Άμυλο διατροφή: Πώς το άμυλο συμβάλλει σε μια ισορροπημένη διατροφή

Άμυλο διατροφή: Τα αμυλούχα τρόφιμα αποτελούν ουσιαστικό μέρος μιας θρεπτικής διατροφής. Αποτελούν ζωτική πηγή ενέργειας και τη βάση για ένα χορταστικό, ισορροπημένο γεύμα. Το άμυλο είναι ένας τύπος υδατανθράκων που αποτελείται από μόρια γλυκόζης. Η γλυκόζη παρέχει στα κύτταρα πηγή ενέργειας και βοηθά τα νευρικά κύτταρα στον εγκέφαλο να λειτουργούν σωστά. Τα όσπρια, τα δημητριακά και οι ρίζες λαχανικών είναι μερικά παραδείγματα αμυλούχων τροφών. Διαβάστε περισσότερα για να μάθετε γιατί τα αμυλούχα τρόφιμα αποτελούν σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής.

Τι είναι τα αμυλούχα τρόφιμα;

Ενώ τα αμυλούχα τρόφιμα είναι φυσικά υψηλά σε άμυλο, δεν αποτελούνται εξ ολοκλήρου από αυτό. Επίσης περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα, φυσικά σάκχαρα και πολλά άλλα. Επειδή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο, υδατάνθρακες, τα αμυλούχα τρόφιμα παρέχουν στο σώμα άμεσα ενέργεια. Οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας στη διατροφή ενός ατόμου.

Γιατί είναι σημαντικά τα αμυλούχα τρόφιμα;

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους τα αμυλούχα τρόφιμα είναι ζωτικής σημασίας ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής:

  • Είναι πηγή ενέργειας

Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι μια κατάλληλη πηγή ενέργειας λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε υδατάνθρακες. Όταν το σώμα ενός ατόμου χωνεύει το άμυλο, αυτό διασπάται σε μόρια γλυκόζης. Αυτή η γλυκόζη εισέρχεται στην κυκλοφορία του αίματος και τροφοδοτεί σχεδόν κάθε κύτταρο στο σώμα, συμπεριλαμβανομένων των οργάνων, των μυών και του εγκεφάλου. Το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν τη γλυκόζη αμέσως ή να την αποθηκεύσει στο ήπαρ για επακόλουθη χρήση. Επίσης, είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη λειτουργία του εγκεφάλου, που απαιτεί πολλή γλυκόζη.

  • Περιέχουν φυτικές ίνες

Πολλές αμυλούχες τροφές, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα φρούτα και τα φασόλια, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) δηλώνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν περιλαμβάνουν αρκετές φυτικές ίνες στη διατροφή τους. Οι Διατροφικές Οδηγίες για τους Αμερικανούς προτείνουν ότι για κάθε 1.800 θερμίδες, 25,2 γραμμάρια (g) πρέπει να προέρχονται από φυτικές ίνες.

Συμπέρασμα: Μια θρεπτική διατροφή τροφοδοτεί το σώμα επαρκώς και παρέχει μια ισορροπία θρεπτικών συστατικών. Τα αμυλούχα τρόφιμα, τα οποία προσφέρουν ενέργεια, φυτικές ίνες και βιταμίνες, είναι ένα κρίσιμο μέρος της συνολικής διατροφής ενός ατόμου.

 

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here