Τι να πίνετε και πότε

Αποβουτυρωμένο γάλα

Πότε: στο πρωινό σας

Πρόσφατη έρευνα στην Αυστραλία έδειξε ότι όσοι προσπαθούν να χάσουν βάρος έτρωγαν λιγότερο στο μεσημεριανό τους τις μέρες που το πρωί είχαν καταναλώσει αποβουτυρωμένο γάλα

Νερό

Πότε: κάθε 1 ώρα

Μπορεί όλα τα υγρά, έκτος από τα αναψυκτικά, να “μετρούν” στα 8 ποτήρια νερό που πρέπει να πίνετε την ημέρα αλλά το νερό εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή για την ενυδάτωση του οργανισμού. Ένα ποτήρι, λοιπόν, κάθε ώρα και θα δείτε ότι θα σας γίνει συνήθεια.

Χυμός Ανανά

Πότε: πριν το δείπνο

Ο χυμός ανανά περιέχει ένα ένζυμο, τη βρομελίνη, η οποία προέρχεται από το μίσχο του ανανά και βοηθά στη διαδικασία της πέψης. Προτιμήστε σκεύασμα που δεν περιέχει ζάχαρη ή ακόμα καλύτερα φρέσκο.

Πράσινο Τσάι

Πότε: το απόγευμα

Έρευνες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι περιέχει αρκετή καφεΐνη για να σας ξυπνήσει και να σας ενεργοποιήσει αλλά επίσης περιέχει και κατεχίνες, οι οποίες είναι αντιοξειδωτικές ουσίες που προστατεύουν τον οργανισμό από ασθένειες όπως καρκίνος και καρδιαγγειακές παθήσεις.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here