σουμάχερ κλείνει σήμερα (03.01.2019) 50 χρόνια ζωής -5 χρόνια μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε κάνοντας σκι στις Άλπεις- και η κόρη του, Τζίνα, θέλησε να στείλει ένα ευχητήριο μήνυμα μέσω στων social media.

Με ένα λιτό μήνυμα μέσω του λογαριασμού της στο Instagram, η Τζίνα Σουμάχερ θέλησε να ευχηθεί “χρόνια πολλά” στον πατέρα της, Μίκαελ, για τα 50ά του γενέθλια.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση έρχεται μια ημέρα μετά το μήνυμα της οικογένειας Σουμάχερ, στο οποίο ανέφερε πως κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να βοηθήσει τον θρύλο της F1 να ανακάμψει, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του.

Οικογένεια Σουμάχερ: “Κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν…”

“Χαρούμενα γενέθλια στον καλύτερο μπαμπά” αναφέρει το μήνυμα της κόρης του Μίκαελ Σουμάχερ, που πόσταρε και μια φωτογραφία του.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Happy Birthday ? ❤️✨ to the best dad ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gina Schumacher Offical (@gina_schumacher) στις

My style rocks: Απίστευτο! Δεν πήγε στο γύρισμα γιατί δεν ξύπνησε! Η ανακοίνωση της Σπυροπούλου

0

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στο My Style Rocks 2!

Η Ρόζα, δεν εμφανίστηκε στο χθεσινό επεισόδιο του ριάλιτι μόδας του ΣΚΑΙ ενώ σήμερα εμφανίστηκε κανονικά!
Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου τη φώναξε κοντά της και εκείνη είπε πως δεν πήγε επειδή δεν χτύπησε το ξυπνητήρι και δεν ξύπνησε!
Τότε, η παρουσιάστρια της είπε πως αυτές που θα κρίνουν αν θα μείνει ή όχι στο παιχνίδι είναι οι συμπαίκτριές της, καθώς το παιχνίδι έχει κάποιους κανόνες!
Τελικά τα κορίτσια αποφάσισαν να μείνει!

Δείτε το σχετικό απόσπασμα παρακάτω…

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Καιρός: Σε ετοιμότητα ο Δήμος Πειραιά για την προστασία των πολιτών από την κακοκαιρία

0

Σε ετοιμότητα βρίσκεται ο Δήμος Πειραιά, για την προστασία των πολιτών από τα έντονα καιρικά φαινόμενα που επικρατούν τις τελευταίες ώρες στην Αττική.

Συγκεκριμένα, από σήμερα Πέμπτη 3/1 και ανάλογα με την εξέλιξη της κακοκαιρίας, λειτουργούν οι εξής θερμαινόμενοι χώροι:

  • Β1 Κέντρο Αγάπης και Αλληλεγγύης Δήμου Πειραιά (Βασιλέως Γεωργίου 9-11, τηλ.: 210-4134052, 210-4134130). Ώρες λειτουργίας: 8:00-20:00.
  • Δομή φιλοξενίας αστέγων «Υπνωτήριο Πειραιάς Λιμάνι Αλληλεγγύης», που βρίσκεται στον Πύργο Πειραιά (Ακτή Ποσειδώνος 2-4, 1ος όροφος, τηλ.: 2168003076, 2168003077). Λειτουργεί σε 24ωρη βάση.

Σημειώνεται πως ο Δήμος Πειραιά και σε συνεννόηση με την Περιφέρεια, θα έχει σε ετοιμότητα το όχημα του Δήμου για τη ρίψη άλατος, προκειμένου να αντιμετωπίσει ενδεχόμενη δημιουργία παγετού σε δρόμους του Πειραιά, λόγω χαμηλών θερμοκρασιών.

Η πληροφόρηση των πολιτών για τις ημέρες και ώρες των θερμαινόμενων χώρων, πραγματοποιείται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Δήμου στο 213 2022000, του 15510, της ιστοσελίδας του Δήμου και μέσω της Δημοτικής Ραδιοφωνίας Κανάλι 1 «90,4 FM».

Oδηγίες για την προστασία των πολιτών από τα έντονα καιρικά φαινόμενα στο site της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας https://www.civilprotection.gr/el

Πηγή: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων


Η απάντηση του Καλογήρου στους δικαστές για τις καταγγελίες περί θεσμικής εκτροπής

0

Με μια ιδιαιτέρως δηκτική ανακοίνωση ο Υπουργός Δικαιοσύνης Μιχάλης Καλογήρου απαντά στους δικαστές για τις καταγγελίες περί θεσμικής εκτροπής με αφορμή ανάρτηση-σχόλιο του αναπληρωτή Υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη για τις καθυστερήσεις που σημειώνονται στη διερεύνηση σοβαρών δικογραφιών για σκάνδαλα στο χώρο της υγείας.

 

«Δεν πρέπει να λησμονείται από όσους μιλούν για «θεσμική εκτροπή» ότι ανεπίτρεπτη θεσμικά ενέργεια είναι η επιλεκτική ταύτιση συγκεκριμένων οργανωμένων πολιτικών δυνάμεων με ισχυρισμούς κατηγορουμένων και θέσεις παραγόντων δικαστικών υποθέσεων. Η πολιτική αυτή επιλογή εξυπηρετεί τη δημιουργία εντυπώσεων, λειτουργεί παρελκυστικά για τα αποτελέσματα του έργου της Δικαιοσύνης και δημιουργεί σύγχυση με σκοπό την πολιτική συγκάλυψη» τονίζει ο Υπουργός.

Ξεκαθαρίζει δε ότι «Η Ελληνική Δικαιοσύνη τυγχάνει του απόλυτου σεβασμού της Ελληνικής Κυβέρνησης και αντιμετωπίζεται ως η μόνη υπεύθυνη για την έναρξη, την κίνηση και διεκπεραίωση κάθε δικαστικής υπόθεσης και για την απόδοση των σχετικών ποινικών ευθυνών».

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του Υπουργού Δικαιοσύνης:

«Η Ελληνική Δικαιοσύνη τυγχάνει του απόλυτου σεβασμού της Ελληνικής Κυβέρνησης και αντιμετωπίζεται ως η μόνη υπεύθυνη για την έναρξη, την κίνηση και διεκπεραίωση κάθε δικαστικής υπόθεσης και για την απόδοση των σχετικών ποινικών ευθυνών. Είναι εκείνη που μπορεί να εκτιμήσει τις απαιτούμενες ενέργειες για την αναζήτηση της ουσιαστικής αλήθειας και η μόνη που μπορεί να αξιολογήσει ποιες ενέργειές της εξακολουθούν ή όχι να είναι αναγκαίες και ποιες εξ αυτών συμβάλλουν ή όχι αποτελεσματικά στο ως άνω έργο της, κρίνοντας πάντοτε με βάση το νόμο και τις ειδικές υπό διερεύνηση περιστάσεις, που μόνο η ίδια γνωρίζει.

Είναι αυτονόητο ότι οι εξελίξεις σε εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις, ακόμη και όσον αφορά σε εκείνες με μείζον κοινωνικό ενδιαφέρον, δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο σχολιασμού από τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, λόγω του κρίσιμου θεσμικά ρόλου που διατηρεί.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν πρέπει να λησμονείται από όσους μιλούν για «θεσμική εκτροπή» ότι ανεπίτρεπτη θεσμικά ενέργεια είναι η επιλεκτική ταύτιση συγκεκριμένων οργανωμένων πολιτικών δυνάμεων με ισχυρισμούς κατηγορουμένων και θέσεις παραγόντων δικαστικών υποθέσεων. Η πολιτική αυτή επιλογή εξυπηρετεί τη δημιουργία εντυπώσεων, λειτουργεί παρελκυστικά για τα αποτελέσματα του έργου της Δικαιοσύνης και δημιουργεί σύγχυση με σκοπό την πολιτική συγκάλυψη.

Και ασφαλώς η στάση αυτή προσβάλλει το κύρος της Δικαιοσύνης και κυρίαρχα τη νοημοσύνη των πολιτών»


Πηγή

Η συγκλονιστική εξομολόγηση της Natalie Portman για την αρχή της καριέρας της

0

Στα 13 της χρόνια η διάσημη ηθοποιός έλαβε μία επιστολή βιασμού από έναν θαυμαστή της

Στα 37 της χρόνια η Natalie Portman πρωταγωνιστεί στην ταινία “Vox Lux” όπου υποδύεται την Celeste μία pop star που βίωσε ένα τρομακτικό γεγονός στην εφηβεία της. Με αφορμή αυτόν τον ρόλο η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός εξομολογήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της πως στα 13 της χρόνια έλαβε μία επιστολή με φαντασίωση βιασμού από έναν θαυμαστή της.

“Κατάλαβα σχεδόν αμέσως πως ακόμα και ως έφηβη τι θα γινόταν αν εξέπεμπα σεξουαλικότητα. Θα ένιωθα ανασφάλεια και οι άντρες θα αποκτούσαν το δικαίωμα να συμπεριφέρονται στο σώμα μου ως αντικείμενο. Ένιωσα την ανάγκη να καλύψω το σώμα μου και να περιορίσω την έκφραση στην υποκριτική μου. Ήθελα να στείλω το δικό μου μήνυμα στον κόσμο ότι είμαι ένα άτομο που αξίζει τον σεβασμό και την ασφάλεια”, είπε χαρακτηριστικά η 37χρονη ηθοποιός.

Στο τέλος η Portman πρόσθεσε πως άργησε αρκετά να συνειδητοποιήσει την σεξουαλικότητά της. “Γνωρίζω πως έγινα σεξουαλικό αντικείμενο εξαιτίας ορισμένων φωτογραφήσεων που έκανα και αυτό δεν το επέλεξα. Αυτό έγινε μέρος της δημόσιας εικόνας μου”, σχολίασε.

ΠΗΓΗ

Καιρός: Εγκλωβίστηκαν οδηγοί στο δρόμο για τη Βέροια (pics)

0

Καιρός: Δεκάδες οχήματα με τους οδηγούς τους εγκλωβίστηκαν μέσα και έξω από τα τούνελ της Εγνατίας Οδού.

Τα οχήματα καθώς και οι επιβαίνοντες σε αυτά εγκλωβίστηκαν στο οδικό δίκτυο από και προς Βέροια, λόγω της σφοδρής χιονόπτωσης ενώ, δίπλωσαν και νταλίκες.

Δείτε φωτογραφίες από το kozanimedia.gr, στην gallery του άρθρου.


Πηγή

Της έκανε πρόταση γάμου στη σκηνή του Θεάτρου Αθηνά

0

Έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του πάνω στο θεατρικό σανίδι της παράστασης «Διπλή Ταρίφα» στο θέατρο Αθηνά!

Ο νεαρός άντρας είχε αποφασίσει να της κάνει την πιο ιδιαίτερη πρόταση γάμου, αφήνοντάς την έκπληκτη μπροστά στους θεατές.
Ο άντρας είχε συνεννοηθεί με τους ηθοποιούς της παράστασης να ανέβει στη σκηνή μετά το τέλος του έργου. Όλοι οι συντελεστές τον βοήθησαν προκειμένου η αγαπημένη του να μην καταλάβει τίποτα! Μόλις η παράσταση τελείωσε ανέβηκε στη σκηνή και κάλεσε την σύντροφό του στο σανίδι, γονάτισε και της έκανε πρόταση γάμου!

Η κοπέλα δέχθηκε και ο αγαπημένος της φόρεσε το δαχτυλίδι και όλοι οι θεατές καταχειροκρότησαν τόσο το ζευγάρι όσο και τους ηθοποιούς που βοήθησαν να γίνει αυτή η υπέροχη πρόταση γάμου!
Δείτε την ξεχωριστή πρόταση γάμου στο θέατρο Αθηνά!

Πρόταση γάμου στη σκηνή του Θεάτρου Αθηνά χθες βράδυ

Πρόταση γάμου στη σκηνή του Θεάτρου Αθηνά χθες βράδυ

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

0

Ο Κωστής Μαραβέγιας και η Τόνια Σωτηροπούλου βρέθηκαν σε γνωστό bar-restaurant στο κέντρο της Αθήνας και ο φωτογραφικός φακός τους απαθανάτισε κατά την έξοδό τους.

Εκεί, ήταν και η Δέσποινα Βανδή με συνεργάτες της, η οποία απαθανατίστηκε κομψή και στιλάτη.

Το συγκεκριμένο μαγαζί είναι πόλος έλξης για αρκετούς celebrities και έτσι οι συναντήσεις είναι αναπόφευκτες. Αυτό, συνέβη και εκείνο το βράδυ, όπου το ζευγάρι είχε μια όμορφη συνάντηση με την Δέσποινα Βανδή.

Πηγή φωτογραφιών: papadakispress

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Μαραβέγιας-Σωτηροπούλου: Η έξοδος στο κέντρο της Αθήνας και η συνάντηση με την Βανδή

Ολυμπιακός: Ο Μασούρας στα “ερυθρόλευκα”. “Ήρθα στη μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας”

0

Ο Γιώργος Μασούρας είναι εδώ και καιρό παίκτης του Ολυμπιακού, αλλά μόλις σήμερα (03.01.2018) τον είδαμε με την ερυθρόλευκη φανέλα. «Θέλω να ζήσω την ατμόσφαιρα του “Καραϊσκάκης” μέσα από τον αγωνιστικό χώρο», τόνισε.

Ο Ολυμπιακός καλωσόρισε τον Γιώργο Μασούρα στην ομάδα και εμφάνισε και τις πρώτες φωτογραφίες του Έλληνα διεθνή παίκτη με την ερυθρόλευκη φανέλα.

Ο 25χρονος εξτρέμ έχει ήδη κάνει τις πρώτες του προπονήσεις με τον Ολυμπιακό, αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις στον Πέδρο Μαρτίνς.

“Ήρθα στη μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Έκανα ένα όνειρο πραγματικότητα και θα δώσω τη ψυχή μου για την ομάδα” ανέφερε αρχικά ο Γιώργος Μασούρας. “Θέλω να ζήσω την ατμόσφαιρα του “Καραϊσκάκης” μέσα από τον αγωνιστικό χώρο” τόνισε

ΑΕΚ: Στην Αθήνα ο Κρίστιτσιτς – Ολοκληρώνεται η μετεγγραφή

0

Λίγο πριν την ολοκλήρωση μιας σημαντικής μετεγγραφής βρίσκεται η ΑΕΚ. Ο Νέναντ Κρίστιτσιτς βρίσκεται από το μεσημέρι της Πέμπτης στην Αθήνα.

Την πρώτη της μετεγγραφική κίνηση για την περίοδο του Ιανουαρίου είναι έτοιμη να ολοκληρώσει η ΑΕΚ, αφού ο Νένταν Κρίστιτσιτς έφτασε στη χώρα μας, προκειμένου να υπογράψει και να ενταχθεί στους “κιτρινόμαυρους”.

Ο 28χρονος Σέρβος μέσος προσγειώθηκε στο “Ελ. Βενιζέλος” στις 15:20 με πτήση από το Βελιγράδι, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του και τον μάνατζέρ του.

Ο Κρίστιτσιτς θα διανυκτερεύσει σε ξενοδοχείο και από αύριο θα περάσει από τα καθιερωμένα ιατρικά τεστ και στη συνέχεια θα υπογράψει το συμβόλαιο του με την ΑΕΚ.

Χωριστές φορολογικές δηλώσεις: Ποιους συμφέρει το «διαζύγιο»

0

Χωριστές φορολογικές δηλώσεις μπορούν να υποβάλουν οι σύζυγοι το 2019. 

Οι σύζυγοι που σκέφτονται να υποβάλλουν χωριστά φορολογική δήλωση θα πρέπει να το γνωστοποιήσουν με ανέκκλητη δήλωσή τους μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2019. Μάλιστα όπως διευκρινίζεται με εγκύκλιο της ΑΑΔΕ εάν το αίτημα υποβληθεί από τον ένα σύζυγο τότε είναι δεσμευτικό και για τον άλλο σύζυγο. Τη συγκεκριμένη δυνατότητα θα έχουν όχι μόνο οι σύζυγοι αλλά και όσοι έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης.

Ωστόσο, η υποβολή χωριστών δηλώσεων απαιτεί τον συνυπολογισμό αρκετών παραμέτρων, όπως οι τεκμαρτές δαπάνες, τα εισοδήματα των παιδιών, οι δαπάνες με πλαστικό χρήμα που εξασφαλίζουν το αφορολόγητο όριο κλπ.

Με βάση το πολυνομιοσχέδιο, κατά το έτος υποβολής χωριστής δήλωσης των συζύγων, το εισόδημα των ανήλικων τέκνων, υπό την οριζόμενη επιφύλαξη, προστίθεται στα εισοδήματα του γονέα που έχει το μεγαλύτερο συνολικό εισόδημα και φορολογείται στο όνομά του.

Όσον αφορά στις δαπάνες στην περίπτωση χωριστών δηλώσεων, το ποσό της δαπάνης που μπορεί να εκπέσει για τον προσδιορισμό του προς ανάλωση κεφαλαίου, δεν μπορεί να είναι κατώτερο των τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ για κάθε σύζυγο (με το καθεστώς της κοινής δήλωσης δεν μπορεί να είναι κατώτερο των 5.000 ευρώ προκειμένου για συζύγους).

Η φορολογική δήλωση δύναται να υποβάλλεται χωριστά υπό την προϋπόθεση ότι ένας τουλάχιστον εκ των συζύγων το επιλέξει, με ανέκκλητη δήλωσή του για κάθε φορολογικό έτος μέχρι την 28η Φεβρουαρίου του έτους υποβολής της δήλωσης.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΑΑΔΕ:

  • Στην περίπτωση υποβολής κοινής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, θεωρείται εξαρτώμενο μέλος ο(η) σύζυγος, εφόσον δεν έχει ίδια φορολογητέα εισοδήματα. Κατά το έτος υποβολής χωριστής δήλωσης των συζύγων, το εισόδημα των ανήλικων τέκνων, προστίθεται στα εισοδήματα του γονέα που έχει το μεγαλύτερο συνολικό εισόδημα και φορολογείται στο όνομά του.
  • Αν οι γονείς έχουν ίσο ποσό συνολικού εισοδήματος, το εισόδημα του ανήλικου τέκνου προστίθεται στο εισόδημα του πατέρα και φορολογείται στο όνομά του.
  • Σε περίπτωση που ένας εκ των γονέων έχει τη γονική μέριμνα, το εισόδημα του ανήλικου τέκνου προστίθεται στα εισοδήματα του γονέα αυτού. Η ρύθμιση αυτή ισχύει και για τα μέρη του συμφώνου συμβίωσης.
  • Σε περίπτωση χωριστών δηλώσεων συζύγων το ποσό της ελάχιστης αντικειμενικής δαπάνης διαβίωσης δεν μπορεί να είναι κατώτερο των 3.000 ευρώ για κάθε σύζυγο.
  • Σε περίπτωση χωριστών δηλώσεων συζύγων, για την κάλυψη ή τον περιορισμό της διαφοράς που προκύπτει, λαμβάνονται υπόψη τα αναγραφόμενα στη δήλωση χρηματικά ποσά της παραγράφου αυτής, όπως αυτά δηλώνονται από τον κάθε σύζυγο χωριστά.
  • Οι αντικειμενικές δαπάνες και υπηρεσίες με πλαστικό χρήμα καθώς και οι δαπάνες απόκτησης περιουσιακών στοιχείων που αφορούν τον κάθε σύζυγο βαρύνουν αυτόν ατομικά. Κοινή δήλωση δύνανται να υποβάλλουν και τα πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.
  • Στην περίπτωση αυτή έχουν την ίδια φορολογική αντιμετώπιση με τους έγγαμους που υποβάλλουν κοινή δήλωση. Υπόχρεος της υποβολής φορολογικής δήλωσης είναι το μέρος του συμφώνου συμβίωσης, το οποίο δηλώνεται ως υπόχρεος και για τα εισοδήματα του άλλου μέρους.
  • Στις κοινές δηλώσεις οι τυχόν ζημίες του εισοδήματος του ενός συζύγου ή μέρους συμφώνου συμβίωσης, δεν συμψηφίζονται με τα εισοδήματα του άλλου συζύγου ή του άλλου μέρους συμφώνου συμβίωσης.
  • Επίσης, οι σύζυγοι ή τα μέρη συμφώνου συμβίωσης, υποβάλλουν χωριστή φορολογική δήλωση, ο καθένας για τα εισοδήματά του, εφόσον: Έχει διακοπεί η έγγαμη συμβίωση ή έχει λυθεί το σύμφωνο συμβίωσης κατά τον χρόνο υποβολής της δήλωσης.
  • Το βάρος της απόδειξης για τη διακοπή της έγγαμης συμβίωσης ή τη λύση του συμφώνου συμβίωσης φέρει ο φορολογούμενος. Ο ένας από τους δύο συζύγους ή ένα από τα δύο μέρη συμφώνου συμβίωσης είναι σε κατάσταση πτώχευσης ή έχει υποβληθεί σε δικαστική συμπαράσταση.

Πηγή

Φρικιαστικές λεπτομέρειες για τη δολοφονία της Αγγελικής: «Η 29χρονη πάλεψε ώρα για τη ζωή της» (vid, pics)

0

Σοκάρουν οι λεπτομέρειες της στυγερής δολοφονίας 29χρονης στην Κέρκυρα, από τα χέρια του ίδιου της του πατέρα

Η ιατροδικαστής Χρυσαυγή Κούση μιλώντας στο Corfutvnews ανέφερε πως τα χτυπήματα ήταν πολλαπλά, τα οποία επέφεραν βαρύτατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Όπως είπε η άτυχη κοπέλα πάλεψε για πολλή ώρα για την ζωή της αλλά δεν κατάφερε να μείνει ζωντανή.

Η δολοφονία στην Κέρκυρα, με θύμα την 29χρονη Αγγελική Πέτρου, από τον ίδιο της τον πατέρα, συγκλονίζει τις τελευταίες ώρες τόσο το νησί του Ιονίου όσο και την υπόλοιπη χώρα. Τα ίχνη της άτυχης κοπέλας, είχαν χαθεί το πρωί της Τετάρτης (02-01-2019) και οι έρευνες για τον εντοπισμό της, αποκάλυψαν τη φρικτή αλήθεια.

Η 28χρονη βρέθηκε τελικά νεκρή και θαμμένη στο πίσω μέρος του πατρικού σπιτιού της, στην περιοχή Αλεπού της Κέρκυρας. Από την πρώτη στιγμή τα στοιχεία έδειχναν ότι ο κύριος ύποπτος της δολοφονίας ήταν ο πατέρας της, ο οποίος τελικά ομολόγησε το έγκλημα που διέπραξε, κατά τη διάρκεια της ανάκρισης.

Μάλιστα, αυτός ήταν που υπέδειξε στους αστυνομικούς το σημείο που βρέθηκε νεκρή η κόρη του. Αρχικά, ο ομογενής από την Αλβανία άντρας, δεν ομολογούσε την δολοφονία της κόρης του, όμως λύγισε από τις επίμονες ερωτήσεις των αστυνομικών που δεν μπορούσε να απαντήσει. Ταυτόχρονα υπέπεσε και σε αντιφάσεις που ξεσκέπασαν την αλήθεια.

Κατά την ανάκρισή του, ο 52χρονος πατέρας παρακαλούσε τους αστυνομικούς να κάνουν τα πάντα για να βρεθεί η κόρη του. «Σας παρακαλώ βοηθήστε με να βρω το παιδί μου» είναι η φράση που έλεγε ξανά και ξανά, μέχρι στο τέλος να λυγίσει και να ομολογήσει ότι ο ίδιος την σκότωσε!

Την σκότωσε γιατί είχε σχέση με Αφγανό

Οι πρώτες πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο λόγος που ο πατέρας έφτασε στο ανατριχιαστικό έγκλημα, ήταν η σχέση που διατηρούσε η κοπέλα με ένα νεαρό Αφγανό. Μια σχέση που ο πατέρας όχι μόνο δεν ενέκρινε αλλά απαιτούσε να τελειώσει.

Όταν η 29χρονη τον ενημέρωσε πως όχι μόνο δεν πρόκειται να χωρίσει αλλά σκέφτεται να τον παντρευτεί, ο πατέρα της αποφάσισε να την σκοτώσει. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας τους συνάντησης, στο πατρικό σπίτι της άτυχης Αγγελικής, ο δράστης τη χτύπησε στο κεφάλι και της έδωσε τη χαριστική βολή.

Όταν κατάλαβε πως η κόρη του ήταν νεκρή, προσπάθησε να εξαφανίσει το πτώμα. Το πήρε και το έθαψε στο πίσω μέρος της αυλής του σπιτιού. Αμέσως μετά επέστρεψε σπίτι και συνέχισε τη ζωή του, σα να μην τρέχει τίποτα!

Ιατροδικαστής: Φονικά χτυπήματα με σιδερόβεργα

Η ιατροδικαστική εξέταση που διενεργήθηκε το πρωί έριξε φως στις συνθήκες θανάτου. Όπως είπε η ιατροδικαστής Χρυσαυγή Κούση, στην εκπομπή “Μαζί σου” με την Τατιάνα Στεφανίδου στον ΣΚΑΪ, ο δράστης τη χτύπησε με σιδερόβεργα στο κεφάλι.

Τα φονικά χτυπήματα, όπως διαπιστώθηκε ήταν 7 και ο θάνατος της γλυκιάς Αγγελικής αναπόφευκτος.

Έτσι λύθηκε το μυστήριο της δολοφονίας

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι έρευνες της Αστυνομίας στράφηκαν από την πρώτη στιγμή στον πατέρα της 29χρονης, καθώς την εξαφάνιση της νεαρής κοπέλας δεν δήλωσε ο ίδιος, αλλά ο Αφγανός σύντροφός της. Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο πατέρας “έσπασε” κατά την ανάκριση και ήταν αυτός που υπέδειξε πού ήταν θαμμένη η κόρη του.

Η 29χρονη φέρεται να δολοφονήθηκε ανήμερα την Πρωτοχρονιά, ενώ οι αστυνομικές έρευνες εντοπισμού της ξεκίνησαν χθες μετά την ενημέρωση για την εξαφάνισή της από το φίλο της, όταν η 29χρονη, που εργαζόταν σε κερκυραϊκή επιχείρηση δεν εμφανίστηκε το πρωί στην εργασία της.

Οι φωτογραφίες της κοπέλας στο facebook

  Το κορίτσι ήταν ανεξάρτητο καθώς εργαζόταν σε κατάστημα στην Κέρκυρα βγάζοντας το μεροκάματο της. Ήθελε να ορίσει μόνη τη ζωή της, αλλά ο πατέρας που έγινε δολοφόνος της, ήθελε να έχει τον τελευταίο λόγο.

Όπως είπε ο φίλος της στους αστυνομικούς η κοπέλα δεν είχε καμία απολύτως επαφή με την μητέρα της τα τελευταία 15 χρόνια και ο μόνος άνθρωπος που είχε στον κόσμο ήταν ο πατέρας της, ο οποίος και είχε αναλάβει την ανατροφή της.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες η μητέρα της όλα αυτά τα χρόνια δεν είχε δώσει κανένα σημάδι ζωής και φέρεται να εγκατέλειψε την Κέρκυρα και να ζει μόνιμα κάπου στην Αλβανία.

Ο πατέρας του Αφγανού για το έγκλημα

Οι εικόνες λίγο μετά την εξιχνίαση του εγκλήματος

Πηγή: corfutvnews.gr

Κρατηθείτε! Δε φαντάζεστε τι δοκίμασε η Ελένη στις διακοπές της

0

Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε στην Ελεονώρα Μελέτη τι έκανε για πρώτη φορά στις διακοπές της, εκτός φυσικά από ελεύθερη πτώση με αλεξίπτωτο!

Η Ελένη αποκάλυψε στην καλεσμένη της ότι στις διακοπές της έκανε yoga και της άρεσε πολύ! «Δοκίμασα στις διακοπές μου Ελεονώρα και μου άρεσε πολύ. Έκανα yoga και θα ξεκινήσω, δεν μπορώ εγώ το τρέξιμο» τόνισε η Ελένη Μενεγάκη στην Ελονώρα!
Δείτε το βίντεο!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Hopman Cup: Η Σάκκαρη ισοφάρισε την Ελβετία – video

0

Η Μαρία Σάκκαρη ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις της για τα μονά των γυναικών στο Hopman Cup, κερδίζοντας την Μπελίντα Μπέντσιτς με 2-0 σετ. Η Ελλάδα έκανε έτσι το 1-1 με την Ελβετία, που όμως έχει ήδη προκριθεί στον τελικό.

Τη νίκη με 2-0 σετ 2-0 σετ (6-3 και 6-4) επί της Μπελίντα Μπέντσιτς (Νο 54) πήρε η Μαρία Σάκκαρη, λίγη ώρα μετά την ήττα του Στέφανου Τσιτσιπά από τον Ρότζερ Φέντερερ.

Παρά το 1-1 που έγινε στις ελληνοελβετικές “μονομαχίες”, ο αγώνας δεν είχε βαθμολογικό ενδιαφέρον, αφού η Ελβετία εξασφάλισε ήδη την πρόκρισή της στον τελικό του Hopman Cup.

Έτσι, η Σάκκαρη ολοκλήρωσε με νίκη τις υποχρεώσεις της στο μονό των γυναικών, έχοντας ηττηθεί μόνο από την Σερένα Γουίλιαμς.

Πλέον, η κόντρα της Ελλάδας και Ελβετίας στο Περθ της Αυστραλίας θα ολοκληρωθεί στο μικτό διπλό, όπου Τσιτσιπάς και Σάκκαρη θα τα αντιμετωπίσουν Φέντερερ και Μπέντσιτς.

ΕΚΤΑΚΤΟ: Έκλεισαν δρόμοι στην Αττική από τα χιόνια

0

Σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις των αυτοκινήτων που κινούνται εντός του Λεκανοπεδίου προκαλεί ήδη η κακοκαιρία «Σοφία», καθώς σύμφωνα με την Αστυνομία, άρχισαν να κλείνουν δρόμοι εξαιτίας των πυκνών χιονοπτώσεων.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, λόγω της χιονόπτωσης έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στη Περιφερειακή Οδό Πεντέλης – Νέας Μάκρης από του ύψος του Σ.Ν. Πεντέλης 414 έως το ύψος του καταστήματος «Πανόραμα» και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.


Πηγή

Καιρός Live: Σοβαρά προβλήματα από τα χιόνια – Κλειστοί δρόμοι και ακυρώσεις πτήσεων (pics&vids)

0

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – Καιρός: Σε λευκό κλοιό σχεδόν όλη η Ελλάδα – Χιονίζει από τη Μακεδονία μέχρι την Πελοπόννησο – Πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες – Σε ετοιμότητα ο κρατικός μηχανισμός – Πού θα το στρώσει τις επόμενες ώρες

 

Με κύριο χαρακτηριστικό το δριμύ ψύχος καθώς αέριες μάζες πολικής προέλευσης σαρώνουν τη χώρα από βορρά προς νότο, η κακοκαιρία «Σοφία» φέρνει χιονοπτώσεις και πολύ χαμηλές θερμοκρασίες σε μεγάλο τμήμα της Ελλάδας.

Το θερμόμετρο θα πέσει αρκετούς βαθμούς υπό το μηδέν τις νυχτερινές και πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής (04/01) και του Σαββάτου, κυρίως στα κεντρικά και βόρεια τμήματα της χώρας.

sofia kairos 2sofia kairos 2

(Οι ελάχιστες θερμοκρασίες τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής και του Σαββάτου)

Χιόνια και στην Αττική – Απαγόρευση κυκλοφορίας και κλειστοί δρόμοι

Χιονίζει στα βόρεια και τα ορεινά της Αττικής, με συνέπεια η Τροχαία να προχωρήσει σε απαγόρευση της κυκλοφορίας φορτηγών στη Μαλακάσα και στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών – Θηβών, για λόγους ασφαλείας και προκειμένου να μην υπάρξει κίνδυνος αποκλεισμού του οδικού δικτύου, ενώ και τα ΙΧ χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες

Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό από την Τροχαία, απαγορεύεται η κίνηση φορτηγών άνω των 3,5 τόνων στα εξής σημεία: 

1. Στην παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών- Θηβών, από το 6ο χιλιόμετρο στο ρεύμα προς Θήβα, στην περιοχή των Βιλίων.

2. Στη νέα Εθνική Οδό Αθηνών- Λαμίας, από το 32,5 χιλιόμετρο (διόδια Αφιδνών), στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λαμία. Εξαιρούνται μόνο τα φορτηγά που κινούνται προς Χαλκίδα. 

Μόνο με αντιολισθητικές αλυσίδες κινούνται τα υπόλοιπα οχήματα στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών – Θηβών, επίσης στο ρεύμα προς Θήβα στο ύψος των Βιλίων. Υπενθυμίζεται ότι παραμένει κλειστή η λεωφόρος Πάρνηθος από το τελεφερίκ και πάνω. 

Λόγω της χιονόπτωσης αποφασίστηκε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην περιφερειακή οδό Πεντέλης – Νέας Μάκρης από το ύψος του Σ. Ν. Πεντέλης 414 έως το ύψος του καταστήματος Πανόραμα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

parnitha 5

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο στη gallery του Newsbomb.gr 

Στερεά Ελλάδα: Πού αλλού σημειώνονται προβλήματα

Παρά το γεγονός ότι απαγορεύεται η κίνηση των βαρέων οχημάτων στο εθνικό δίκτυο της Βοιωτίας και της Φθιώτιδας από το 67ο έως το 242ο χιλιόμετρο, λόγω των καιρικών φαινομένων, η ύφεση του τελευταίου διαστήματος δίνει την ευκαιρία πλέον στην Τροχαία να διευκολύνει την κυκλοφορία τους δημιουργώντας κομβόι φορτηγών και προς τη Θεσσαλονίκη και προς την Αθήνα.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο εθνικό δίκτυο από το 110ο έως και το 242ο χιλιόμετρο, ενώ η χιονόπτωση είναι αραιή. Αντίθετα το πρόβλημα μεταφέρεται τις τελευταίες ώρες στα όρια της Βοιωτίας.

Σε ό,τι αφορά το υπόλοιπο οδικό δίκτυο στη Στερεά Ελλάδα, ισχύει απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στην επαρχιακή οδό Λιβαδειάς-Άμφισσας, από το 3ο έως το 37ο χιλιόμετρο, στην παλιά εθνική οδό Λαμίας και Λιβαδειάς, από το 67ο έως το 88ο χιλιόμετρο, καθώς και στο δρόμο Θήβας-Λιβαδειάς από το πρώτο έως το 45ο χιλιόμετρο.

Ακόμη στους δρόμους της Ευρυτανίας απαγορεύεται η κυκλοφορία στο δρόμο Δομνίστας-Μεσοκώμης ενώ το χωριό Μεσοκώμη του Δήμου Καρπενησίου παραμένει αποκλεισμένο. Όσον αφορά το νομό της Εύβοιας, λόγω πτώσης βράχων κοντά στην περιοχή των Ηλίων, παραμένει αποκλεισμένος ο δρόμος Λουτρών Αιδηψού-Λίμνης.

Στη Φθιώτιδα όπου έπεσε και ο μεγαλύτερος όγκος του χιονιού ισχύει απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στους τρεις άξονες από Λαμία προς Καρπενήσι από το 20ό χιλιόμετρο έως το 64ο χιλιόμετρο, στο δρόμο Λαμίας Άμφισσας έως το 58ο χιλιόμετρο που περιλαμβάνει τόσο την περιοχή του Μπράλου όσο και το 51ο χιλιόμετρο και τέλος στο δρόμο Λαμίας-Λάρισας από τη Λαμία έως το 54ο χιλιόμετρο μετά τον Δομοκό.

Σε ό,τι αφορά το υπόλοιπο επαρχιακό δίκτυο της Ευρυτανίας, της Δυτικής Φθιώτιδας, της περιοχής του Δομοκού αλλά και της βορειοδυτικής Φωκίδας είναι απαραίτητες οι αντιολισθητικές αλυσίδες καθώς οι χιονοπτώσεις συνεχίζονται και τα εκχιονιστικά μηχανήματα προσπαθούν να κρατήσουν ανοιχτούς τους δρόμους.

Θεσσαλονίκη: Ακυρώνονται πτήσεις λόγω κακοκαιρίας 

Ακυρώσεις πτήσεων σημειώθηκαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, λόγω χαμηλής νέφωσης. Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Fraport Greece, Γιάννης Παπάζογλου, δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι τέσσερις πτήσεις προσγειώθηκαν στην Καβάλα και μία στην Αθήνα, ενώ δύο ακυρώθηκαν. Συγκεκριμένα, στην Καβάλα, προσγειώθηκαν οι πτήσεις Αμβούργο – Θεσσαλονίκη, Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Ντύσελντορφ – Θεσσαλονίκη και από Βερολίνο για Θεσσαλονίκη. Επίσης, στην Αθήνα προσγειώθηκε η πτήση από Στοκχόλμη για Θεσσαλονίκη, ενώ ακυρώθηκαν δύο πτήσεις από την Ντόχα και το Μπάντεν.

sofia kairos 3 copy

Ο κ. Παπάζογλου, τόνισε, ότι το αεροδρόμιο είναι σε επιφυλακή και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα σε περίπτωση που θα σημειωθεί χιονόπτωση στην περιοχή.

Προβλήματα σε δρομολόγια τρένων

Τεχνικό πρόβλημα αντιμετωπίζει το δρομολόγιο τρένου, Φλώρινα – Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η γραμμή έχει ακινητοποιηθεί και θα υπάρξει σημαντική καθυστέρηση.

Πρόβλημα ηλεκτροκίνησης σημειώθηκε, επίσης, σε αμαξοστοιχία, στο ύψος των Νέων Πόρων Πιερίας. Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στο twitter της εταιρείας δρομολογείται μηχανή εφεδρείας από Θεσσαλονίκη.

Θεσσαλία

Το παρακάτω βίντεο είναι από την πόλη του Παλαμά Καρδίτσας, στην καρδιά του Θεσσαλικού κάμπου και δημοσιεύτηκε στο Facebook από τον κ. Γιώργο Πάσχο. 

Δείτε βίντεο από drone από τη χιονισμένη πόλη του Παλαμά, το οποίο δημοσίευσε ο κ. Πάσχος:

Από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με απόφαση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καρδίτσας, σήμερα από ώρα 10:30 μέχρι ύφεσης των δυσμενών καιρικών φαινομένων και εξομάλυνσης της οδικής κυκλοφορίας των οχημάτων, απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των φορτηγών αυτοκινήτων άνω των 3,5 τόνων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65), στο τμήμα δικαιοδοσίας του Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Καρδίτσας. 

Της παραπάνω απόφασης απαγόρευσης κυκλοφορίας εξαιρούνται: 

– τα οχήματα οδικής βοήθειας,

– τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν αλάτι,

– τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης (ΕΚΑΒ, Π.Υ. κλπ). 

Η κίνηση των οχημάτων κάτω των 3,5 τόνων μικτού βάρους στο ως άνω δίκτυο διεξάγεται απαραίτητα με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων. 

Στους 70 πόντους έχει φτάσει σε ορισμένα σημεία το ύψος του χιονιού στα ορεινά του Νομού Τρικάλων, όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, Χρήστος Μιχαλάκης.

Αυτή τη στιγμή 42 μηχανήματα της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων επιχειρούν σε διάφορες περιοχές, προκειμένου να κρατήσουν τους δρόμους ανοιχτούς ενώ συχνές είναι και οι παρεμβάσεις με τις αλατιέρες για την αποφυγή πάγου στο οδικό δίκτυο. Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη οι δρόμοι είναι ανοιχτοί.

Ανοιχτό το Περτούλι – Κλειστό το Σέλι

«Όλοι οι δρόμοι πρόσβασης είναι ανοικτοί προς το Χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου και περιμένει τους αμέτρητους φίλους του, για σκι, για καφέ, για βόλτα με το λίφτ».

Αυτό τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του Κέντρου, όπως και πως ο χώρος στάθμευσης των ΙΧ οχημάτων έχει διαμορφωθεί κατάλληλα. Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο δήμαρχος Πύλης, Κώστας Μαράβας, σημειώνει πως «εμείς είμαστε εκεί και περιμένουμε τους επισκέπτες καθώς οι δρόμοι είναι ανοιχτοί».

Αντίθετα, την αναστολή της λειτουργίας του χιονοδρομικού κέντρου Σελίου – Βερμίου Ημαθίας, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων στην περιοχή, αποφάσισε η διοίκησή του. Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο πρόεδρος του χιονοδρομικού κέντρου, Κώστας Τζελέπης, «με την κίνηση αυτή, ουσιαστικά αποτρέπουμε τον κόσμο να έρθει στις εγκαταστάσεις μας, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα. Δεν θέλουμε να εκθέσουμε τον κόσμο σε κίνδυνο».

Έκανε γνωστό ότι βρίσκεται σε εξέλιξη στην περιοχή έντονη χιονοθύελλα και η θερμοκρασία είναι στους -7 βαθμούς Κελσίου και τόνισε ότι ο δρόμος είναι εξαιρετικά επικίνδυνος.

«Έχουμε ήδη και θα συνεχίσουμε να έχουμε τις επόμενες ώρες ένα με δύο πόντους χιονιού ανά ώρα. Το χιόνι είναι σαν πούδρα και τα μηχανήματα δεν μπορούν να κάνουν δουλειά», είπε και τόνισε ότι το Σαββατοκύριακο το χιονοδρομικό κέντρο στο Σέλι θα λειτουργεί κανονικά.

Πυκνή χιονόπτωση στην Πάρνηθα

parnitha 7

Σύμφωνα με την Τροχαία, η κυκλοφορία των οχημάτων έχει διακοπεί στην Λεωφόρο Πάρνηθος από το ύψος του τελεφερίκ και πάνω, στο ρεύμα που οδηγεί προς το καζίνο.

Επί ποδός, εξάλλου, βρίσκονται, όλες οι υπηρεσίες της Πολιτικής Προστασίας, με εκχιονιστικά μηχανήματα και «αλατιέρες», ώστε το οδικό δίκτυο να παραμείνει ανοικτό.

Το θερμόμετρο στην Πάρνηθα βρίσκεται υπό το μηδέν και το κρύο είναι τσουχτερό.

Δείτε LIVE πού χιονίζει στην Ελλάδα

Έντονη είναι η χιονόπτωση στα ορεινά, ημιορεινά του Νομού Καρδίτσας, ενώ στις πόλεις το έχει «στρώσει». Όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας, Βασίλης Τσιάκος, οι δρόμοι μέχρι τώρα είναι ανοιχτοί και η Π.Ε. Καρδίτσας βρίσκεται σε συνεχή επιφυλακή, καθώς με 48 μηχανήματα συνδράμει στην όλη προσπάθεια.  

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας, στο Νομό Καρδίτσας η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται απαραίτητα με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων: 

1) Επ. Οδός Μουζακίου – Λίμνης Πλαστήρα από 8ο χλμ. έως 13ο χλμ. (Τ.Κ. Κρυοπηγής έως Τ.Κ. Κερασιάς)

2) Επ. Οδός Καρδίτσας – Λίμνης Πλαστήρα από 10ο χλμ. (μέσω Μοσχάτου)

3) Επ. Οδός Καρδίτσας – Λίμνης Πλαστήρα από 15ο χλμ. (μέσω Καστανιάς)

4) Περιμετρικά της Λίμνης Πλαστήρα

5) Επ. Οδός Καρδίτσας – Άρτας από 35ο χλμ (Δ/νση Βατσουνιάς, θέση «ΤΥΜΠΑΝΟΣ»

6) Επ. Οδός Μουζακίου – Στεφανιάδας από 7ο χλμ (θέση ‘Αγιος Νικόλαος)

7) Επ. Οδός Κέδρου – Ρεντίνας – Καρπενησίου από 46ο χλμ έως 62ο χλμ (θέση «ΖΑΧΑΡΑΚΗ»)

Χιονίζει ακόμη και στις παραλιακές περιοχές του νομού Λάρισας, καθώς οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές και στα παράλια της περιοχής του δήμου Αγιάς. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Αγιάς Αντώνης Γκουντάρας σημείωσε ότι υπάρχει ήπια χιονόπτωση κατά μήκος της παραλιακής περιοχής σε Βελίκα, Κόκκινο Νερό μέχρι και Στόμιο, χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν προβλήματα.

Στις ορεινές περιοχές του δήμου Αγιάς η χιονόπτωση συνεχίζεται στην Ανατολή, την Καρίτσα, το Μεγαλόβρυσο, αλλά και στη Μελιβοία, ενώ μηχανήματα της Περιφέρειας Θεσσαλίας και του δήμου Αγιάς επιχειρούν για να παραμείνουν οι δρόμοι ανοιχτοί.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η χιονόπτωση και σε ορεινές περιοχές της Μαγνησίας. Από το πρωί χιονίζει στα ορεινά του Αλμυρού, στον Κοκκινόβραχο, αλλά και στο Πήλιο, από το Κατηχώρι και ψηλότερα.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, Δωροθεά Κολυνδρίνη, σημείωσε ότι δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής προβλήματα στο οδικό δίκτυο και τόνισε ότι οι οδηγοί θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις μετακινήσεις.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, στο οδικό δίκτυο της περιοχής της Μαγνησίας υπάρχει απαγόρευση της κυκλοφορίας στην Επαρχιακή οδό Χανίων-Κισσού από διασταύρωση Χιονοδρομικού Κέντρου «Αγριόλευκες Πηλίου» έως τη διασταύρωση με την Επαρχιακή οδό Βόλου-Ζαγοράς (Κάτω Κλάδος)-Κισσό, ενώ στην Επαρχιακή οδό Βόλου – Ζαγοράς (άνω κλάδος) από το 16ο χλμ. η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται απαραίτητα με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων.

Στα λευκά το Λιβάδι Ελασσόνας, η Μελούνα, αλλά και τα Φάρσαλα, ενώ ήπια χιονόπτωση και χιονόνερο σημειώνεται από το πρωί και στη πόλη της Λάρισας.

Οι δρόμοι είναι ανοιχτοί, όμως, η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται απαραίτητα με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στο επαρχιακό και εθνικό δίκτυο της Ελασσόνας, στην Επαρχιακή Οδό Ελάφου-Σκλήθρου και στην Επαρχιακή Οδό Μεγαλόβρυσου – Ανατολής.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, σημείωσε ότι, από το βράδυ, πάνω από 150 μηχανήματα επιχειρούν στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Θεσσαλίας ώστε οι δρόμοι να παραμένουν ανοιχτοί, ενώ κάλεσε τους πολίτες να προμηθευτούν αντιολισθητικές αλυσίδες καθώς το φαινόμενο βρίσκεται σε εξέλιξη.

Έντονες χιονοπτώσεις πλήττουν τη Δυτική Θεσσαλία, καθώς χιονίζει εκτός από τα ορεινά και τα ημιορεινά, στα πεδινά και στις πόλεις. Στο Νομό Τρικάλων, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων, Χρήστο Μιχαλάκη, το ύψος του χιονιού φτάνει μέχρι και 50 πόντους στα ορεινά, ενώ στα πεδινά και σε πόλεις, ξεκινά από τους πέντε πόντους. Η Π.Ε. Τρικάλων συνδράμει με 42 μηχανήματα και μέχρι τώρα οι δρόμοι είναι ανοιχτοί. 

Ωστόσο, σύμφωνα με τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας, απαραίτητη είναι η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στις παρακάτω περιοχές:

* Ε.Ο. Τρικάλων – Ιωαννίνων από 28ο χλμ (θέση Μουργκάνι) έως 65ο χλμ. (Α/Κ Μαλακασίου)

* Επ. οδός Τρικάλων – ‘Αρτας από 25ο χλμ (θέση Αναβρυσούλα) έως 75ο χλμ. (γέφυρα Αλεξίου)

* Επ. Οδός Πύλης – Μεσοχώρας από 4ο χλμ. (θέση Πηγή των Θεών) έως 55ο χλμ (Μεσοχώρα)

* Επαρχιακό οδικό δίκτυο Ασπροποτάμου (από 35ο έως 68ο χλμ)

Ήπειρος

Ισχυρή χιονόπτωση σημειώνεται από τις 2:00 τα ξημερώματα σε όλο τον Νομό Ιωαννίνων και στα ορεινά της ‘Αρτας, ενώ 35 μηχανήματα αποχιονισμού και ρήψης αλατιού δουλεύουν πυρετωδώς σε όλο το επαρχιακό και εθνικό οδικό δίκτυο προκειμένου να μην υπάρξουν προβλήματα. Περίπου 2,5 τόνοι αλατιού έχουν πέσει ήδη στους δρόμους, ενώ συνεχίζονται οι ρήψεις με 15 αλατιέρες.

Ο υδράργυρος έπεσε κάτω από το μηδέν, με το θερμόμετρο να δείχνει το πρωί στο Μέτσοβο -5 βαθμούς Κελσίου, -6 στη Βωβούσα και -7 στο Δίστρατο της Κόνιτσας.

Απαραίτητες είναι οι αντιολισθητικές αλυσίδες σε πολλά σημεία του ορεινού επαρχιακού δικτύου στους Νομούς Ιωαννίνων και Άρτας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση τις Αστυνομίας, αλυσίδες χρειάζονται:

– Στο επαρχιακό ορεινό οδικό δικτύο των Βορείων Τζουμέρκων, του Μετσόβου, της Κόνιτσας, της Ζίτσας, του Πωγωνίου και της Πυρσόγιαννης.

– Από το 67ο έως το 76ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Άρτας-Τρικάλων, από το Αθαμάνιο έως το Σκαρπάρι.

– Στην επαρχιακή οδό Βουργαρελίου – Μικροσπηλιάς.

– Στο οδικό δίκτυο των περιοχών Ξηρόκαμπος, Κρανιές, Αστροχώρι έως Πηγές.

Επίσης, οι επαρχιακές οδοί Αθαμανίου-Μεσούντας-Τετράκωμου, καθώς και η Αθαμανίου-Θεοδώριανων, από Σταυρό έως τα Θεοδώριανα, είναι κλειστές λόγω της χιονόπτωσης.

Μακεδονία

(Κοζάνη)

Χιόνια σε όλους τους νομούς της Μακεδονίας και στα ορεινά της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, έφερε ήδη το δεύτερο κύμα της κακοκαιρίας, η «Σοφία». 

Δριμύ είναι επίσης το ψύχος και στα πεδινά, ενώ σε ετοιμότητα είναι οι περιφέρειες και οι δήμοι.

Συνεχίζονται από τις πρώτες πρωϊνες ώρες, με αμείωτη ένταση, οι χιονοπτώσεις σε όλους τους νομούς της Μακεδονίας, καθώς επίσης στα ορεινά της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, όπου η κυκλοφορία των οχημάτων, σε μεγάλα τμήματα του οδικού δικτύου, διεξάγεται με αλυσίδες.

Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό αλυσίδες χρειάζονται στους παρακάτω δρόμους:

Στη Χαλκιδική από το 65 έως το 95 χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Ιερισσού, από το 60 έως το 85 χιλιόμετρο της Παλαιάς Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Ιερισσού (μέσω Ταξιάρχη), από τον Άγιο Πρόδρομο έως τον Πολύγυρο, της Παλαιάς Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου (μέσω Παλαιοκάστρου), στους επαρχιακούς δρόμους Νεοχωρίου – Βαρβάρας – Ολυμπιάδος, Αρναίας – Στανού, Παλαιοχωρίου – Μ. Παναγιάς, Παλαιοκάστρου – Ταξιάρχη, Ταξιάρχη – Παλαιόχωρας, Πολυγύρου – Ταξιάρχη, καθώς επίσης και εντός των Δημοτικών Διαμερισμάτων Παλαιοκάστρου, Ταξιάρχη και Σανών.

Στην Ημαθία, από το 82 έως το 97 χιλιόμετρο της Παλαιάς Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Κοζάνης (μέσω Καστανιάς), στο οδικό δίκτυο προς τα Χιονοδρομικά Κέντρα Σελίου και Τριών – Πέντε Πηγαδιών,από το 21 έως το 39 χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Βέροιας – Δασκίου, ,στη Δημοτική Οδό Νάουσας – Ροδοχωρίου και στη Δημοτική Οδό Νάουσας – Αρκοχωρίου.

Στο Κιλκίς, από το 14 χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Γουμένισσας – Λιβαδίων, στην Πέλλα στο οδικό δίκτυο προς το Χιονοδρομικό Κέντρο Βόρας, στην Πιερία, από το 23 έως το 44 χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Κατερίνης – Ελασσόνας, στις Σέρρες, από το 11 έως το 30 χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Σερρών – Άνω Βροντούς και από το 15 έως το 26 χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Σερρών – Λαϊλιά.

Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων σε όλο το Εθνικό και Επαρχιακό οδικό δίκτυο του Νομού Γρεβενών. Η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εγνατία Οδό διεξάγεται κανονικά.

Στη Φλώρινα χρειάζονται αλυσίδες από το 18ο έως 28ο χλμ. της Επαρχιακής οδού Καστοριάς – Φλώρινας (μέσω Βιτσίου), από το 22ο έως 31ο χλμ. της Επαρχιακής οδού Καστοριάς – Φλώρινας (μέσω Κλεισούρας), από το 30ο έως 43ο χλμ. της Επαρχιακής οδού Καστοριάς – Ιωαννίνων (μέσω Κοτύλης) και σε ολόκληρο το ορεινό επαρχιακό οδικό δίκτυο. Η κυκλοφορία των οχημάτων στον κάθετο άξονα Εγνατίας Οδού Σιάτιστας- Κρυσταλλοπηγής, καθώς και στο Εθνικό και υπόλοιπο Επαρχιακό οδικό δίκτυο, διεξάγεται κανονικά.

Στην Κοζάνη απαιτούνται αλυσίδες στην Εθνική οδό Κοζάνης – Φλώρινας (κάθετος άξονας Εγνατίας Οδού Κοζάνης – Φλώρινας και παλαιό τμήμα), σε όλο το επαρχιακό και δημοτικό δίκτυο του Δήμου Εορδαίας, στο δημοτικό δίκτυο του Δήμου Κοζάνης και σε ολόκληρο το ορεινό επαρχιακό οδικό δίκτυο.

Πελοπόννησος – Δυτική Ελλάδα

peloponnisos kairos2

Σε εξέλιξη είναι οι έντονες χιονοπτώσεις σε ημιορεινές και ορεινές περιοχές της Δυτικής Ελλάδας, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας, Νίκος Γυφτάκης.

Ειδικότερα, χιονίζει σε περιοχές της Αχαΐας και της Αιτωλοακαρνανίας που βρίσκονται σε υψόμετρο άνω των 600 μέτρων, ενώ στην Ηλεία χιονοπτώσεις καταγράφονται σε περιοχές με μεγαλύτερο υψόμετρο.

Όσον αφορά το οδικό δίκτυο, ο Νίκος Γυφτάκης λέει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι στην Αχαΐα τα εκχιονιστικά μηχανήματα εργάζονται συνεχώς στους οδικούς άξονες ώστε να μην υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας. Παράλληλα, τονίζει ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων θα πρέπει οπωσδήποτε να έχουν μαζί τους αντιολισθητικές αλυσίδες από την στιγμή που κινούνται εκτός της πεδινής ζώνης. 

Στην Αιτωλοακαρνανία, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας, Γιάννης Τέγας, είναι απαραίτητες οι αντιολισθητικές αλυσίδες σε όλο το ορεινό εθνικό και επαρχιακό δίκτυο που βρίσκεται σε υψόμετρο πάνω από 500 μέτρα. Μάλιστα, όπως σημειώνει, πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όσοι οδηγοί κινούνται ή πρόκειται να κινηθούν στους δρόμους που οδηγούν προς την Ευρυτανία, αλλά και στο δίκτυο της ορεινής Ναυπακτίας. 

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την Αστυνομία, στην Αχαΐα έχει διακοπεί η κυκλοφορία στην επαρχιακή οδό Αιγίου-Καλαβρύτων, μέσω Πτέρης, από το 11ο χιλιόμετρο.

Στην Αιτωλοακαρνανία είναι απαραίτητες οι αντιολισθητικές αλυσίδες στις παρακάτω περιοχές:

*Στην εθνική οδό Αγρινίου – Καρπενησίου, από το 20ο, έως το 52ο χιλιόμετρο.

*Στην εθνική οδό Καλλιθέας – Προυσού, από το13ο, έως 18ο χιλιόμετρο.

*Στην επαρχιακή οδό Ναυπάκτου – Πλατάνου, από την τοπική κοινότητα Παλαιοπύργου, έως την τοπική κοινότητα Πλατάνου.

*Στην επαρχιακή οδό Ναυπάκτου – ‘Ανω Χώρας, από την τοπική κοινότητα Λιμνίτσας, έως την τοπική κοινότητα ‘Ανω Χώρας.

*Στην επαρχιακή οδό Ναυπάκτου – Ελευθέριανης, προς τις τοπικές κοινότητες Παλαιοπύργου, Ελευθέριανης και Αγίας Κυριακής.

*Στην επαρχιακή οδό Αμφιλοχίας – Εμπεσού, από το 10ο έως το 25ο χιλιόμετρο.

(Διακοφτό)

Η πρόγνωση του καιρού

Σε ισχύ είναι από την Τετάρτη 2 Ιανουαρίου το νέο Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης του Καιρού από την ΕΜΥ. 

Σήμερα Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019 περιμένουμε κακοκαιρία με βροχές και καταιγίδες στο Κεντρικό Ιόνιο και το Αιγαίο καθώς και τα παραθαλάσσια τμήματά τους, χιονοπτώσεις στα κεντρικά και βόρεια ορεινά και ημιορεινά, γρήγορα σε περιοχές της βόρειας χώρας και βαθμιαία στα κεντρικά με χαμηλότερο υψόμετρο και θυελλώδεις ανέμους στα πελάγη.

Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά την πρόγνωση της ΕΜΥ 

Δείτε τον καιρό, μέσα από το WINDY που χρησιμοποιεί τα προγνωστικά μοντέλα GFS, ECMWF και NEMS

Δείτε ΕΔΩ όλα τα νέα του καιρού

Οδηγίες προστασίας

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη έχει ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσιακά εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες, καθώς και τις περιφέρειες και τους δήμους της χώρας, ώστε να βρίσκονται σε αυξημένη ετοιμότητα πολιτικής προστασίας, προκειμένου να αντιμετωπίσουν άμεσα τις επιπτώσεις από την εκδήλωση των έντονων καιρικών φαινομένων.

Παράλληλα, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, μεριμνώντας για τη λήψη μέτρων αυτοπροστασίας από κινδύνους που προέρχονται από την εκδήλωση των έντονων καιρικών φαινομένων.

Ειδικότερα, σε περιοχές όπου προβλέπεται η εκδήλωση έντονων βροχοπτώσεων, καταιγίδων ή θυελλωδών ανέμων:

  • Να ασφαλίσουν αντικείμενα τα οποία αν παρασυρθούν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα ενδέχεται να προκαλέσουν καταστροφές ή τραυματισμούς.
  • Να βεβαιωθούν ότι τα λούκια και οι υδρορροές των κατοικιών δεν είναι φραγμένα και λειτουργούν κανονικά.
  • Να αποφεύγουν να διασχίζουν χειμάρρους και ρέματα, πεζή ή με όχημα, κατά τη διάρκεια καταιγίδων και βροχοπτώσεων, αλλά και για αρκετές ώρες μετά το τέλος της εκδήλωσής τους.
  • Να αποφεύγουν τις εργασίες υπαίθρου και δραστηριότητες σε θαλάσσιες και παράκτιες περιοχές κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των έντονων καιρικών φαινομένων.
  • Να προφυλαχτούν αμέσως κατά τη διάρκεια μιας χαλαζόπτωσης. Να καταφύγουν σε κτίριο ή σε αυτοκίνητο και να μην εγκαταλείπουν τον ασφαλή χώρο, παρά μόνο όταν βεβαιωθούν ότι η καταιγίδα πέρασε. Η χαλαζόπτωση μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνη και για τα ζώα.
  • Να αποφύγουν τη διέλευση κάτω από μεγάλα δέντρα, κάτω από αναρτημένες πινακίδες και γενικά από περιοχές, όπου ελαφρά αντικείμενα (π.χ. γλάστρες, σπασμένα τζάμια κλπ.) μπορεί να αποκολληθούν και να πέσουν στο έδαφος (π.χ. κάτω από μπαλκόνια).
  • Να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες των κατά τόπους αρμοδίων φορέων, όπως Τροχαία κ.λπ.

Για πληροφορίες και ανακοινώσεις σχετικά με την επικρατούσα κατάσταση και τη βατότητα του οδικού δικτύου λόγω εισροής πλημμυρικών υδάτων σε αυτό, οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της ΕΛ.ΑΣ. www.astynomia.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες αυτοπροστασίας από τα έντονα καιρικά φαινόμενα, οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.civilprotection.gr.

Πηγή πληροφοριών: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, Lamiareport.gr, Thebest.gr

Καιρός ΤΩΡΑ: Πυκνή χιονόπτωση στο Βόλο – Τι λέει ο μετεωρολόγος Θοδωρής Κολυδάς (vid)

0

Καιρός ΤΩΡΑ | Βόλος: Στον κλοιό της κακοκαιρίας «Σοφία» βρίσκεται σήμερα, Πέμπτη (03/01/2019) και ο νομός Μαγνησίας, ενώ ήδη από νωρίς σημειώνεται πυκνή χιονόπτωση ακόμη και μέσα στην πόλη του Βόλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το e-volos.gr, ο διευθυντής του Εθνικού Μετεωρολογικού Κέντρου της ΕΜΥ Θοδωρής Κολυδάς, σε δηλώσεις του την Τετάρτη (02/01/2019) του στον ραδιοσταθμό «Marconi 96,1 FM» είπε ότι η κακοκαιρία θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια της Παρασκευής (04/01/2019).

Όπως ανέφερε ο κ. Κολυδάς, η θερμοκρασία αναμένεται να πέσει ακόμα και στους -2 βαθμούς Κελσίου εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος.

 

Πηγή

Πελοπόννησος: Η επανάσταση των αδερφών Μελισσηνών κατά των Τούρκων…

0

Το 1571 υπήρξε το σημείο καμπής για την Οθωμανική αυτοκρατορία και κατ’ επέκταση για τον υπόδουλο Ελληνισμό. Για πρώτη φορά, από το 1453 οι Τούρκοι υπέστησαν μια τρομακτικής έκτασης στρατιωτική ήττα, έξω από τις Εχινάδες νήσους, στη λεγόμενη ναυμαχία της Ναυπάκτου.

Η συντριβή των Τούρκων γέμισε ελπίδες τους Έλληνες και προκάλεσε την έκρηξη διαφόρων κινημάτων. Το σημαντικότερο αυτών ήταν η επανάσταση που κήρυξαν στην Πελοπόννησο οι αδελφοί Μακάριος και Θεόδωρος Μελησσινοί.

Ηγέτες της επανάστασης στην Πελοπόννησο και τη Ρούμελη ήταν οι αδελφοί Μελισσηνοί, ο χωροδεσπότης των θρακικών πόλεων Αίνου και Ξάνθης Θεόδωρος και φυσικά ο επίσκοπος Μονεμβασίας Μακάριος. Ποίοι όμως ήσαν οι ηγέτες αυτοί της ελληνικής επανάστασης. Οι αδελφοί Μελισσηνοί ή Μελισουργοί φαίνεται ότι υπήρξαν μορφές με μεγάλο κύρος στον καιρό τους. Ειδικά ο επίσκοπος Μακάριος εμφανίζεται ως η ψυχή του κινήματος.

Αυτός βρισκόταν σε επαφή με τον δον Χουάν και τους Ευρωπαίους, αυτός ξεσήκωσε τον Μωριά και με τη δική του παρακίνηση και άλλοι επίσκοποι στο Μωρία σήκωσαν το λάβαρο της επανάστασης, όπως ο, τότε, Παλαιών Πατρών Γερμανός.

Οι Μελισσηνοί ήταν, ή τουλάχιστον υποστήριζαν πως ήταν, απόγονοι παλαιάς, αρχοντικής, οικογένειας της Ελληνικής αυτοκρατορίας. Γενάρχης τους ήταν ο στρατηγός, επί αυτοκράτορα Κωνσταντίνου Ε’, Μιχαήλ Μελισσηνός. Έχουν διασωθεί πολλές επιστολές του επισκόπου Μακαρίου και των συν αυτό προς τον δον Χουάν τον Αυστριακό, στις οποίες αυτές απαντούσε με ευχολόγια και υποσχέσεις.

Η επανάσταση εδραιώθηκε με την άφιξη στο λιμάνι του Οίτυλου επίσημης βενετικής αντιπροσωπείας με προμήθειες και όπλα. Στη Μάνη έφτασαν λίγο αργότερα και οι αδελφοί Μελησσηνοί. Εκεί ήρθαν σε επαφή με τους αρχηγούς των αδούλωτων Μανιατών, τους Σταμάτιο Κορωνιό, Νικόλαο Δαρμάρο και τον Δημήτριο Κοσμά.

Όλοι μαζί άρχισαν να συγκεντρώνουν δυνάμεις και τελικά ύψωσαν τη σημαία της επανάστασης, μια σημαία με την εικόνα του Χριστού. Παρά όμως τις εκκλήσεις του επισκόπου Μακαρίου οι Ευρωπαίοι δεν έρχονταν σε βοήθεια των Ελλήνων.

Ο δον Χουάν το μόνο που έπραξε, μετά τη νίκη του στη ναυμαχία, ήταν να αποβιβάσει 8.000 άνδρες στην Πύλο, οι οποίοι όμως έσπευσαν να επανεπιβιβαστούν στα πλοία με την εμφάνιση μικρού τουρκικού αποσπάσματος ιππικού. Επίσης οι ευρωπαϊκοί στόλοι επιχείρησαν, ανεπιτυχώς, να κυριεύσουν την Πύλο, σε μια προσπάθεια «εμψυχώσεως» των Ελλήνων. Οι Έλληνες όμως δεν χρειάζονταν εμψύχωση. Ψυχή διέθεταν, όπλα χρειάζονταν και εφόδια.

Οι Έλληνες, βοηθούμενοι από τα φλογερά κηρύγματα του επισκόπου Μακαρίου, είχαν κατορθώσει να ξεσηκώσουν ολόκληρη την Πελοπόννησο και να συγκροτήσουν επαναστατικό στρατό 25.000 πεζών και 3.000 ιππέων, όπως μάλλον καθ’ υπερβολή, υποστήριζε ο Μακάριος, σε επιστολή του.

Την ώρα δε που οι Ευρωπαίοι αδρανούσαν ο σουλτάνος Σελίμ Β’ ναυπηγούσε νέο στόλο. Έτσι σε μικρό χρονικό διάστημα οι Τούρκοι διέθεταν και πάλι στόλο 250 πολεμικών πλοίων. Ισχυροποιημένοι λοιπόν αποφάσισαν να συντρίψουν τους Έλληνες επαναστάτες, οι οποίοι είχαν αφεθεί στην τύχη τους. Ξεκινώντας από την Κωνσταντινούπολη, οι τουρκικές ορδές κατέβηκαν τον ηπειρωτικό κορμό της Ελλάδας, καταστρέφοντας τα πάντα στο διάβα τους. Περισσότεροι 30.000 Έλληνες σφάχθηκαν τότε, προς παραδειγματισμό.

Ο επίσκοπος δε της Θεσσαλονίκης, κατέστη μάρτυρας της Πίστης και της Πατρίδας, ριπτόμενος ζωντανός στην πυρά. Οι Έλληνες εξακολούθησαν να περιμένουν πάντως. Στο μεταξύ ο νέος τουρκικός στόλος κατέβηκε στις πελοποννησιακές ακτές. Στις 7 Αυγούστου 1572 ενεπλάκη σε αψιμαχία με τον χριστιανικό στόλο έξω από τα Κύθηρα.

Η σύγκρουση δεν είχε νικητή, κυρίως διότι ο χριστιανικός συνασπισμός είχε ήδη αρχίσει να διαβρώνεται και δεν υπήρχε θέληση για σοβαρή εμπλοκή με τους Τούρκους. Παρόμοια εξέλιξη είχαν τα πράγματα και στις 16 Σεπτεμβρίου όταν ο χριστιανικός στόλος βρέθηκε σε πλεονεκτική θέση, έχοντας αποκλείσει τον τουρκικό στόλο στην Πύλο. Αλλά και πάλι δεν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία.

Γράφει ο Θερβάντες: «… Ήμουν εκεί στο Ναυαρίνο, στην ναυαρχίδα με τα τρία φανάρια. Και είδα και μέσα στο λιμάνι ολόκληρο τον τούρκικο στόλο γιατί όλοι οι ναύτες κι’ οι γενίτσαροι πού βρίσκονταν εκεί μέσα το είχαν για βέβαιο πώς θα δέχονταν επίθεση μέσα στο λιμάνι, κι’ είχαν ετοιμάσει τα ρούχα τους και τα παπούτσια τους, για να φύγουν αμέσως, δίχως να περιμένουν καν την μάχη, τόσος ήταν ο φόβος που τους είχε πιάσει για τον στόλο μας.

“Όμως άλλο ήταν το θέλημα των ουρανών και ότι έγινε δεν ήταν από λάθος ή αφροντισιά του αρχηγού που οδηγούσε τούς δικούς μας, παρά για τις αμαρτίες τις χριστιανοσύνης, και γιατί ό Θεός θέλει να έχουμε πάντοτε κοντά μας κάποιους δήμιους για να μας τιμωρούν».

Στην Πύλο πήγε και συνάντησε τον δον Χουάν ο Θεόδωρος Μελησσινός, ζητώντας του να τηρήσει τις υποσχέσεις που είχε εγγράφως δώσει στον επίσκοπο Μακάριο. Ο δον Χουάν όμως είπε στον Έλληνα ηγέτη ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Θα έπρεπε, είπε, οι Έλληνες να περιμένουν βοήθεια το επόμενο έτος που θα επέστρεφε, όπως υποσχέθηκε, με μεγαλύτερες δυνάμεις.

Ωστόσο παρά την πραγματική του επιθυμία ο δον Χουάν δεν μπόρεσε να εκστρατεύσει ξανά στις ελληνικές θάλασσες. Το 1573 η Βενετία υπέγραψε συνθήκη ειρήνης με τον σουλτάνο, εγκαταλείποντας και καταδικάζοντας σε θάνατο ουσιαστικά, τους Έλληνες. Έτσι οι Έλληνες ηγέτες της επανάστασης υπέστειλαν τις σημαίες και κατέφυγαν σε ενετοκρατούμενα εδάφη.

Έτσι χάρη στη νέα παρασπονδία των Ευρωπαίων η ευκαιρία για την Ελλάδα χάθηκε. Οι Τούρκοι όταν εισήλθαν στην Πελοπόννησο έκαψαν, έσφαξαν, λεηλάτησαν και αιχμαλώτισαν, κατά το έθος του «ευρωπαϊκού» πολιτισμού τους. Τέτοιο ήταν το οικτρό τέλος της ελληνικής επανάστασης. Οι αδελφοί Μελισσηνοί κρύφτηκαν στα βουνά, και κατόπιν, όταν βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία, πέρασαν στην Ζάκυνθο και από εκεί στην Ιταλία.

Οι αδελφοί Μελισσηνοί, επισκέφθηκαν τις διάφορες αυλές της Δύσης, τον πάπα Γρηγορίου ΙΓ’ και τον Ισπανό βασιλιά Φιλίππο Β’. Το μόνο όμως που πέτυχαν ήταν να λάβουν τιμητικές συντάξεις. Η ελευθερία της Ελλάδος μπορούσε να περιμένει. Ύστερα από αυτό εγκαταστάθηκαν οριστικά στην Νεάπολη, όπου υπήρχε σημαντική παροικία Ελλήνων, ιδίως προσφύγων από την Κορώνη και από την Πάτρα.

Εκεί έζησαν και εκεί πέθαναν, ο Θεόδωρος στις 25 Μαρτίου 1582 και ο Μακάριος στις 12 Σεπτεμβρίου 1585. Ενταφιάστηκαν στο Ιερό Βήμα, εμπρός από την Αγία Τράπεζα, του ναού των αποστόλων Πέτρου και Παύλου της ελληνικής κοινότητας, μέσα στην οποία κατείχαν τόσο επίσημη θέση.

ΠΗΓΗ

ΠΑΟΚ: Διάστρεμμα ο Χατσερίντι

0

Οι καιρικές συνθήκες στη Νέα Μεσήμβρια… έστειλαν τον ΠΑΟΚ να κάνει προπόνηση στην Τούμπα, εκεί όμως που προέκυψε ένα πρόβλημα τραυματισμού.

Η βροχή δυσκόλεψε την προπόνηση των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ, αλλά η κατάσταση στην Τούμπα, ήταν σίγουρα καλύτερη από τη Νέα Μεσήμβρια που χιόνιζε από νωρίς.

Το πρόβλημα που προέκυψε έχει να κάνει με τον Εβγέν Χατσερίντι. Ο Ουκρανός αμυντικός αποχώρησε από την προπόνηση, έχοντας ένα διάστρεμμα και η πρώτη εκτίμηση του κάνει λόγο για απουσία μερικών ημερών από το πρόγραμμα της ομάδας. Και η προπόνηση της Παρασκευής (04.01.2019) θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο της Τούμπας (10:30).

Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός, Μπλατ: “Έχουμε προοδεύσει από τις ήττες στο ΟΑΚΑ”

0

Ο κόουτς Μπλατ μίλησε για Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός στην Euroleague, υποστήριξε πως οι “ερυθρόλευκοι” έχουν… δίψα για μια καλή εμφάνιση κόντρα στους “πράσινους” και τόνισε πως οι Πειραιώτες έχουν προοδεύσει μετά τις δύο ήττες τους στο ΟΑΚΑ

Ο Ολυμπιακός υποδέχεται το βράδυ της Παρασκευής τον Παναθηναϊκό για την 16η αγωνιστική της Euroleague και ο Ντέιβιντ Μπλατ εμφανίστηκε σίγουρος πως οι “ερυθρόλευκοι” είναι πλέον αισθητά βελτιωμένοι σε σχέση με τις δύο ήττες από το “τριφύλλι” στο ΟΑΚΑ.

«Είναι ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για την Ευρωλίγκα και παράλληλα ένα ντέρμπι που έχει ξεχωριστεί δυναμική από μόνο του. Είμαστε χαρούμενοι που θα παίξουμε μπροστά στο κοινό μας και είμαι βέβαιος πως θα μας δώσουν ενέργεια και ενθουσιασμό. Διψάμε να κάνουμε μια καλή εμφάνιση και να τους προσφέρουμε λόγο να φωνάξουν. Ο Ολυμπιακός έχει καταπληκτικούς φιλάθλους και ανυπομονούμε κάθε φορά να παίζουμε εντός έδρας. Είναι προφανές πως δεν παίξαμε καλά με την Νταρουσάφακα, συμβαίνει αυτό κάποιες φορές στην Ευρωλίγκα. Όταν δεν σουτάρεις καλά και δεν παίζεις καλά μπορείς να χάσεις. Θα πρέπει να παίξουμε όπως μπορούμε και να επιστρέψουμε στη σταθερότητά μας», ανέφερε ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων».

Στο ερώτημα τι έχει αλλάξει στον Ολυμπιακό σε σχέση με τις ήττες από τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ απάντησε: «Έχουμε κάνει αρκετή πρόοδο, έχουμε βρει τον τρόπο που θέλουμε να παίζουμε και αυτή είναι η βασική μας διαφορά σε σχέση με τα παιχνίδια που ηττηθήκαμε από τον Παναθηναϊκό. Δεν χρειαζόμαστε περισσότερη ή λιγότερη πίεση επειδή έχουμε χάσει στα δύο πρώτα ματς. Θα πρέπει να παίξουμε το υψηλού επιπέδου μπάσκετ που παίζαμε πριν το ματς με την Νταρουσάφακα».

Όσο για τη συμβουλή που θα έδινε στον Ρικ Πιτίνο για το πρώτο του ντέρμπι στην Ελλάδα; «Θα δει κάτι που δεν έχει δει ποτέ από άποψη ευρωπαϊκού μπάσκετ. Όμως έχει προπονήσει σε πολλά μεγάλα παιχνίδια και είμαι σίγουρος πως θα απολαύσει το περιβάλλον».

Για την κατάσταση των Τίμα και Αγραβάνη είπε: «Θα δούμε πώς θα είναι στην προπόνηση. Βλέπουμε μέρα με τη μέρα. Ο Αγραβάνης ήταν περισσότερο καιρό εκτός από τον Τίμα».

Σχετικά με το αν μπορεί να διαβάσει εύκολα τον αντίπαλο, καθώς έχει νέο προπονητή, είπε: «Κάθε νέος προπονητής χρειάζεται χρόνο για να περάσει τα συστήματά του. Οι πρώτες μέρες έχουν να κάνουν περισσότερο με την ψυχολογία και μετά περνάς στα μπασκετικά κομμάτια περισσότερο. Πιστεύω πως με τις μέρες που είχε να προετοιμάσει ο νέος προπονητής το παιχνίδι αυτό θα δούμε αρκετά διαφορετικά πράγματα. Φέτος δυστυχώς έχουν γίνει πολλές αλλαγές προπονητών στην Ευρωλίγκα και έχουμε μπει στη διαδικασία να προβλέψουμε πώς θα παίξουν κάποιοι αντίπαλοί μας. Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν. Πάντα πρέπει να ελέγχεις τα ριμπάουντ, να μην κάνεις λάθη, να αποδίδεις καλά στην άμυνα και να παίζεις το μπάσκετ που εσύ θέλεις».

Τέλος, ερωτηθείς αν ζήτησε κάτι από τον Άγιο Βασίλη, όπως κάποια μεταγραφή, απάντησε: «Δεν ζητώ τίποτα από τον Άγιο Βασίλη. Θέλω μόνο υγεία. Είμαι χαρούμενος με την ομάδα και το ρόστερ που έχω».

Άγριος καβγάς ανάμεσα σε Σκορδά – Ουγγαρέζο: «Αν είχες επιχείρημα δεν θα φοβόσουν!»

0

Μαλλιά κουβάρια έγιναν στο Πρωινό! Απίστευτη ένταση υπήρχε ανάμεσα στη Φαίη Σκορδά και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο!

Αφορμή στάθηκαν οι δηλώσεις του Σταύρου Νικολαΐδη σχετικά με τα reality μόδας αλλά και «όσα τελειώνουν σε “Love”».

Αρχικά ο Άρης Καβατζίκης είπε: «Eίναι προσβολή της αισθητικής. Τέλος».

Και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος ο οποίος ε4ίχε αντίθετη άποψη είπε: «Μιλάς για τη μόδα λες και είναι μια φοβερή…»!
Και τότε η Φαίη μπήκε στην κουβέντα και μίλησε υπέρ του χώρου της μόδας και ακολούθησε απίστευτη ένταση!
Η Φαίη είπε στον Δημήτρη: «Μην το υποτιμάς γιατί αν κάποιος γιατρός βλέπει εμάς, θα υποτιμά και εσένα. Δεν είναι όλα συγκριτικά.»!

Ο Δημήτρης της είπε: «Φυσικά και να με υποτιμά δεν κάνω την ίδια δουλειά με ένα γιατρό. Ο γιατρός σώζει ζωές!»!

Και η Φαίη απάντησε: «Και οι άνθρωποι που δουλεύουν στον χώρο της μόδας, είτε είναι μοντέλα είτε πωλητές… κι αυτοί κάνουν τη δουλειά τους.»!

Και ο Δημήτρης της τόνισε: «Σαφώς, αλλά δεν θα το ανάγω σε επιστήμη Φαίη μου! Τι να κάνουμε τώρα; Όχι! Το να γίνεις μοντέλο δεν θέλει τον ίδιο κάματο με το να γίνεις γιατρός.»!

Και η Φαίη είπε: «Ρε αγάπη μου… Σαφώς και καταλαβαίνουμε τη διαφορά»!

Ο δε Δημήτρης δήλωσε: «Όσο και να με πεις αγάπη μου, έτσι είναι η αλήθεια. Εγώ διασκεδάζω τον κόσμο, ο άλλος σώζει ζωές. Αν γελάσεις δεν γελάσεις με το αστείο που λέω εγώ στο ραδιόφωνο χ@στ@κ@με. Ενώ αν ο άλλος δεν σώζει τη ζωή είναι κακός γιατρός. Μην τα τσουβαλιάζουμε όλα στην τηλεόραση… Ωραία Φαίη μου να είμαστε αρεστοί σε όλους και να μη θίξουμε κανέναν, απλά δεν είναι η ίδια δουλειά η μία με την άλλη, τι να κάνουμε;»!
Και η Φαίη του είπε: «Το να ανεβάζεις τον τόνο της φωνής σου όταν μιλά ο άλλος είναι λάθος. Αν θες μπορώ να σε αφήσω να ουρλιάζεις για να υπερισχύσει αυτό που λες εσύ»!
Και ο Δημήτρης συνέχισε: «Αν είχες επιχείρημα δεν θα φοβόσουν μην υπερισχύσει αυτό που λέω εγώ.»!
Δείτε πως κατέληξε η ένταση στο Πρωινό!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Κουρκούλης-Κελεκίδου: Πώς διαψεύδουν τις φήμες ότι περνάει κρίση ο γάμος τους!

0

Εδώ και περίπου έναν χρόνο ο Νίκος Κουρκούλης και η Κέλλυ Κελεκίδου έχουν εγκατασταθεί και πάλι στην Ελλάδα, μετά την επιστροφή τους από το Ντάργουικ της Αυστραλίας, όπου έζησαν για περίπου τρία χρόνια.

Λίγο η έλλειψη των δικών τους ανθρώπων, λίγο η νοσταλγία για την πατρίδα, το ζευγάρι πήρε την απόφαση να επιστρέψει στην Ελλάδα μαζί με τα δύο του παιδιά, τον 10χρονο Θανάση και την 4χρονη Ελπινίκη.

Από τότε που εγκαταστάθηκαν, όμως στην Ελλάδα, άρχισαν αυτόματα και οι φήμες, αλλά και τα δημοσιεύματα που τούς ήθελαν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στον γάμο τους. Κάποιοι έγραφαν πως το ζευγάρι βρίσκεται ένα βήμα πριν από τον χωρισμό. Φήμες που ούτε διέψευσαν ούτε επιβεβαίωσανοι δύο καλλιτέχνες, αποφασίζοντας να μην επιτρέψουν σε κανέναν να ταράξει την οικογενειακή τους γαλήνη. Μόνο ο Νίκος Κουρκούλης προ ημερών έσπευσε να ξεκαθαρίσει μία και καλή τα πράγματα σε τηλεοπτική του συνέντευξη, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Τα ζευγάρια περνούν φάσεις στη ζωή τους. Τώρα, σε αυτή τη φάση, να βγω να απαντάω αν χώρισα ή δεν χώρισα; Αν χώριζα θα το μάθαινε ο κόσμος, θα το λέγαμε. Δεν θα το κρατούσαμε μυστικό. Αν πάλι έχω πρόβλημα με τη γυναίκα μου, δεν θα καθίσω να πω “ξέρεις, έχω πρόβλημα”. Και στο κάτω-κάτω η ζωή είναι δική μου. Αν θέλω να τη δημοσιοποιήσω, θα πω αυτό που πρέπει και θέλω να πω».

Για κάποιους δεν ήταν αρκετά τα όσα είπε ο τραγουδιστής στην πρό-σφατη συνέντευξή του και έτσι τόσο ο ίδιος όσο και η σύζυγός του φρόντισαν να καταστήσουν ακόμα πιο σαφή τα πράγματα. Στη λαμπερή πρεμιέρα του τραγουδιστή, η Κέλλυ ήταν στο πλευρό του συζύγου της. Εθεάθη από νωρίς, σε ένα από τα πρώτα κεντρικά τραπέζια του νυχτερινού κέντρου, κι όχι μόνο πηγαινοερχόταν από το τραπέζι της στο καμαρίνι του συζύγου της, αλλά χόρεψε και διασκέδασε με την ψυχή της. Λίγες ημέρες αργότερα, ο Νίκος και η Κέλλυ έκαναν κοινή έξοδο στη μουσική σκηνή «Γραμμές».

Βγήκαν να διασκεδάσουν με τη μουσικοθεατρική παράσταση «Φίλα με… στις Γραμμές» του Σταμάτη Κραουνάκη, πέρασαν υπέροχα και μετά το τέλος του προγράμματος έσπευσαν στο καμαρίνι του αγαπημένου μουσικοσυνθέτη για να τον συγχαρούν, αλλά και να βγάλουν αναμνηστικές φωτογραφίες μαζί του, χωρίς να κρύψουν τον ενθουσιασμότους για το θέαμα που μόλις είχαν απολαύσει.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της Realnews, το ζευγάρι είναι πολύ δεμένο. Μπορεί, όπως όλα τα ζευγάρια, να αντιμετωπίζει κατά καιρούς προβλήματα, όμως καταφέρνει πάντα να τα ξεπερνά, μιας και τα συναισθήματα που το ενώνουν είναι πολύ δυνατά. Αλλωστε, έχοντας ως προτεραιότητα τα δύο παιδιά τους, θέλουν να τα προστατεύουν από κάθε τι που μπορεί να χαλάσει τις ισορροπίες τους.

 

Πηγή φωτό: NDP

Κουρκούλης-Κελεκίδου: Πώς διαψεύδουν τις φήμες ότι περνάει κρίση ο γάμος τους!

ΟΠΕΚΑ – Προνοιακά επιδόματα: Πότε θα υποβληθούν οι νέες αιτήσεις

0

Από την 01/01/2019 ανατέθηκε στον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) η αρμοδιότητα χορήγησης των προνοιακών παροχών σε χρήμα σε άτομα με αναπηρία, του επιδόματος στεγαστικής και του επιδόματος ομογενών.

Μέχρι τις 31/12/2018 οι εν λόγω παροχές καταβάλλονται από τους Δήμους. 

Ωστόσο, οι αιτήσεις που υποβάλλονται έως τις 31/12/2018 και εκκρεμούν κατά την 01/01/2019 σε οποιοδήποτε στάδιο της διοικητικής διαδικασίας, εξετάζονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες των δήμων και από τις αρμόδιες για την απονομή διατροφικού επιδόματος Διευθύνσεις των Περιφερειών της χώρας. Οι εγκριτικές αποφάσεις εισάγονται στο υφιστάμενο πληροφοριακό τους σύστημα και εν συνεχεία τα σχετικά με την πληρωμή δικαιολογητικά αποστέλλονται στον ΟΠΕΚΑ, ο οποίος υλοποιεί εφεξής την καταβολή της παροχής του επιδόματος ή της οικονομικής ενίσχυσης, αντίστοιχα.

Προνοιακές παροχές

Οι δήμοι υποχρεούνται μέχρι τις 15 Ιανουαρίου να αποστείλουν στον ΟΠΕΚΑ το αρχείο τν αιτήσεων που διεκπεραιώθηκαν μέχρι 31-12-2018 και δεν συμπεριλαμβάνονται στην κατάσταση θα παραδόθηκε τον Νοέμβριο, προκειμένου να ενταχθούν στην πληρωμή μηνός Ιανουαρίου 2019, που θα υλοποιηθεί από τον ΟΠΕΚΑ.

Η αρμόδια υπηρεσία χορήγησης των προνοιακών αναπηρικών παροχών των Δήμων υποχρεούται με την έκδοση της παρούσας να ειδοποιήσει άμεσα εγγράφως τους δικαιούχους που μέχρι 31-3-2019 λήγει η ισχύ της γνωμάτευσης της υγειονομικής επιτροπής, για επανυποβολή του αιτήματος χορήγησης των παροχών από τον ΟΠΕΚΑ κατά την διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 4.

Διατροφικό Επίδομα

Οι αρμόδιες Διευθύνσεις των Περιφερειών της χώρας, για την καταβολή του διατροφικού επιδόματος υποχρεούνται άμεσα, να παραδώσουν με πρακτικό παραλαβής στη Δ/νση Αναπηρικών Επιδομάτων και Οικονομικών Ενισχύσεων ή στις Περιφερειακές Δ/νσεις του ΟΠΕΚΑ, ανάλογα με τη χωρική τους αρμοδιότητα, ακριβές αντίγραφο και ηλεκτρονικό αρχείο με τους δικαιούχους Διατροφικού επιδόματος, όπως αυτοί διαμορφώθηκαν κατά την τελευταία πληρωμή του Δεκεμβρίου 2018, προκειμένου να ενταχθούν στο ενιαίο μητρώο δικαιούχων της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου 7.

Αιτήσεις για χορήγηση διατροφικού επιδόματος, που θα διεκπεραιωθούν από τις αρμόδιες Δ/νσεις των Περιφερειών της χώρας μέχρι 31-12-2018 και δεν συμπεριλαμβάνονται στην προαναφερόμενη κατάσταση θα παραδοθούν, με αντίστοιχο ηλεκτρονικό αρχείο και ακριβές αντίγραφο όπως ανωτέρω, μέχρι τις 15-1-2019, προκειμένου να ενταχθούν στην πληρωμή μηνός Ιανουαρίου 2019 που θα υλοποιηθεί από τον ΟΠΕΚΑ.

Καταληκτική ημερομηνία διεκπεραίωσης του συνόλου των εκκρεμών αιτήσεων από τις αρμόδιες υπηρεσίες των δήμων και τις Διευθύνσεις των Περιφερειών είναι η 28-2-2019, ώστε εν συνεχεία να αποσταλούν στον ΟΠΕΚΑ ως άνω, προκειμένου να ενταχθούν στις επόμενες πληρωμές που θα υλοποιηθούν από τον ΟΠΕΚΑ.

Οι σχετικοί φάκελοι και όλο το φυσικό αρχείο με τους δικαιούχους της 31-12-2018, τηρούνται από τους καθ’ ύλην αρμόδιους Δήμους και τις αρμόδιες για το διατροφικό επίδομα Δ/νσεις των Περιφερειών, σύμφωνα με την ισχύουσα για την τήρηση αρχείων νομοθεσία, με δυνατότητα πρόσβασης και διάθεσής τους σε εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους του ΟΠΕΚΑ, μετά από σχετική αίτησή τους στο Δήμο ή στη Διεύθυνση της Περιφέρειας.

Αιτήσεις για προνοιακές  αναπηρικές παροχές

Από την 01/01/2019 και εφεξής, αιτήσεις για τη χορήγηση προνοιακών αναπηρικών παροχών σε χρήμα, για τη συνέχιση καταβολής των επιδομάτων στους δικαιούχους που λήγει η γνωμάτευση της υγειονομικής επιτροπής καθώς και αιτήσεις επιδείνωσης της κατάστασης των ατόμων με αναπηρία, πραγματοποιούνται μέσω του ΟΠΕΚΑ και των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.).

Η αίτηση υποβάλλεται μέσω των Κέντρων Κοινότητας των Δήμων ή των υπηρεσιών του ΟΠΕΚΑ ανάλογα με τον τόπο κατοικίας του αιτούντα.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) ως προς τα δηλωθέντα στοιχεία καθώς και δήλωση συναίνεσης διασταύρωσης των στοιχείων του αιτούντος και των μελών της οικογένειάς του.

Τυχόν απαιτούμενα δικαιολογητικά, υποβάλλονται στο οικείο ηλεκτρονικό σύστημα σε ηλεκτρονική μορφή μέσω σάρωσης των προσκομιζόμενων από τον αιτούντα εγγράφων.

Η διαδικασία υποβολής της αίτησης έχει ως εξής: Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να προσέρχονται στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ ή στα Κέντρα Κοινότητας των Δήμων γνωρίζοντας τον ΑΜΚΑ τους και έχοντας μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα (ή διαβατήριο σε περίπτωση υπηκόου άλλου κράτους ή σε περίπτωση που είναι πρόσφυγες ή αιτούντες άσυλο, τα αντίστοιχα προβλεπόμενα νομιμοποιητικά έγγραφα) και ένα αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο ο αιτών είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος (ανεξαρτήτως σειράς).

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του ιδίου του ατόμου, η αίτηση δύναται να υποβάλλεται μέσω άλλου προσώπου (γονέας, εκπρόσωπος, πληρεξούσιος, δικαστικός συμπαραστάτης, εν διαστάσει γονείς ασκούντες την επιμέλεια των τέκνων, επίτροπο ορφανών ανάπηρων τέκνων) προσκομίζοντας, εκτός των ανωτέρω δικαιολογητικών, τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα καθώς και πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας σε περίπτωση ανήλικου τέκνου.

Καταβολή αναπηρικών παροχών και διαδικασία επαναχορήγησης

Το δικαίωμα στην καταβολή των προνοιακών παροχών σε χρήμα ισχύει από την 1η του επόμενου μήνα από αυτόν κατά τον οποίο υποβλήθηκε η αίτηση – υπεύθυνη δήλωση στο πληροφοριακό σύστημα του ΟΠΕΚΑ.

Στην περίπτωση υποβολής αίτησης σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 4, το δικαίωμα στην καταβολή των προνοιακών παροχών σε χρήμα ανατρέχει στην 1η του μήνα υποβολής της ηλεκτρονικής τους αίτησης.

Ειδικότερα, για άτομα που λάμβαναν προνοιακή αναπηρική παροχή και των οποίων εκκρεμεί η αίτηση για εξέταση από τις υγειονομικές επιτροπές των ΚΕΠΑ κατά την 1-1-2019, η συνέχιση καταβολής των προνοιακών αναπηρικών παροχών ανατρέχει στην επόμενη ημέρα της διακοπής του επιδόματος, εφόσον η αίτηση στα ΚΕΠΑ υποβλήθηκε εντός εξαμήνου από τη λήξη της προηγούμενης γνωμάτευσης της υγειονομικής επιτροπής των ΚΕΠΑ.

Σε περίπτωση κατά την οποία η ηλεκτρονική αίτηση υποβληθεί μετά την πάροδο εξαμήνου από τη λήξη της προηγούμενης γνωμάτευσης των ΚΕΠΑ το δικαίωμα στην καταβολή των προνοιακών παροχών σε χρήμα ισχύει από την 1η του επόμενου μήνα από αυτόν κατά τον οποίο υποβλήθηκε η αίτηση – υπεύθυνη δήλωση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Πηγή

«Σπάει» τη σιωπή της η Μαρία Νεφέλη Γαζή: Οι κατηγορίες του Άνθιμου και οι απειλές που δέχεται

0

Η Μαρία Νεφέλη Γαζή σπάει τη σιωπή της και αποκαλύπτει τι συμβαίνει με τον Άνθιμο Ανανιάδη.

Η Μαρία-Νεφέλη μίλησε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου «Ευτυχείτε» και δεν δίστασε να απαντήσει στις κατηγορίες του Άνθιμου Ανανιάδη! Συγκεκριμένα ανέφερε: «Προσωπικά δε θα προβώ σε κάποια δήλωση γιατί δε θέλω να με δει ο γιος μου αργότερα να κατηγορώ κανέναν. Όταν είναι σε θέση θα κρίνει από μόνος του τα γεγονότα. Οπότε δεν θα ήθελα να δώσω κάποια συνέντευξη. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αλλά εφόσον είμαι μητέρα, οφείλω να κρατήσω μια πιο ήρεμη στάση και να προασπιστώ τη μια και μοναδική αλήθεια παρά τα όσα αναληθή και θλιβερά πράγματα ακούω και με εξοργίζουν. Το μόνο που θα ήθελα να κρατήσετε, είναι ότι δεν είμαι ούτε αφελής ούτε κακοπροαίρετη ώστε να αποδίδω τόσο σοβαρές κατηγορίες χωρίς να έχω όλα τα αποδεικτικά στοιχεία».

Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής, η Μαρία Νεφέλη υποστηρίζει ότι έχει καταγεγραμμένες συνομιλίες στις οποίες φέρεται τόσο η ίδια όσο και η οικογένειά της να δέχονται απειλές από τον ηθοποιό.
Και κατέληξε λέγοντας: «Αν ο Άνθιμος θέλει να κάνω τεστ DNA, θα το κάνω»!
Δείτε το βίντεο!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Τη χειρότερη χρονιά της δεκαετίας αποχαιρετούν οι ευρωαγορές

0

Ετήσιες απώλειες 13%, στο «κόκκινο» όλοι οι κλάδοι – Ούτε μια ευρωπαϊκή εταιρεία στο top20 τεχνολογικών – Μεγάλος χαμένος το ευρώ με -4,7% – Ο απολογισμός της χρονιάς μέσα από έξι διαγράμματα

Με κέρδη αποχαιρέτησαν το 2018 τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, αφήνοντας γλυκιά επίγευση σε ένα κατά τα άλλα πικρό -πολύ πικρό- έτος.

Ο πανευρωπαϊκός Stoxx Europe 600 μετρά ετήσιες απώλειες 13% και τη χειρότερη επίδοση από το 2008. Ταυτόχρονα οι τζίροι υπήρξαν οι χαμηλότεροι από το 2000, παρά τα ισχυρά sell-off και τις μεγάλες εκροές ειδικά στις μετοχές.

«Το οικονομικό μομέντουμ φθίνει στις ΗΠΑ και δε διαφαίνεται σταθεροποίηση, πόσο μάλλον βελτίωση στον υπόλοιπο πλανήτη», αναφέρει ο Fabrizio Quirighetti, επικεφαλής επενδυτικής στρατηγικής της Syz Asset Management.

Τη Δευτέρα ο πανευρωπαϊκός δείκτης ενισχύθηκε κατά 0,5%, κλείνοντας το Δεκέμβρη με απώλειες 5,5%. Σημειώνεται ότι και για τη Wall Street, υπήρξε ο χειρότερος Δεκέμβριος από την εποχή της Μεγάλης Ύφεσης το 1931. Το κλίμα επιβάρυνε και το πετρέλαιο, που επίσης αποχαιρετά το έτος με απώλειες, για πρώτη φορά από το 2015. Το Brent διαπραγματεύεται κάτω από τα 53 δολάρια/βαρέλι.

Εμπορικός πόλεμος, οικονομική επιβράδυνση, Brexit, Ιταλία και… Κίτρινα Γιλέκα

Στο σύνολο του έτους ο Stoxx 600 σημείωσε απώλειες στους οχτώ από τους 12 μήνες. Πάντως ο δείκτης κατάφερε να αποφύγει τη bear market, σε αντίθεση με τον Stoxx 50, καθώς και τους επιμέρους DAX και MIB σε Γερμανία και Ιταλία αντίστοιχα, που βυθίστηκαν νωρίτερα μέσα στο έτος σε bear market (πτωτική αγορά με καθοδική τάση που ξεκινά όταν η διόρθωση ξεπερνά το 20% από τα πρόσφατα ιστορικά υψηλά).

Μεγάλοι χαμένοι: Αυτοκινητοβιομηχανίες με ετήσιες απώλειες 28% λόγω εμπορικού πολέμου. Το ευρώ είχε επίσης απογοητευτική επίδοση, κόντρα στις προβλέψεις των αναλυτών, με συνολικές απώλειες 4,7% έναντι του «βασιλιά» δολαρίου, στο 1,145 EUR/USD. Στο newmoney.gr είχαμε μιλήσει από καιρό για το πως το δολάριο συνέχισε και θα συνεχίσει ισχυρό και το 2019, αναλυτικότερα εδώ.

Το outsider: Τα «βαρετά» ευρώ-ομόλογα, που όμως επέστρεψαν ελκυστικές αποδόσεις σε όσους πόνταραν σε αυτά από την αρχή μέχρι το τέλος, με «βασίλισσα» αποδόσεων την Πορτογαλία. Περισσότερα εδώ.

Η αρχική αισιοδοξία γύρω από τις ευρωπαϊκές μετοχές στις αρχές του 2018 εξανεμίστηκε καθώς υπέκυψαν στα σοκ από τον εμπορικό πόλεμο, την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης, αλλά και τα απογοητευτικά εταιρικά αποτελέσματα των ευρωπαϊκών εταιρειών που δεν πλησιάζουν καν αυτά των αμερικανών ανταγωνιστών τους (παρότι και αυτοί υπέφεραν στο φινάλε του έτους).

Ούτε μια ευρωπαϊκή εταιρεία στο top20 των ηγετών της τεχνολογίας

Δεν είναι τυχαίο ότι στη λίστα με τις 20 καλύτερες επιδόσεις τεχνολογικών εταιρειών που κινούν τον πλανήτη (όπως Amazon, Apple, κλπ) δεν υπάρχει ούτε μια ευρωπαϊκή εταιρεία… Η λίστα κυριαρχείται από αμερικανικές, ενώ υψηλές θέσεις κατέχουν και οι ασιατικές start-ups, αποδεικνύοντας πως η Ευρώπη έχει τελματώσει εν μέσω πολλαπλών «πονοκεφάλων», όπως το διπλό θρίλερ Brexit-Ιταλίας, το πρόσφατο χάος από τα Κίτρινα Γιλέκα αλλά και τις ανησυχίες για το ελληνικό χρέος, που όπως αναφέρει το Bloomberg, έχουν αναζωπυρωθεί.

Πως έκλεισαν τα σημαντικότερα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια

Με Φρανκφούρτη και Μιλάνο κλειστές σήμερα, οι περισσότερες ευρωπαϊκές μετοχές επιχείρησαν «ωραιοποίηση» στο φινάλε του έτους, με τις μετοχές πρώτων υλών να καταγράφουν άνοδο 0,4%.

Ο δείκτης FTSE 100 στο Λονδίνο υποχώρησε κατά 0,09% κι έκλεισε στις 6.728,13 μονάδες, ενώ στο σύνολο του 2018 κατέγραψε απώλειες άνω του 12%, σημειώνοντας τη χειρότερη επίδοση από το 2008.

Ο CAC 40 στο Παρίσι σημείωσε άνοδο 1,11% κι έκλεισε στις 4.730,69 μονάδες, με τις ετήσιες του απώλειες να «αγγίζουν» το 11%.

Ο ΙΒΕΧ 35 στη Μαδρίτη κατέγραψε άνοδο 0,54% στις 8.539,90 μονάδες, ενώ στο σύνολο του έτους βούλιαξε σχεδόν κατά 15%.

Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή, ο γερμανικός DAX και ο ιταλικός FTSE MIB ολοκλήρωσαν το 2018 με βαριές απώλειες 18% και 16% αντίστοιχα, με τον γερμανικό δείκτη να καταγράφει τη χειρότερη επίδοση της τελευταίας 10ετίας, από τη «βουτιά» 43% του 2008.

Ο απολογισμός μέσα από έξι διαγράμματα

Η χειρότερη χρονιά των ευρωπαϊκών μετοχών από το 2008

 

euroworst1.png

Απογοητευτική η συναλλακτικότητα: Οι χαμηλότεροι τζίροι των τελευταίων 18 χρόνων

eurotziross.png

Καμία πίστη στις ευρωπαϊκές μετοχές: Οι επενδυτές ρευστοποιούν μανιωδώς τον τελευταίο χρόνο

eurosellofff.png

Όλοι οι ευρωπαϊκοί κλάδοι κλείνουν τη χρονιά στο «κόκκινο». Μεγάλος χαμένος φυσικά ο κλάδος αυτοκινητοβιομηχανιών που απορροφά το μεγαλύτερο μέρος των εμπορικών κραδασμών με απώλειες 28%. Μεγαλύτερο θύματα Volkswagen, BMW και Mercedes. Στο 14% οι απώλειες των τραπεζών.

allsectorsred.png

Οι μετοχές διαπραγματεύονται στα χαμηλότερα επίπεδα από το 2013 – Υποτιμημένες;

cheapandgenerouss.png

Οι μετοχές έχουν πιάσει «ταβάνι» τα τελευταία 20 χρόνια. Τέσσερις φορές ο Stoxx 600 «βρίσκει» στην ισχυρή αντίσταση των 400 μονάδων και υποχωρεί. Φέτος μάλιστα διέσπασε καθοδικά κρίσιμη τεχνική στήριξη σε σχέση με τον Κινητό Μέσο του – αρνητικό σινιάλο για το ερχόμενο έτος…

capeuro.png

Του Γιάννη Τσιρογιάννη

ΠΗΓΗ

ΕΚΤΑΚΤΟ: Ακυρώνονται πτήσεις λόγω κακοκαιρίας

0

Ακυρώσεις πτήσεων σημειώθηκαν την Πέμπτη (03/01/2018) στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, λόγω χαμηλής νέφωσης. 

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Fraport Greece, Γιάννης Παπάζογλου, δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι τέσσερις πτήσεις προσγειώθηκαν στην Καβάλα και μία στην Αθήνα, ενώ δύο ακυρώθηκαν. Συγκεκριμένα, στην Καβάλα, προσγειώθηκαν οι πτήσεις Αμβούργο – Θεσσαλονίκη, Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Ντύσελντορφ – Θεσσαλονίκη και από Βερολίνο για Θεσσαλονίκη. Επίσης, στην Αθήνα προσγειώθηκε η πτήση από Στοκχόλμη για Θεσσαλονίκη, ενώ ακυρώθηκαν δύο πτήσεις από την Ντόχα και το Μπάντεν.

Ο κ. Παπάζογλου, τόνισε, ότι το αεροδρόμιο είναι σε επιφυλακή και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα σε περίπτωση που θα σημειωθεί χιονόπτωση στην περιοχή.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Εισαγγελείς για Πολάκη: Ελπίζουμε να εκφράζει προσωπικές απόψεις και όχι της κυβέρνησης

0

Αιχμές για τη στάση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας αφήνει η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος με αφορμή τις δηλώσεις για την υπόθεση Novartis.

Οι εισαγγελείς υποστηρίζουν πως τα όσα δηλώνει ο κ. Πολάκης υποσκάπτουν το δικαιϊκό οικοδόμημα της Χώρας και διακυβεύουν την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

H Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, να επαναλάβει σε ανακοίνωσή της την αυτονόητη υποχρέωση των εκπροσώπων της εκτελεστικής εξουσίας να σέβονται την συνταγματικώς κατοχυρωμένη Αρχή της Διάκρισης των Λειτουργιών.

Οι δημόσιες αναρτήσεις του υπουργού κ. Πολάκη, οι οποίες ευελπιστούμε να απηχούν μόνο προσωπικές του απόψεις και όχι της κυβέρνησης στην οποία συμμετέχει, διά των οποίων ψέγει, και μάλιστα ονομαστικά, εισαγγελικούς και δικαστικούς λειτουργούς επειδή οι χειρισμοί τους σε εκκρεμείς υποθέσεις πολιτικού ενδιαφέροντος δεν είναι της αρεσκείας του, προδικάζοντας και υποδεικνύοντας την επιθυμητή έκβασή τους, υποσκάπτουν το δικαιϊκό οικοδόμημα της Χώρας και διακυβεύουν την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος.

Ο κ. Πολάκης οφείλει να γνωρίζει ότι οι Έλληνες Εισαγγελείς, ανεξάρτητοι και αποστασιοποιημένοι από τέτοιου είδους παρεμβάσεις και απρόσφορες προσπάθειες χειραγώγησής τους, ανταπεξέρχονται στο ακέραιο στο συνταγματικό τους καθήκον υπερβάλλοντας εαυτόν, προκειμένου, με υψηλό φρόνημα, να υπερβαίνουν καθημερινά τις αντίξοες υπηρεσιακές συνθήκες και ελλείψεις υποδομών και προσωπικού στο χώρο της δικαιοσύνης, για τις οποίες την αποκλειστική ευθύνη φέρουν άλλοι.

Πηγή