Διατροφή: 8 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε για να αδυνατίσετε

Ένας τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να ακολουθήσετε μια πιο υγιεινή διατροφή. Γνωρίζοντας ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε και ποιες να τρώτε θα σας βοηθήσει να επιτύχετε το στόχο σας χωρίς στερήσεις.
Γενικά, όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, είναι καλύτερο να μειώνετε ή να αποφεύγετε τροφές που είναι πλούσιες σε θερμίδες. Ωστόσο, ο αριθμός των θερμίδων σε ένα τρόφιμο δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη.

Για παράδειγμα, οι τροφές χαμηλών θερμίδων που στερούνται όμως θρεπτικών συστατικών αυξάνει το αίσθημα της πείνας και μαζί την επιθυμία για σνακ.

Τροφές που πρέπει να μην έχετε στην διατροφή σας αν θέλετε να χάσετε βάρος;

  • Ροφήματα με ζάχαρη
    Πολλά ποτά, όπως αναψυκτικά αλλά και χυμοί φρούτων, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρόσθετα σάκχαρα.
  • Έτοιμα φαγητά και σνακ
    Τα μπισκότα, τα αρτοσκευάσματα και πολλά προπαρασκευασμένα επιδόρπια, είναι συχνά πολύ πλούσια σε πρόσθετα σάκχαρα, συμπεριλαμβανομένης της φρουκτόζης.
  • Τηγανητά
    Πολλά εστιατόρια μαγειρεύουν τις πατάτες τους σε φριτέζα για να τους δώσουν μια τραγανή υφή, αλλά αυτή η μέθοδος μαγειρέματος προσθέτει σημαντική ποσότητα λίπους και θερμίδων.
  • Χάμπουργκερ
    Τα χάμπουργκερ είναι συχνά πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες. Ο άπαχος, μοσχαρίσιος κιμάς μπορεί να αποτελέσει μέρος μιας υγιεινής διατροφής εάν τον μαγειρέψετε στο σπίτι χωρίς πρόσθετα λίπη ή λάδια.
  • Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, είναι καλύτερο να αποφεύγετε τα χάμπουργκερ και τα τηγανητά όταν τρώτε έξω.
  • Λευκά ζυμαρικά και ψωμί
    Τα λευκά ζυμαρικά ή το ψωμί είναι συνήθως υψηλά σε θερμίδες και υδατάνθρακες, αλλά χαμηλά σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και άλλα θρεπτικά συστατικά. Ποικιλίες ζυμαρικών και ψωμιού ολικής αλέσεως είναι σαφώς πιο υγιεινές επιλογές.
  • Λευκό ρύζι
    Το λευκό ρύζι είναι πολύ χαμηλό σε λιπαρά αλλά περιέχει επίσης ελάχιστες φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.Έχει επίσης υψηλό γλυκαιμικό δείκτη , πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να προκαλέσει αύξηση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Το καστανό ρύζι ή η κινόα είναι υγιεινές εναλλακτικές και πλουσιότερες σε διαιτητικές ίνες.
  • Ενεργειακές μπάρες
    Αν και οι ενεργειακές μπάρες είναι συχνά πλούσιες σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, μερικές φορές μπορεί να περιέχουν τόση ζάχαρη όσο οι καραμέλες.
  • Αποξηραμένα φρούτα
    Τα αποξηραμένα φρούτα, ωστόσο, μπορεί να είναι πιο πλούσια σε θερμίδες. Καθώς περιέχουν πολύ λιγότερο νερό, τα αποξηραμένα φρούτα είναι μια συμπυκνωμένη πηγή φρουκτόζης. Ως αποτέλεσμα, περιέχουν περισσότερες θερμίδες και ζάχαρη από τα φρέσκα φρούτα.

Πηγή: medicalnewstoday.com

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here