Νέα καταγγελία για το Εμβόλιο AstraZeneca: Γυναίκα υποστηρίζει πως τα έβλεπε όλα… διπλά

Εμβόλιο AstraZeneca: Ακόμα ένα κρούσμα με παρενέργειες μετά τον εμβολιασμό καταγράφεται στην περιοχή του Δήμου Ζαχάρως, τρεις μέρες μετά την λήψη του εμβολίου AstraZeneca.

Ειδικότερα, η γυναίκα, στην οποία χορηγήθηκε το εμβόλιο AstraZeneca στο εμβολιαστικό κέντρο Ζαχάρως, εμφάνισε ορισμένες παρενέργειες και συγκεκριμένα διπλωπία, καθώς παρατήρησε ότι έβλεπε διπλά χωρίς να μπορεί να εστιάσει σε ένα αντικείμενο.

Επίσης για την ίδια, που αντιμετωπίζει ενδοκρινολογικό πρόβλημα, ο ενδοκρινολόγος της εντόπισε πως απορυθμίστηκε αισθητά ο θυρεοειδής. Ύστερα όμως από τη χορήγηση αγωγής με κορτιζόνη το πρόβλημα διπλωπίας βελτιώθηκε.

Αν και δεν έχει ακόμα διαπιστωθεί αν ευθύνεται το εμβόλιο για τις συγκεκριμένες επιπλοκές, για το συγκεκριμένο περιστατικό εκδόθηκε “κίτρινη κάρτα” από τον ΕΟΦ, προκειμένου να διερευνηθεί εκτενώς αν όντως οι επιπλοκές οφείλονται στο εμβόλιο.

Πηγή: ilialive.gr

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here