Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει τις «εφόδους» τους στα «κάστρα» της δεξιάς

Σε συντονισμένες ενέργειες που έχουν σαν στόχο όχι απλά τη συσπείρωση των ψηφοφόρων του, αλλά και την επέκταση της επιρροής του ακόμα και σε κοινωνικές ομάδες στις οποίες παραδοσιακά υπερτερεί η Νέα Δημοκρατία, προχωράει ο ΣΥΡΙΖΑ, που μετά από τους επιχειρηματίες της εστίασης, βρίσκεται σε ανοιχτή επαφή και με τους παραγωγούς των λαϊκών αγορών.

Στην Κουμουνδούρου έχουν καταλήξει εδώ και καιρό στο συμπέρασμα πως για να μπορέσουν να διεκδικήσουν ξανά την διακυβέρνηση της χώρας, χρειάζονται μία νέα κοινωνική συμμαχία. Με δεδομένο ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αντλεί το μεγαλύτερο μέρος της εκλογικής του δύναμης από τα στρώματα των εργαζόμενων, με τους οποίους συνεχίζει να διατηρεί ισχυρούς δεσμούς, έχει ρίξει το βάρος του στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τους αυτοαπασχολούμενους.

Με βάση τα παραπάνω, δεν προκαλεί καμία εντύπωση το γεγονός πως οι τομεάρχες Ανάπτυξης και Αγροτικής Ανάπτυξης, Αλέξης Χαρίτσης και Σταύρος Αραχωβίτης, βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή με τα σωματεία των παραγωγών και πωλητών στις λαϊκές αγορές, προκειμένου να τους στηρίξουν απέναντι στο σχέδιο νόμου που επεξεργάζεται η κυβέρνηση και που έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση των επαγγελματιών του χώρου. Μάλιστα, χθες, 61 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ προχώρησαν στην κατάθεση ερώτηση επί του θέματος, υποστηρίζοντας ότι οι προωθούμενες αλλαγές για τις λαϊκές αγορές θα έχει ως αποτέλεσμα η κυβέρνηση να «παραχωρεί τη διαχείριση των λαϊκών αγορών σε ιδιώτες, προωθεί τη διενέργεια πλειστηριασμών για τις θέσεις στις λαϊκές, επιτρέπει την απόδοση θέσεων σε εταιρείες, ενώ αποκλείει τους εκπροσώπους των παραγωγών από τη λήψη αποφάσεων».

Το ενδιαφέρον στην προσέγγιση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των λαϊκών αγορών, έχει να κάνει με το γεγονός πως ο συγκεκριμένος κλάδος αποτελεί παραδοσιακό «προπύργιο» της δεξιάς. Γίνεται, επομένως, σαφές πως η Κουμουνδούρου δεν επιχειρεί απλά και μόνο να συσπειρώσει τους ψηφοφόρους της, αλλά και να ανοιχτεί σε κοινωνικές ομάδες με τις οποίες υπήρχε απόσταση.

Η κίνηση αυτή του ΣΥΡΙΖΑ, θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να αναπτύξει επικοινωνία και τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των επιχειρηματιών της εστίασης, εκμεταλλευόμενη την απογοήτευση τους από τους κυβερνητικούς χειρισμούς. Όπως γίνεται ευκόλως αντιληπτό, σε περίπτωση που το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης εδραιώσει αυτές τις συμμαχίες, δεν θα πετύχει μόνο την αύξηση της δικής της επιρροής, αλλά επίσης και τη μείωση της επιρροής της Νέας Δημοκρατίας.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here