Πέθανε ο καθηγητής Φάνης Κακριδής

0

Σε ηλικία 86 ετών, κατέχοντας θέση ομότιμου καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, έφυγε από τη ζωή ο φιλόλογος Φάνης Κακριδής.

Ο Φάνης Κακρίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1933. Προερχόμενος από οικογένεια φιλολόγων (γιος του διακεκριμένου για το έργο του Ιωάννη Θ. Κακριδή και της φιλολόγου Όλγας Κομνηνού-Κακριδή), σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές κλασικής φιλολογίας στα Πανεπιστήμια του Μάιντς και του Τίμπιγκεν, στη Γερμανία, όπου δίδαξε ως λέκτορας αρχαίων και νέων ελληνικών.

Το 1964 εξελέγη καθηγητής κλασικής φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, θέση στην οποία υπηρέτησε έως το 1984, με μια σύντομη διακοπή κατά την περίοδο της δικτατορίας. Από το 1982 ως το 1984 διετέλεσε αντιπρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικών Μελετών και Επιμορφώσεως (ΚΕΜΕ) του Υπουργείου Παιδείας. Επίσης, μεταξύ 1981-82 διετέλεσε πρόεδρος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών.
Μεταξύ 1988-1990 δίδαξε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, ως ειδικός επιστήμονας.

Στο συγγραφικό του έργο ασχολήθηκε με την ιστορία, την ερμηνεία, την κριτική και τη μετάφραση της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, καθώς και έργων ξένων πανεπιστημιακών που αναφέρονται σ’ αυτή.

Συμμετείχε σε επιμορφωτικά σεμινάρια και αρθρογραφούσε τακτικά στην εφημερίδα «Το Βήμα».

Τελευταίο του έργο, η Αρχαία Ελληνική Γραμματολογία, που προορίζεται για καθηγητές και μαθητές της Μέσης Εκπαίδευσης.


Πηγή

Έχεις προβλήματα στο σεξ; Μήπως ο ένοχος είναι το κινητό σου;

0

Η αδιάκοπη ενασχόληση με το «έξυπνο» κινητό και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν διαταράσσει μόνο την καθημερινή ζωή και τις διαπροσωπικές σχέσεις, ευνοώντας την κατάθλιψη και την μοναξιά, αλλά μπορεί να ανοίγει τον δρόμο στη σεξουαλική δυσλειτουργία, προειδοποιούν επιστήμονες από την Πορτογαλία.

Σε συνδυασμένη ανάλυση (μετανάλυση) που πραγματοποίησαν διαπίστωσαν ότι η εξάρτηση από την ψηφιακή τεχνολογία και τα προϊόντα της πλήττει στους νέους πολλές παραμέτρους της σεξουαλικής λειτουργίας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητας δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Κατά μέσον όρο το 71% των χρηστών του διαδικτύου δηλώνουν και χρήστες των social media. Ειδικά στις ηλικίες 15-24 ετών το ποσοστό αυτό είναι:

  • 95% στις ανεπτυγμένες χώρες
  • 67% στις αναπτυσσόμενες χώρες

Σε όλες τις ηλικίες, ο αριθμός όσων καθημερινά μπαίνουν στα μέσα αυτά υπολογίζεται ότι υπερβαίνει τα 3 δισεκατομμύρια άτομα! Από τους ανθρώπους αυτό ποσοστό 5-10% εκτιμάται ότι έχουν προβληματική-εθιστική συμπεριφορά.

Ο εθισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει επιπτώσεις στην προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική ζωή. Διαταράσσει ακόμα και φυσιολογικές λειτουργίες του οργανισμού, όπως ο ύπνος. Ως φαίνεται, όμως, σχετίζεται και με τη σεξουαλική δυσλειτουργία.

Η νέα μελέτη

Τα νέα ευρήματα δημοσιεύθηκαν προσφάτως στην ιατρική επιθεώρηση The Journal of Sexual Medicine. Οι επιστήμονες εξέτασαν τα δεδομένα για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των «έξυπνων» κινητών από τέσσερις διαφορετικές πορτογαλικές μελέτες.

Οι τρεις από αυτές είχαν διεξαχθεί διαδικτυακά και η τέταρτη σε εργαστηριακό περιβάλλον. Όλες διεξήχθησαν μεταξύ Οκτωβρίου 2019 και Δεκεμβρίου 2021. Συνολικώς συμμετείχαν 1.486 εθελοντές.

Τα δεδομένα για τη σεξουαλική δυσλειτουργία σε συνάρτηση με τη χρήση smartphone προέρχονταν από 946 γυναίκες και 235 άνδρες. Η μέση ηλικία τους ήταν σχεδόν 26 ετών.

Αντίστοιχα, τα δεδομένα για τη σεξουαλική δυσλειτουργία και τα social media προέρχονταν από 536 γυναίκες και 174 άνδρες. Η μέση ηλικία τους ήταν σχεδόν 24 ετών.

Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές υπάρχει συσχέτιση της προβληματικής χρήσης των ψηφιακών μέσων και των προϊόντων τους, με τη σεξουαλική δυσλειτουργία. Ωστόσο ήταν πολύ ισχυρότερος ο αντίκτυπος της προβληματικής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τα ευρήματα

Στις γυναίκες η προβληματική χρήση των social media συσχετίστηκε με:

  • Χαμηλότερη σεξουαλική διέγερση
  • Μεγαλύτερη δυσαρέσκεια από το σεξ
  • Περισσότερο πόνο κατά τη συνουσία
  • Περισσότερο σεξουαλική δυσφορία
  • Δυσκολίες στην λίπανση του κόλπου και την επίτευξη οργασμού

Στους άνδρες, η εθιστική χρήση των social media συσχετιζόταν με τη σεξουαλική δυσλειτουργία με:

  • Χειρότερη στυτική λειτουργία
  • Μειωμένη ερωτική επιθυμία
  • Μεγαλύτερη δυσαρέσκεια από τη συνουσία
  • Μεγαλύτερη δυσκολία στην επίτευξη οργασμού
  • Μεγαλύτερη γενική δυσαρέσκεια από το σεξ

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η προσκόλληση σε σημείο εθισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί παράγοντα κινδύνου για εμφάνιση σεξουαλικών δυσκολιών, αναφέρουν ειδικοί από το σεξόπολις. Γι’ αυτό πρέπει να λαμβάνονται μέτρα για την αποφυγή της.

Ωστόσο, μπορεί να συμβεί και το ακριβώς αντίθετο: η έλλειψη σεξουαλικού ενδιαφέροντος να οδηγήσει στην ανάγκη ενασχόλησης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν είναι άλλωστε λίγες οι φορές που ζευγάρια αδιαφορούν ο ένας για τον άλλον και ασχολούνται με τους διαδικτυακούς φίλους ή επίδοξους εραστές ακόμα και κατά τη διάρκεια των συναντήσεών τους.

Επιπλέον, η μειωμένη σεξουαλική επιθυμία μπορεί να έχει τις βάσεις της και σε οργανικά ή ψυχολογικά αίτια, από τη λήψη φαρμάκων έως ορμονικές διαταραχές. Αν αυτά αποκλειστούν, τότε η καλύτερη επικοινωνία του ζευγαριού και η εξεύρεση τρόπων αναζωογόνησης της ερωτικής ζωής μπορεί να βοηθήσει.

 

Έλα στη θέση μου: Ο Βλάσης κρύβει από την Μίκα την αλήθεια για την απαγωγή

0

Στο σημερινό επεισόδιο της σειράς Έλα στη θέση μου, ο Γιαν βάζει μπροστά το σχέδιό του για να σώσει τη Sofo και θέλει για σύμμαχό του την Ρενάτα.

Ο Αντρέας δεν παίρνει πολύ ψύχραιμα το ότι χάνει μέσα από τα χέρια του τη θέση του προέδρου. Ο Βλάσης κρύβει από την Μίκα την αλήθεια για την απαγωγή, αλλά και για το φιλί της Φαίης, η οποία επιμένει να τον ξαναδεί για να μιλήσουν για τον Αντρέα. Ο Αχιλλέας ψάχνει εναγωνίως τον DS με τη βοήθεια του Ζούβα, αλλά ο χάκερ καταφεύγει στο σπίτι του Αντρέα, όπου αποτρέπει την «απόδραση» της Φλωρέτας. Ο Λουκάς ανακοινώνει στην παρέα της αυλής μια σημαντική του απόφασή. Εν τω μεταξύ, ο Βλάσης επισκέπτεται την Φαίη και η Μίκα τον βρίσκει… στα νύχια της πρώην του.

Έλα στη θέση μου: Ο Βλάσης κρύβει από την Μίκα την αλήθεια για την απαγωγή

Έλα στη θέση μου: Ο Βλάσης κρύβει από την Μίκα την αλήθεια για την απαγωγή

Έλα στη θέση μου: Ο Βλάσης κρύβει από την Μίκα την αλήθεια για την απαγωγή

Έλα στη θέση μου: Ο Βλάσης κρύβει από την Μίκα την αλήθεια για την απαγωγή

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Εβελίνα Σκίτσκο: Η συνεργασία με την Έλενα Χριστοπούλου και… τα δάκρυα στο GNTM!

0

Η Εβελίνα Σκίτσκο μετά το Greece’s Next Top Model υπέγραψε το πρώτο της συμβόλαιο!

Όπως είναι γνωστό από εδώ και πέρα η Έλενα Χριστοπούλου θα τη μανατζάρει. Η Εβελίνα μίλησε στην εκπομπή της Χριστιάννας Αριστοτέλους και απόσπασμα προβλήθηκε στο Star και στη «Φωλιά των κου κου» και παραδέχθηκε πως στο σπίτι του ριάλιτι το παράκανε με τα κλάματα!
«το παράκανα μέσα στο παιχνίδι, ήταν λίγο γελείο» ανέφερε χαρακτηριστικά!
Δείτε το απόσπασμα!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Βίκυ Χατζηβασιλείου: Έκανε τη διαφορά! Δημοσίευσε χειμωνιάτικα φωτό της με μαγιό

0

Την ημέρα που όλοι δημοσίευαν φωτογραφίες τους από το χιονισμένο τοπίο, η Βίκυ Χατζηβασιλείου επέλεξε να βάλει στο instagram της μία φωτογραφία από τις καλοκαιρινές διακοπές της!

Αυτές τις μέρες που η χώρα μας κατακλύζεται από χιόνι και όλοι ανεβάζουν φωτογραφίες από κατάλευκα τοπία, η παρουσιάστρια ανέβασε φωτογραφία της στην οποία απεικονίζεται με μπικίνι. Μάλιστα σχολίασε την φωτογραφία της γράφοντας: «Ξενοφών, Ζορμπάς, Σοφία, Ραφαήλ, Τηλέμαχος…βρε ΑΙΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ!».

 Βίκυ Χατζηβασιλείου: Έκανε τη διαφορά! Δημοσίευσε χειμωνιάτικα φωτό της με μαγιό

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Δανάη Παππά: «Μου αρέσει όταν μια γυναίκα ή ένας άνδρας μεγαλώνει ωραία»

0

Αδιαμφησβήτητα η Δανάη Παππά είναι από τις ομορφότερες νέες ηθοποιούς.

Η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξη της απάντησε στο αν και κατά πόσο βοηθάει η ομορφιά σε μια τηλεοπτική καριέρα.

«Σίγουρα η ομορφιά ανοίγει πόρτες. Η οποιαδήποτε ομορφιά, ανοίγει μια μικρή πόρτα. Από εκεί και πέρα, είναι στο χέρι σου ποια θα είναι η επόμενη πόρτα που θα ανοίξεις. Είναι όπως στην «Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων», όπου άνοιγε μια μικρή πόρτα και έμπαινε σε ένα τεράστιο δωμάτιο.

Το αν θα μπορέσεις να υπάρξεις σε αυτό το δωμάτιο και να βγεις, πηγαίνοντας σε μεγαλύτερο δωμάτιο, έχει να κάνει με τον χαρακτήρα σου, με το πώς έχεις μεγαλώσει. Εμένα με ενδιαφέρει περισσότερο η εσωτερική ομορφιά, γιατί η εξωτερική χαλάει, το ωραίο δέρμα, τα γερά μαλλιά – αυτά φεύγουν, όσο περνάνε τα χρόνια, σε εγκαταλείπουν… Γενικότερα, μου αρέσει όταν μια γυναίκα ή ένας άνδρας μεγαλώνει ωραία», λέει η ίδια στο Down Town Κύπρου.

Πηγή: www.gossip-tv.gr

5 υπέροχα cocktails με κονιάκ

0

Το κονιάκ είναι ένα πολύ ευέλικτο spirit που έχει πολλά να δώσει. Το γαλλικό μπράντι λοιπόν ταιριάζει τέλεια και σε cocktail που μέχρι τώρα είχες συνηθίσει με ουίσκι ή τζιν. Δες και πάρε ιδέες.

Old Fashioned

2 μεζούρες κονιάκ
1 κύβος ζάχαρης
2 σταγόνες bitters

Ανακατεύεις σε ένα ποτήρι τη ζάχαρη με τα bitters και μια κουταλιά νερό στο mixing glass. Προσθέτεις το κονιάκ και τον πάγο και ανακατεύεις. Σουρώνεις σε ένα ποτήρι old fashioned και προσθέτεις φρέσκο πάγο. Γαρνίρεις με μια φλούδα πορτοκαλιού ή λεμονιού.

Sazerac

2 μεζούρες κονιάκ
3 σταγόνες Peychaud’s bitters
1 κύβος ζάχαρης
1 κουταλιά αψέντι

Σε ένα παγωμένο ποτήρι old fashioned βάζεις το αψέντι, και το «ξεπλένεις» με αυτό, χύνοντας όσο περισσεύει. Σε ένα mixing glass ανακατεύεις τη ζάχαρη με τα bitters και μετά προσθέτεις το κονιάκ, ανακατεύοντας. Στη συνέχεια το σουρώνεις στο ποτήρι με το αψέντι και γαρνίρεις με μια φλούδα λεμονιού.

 

French 75

1 1/2 μεζούρα κονιάκ
1/2 μεζούρα φρέσκος χυμός λεμονιού
1/2 μεζούρα σιρόπι ζάχαρης
3 μεζούρες σαμπάνια

Ανακατεύεις τα τρία πρώτα υλικά μέσα σε ένα ποτήρι σαμπάνιας και προσθέτεις πάγο. Μετά προσθέτεις τη σαμπάνια και γαρνίρεις με μια φλούδα λεμονιού.

Collins

1 1/2 μεζούρα κονιάκ
3/4 μεζούρας φρέσκος χυμός λεμονιού
3/4 μεζούρας σιρόπι ζάχαρης
3-4 μεζούρας σόδα

Χρησιμοποιείς τα τρία πρώτα υλικά στο σέικερ και τα ανακατεύεις. Μετά τα σουρώνεις σε ποτήρι collins. Προσθέτεις πάγο και στο τέλος τη σόδα.

 

Manhattan

2 μεζούρες κονιάκ
3/4 μεζούρας γλυκό βερμούτ
2 σταγόνες bitters

Ανακατεύεις όλα τα υλικά σε ένα mixing glass και σουρώνεις σε ένα coupe. Γαρνίρεις με ένα κεράσι.

ΠΗΓΗ

ΑΕΚ: Ανατροπή και με Σιμόες. Το ξανασκέφτεται ο Πορτογάλος

0

Μετά τον Τάσο Μπακασέτα, φαίνεται ότι είναι η σειρά του Αντρέ Σιμόες να ρίξει… γέφυρες επικοινωνίας προς την πλευρά της ΑΕΚ. Δεν αποκλείεται να ανανεώσει τελικά ο Πορτογάλος.

Ο Αντρέ Σιμόες είναι πιθανό να ανανεώσει το συμβόλαιο του με την ΑΕΚ. Ο Πορτογάλος μέσος φαίνεται ότι είναι διατεθειμένος να ακολουθήσει το παράδειγμα του Τάσου Μπακασέτα και δεν αποκλείεται να μείνει κι αυτός στην Ένωση.

Σύμφωνα με την “Ώρα των Σπορ”, ο Σιμόες δείχνει να το ξανασκέφτεται και να αλλάζει στάση. Το “φλερτ” με την Αλ Ουάχντα δεν κατέληξε σε “γάμο” και δεν θεωρείται απίθανο να κάνει επαναπροσέγγιση στην Ένωση.

Οι Μπακασέτας και Σιμόες ήταν “τελειωμένοι” μέχρι και πριν λίγες ημέρες από την ΑΕΚ. Ο πρώτος, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα ανανεώσει το συμβόλαιο του με την ΑΕΚ, λέτε να ακολουθήσει κι ο Πορτογάλος;

Το Τατουάζ: Η τραγική πραγματικότητα θα φέρει μια δυσάρεστη εξέλιξη….

0

Στο σημερινό επεισόδιο της σειράς To τατουάζ, οι ώρες στο νοσοκομείο κυλούν αργά, ανάμεσα στην αγωνία για το μωρό της Τατιάνας και του Τόνυ και την αισιοδοξία από μια μικρή ανάκαμψη που έχει παρουσιάσει η κατάστασή του.

Αυτό δεν εμποδίζει την Μαργκώ να «τρώγεται» εκνευρισμένη από την ψυχρή στάση της Τατιάνας απέναντί της. Κι ενώ ο Ορφέας παραμένει εξαφανισμένος, η Ελένη μαζεύει τα πράγματά της και μετακομίζει στους γονείς της, αποφασισμένη να δώσει ένα οριστικό τέλος στον γάμο της. Παράλληλα, ο Σωκράτης διαβάζει στο ημερολόγιο της μητέρας του κάποια πράγματα που τον οδηγούν στο συμπέρασμα πως δεν είναι παιδί του ανθρώπου που μέχρι τώρα θεωρούσε πατέρα του. Κι ενώ η Λήδα, αρνείται για μια ακόμα φορά να επιστρέψει στα Μετέωρα με την Όλγα και τον Στέφανο, η Σάσα καραδοκεί έξω από το σπίτι με σαφή πρόθεση να οργανώσει την απαγωγή της Λήδας. Στο νοσοκομείο, η αισιοδοξία όλων θα διακοπεί από την τραγική πραγματικότητα και μια δυσάρεστη εξέλιξη….

 

Το Τατουάζ: Η τραγική πραγματικότητα θα φέρει μια δυσάρεστη εξέλιξη….

Το Τατουάζ: Η τραγική πραγματικότητα θα φέρει μια δυσάρεστη εξέλιξη….

Το Τατουάζ: Η τραγική πραγματικότητα θα φέρει μια δυσάρεστη εξέλιξη….

Το Τατουάζ: Η τραγική πραγματικότητα θα φέρει μια δυσάρεστη εξέλιξη….

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Απίστευτη αποκάλυψη Ουγγαρέζου! Γνωστός παρουσιαστής ξυλοκοπήθηκε από τη σύζυγό του λόγω μοιχείας!

0

Τον τσάκωσε να την απατά και «τις έφαγε»!

Γνωστός παρουσιαστής συνελήφθη από τη γυναίκα του σε ατάσθαλες γυμναστικές αθλοπαιδιές.
Η σύζυγος ξυλοκόπησε τον «άτακτο» παρουσιαστή σύμφωνα με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, μέσα σε ένα γυμναστήριο, επειδή έμαθε τις… ατασθαλίες του! Τελικά τους χώρισαν οι γυμναστές. Το περιστατικό συνέβη πριν τις γιορτές ενώ το εν λόγω ζευγάρι πήγε μαζί διακοπές μέσα στις γιορτές, αλλά υπάρχει πρόβλημα στη σχέση τους!
Ο Δημήτρης είπε: «Η σύζυγός του έμαθε τις… ατασθαλίες του και ο παρουσιαστής πήγε κανονικά στο γυμναστήριο να κάνεις τις ασκήσεις του… εκεί τον πέτυχε η σύζυγός του να… αθλείται και τον άρχισε στις ψιλές και χρειάστηκε να τους χωρίσουν οι γυμναστές και μετά πήγαν μαζί διακοπές, αλλά υπάρχει θέμα»!

Δείτε το βίντεο από το Πρωινό! 

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Πασχάλης: «Θέλω ο κόσμος να με βλέπει όπως παλιά και να αισθάνεται ρίγος»

0

 

Στη μακρόχρονη πορεία του στο τραγούδι αναφέρθηκε ο Πασχάλης Αρβανιτίδης ο οποίος δε θα ξεχάσει ποτέ τον τρόπο με τον οποίο τον υποδεχόταν το κοινό του κάθε φορά που τραγουδούσε τις επιτυχίες του.

Σήμερα, τονίζει ότι η εικόνα του είναι κάτι για το οποίο φροντίζει και αφιερώνει χρόνο, καθώς θέλει να παραμείνει ο ίδιος στα μάτια των θαυμαστών του

«Θέλω να είμαι αντάξιος των προσδοκιών του κόσμου. Κάποιοι ακούν τα τραγούδια και έχουν μια ανάμνηση από μένα. Θέλω έτσι να με βλέπουν, όπως τότε και να αισθάνονται ρίγος.» είπε μεταξύ άλλων.

Ερωτηθείς σχετικά με τον βαθμό στον οποίο η δημοσιότητα επηρέασε τη ζωή του είπε:

«Το ένιωσα από πολύ νωρίς. Όταν το 1966, μαζί με το συγκρότημά μου τους Olympians κάναμε το πρώτο μας τραγούδι έγινε το μεγάλο σουξέ της εποχής. Γινόταν πανζουρλισμός με το «Ο Τρόπος» και έπειτα με το «Σχολείο». Ο κόσμος απ’ εκείνο το πρώτο τραγούδι με έβαλε στην καρδιά του. Ήταν μια επανάσταση στο τι ακούγαμε, στον τρόπο που συμπεριφερόμασταν, που χορεύαμε. Η μουσική ήταν πάνω απ’ όλα εξ ου και ό,τι συνέβαινε γινόταν σε μεγάλη ένταση. Παρότι τα ήθη ήταν πιο συγκρατημένα και ως παιδιά δεν ήμασταν ελεύθεροι να εκφράζουμε αυτό που νιώθαμε, με τη μουσική κάτι γινόταν. Η διαφορά της εποχής εκείνης με τη σημερινή είναι ότι αυτά που ζούσε ο κόσμος τότε καταγράφονταν πάρα πολύ ισχυρά. Σήμερα αυτό δεν γίνεται. Δεν καταγράφει η μνήμη τόσο βαθιά πια. Ίσως η πληροφόρηση είναι τόσο πολλή που δεν προλαβαίνεις να καταλάβεις τι γίνεται.»

 

 

Πηγή

Αμερικανικό χαστούκι στον Ερντογάν: Ο Μπόλτον πήγε στην Τουρκία και αρνήθηκε να δει τον «Σουλτάνο»

0

Χωρίς να συναντήσει τον Τούρκο Πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν αναχώρησε από την Τουρκία ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας του Λευκού Οίκου Τζον Μπόλτον, σχολιάζουν τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης έπειτα από την ολοκλήρωση των επαφών της αμερικανικής αντιπροσωπείας στην Άγκυρα.

Υπενθυμίζεται ότι η Άγκυρα εξέφρασε πρόσφατα τη δυσαρέσκειά της στον Μπόλτον για τις δηλώσεις του πριν φτάσει στην Τουρκία με τις οποίες έλεγε ότι πριν αποχωρήσουν τα αμερικανικά στρατεύματα από τη Συρία θα πρέπει να διασφαλιστεί η ασφάλεια των Κούρδων. «Εκφράσαμε την αντίδραση μας για το γεγονός ότι συγχέονται οι Κούρδοι της Συρίας με την YPG/PKK. Το θέμα της στήριξης της YPG/PKK, εξακολουθεί να παραμένει πρόβλημα για την κυβέρνηση Τραμπ», δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο Ιμπραχίμ Καλίν έπειτα από τη συνάντηση που είχε με τον Τζον Μπόλτον.

Αλλά και ο Τούρκος Πρόεδρος Ερντογάν εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του δημόσια ενώπιον της κοινοβουλευτικής του ομάδας, ενόσω ακόμη ο Μπόλτον βρισκόταν στην Άγκυρα. «Δεν μπορεί ποτέ η τρομοκρατική οργάνωση PKK/YPG να είναι ο εκπρόσωπος των Κούρδων αδελφών μας. Ο Μπόλτον έκανε ένα πάρα πολύ σοβαρό λάθος. Είναι αδύνατο να κάνουμε την παραμικρή παραχώρηση σε αυτό το σημείο. Αν κάποιος είναι τρομοκράτης, θα κάνουμε αυτό που χρειάζεται», ανέφερε ο Τούρκος Πρόεδρος. Μάλιστα ο Τούρκος Πρόεδρος είπε πως «το ψέμα ότι η Τουρκία στοχοποιεί τους Κούρδους στη Συρία, είναι η πιο άθλια, επαίσχυντη, η πιο βρώμικη και ανέντιμη συκοφαντία».

Αλλά και ο εκπρόσωπος Τύπου του κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ Ομέρ Τσελίκ σε συνέντευξη Τύπου δήλωσε ότι τους προκαλούν απορία οι δηλώσεις Μπόλτον και υποστήριξε ότι είναι εσκεμμένες. «Και ο Πομπέο και ο Μπόλτον γνωρίζουν ότι το PYD δεν εκπροσωπεί τους Κούρδους και πως είναι μια τρομοκρατική οργάνωση», ανέφερε ο Ομέρ Τσελίκ, σύμφωνα με το ΚΥΠΕ.

Ο Ιμπραχίμ Καλίν κατά την ενημέρωσή του στους δημοσιογράφους για τη συνάντηση με Μπόλτον είπε ότι εξέτασαν αναλυτικά ποια θα είναι η δομή που θα απομείνει στην περιοχή μετά την αποχώρηση των αμερικανικών στρατευμάτων, τι θα απογίνουν τα βαρέα όπλα που δόθηκαν στους Κούρδους μαχητές αλλά και το μέλλον των αμερικανικών στρατιωτικών βάσεων. «Δεν θα πρέπει να επιτρέψουμε η διαδικασία αποχώρησης να δημιουργήσει ένα νέο πεδίο ευκαιρίας για τρομοκρατικές οργανώσεις», είπε ο Ιμπραχίμ Καλίν, προσθέτοντας ότι ο οδικός χάρτης για το Μανμπίτζ πρέπει να εφαρμοστεί όπως έχει συμφωνηθεί. Ο Αμερικανός αξιωματούχος μαζί με την αντιπροσωπεία του αναχώρησε από την Τουρκία χωρίς να κάνει δηλώσεις.


Πηγή

Τα social media επηρεάζουν περισσότερο τα κορίτσια από τα αγόρια!

0

Τα social media επηρεάζουν περισσότερο τα κορίτσια από τα αγόρια, σύμφωνα με μια νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό EClinicalMedicine. Πώς συνδέονται τα social media με την κατάθλιψη;
Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, τα κορίτσια στην εφηβεία που χρησιμοποιούσαν καθημερινά τα social media, παρουσίαζαν περισσότερα συμπτώματα κατάθλιψης συγκριτικά με τα αγόρια.

Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό EClinicalMedicine συνέλεξε στοιχεία από 10.904 κορίτσια στην εφηβεία ηλικίας 14 ετών και αποκάλυψε ότι αυτά που περνούσαν τουλάχιστον πέντε ώρες ή περισσότερο καθημερινά στα social media, παρουσίαζαν συμπτώματα κατάθλιψης κατά 50%.

Την ίδια ώρα, τα αγόρια ηλικίας 14 ετών που περνούσαν τον ίδιο χρόνο στα social media παρουσίαζαν συμπτώματα κατάθλιψης κατά 35%. Τα κορίτσια που χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τρεις με πέντε ώρες ημερησίως εμφάνιζαν συμπτώματα κατάθλιψης κατά 26%, ενώ τα αγόρια κατά 21%.

Τα 14χρονα κορίτσια που κλήθηκαν να περιγράψουν τη σχέση τους ανάμεσα στα social media και την ψυχική υγεία, ανέφεραν περισσότερα περιστατικά bullying, προβλήματα στον ύπνο και λιγότερη αυτοεκτίμηση. Όλα όσα δηλαδή συνδέονται και με τα συμπτώματα που προκαλούν κατάθλιψη.

Σε ερώτηση για το πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιούν τα social media, αποδείχθηκε ότι τα κορίτσια τα χρησιμοποιούν κατά 43% περισσότερο από τρεις ώρες ημερησίως, ενώ τα αγόρια κατά 22%. Με την έρευνα ν’ αναφέρει ότι αυτός είναι ίσως και ο λόγος που μπορεί τα συμπτώματα κατάθλιψης να είναι ισχυρότερα στα κορίτσια απ’ ότι στα αγόρια.

Δυστυχώς, όμως, δεν είναι μόνο η συχνότητα που τα κορίτσια χρησιμοποιούν τα social media ο λόγος για τα αυξημένα ποσοστά κατάθλιψης. Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο CNN η Yvonne Kelly, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου στο Ηνωμένο Βασίλειο και μία εκ των συγγραφέων της μελέτης, ο τρόπος που τα κορίτσια χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένας ακόμη παράγοντας.

Η ίδια ανέφερε ότι τα κορίτσια είναι πιθανότερο να χρησιμοποιούν εφαρμογές όπως το Snapchat ή το Instagram, τα οποία βασίζονται περισσότερο στην εξωτερική εμφάνιση, τις φωτογραφίες και τα σχόλια κάτω απ’ αυτές.

Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί ότι τα κορίτσια έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν συμπτώματα κατάθλιψης ανεξάρτητα απ’ τη χρήση των social media.

Ειδικότερα, η καθηγήτρια παιδοψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον στο St. Louis, στο Anne Glowinski, ανέφερε στο CNN ότι κορίτσια παρουσίαζαν και παρουσιάζουν ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο ν’ εμφανίσουν συμπτώματα κατάθλιψης από τα αγόρια, ακόμη και μετά την εφηβεία.

ΠΗΓΗ

ΔΕΗ: Ποιοι καταναλωτές θα επιβαρυνθούν με 1 ευρώ – Αυτές είναι οι παγίδες του e-bill

0

Αυτό είναι το «χαράτσι» για όσους δεν πληρώνουν ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους

Δεν πληρώνει ένας καταναλωτής ηλεκτρονικά τον λογαριασμό του ρεύματός του; Τότε πρέπει να ξέρει πως θα πληρώνει ένα ευρώ επιπλέον της χρέωσής του, ανά έντυπο λογαριασμό ρεύματος που του αποστέλλεται ταχυδρομικώς. Διαφορετικά η λύση είναι μία. Να εγγραφεί άμεσα στην υπηρεσία e-bill!

Το θέμα που έχει προκύψει όμως είναι άλλο. Η εγγραφή στην ηλεκτρονική υπηρεσία e-bill φαίνεται πως κρύβει διάφορες παγίδες, που οι καταναλωτές δεν περίμεναν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, που μόλις 350.000 πελάτες της ΔΕΗ κατάφεραν να εγγραφούν στην ηλεκτρονική υπηρεσία e-bill. Οι υπόλοιποι που απορρίφθηκαν έπεσαν πάνω στον «τοίχο» της επικαιροποίησης στοιχείων.

Ένα λόγος μπορεί και να είναι ότι μεγάλος αριθμός των παροχών βρίσκεται σε άλλο όνομα από αυτό που έχει καταχωρηθεί στο πελατολόγιο της εταιρίας. Μόνο εάν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι ανήκει σε εκείνον η παροχή, τότε μπορεί να εγγραφεί στο e-bill.

Για να κάνει λοιπόν τη μεταφορά του μετρητή στο όνομα του θα πρέπει να προσκομίσει νέο πιστοποιητικό από εγκαταστάτη ηλεκτρολόγο. Τότε, αμέσως, αμέσως, έρχεται αντιμέτωπος με μία δαπάνη της τάξης των 40 με 60 ευρώ.

Όταν λοιπόν καταθέσει το πιστοποιητικό και η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος είναι παλιά, κάτι που συμβαίνει στην πλειάδα των περιπτώσεων, τότε καλείται να βάλει και πάλι το χέρι στην τσέπη. Η ΔΕΗ ΔΕΗ 0,00% θα του ζητήσει αναπροσαρμογή, δηλαδή αύξηση του ποσού εγγύησης έναντι εκείνης που είχε καταβάλει ο προηγούμενος κάτοχος της παροχής.

Τα χρήματα είναι πολλά και κυμαίνονται ανάλογα με το τιμολόγιο. Αν κι εφόσον τα κάνει αυτά… τότε μπορεί να υπαχθεί στις υπηρεσίες του e-bill και να αποφύγει τη χρέωση του 1 ευρώ. Αφού βέβαια θα έχει πληρώσει πολλαπλάσιο κόστος για να γλιτώσει μόλις ένα ευρώ ανά έντυπη έκδοση του λογαριασμού.

Πηγή

Καιρός – Η «Υπατία» σκέπασε τη Θεσσαλονίκη με χιόνια – Πού θα «χτυπήσει» ο χιονιάς τις επόμενες ώρες

0

Καιρός – Η Υπάτια έφτασε στην Ελλάδα – Σφοδρό κύμα κακοκαιρίας με πυκνές χιονοπτώσεις «χτυπά» τη χώρα – Σε λευκό κλοιό η Θεσσαλονίκη – Έκλεισαν άρον – άρον τα σχολεία στη συμπρωτεύουσα – Δείτε εικόνες και  βίντεο από το κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιες περιοχές έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης – Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί σε όλη τη χώρα – Πού εντοπίζονται προβλήματα – Σε ποια σημεία κρίνεται απαραίτητη η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων – Πού θα «χτυπήσει» ο χιονιάς τις επόμενες ώρες – Σε ποιες περιοχές τα φαινόμενα θα είναι ισχυρά

Η «Σοφία» έντυσε σχεδόν όλη τη χώρα στα «λευκά», ο «Τηλέμαχος» έφερε χιόνια ακόμη και στο κέντρο της Αθήνας, σειρά τώρα έχει η «Υπατία» που «χτυπά» από το πρωί της Τετάρτης με πυκνές χιονοπτώσεις. Κύρια χαρακτηριστικά του νέου κύματος κακοκαιρίας«Υπατία», είναι τα κατά τόπους ισχυρά φαινόμενα και οι θυελλώσεις έως πολύ θυελλώδεις νοτιάδες στα πελάγη, σύμφωνα με την μετεωρολογική υπηρεσία meteo του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.

Σε λευκό κλοιό η Θεσσαλονίκη 

Χιονοπτώσεις σημειώνονται από το πρωί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ μέσα σε λίγα λεπτά το έστρωσε στα περισσότερα σημεία. Μάλιστα, λόγω του χιονιά τα σχολεία στη συμπρωτεύουσα έκλεισαν άρον – άρον, ενώ σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο  Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο επικεφαλής του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Μπάμπης Στεργιάδης, η χιονόπτωση θα συνεχιστεί μέχρι και αργά το μεσημέρι.  

Μάλιστα, διευκρίνισε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν προβλήματα στο οδικό δίκτυο της Περιφέρειας, ενώ τόνισε ότι επιχειρούν 100 μηχανήματα και επισήμανε ότι όλα τα οδικά δίκτυα στη Θεσσαλονίκη είναι καθαρά και δεν χρειάζονται αλυσίδες.

«Στα ορεινά τμήματα της Περιφέρειας οπωσδήποτε χρειάζονται αλυσίδες» ανέφερε και κάλεσε τους οδηγούς που κινούνται σε περιοχές με μεγαλύτερο υψόμετρο να έχουν οπωσδήποτε στο αυτοκίνητό τους αλυσίδες για την περίπτωση που χρειαστεί να τις χρησιμοποιήσουν.

Σε κάθε περίπτωση, γίνονται διαρκώς ρίψεις αλατιού και αποχιονισμοί όπου χρειάζεται. 

Προβλήματα  και σήμερα στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ 

Προβλήματα εντοπίζονται και σήμερα τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ, λόγω της χιονόπτωσης. Ορισμένα δρομολόγια δεν πραγματοποιούνται, ενώ άλλα έχουν τροποποιηθεί λόγω της κατάστασης που επικρατεί στο οδικό δίκτυο της πόλης, αναφέρει το thestival.gr.

Σημειώνεται ότι σημειώνονται καθυστερήσεις στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ, λόγω της αυξημένης κίνησης των οχημάτων.

Αναλυτικά δεν πραγματοποιούνται τα δρομολόγια:

Γραμμή 85: Ευαγγελίστρια, Νικόπολη, Λευκοχώρι, Στεφάνια

Γραμμή 86: Αρδαμέρι, Βασιλούδι Η συγκοινωνία πραγματοποιείται από την κεντρική οδό.

Γραμμή 87: Περιστερά, Λειβάδι

Γραμμή 69: Πάλιουρα

Τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ τροποποιούνται ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.

Ποιες περιοχές έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Στο μεταξύ, σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης έχουν κηρυχθεί οι νομοί Χαλκιδικής και Κιλκίς και ο δήμος Σιντικής στις Σέρρες.

Στην κατάψυξη η χώρα

Στην «κατάψυξη» βρίσκεται και σήμερα ολόκληρη η χώρα με τη θερμοκρασίες στις περισσότερες περιοχές να πέφτει ακόμα και 17 βαθμούς υπό το μηδέν. Ωστόσο, η θερμοκρασία δεν έπεσε στα πολύ χαμηλά επίπεδα της Τρίτης 08/01. 

thermokrasia

Σε λευκό κλοιό τα Ιωάννινα

Χιονίζει από τα ξημερώματα στο νομό Ιωαννίνων και στους ορεινούς δήμους της Άρτας. Συνεργεία των δήμων και της Πολιτικής Προστασίας εργάζονται πυρετωδώς για να μην κλείσουν τα οδικά δίκτυα. Αλατιέρες και μηχανήματα αποχιονισμού επιχειρούν να φτάσουν μέχρι το πιο απομακρυσμένο προκειμένου οι δρόμοι να μείνουν ανοικτοί.

Από τις 4 τα ξημερώματα απαγορεύτηκε η κίνηση σε φορτηγά και νταλίκες, στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων -Κακκαβιάς, στην Παλιά Εθνική Ιωαννίνων -Κοζάνης, ενώ η Τροχαία σταματάει όσους κινούνται στην Εγνατία στα διόδια Δροσοχωρίου και στο Επισκοπικό της Ιονίας Οδού, λόγω ισχυρής χιονόπτωσης.

Τα σχολεία λόγω παγετού και χιονόπτωσης παρέμειναν κλειστά στο νομό Ιωαννίνων και στους δήμους, όπου εκδηλώνονται τα έντονα καιρικά φαινόμενα.

Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί σε όλη τη χώρα

Σοβαρά προβλήματα στο οδικό δίκτυο έχει προκαλέσει ο χιονίας που σαρώνει τη χώρα. Σε πολλέα σημεία έχει διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων, ενώ χωριά παραμένουν αποκλεισμένα. 

Δείτε ΕΔΩ ποιοι δρόμοι έχουν κλείσει, πού χρειάζονται αντιολισθητικές αλυσίδες και ποια χωριά είναι αποκλεισμένα. 


Πηγή

Θα λιώσετε! Τα παιχνίδια ενός μικρού με τον σκύλο του στο πάτωμα!

0

Αυτόν τον σκύλο θα τον λατρέψετε!

Κάθεται στο πάτωμα με τον μικρούλη, τον αγκαλιάζει, τον φιλά και παίζει μαζί του. Ο τετράποδος φίλος του μικρού δεν τον αφήνει σε ησυχία και φυσικά το παιδί απολαμβάνει την στιγμή με τον σκύλο του!

Ο σκύλος είναι σίγουρα ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου, είτε μικρός, είτε μεγάλος. Ιδίως για ένα παιδί η συνύπαρξη με ένα τετράποδο έχει εξαιρετικά οφέλη.
Δείτε το υπέροχο βίντεο του παιδιού με τον σκύλο του και θα λιώσετε!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

“Νέος ήμουν χούλιγκαν και δοκίμασα κάνναβη”

0

Τους μετανάστες, την χρήση κάνναβης όταν ήταν νέος, αλλά και την κρίση πανικού που δεν του επέτρεψε να αγωνιστεί, αποκάλυψε ο Τζανλουίτζι Μπουφόν σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Vanity Fair».

«Εάν ένα σκάφος βυθίζεται στη Λαμπεντούζα και 300 άνθρωποι πεθαίνουν, κινούμαστε ακόμα και να υιοθετήσουμε παιδιά ορφανά, αλλά αν δεν βυθίζεται, διαμαρτυρόμαστε  για την είσοδο 300 μεταναστών και αναρωτιόμαστε τι θέλουν να  κάνουν», είπε  Ιταλός τερματοφύλακας της Παρί Σ.Ζ, που αποκάλυψε ότι μικρός ήταν…χούλιγκαν.
«Ήμουν χούλιγκαν. Γνώρισα ανθρώπους που μιλούσαν χωρίς να γνωρίζουν τίποτα. Αλλά και παιδιά φυσιολογικά, ονειροπόλους, ιδεαλιστές. μερικοί ενδιαφέροντες ανθρώπους και κάποιους βλάκες. Όταν ήμουνα παιδί είχα ένα  αίσθημα παντοδυναμίας, ένιωθα  αήττητος, ένιωσα άφθαρτος, σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να κάνω τα πάντα, να κάνω αυτό που ήθελα. Κρατώ σφιχτά την υγιή τρέλα των είκοσι ετών μου. Γεύθηκα τη γεύση από τις τρέλες μου και κατά κάποιο τρόπο χαίρομαι που δεν ξεχάσω ούτε ένα», πρόσθεσε.

«Δεν έκανα ναρκωτικά, δεν πήρα φάρμακα. Στα 17, μου προσέφεραν ένα δισκίο  σε ντισκοτέκ, και είπα όχι. Το μόνο που δοκίμασα παιδί ήταν κάνναβη», συμπλήρωσε, ενώ αποκάλυψε την κατάθλιψη και κρίση πανικού που είχε πάθει.

«Για μερικούς μήνες, τα πάντα είχαν χάσει τη σημασία τους. Μου φαινόταν ότι δεν ενδιαφερόταν κανείς για μένα, παρά μόνο για τον ποδοσφαιριστή που αντιπροσώπευα. Όλοι ρωτούσαν για τον Μπουφόν και κανείς για τον Τζίτζι . Πήγα στον Ιβάνο Μπορντόν, τον προπονητή τερματοφυλάκων, και του είπα: Ιβάνο, πες στον Κιμέντι να κάνει προθέρμανση και να παίξει. Δεν αισθάνομαι καλά. Περνούσα κρίση πανικού και δεν βρισκόμουν σε θέση να αγωνιστώ».

Πηγή: ΑΠΕ

Στέφανος Τσιτσιπάς: Ιδανική πρεμιέρα για τον Έλληνα τενίστα

0

Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο τουρνουά του Σίδνεϊ ο Στέφανος Τσιτσιπάς.

O Στέφανος Τσιτσιπάς έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στο 2019 ATP World Tour με το «δεξί», καθώς νίκησε τον Αργεντινό, Γκουίντο Αντρεόσι, με 6-3, 6-4 στο Σίδνεϊ και προκρίθηκε στα προημιτελικά του «Sydney International».

Ο Έλληνας τενίστας χρειάζεται ακόμα μία νίκη για να βρεθεί στο Νο 14 του κόσμου την επόμενη εβδομάδα και θα την διεκδικήσει κόντρα στον Ιταλό, Αντρέας Σέπι στους “8” του τουρνουά.

Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Σαρμπέλ: «Δεν θέλω να πω πάρα πολλά, θα αρχίσω να κλαίω…»

0

 Ο Σαρμπέλ, ο οποίος είχε εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision, αποκαλύπτει τον λόγο που έφυγε από την Ελλάδα, μιλά για τη νέα του ζωή και συγκινείται όταν αναφέρεται στο θάνατο αγαπημένου του προσώπου.

Ο τραγουδιστής μίλησε «Στη φωλιά των Κου Κου» και αποκάλυψε ότι έπαθε κατάθλιψη μετά το θάνατο του πατέρα του!

Ο Σαρμπέλ είπε: «Ήμουν στην Αγγλία και δεν ασχολήθηκα με το ελληνικό τραγούδι αυτά τα χρόνια. Στην Αγγλία έχω επιχειρήσεις, είμαι ιδιοκτήτης, ενοικιάζω χώρους σε επιχειρήσεις, σπίτια, πολυκατοικίες… Έφυγα από την Ελλάδα γιατί ήθελα να κάνω λίγο πίσω, είχα κουραστεί, ήταν λίγο μετά τη Eurovision.»!
Και πρόσθεσε: «Μετά αρρώστησε ο πατέρας μου και δυστυχώς τον έχασα πριν από δύο χρόνια. Τα είδα όλα και δεν θέλω να πω πάρα πολλά γιατί θα αρχίσω να κλαίω και δεν θέλω. Μετά το θάνατό του έπαθα κατάθλιψη. Αναρωτιόμουν αν υπάρχει Θεός, ήθελα να ξέρω που έχει πάει ο πατέρας μου.»!

Και τόνισε: «Θα ξαναπήγαινα στην Eurovision αλλά με καλό τραγούδι, όχι έτσι.»!
Όσο για το αν θα αποκτήσει σύντομα παιδιά, δήλωσε: «Θα δοκιμάσω να κάνω παιδιά, αλλά δεν θα κάνω παιδιά» αφήνοντας άφωνους την ομάδα της εκπομπής του Star!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

To κόλπο με την αποθήκευση του ψωμιού του τοστ που έγινε viral (vid)

0

Σχεδόν κάθε σπίτι έχει ψωμί του τοστ για πρωινό, σνακ ή και βραδινό. Αυτό που πολλές φορές μας παιδεύει λίγο είναι το πώς θα το αποθηκεύσουμε ώστε να μην ξεραθεί και να διατηρήσει τη φρεσκάδα του.

Συνήθως καταλήγουμε να το τυλίγουμε πρόχειρα ή να το πιάνουμε με λαστιχάκια αν χάσουμε το ειδικό κλιπ που έχει.

Ένα βίντεο, ωστόσο, στο Instagram δείχνει ένα πάναπλο κόλπο για την αποθήκευσή του και δικαίως γίνεται viral καθώς αποδεικνύεται ιδιαιτέρως χρήσιμο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Reshma Sebastian (@reshsebu)

Παναθηναϊκός: Επίσημο. Ανακοίνωσε Κιλπάτρικ το “τριφύλλι”

0

Την απόκτηση του Σον Κιλπάτρικ ανακοίνωσε κι επίσημα ο Παναθηναϊκός. Ο Αμερικανός γκαρντ υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τους «πράσινους» μέχρι το τέλος της σεζόν.

Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι και με τη βούλα ο Σον Κιλπάτρικ. Οι “πράσινοι” ανακοίνωσαν την απόκτηση του Αμερικανού γκαρντ μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.

Ο 28χρονος άσος αναμένεται άμεσα στην Ελλάδα, προκειμένου να ενισχύσει την περιφέρεια της ομάδας του Ρικ Πιτίνο.
Η ανακοίνωση

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει την απόκτηση του Σον Κιλπάτρικ μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.

Ο Κιλπάτρικ γεννήθηκε στις 6 Ιανουαρίου 1990 στη Νέα Υόρκη, έχει ύψος 1.93μ. και αγωνίζεται στις θέσεις των γκαρντ. Στο NBA έχει αγωνιστεί σε 6 ομάδες, σκοράροντας μέσο όρο 10.3 πόντους ανά ματς. Ήταν πρωταγωνιστής στο High School White Plains, όπου κατά τη διάρκεια της τετραετούς θητείας του είχε κατά μέσο όρο 28.4 πόντους, 7 ριμπάουντ και 6 ασίστ ανά παιχνίδι. Στη συνέχεια πέρασε τη μεταπτυχιακή του χρονιά στο προπαρασκευαστικό σχολείο του Notre Dame. Ακολούθησε για εκείνον το κολέγιο του Cincinnati, όπου στην σεζόν της αποφοίτησής του είχε 20.6 πόντους, 2.5 ασίστ και 4.3 ριμπάουντ κατά μέσο όρο ανά παιχνίδι.

Η θητεία του στο NBA ξεκίνησε το 2014 όταν και προσχώρησε στους Philadelphia 76ers για το Summer League. Στις 21 Ιανουαρίου του 2015 δόθηκε ως ανταλλαγή στους Delaware 87ers. Στις 19 Μαρτίου 2015 υπέγραψε δεκαήμερο συμβόλαιο με τους Minnesota Timberwolves, έχοντας κατά μέσο όρο 5.5 πόντους και 1.5 ριμπάουντ ανά αγώνα.

Τον Ιανουάριο του 2016 ο Σον Κιλπάτρικ μεταπήδησε στους Denver Nuggets με δεκαήμερο συμβόλαιο, το οποίο ανανεώθηκε έπειτα από την καλή του εμφάνιση κόντρα στους Atlanta Hawks (11 πόντοι και 3 ριμπάουντ).

Στις 28 Φεβρουαρίου του 2016 υπέγραψε στους Brooklyn Nets, όπου και παρέμεινε ως τον Δεκέμβρη του 2017. Το καλύτερο του ματς ήταν στη νίκη της ομάδας του επί των Los Angeles Clippers με 127-122, όπου σημείωσε 38 πόντους και μάζεψε 14 ριμπάουντ! Με την ομάδα του Brooklyn σε 109 παιχνίδια είχε 13.3 πόντους και 3.8 ριμπάουντ κατά μέσο όρο.

Στις 18 Δεκεμβρίου 2017 δόθηκε ως ανταλλαγή στους Milwaukee Bucks, με τους οποίους έπαιξε σε 23 παιχνίδια. Ακολούθησαν οι Los Angeles Clippers, όπου και παρέμεινε για λίγο, καθώς στις 26 Μαρτίου του 2018 υπέγραψε στους Chicago Bulls και σε 9 αγώνες είχε 15.4 πόντους μέσο όρο.

Στατιστικά

SEASON
TEAM
GP
MIN
FGM-A
3PM-A
FTM-A
REB
AST
BLK
STL
PTS

’14-’15
·

·       MIN
4
18.0
1.8-5.0
1.0-3.3
1.0-1.0
1.5
1.0
0.0
0.8
5.5

’15-’16
·

·       BKN
23
23.2
5.0-10.8
1.5-4.2
2.3-2.6
2.2
1.1
0.1
0.4
13.8

’16-’17
·

·       BKN
70
25.1
4.4-10.5
1.5-4.4
2.9-3.5
4.0
2.2
0.1
0.6
13.1

’17-’18
·

·       CHI
9
23.8
5.2-11.9
2.1-5.3
2.9-3.6
2.8
1.4
0.3
0.7
15.4

’17-’18
·

·       LAC
4
9.5
1.8-4.5
0.8-1.8
0.5-0.5
0.5
0.8
0.0
0.0
4.8

’17-’18
·

·       MIL
23
8.9
1.3-3.6
0.6-2.0
0.8-0.8
1.1
0.7
0.0
0.2
4.0

’17-’18
·

·       BKN
16
11.4
1.6-5.4
0.7-2.7
1.1-1.2
2.2
0.9
0.1
0.1
4.9

Career
157
25
3.5-8.4
1.2-3.7
2.1-2.5
2.7
1.5
0.1
0.5
10.3

Οι 400 που έκριναν μια κοσμοϊστορική μάχη και άλλαξαν την τύχη της Ευρώπης…

0

Η περιβόητη μάχη του Βατερλώ έκρινε, εν πολλοίς, την ευρωπαϊκή ισορροπία για περίπου 100 χρόνια. Έχει δε συνδέσει το όνομά της με τις δραματικές επελάσεις των Scots Greys και των Πολωνών Λογχοφόρων, την επίθεση του γαλλικού ιππικού στα βρετανικά τετράγωνα, την ήττα του πεζικού της Αυτοκρατορικής Φρουράς. Ωστόσο η τύχη της μάχης κρίθηκε πολύ πιο πεζά από περίπου 400 Γερμανούς και Βρετανούς αξιωματικούς και στρατιώτες στην υπηρεσία του Βρετανού βασιλιά.

Η ιστορία της Γερμανικής Λεγεώνας του Βασιλέως ξεκινά με τη γαλλική κατάκτηση του Ανόβερου το 1803, κτήση του βασιλιά της Βρετανίας Γεωργίου Γ’ και εκλέκτορα του εν λόγω γερμανικού κρατιδίου. Η Λεγεώνα συγκροτήθηκε από Ανοβεριανούς και άλλους Γερμανούς αξιωματικούς και στρατιώτες που εγκατέλειψαν την πατρίδα τους λόγω της γαλλικής κατοχής.

Το 2ο Ελαφρύ Τάγμα της Λεγεώνας

Οι άνδρες αυτοί εντάχθηκαν σε μονάδες υπό βρετανική διοίκηση. Από τις πρώτες που συγκροτήθηκαν ήταν το 1ο και το 2ο Τάγμα Ελαφρού Πεζικού. Στη Λεγεώνα κατατάχθηκαν και άνδρες από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αν και θεωρητικά αυτό απαγορευόταν.

Στο Βατερλό στο 2ο Ελαφρύ Τάγμα υπήρχαν ακόμα και Ρώσοι, Πολωνοί αλλά και Δανοί. Οι Ανοβεριανοί πάντως σχεδόν πάντα αποτελούσαν την πλειοψηφία, με δεύτερους, αριθμητικά, τους Γερμανούς από άλλα κράτη και κρατίδια, κυρίως Πρώσοι, αλλά και Βαυαροί.

Την αυγή της 18ης Ιουνίου 1815 ο τυφεκιοφόρος Χαρτς ξύπνησε τον συνάδελφό του Λίνταου ζητώντας του λίγο κρασί. «Σήμερα θα είναι μια δύσκολη μέρα», είπε ο πρώτος, παρατηρώντας και την συνεχιζόμενη βροχόπτωση. «Σήμερα θα πεθάνω. Ονειρεύτηκα πως μια βολίδα με έπληξε», είπε.

Λίγο αργότερα η βασανιστική βροχή σταμάτησε να πέφτει. Οι άνδρες του 2ου Τάγματος, μουσκεμένοι, ξύπνησαν μετά από έναν σύντομο ύπνο και άρχισαν να ετοιμάζουν πρωινό. Παράλληλα συνεργεία υπό αξιωματικούς συνέχιζαν τις εργασίες πρόχειρης οχύρωσης. Γύρω στις 08.00 ο ήλιος άρχισε να σπάει το φράγμα των σύννεφων πασχίζοντας να στεγνώσει το υγρό έδαφος. Οι άνδρες επιθεώρησαν τα όπλα τους ώστε να είναι βέβαιοι πως λειτουργούν.

Ο διοικητής του τάγματος, ο Ανοβεριανός αντισυνταγματάρχης Κόνραντ Λούντβιχ Γκέοργκ Μπάρινγκ, είχε στη διάθεσή του έξι υποεπανδρωμένους λόχους, συνολικά 378 αξιωματικούς, υπαξιωματικούς και στρατιώτες. Υποδιοικητής του τάγματος ήταν ο ταγματάρχης Μπέσεβιελ. Στο τάγμα ανήκαν και οι λοχαγοί Χόλτσερμαν και Σάουμαν, 11 υπολοχαγοί, πέντε ανθυπολοχαγοί, 24 λοχίες, 14 σαλπιγκτές, ο ιατρός του τάγματος και οι δύο βοηθοί του και 317 δεκανείς και στρατιώτες.

Δεν είναι γνωστό αν ο Μπάρινγκ μίλησε στους άνδρες του πριν τη μάχη. Είναι όμως γνωστό πως ο Μπάρινγκ ζήτησε από όλους να πολεμήσουν και να κρατήσουν όσο το δυνατό περισσότερο και μόνο όταν θα υπάρχει καμία ελπίδα να υποχωρήσουν από την αγροικία. Κατόπιν ανάπτυξε τους άνδρες όπως έκρινε καλύτερα. Ένας λόχος 80 ανδρών, υπό τον λοχαγό Μάγιερ, ανέλαβε να καλύψει τον κήπο της κουζίνας της αγροικίας με σκοπό να διατηρήσει, πάση θυσία, την επαφή με την κύρια γραμμή άμυνας.

Ο ιατρός και οι βοηθοί του έστησαν έναν πρόχειρο σταθμό επίδεσης. Άλλοι δύο λόχοι υπό τους υπολοχαγούς Τόμπιν και Γκράεμε, αντίστοιχα, έλαβαν θέσεις άμυνας καλύπτοντας τον εξωτερικό τοίχο της αγροικίας, κάποια πρόχειρα οχυρώματα εντός, σε δεύτερη γραμμή άμυνας και τα παράθυρα από των υπνοδωματίων που παρείχαν άριστο πεδίο βολής.

Ο ίδιος με τους τρεις υπόλοιπους λόχους του έλαβε θέση στον οπωρώνα που βρισκόταν μεταξύ του εχθρού και της αγροικίας. Σε κάθε περίπτωση η θέση που καλείτο να υπερασπίσει ήταν ιδιαίτερα επισφαλής, ευρισκόμενη μπροστά από την γραμμή μάχης της στρατιάς του Γουέλινγκτον. Μπροστά από τις προκεχωρημένες θέσεις του 2ου Τάγματος είχαν αναπτυχθεί σε διάταξη ακροβολισμού δύο λόχοι του 1ου Ελαφρού Τάγματος της Γερμανικής Λεγεώνας και δύο λόχοι Ανοβεριανών «Κυνηγών», υπό τον ταγματάρχη Σπέρκεν.

Το αριστερό του πλευρό καλυπτόταν από δύο λόχους του επίλεκτου 95ου Συντάγματος Τυφεκιοφόρων (Rifles) ενισχυμένοι με έναν ουλαμό πυροβολικού με δύο πυροβόλα. Οι λοιπές συμμαχικές δυνάμεις ήταν ανεπτυγμένες σε απόσταση τουλάχιστον 400 μ. πίσω από τις θέσεις του Μπάρινγκ και των ανδρών του.

Ένα άλλο πρόβλημα που αντιμετώπιζε το 2ο Τάγμα ήταν τα πυρομαχικά καθώς δεν κατορθώθηκε η δημιουργία αποθέματος λόγω της βιαστικής υποχώρησης του στρατού από το Κατρ Μπρα και της βιαστικής ανάπτυξής του στο Βατερλό. Έτσι το 2ο Τάγμα άρχισε τη μάχη με κάθε τυφεκιοφόρο να έχει διαθέσιμο μόνο τον βασικό φόρτο πυρομαχικών, δηλαδή 60 φυσίγγια.

Η μάχη αρχίζει

Γύρω στις 11.30 το πρωί της 18ης Ιουνίου το γαλλικό 2ο Σώμα Στρατού (ΣΣ) άνοιξε την περιβόητη μάχη του Βατερλό επιτιθέμενο στις συμμαχικές δυνάμεις στο άκρο δεξιό της εχθρικής διάταξης, στο Ουγκαμόν. Αντίθετα στο συμμαχικό κέντρο και στη Λα ε Σαντ επικρατούσε ακόμα ησυχία που διήρκεσε για αρκετή ώρα. Μόλις στις 13.00 τα γαλλικά πυροβόλα άρχισαν, μαζικά, να βομβαρδίζουν το κέντρο του Γουέλινγκτον. Μια ολλανδική ταξιαρχία υπέφερε ιδιαίτερα από τον βομβαρδισμό.

Η Λα ε Σαντ απείχε μόλις 700 μ. από τη γραμμή πυρός των γαλλικών πυροβόλων. Τα δύο συμμαχικά πυροβόλα που είχαν ταχθεί κοντά σύντομα καταστράφηκαν. Αν και υπήρξαν απώλειες οι βετεράνοι άνδρες του 95ου, αλλά και του 2ου Ελαφρού Τάγματος δεν πτοήθηκαν. Είχαν δει χειρότερα στα πεδία των μαχών που πολέμησαν πριν.

Οι ανεπτυγμένοι στον οπωρώνα τρεις λόχοι του τάγματος δεν ενοχλήθηκαν ιδιαίτερα. Μισή ώρα μετά την έναρξή του ο γαλλικός βομβαρδισμός έπαυσε και η επίθεση του Γαλλικού 1ου ΣΣ, υπό τον Ντ’ Ερλόν, ξεκίνησε. Αμέσως μετά τα τύμπανα ήχησαν και περισσότεροι από 18.000 Γάλλοι πεζοί ξεκίνησαν την προέλαση σε σχηματισμό φάλαγγας εφόδου, σε πολύ πυκνό σχηματισμό. Πίσω από το πεζικό ακολουθούσε το ελαφρύ ιππικό και περίπου 800 θωρακοφόροι που διατέθηκαν ως δύναμη κρούσης.

Οι Γάλλοι βάδιζαν κλιμακωτά με προτεταμένο το αριστερό τους. Αφού οι φάλαγγες εφόδου πέρασαν τη γραμμή των πυροβόλων αυτά άρχισαν να βάλλουν και πάλι υπερκείμενες βολές περισσότερο για καθηλώσουν παρά να πλήξουν τους αντιπάλους. Πάντως οι γαλλικές φάλαγγες δεν είχαν προλάβει να διανύσουν 80 μ. όταν δέχτηκαν τα συγκεντρωτικά πυρά του συμμαχικού πυροβολικού, πρώτα και των ακροβολιστών, κατόπιν.

Μεγάλα κενά ανοίχτηκαν στις γαλλικές γραμμές. Οι Γάλλοι σκαπανείς που είχαν ταχθεί στην εμπροσθοφυλακή για να καταστρέψουν τις πρόχειρες οχυρώσεις της Λα ε Σαντ υπέστησαν τρομακτικές απώλειες. Οι Γερμανοί του 2ου Τάγματος δεν φοβήθηκαν από το ντυμένο στα μπλε και τα λευκά ανθρώπινο κύμα.

Στον οπωρώνα ακούγονταν πλέον καθαρά τα παραγγέλματα των Γάλλων αξιωματικών και ιαχές, αλλά και οι οιμωγές των ανδρών. Το έδαφος έτρεμε από το ποδοβολητό χιλιάδων ανθρώπων και αλόγων. Σε λίγο οι Γάλλοι ακροβολιστές εμφανίστηκαν στο ελαφρώς ανυψωμένο έδαφος στο νότιο άκρο της αγροικίας και άνοιξαν πυρ. Ο Μπάρινγκ διέταξε τους άνδρες του να πέσουν πρηνείς, για να παρουσιάζουν μικρότερο στόχο.

Ο ίδιος όμως παρέμεινε έφιππος ασκώντας διοίκηση και δίνοντας το παράδειγμα της αυτοθυσίας στους άνδρες του. Είχε δώσει σαφή εντολή να μην ανοίξει κανείς πυρ πριν ο εχθρός πλησιάσει κοντά.

Σύντομα δύο γαλλικές φάλαγγες εφόδου εμφανίστηκαν πίσω από τους Γάλλους ακροβολιστές, κινούμενες με βήμα εφόδου. Η μια φάλαγγα στράφηκε κατά του οικήματος της αγροικίας και η άλλη επιτέθηκε στον οπωρώνα. Η ώρα της κρίσης για το 2ο Τάγμα μόλις άρχιζε.

«Βιάζονται λες και θέλουν να φάνε τις Βρυξέλλες σήμερα», είπε ένας τυφεκιοφόρος. Οι συνάδελφοί του τον άκουσαν και γέλασαν. Αμέσως δόθηκε η διαταγή: «Πυρ»! Τα εμπροσθογεμή αυλακωτά τυφέκια Baker ξέρασαν ξαφνικά φωτιά. Οι μεγάλου διαμετρήματος βολίδες τους, από την απόσταση που βλήθηκαν, απλώς κομμάτιασαν δεκάδες Γάλλους.

Ανθρώπινα μέλη πετάχτηκαν στον αέρα. Ανοιγμένα κρανία, κατακερματισμένα σώματα, η απόλυτη φρίκη επικράτησε. Δεν είναι γνωστό πόσοι στρατιώτες του Ναπολέοντα έπεσαν σε αυτή τη φάση. Πάντως μέχρι το πέρας της μάχης οι απώλειες στη Λα ε Σαντ ξεπέρασαν τους 2.000 άνδρες.

Ακόμα χειρότερα από τους νεκρούς, οι πολλοί τραυματίες σφάδαζαν στο έδαφος, συχνά φρικτά ακρωτηριασμένοι. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τυφέκιο Baker είχε διαμέτρημα 15,9 mm, δηλαδή μεγαλύτερο ενός σύγχρονου βαρέως πολυβόλου! Σε απόσταση κάτω των 100μ. ήταν ικανό να κόψει στη μέση έναν άνθρωπο.

Προσπαθώντας να συνέλθουν από το σοκ, οι Γάλλοι ακροβολιστές προσπάθησαν να απαντήσουν. Οι Γάλλοι ήταν εξοπλισμένοι με μουσκέτα τα οποία είχαν σχεδόν διπλάσιο ρυθμό βολής από τα τυφέκια Baker, αλλά όχι την ίδια ευθυβολία. Παρόλα αυτά μια βολίδα πέρασε ξυστά από το δεξιό χέρι του Μπάρινγκ. Άλλη έριξε νεκρό τον τυφεκιοφόροι Χαρτς, όπως ο ίδιος το είχε ονειρευτεί, και άλλη τραυμάτισε βαριά τον λοχαγό Σάουμαν. Αρκετοί ακόμα άνδρες σκοτώθηκαν και πληγώθηκαν καθώς οι Γάλλοι ήταν πολλοί και τα πυρά τους, εξ ορισμού, πυκνά.

Παρόλα αυτά οι Γερμανοί κράτησαν το έδαφος που είχαν αναλάβει να υπερασπιστούν. Ο Σάουμαν διακομίσθηκε στην αγροικία και λίγο αργότερα εξέπνευσε εκεί. Τη ίδια ώρα άλλο γαλλικό τμήμα βάδιζε προς την ανοικτή, πρόχειρα φραγμένη, (δεν υπήρχε θύρα) δυτική πύλη του αυλόγυρου της αγροικίας.

Κάποιοι τυφεκιοφόροι, βλέποντας και γαλλικό ιππικό να προσεγγίζει υποχώρησαν στην κύρια γραμμή αντίστασης. Άλλοι όμως, υπό τον υπολοχαγό Χανς φον ντεμ Μπούσε έλαβαν θέσεις, σχηματίζοντας ημικύκλιοι, γύρω από την πύλη, που έφραξαν με πρόχειρο φράγμα. Στον οπωρώνα, την ίδια ώρα, ο Μπάρινγκ διέταξε τους άνδρες του να υποχωρήσουν, βήμα-βήμα, μαχόμενοι.

Ο υποδιοικητής του τάγματος, ταγματάρχης Μπέζεβιελ πληγώθηκε, στη φάση αυτή, θανάσιμα και έπεσε στο έδαφος. Με κόπο κατάφερε να ξανασταθεί σαν να ήθελε να δει τον κόσμο για τελευταία φορά πριν καταρρεύσει οριστικά.

Ο νεαρός σημαιοφόρος Ρόμπερτσον έπεσε επίσης με το κρανίο διαλυμένο από βολίδα μουσκέτου. Ο Μπάρινγκ ήταν τυχερός. Το άλογό του όμως όχι καθώς ένα βλήμα του έκοψε το πόδι. Παίρνοντας ένα άλλο άλογο κατάφερε να εισέλθει στην αγροικία την ώρα ακριβώς που οι υπό τον Μπούσε απέκρουαν την πρώτη γαλλική έφοδο στη δυτική πύλη της αγροικίας, η οποί δεν είχε θύρα.

Την ίδια ώρα η δεύτερη γαλλική φάλαγγα ανήκουσα στην Ταξιαρχία Ωλάρντ πλησίαζε την αγροικία από τα νοτιοανατολικά. Οι Γάλλοι ανέτρεψαν τα λιγοστά οδοφράγματα που είχαν ανεγείρει οι Γερμανοί. Ο υπολοχαγός Γκράεμε και οι άνδρες του, ενώπιον του εχθρικού όγκου, υποχώρησαν βιαστικά και εισήλθαν στην αγροικία μέσω της κύριας πύλης.

Οι γαλλικές βολίδες σφύριζαν γύρω από τα κεφάλια τους. Οι Γερμανοί είχαν μόλις προλάβουν να κλείσουν την πύλη όταν ο Γάλλος υπολοχαγός του Μηχανικού Βιέ όρμησε προς την πύλη κρατώντας ένα μεγάλο τσεκούρι. Τραυματίσθηκε όμως χωρίς να έχει καταφέρει να την γκρεμίσει. Έτσι το γαλλικό κύμα που έφτασε πλέον στα τείχη της αγροικίας «έσπασε» επάνω τους.

Αρκετά γαλλικά τάγματα που είχαν στο μεταξύ καταφθάσει παρέκαμψαν την αγροικία και συνέχισαν προς την κύρια συμμαχική γραμμή άμυνας. Η ολλανδική ταξιαρχία που είχε κλονιστεί από το γαλλικό πυροβολικό τράπηκε τώρα σε φυγή.

Όμως τόσο οι άνδρες του 95ου όσο και οι Γερμανοί του 2ου Τάγματος όχι μόνο έμειναν ακλόνητοι, αλλά συνέχισαν να βάλλουν από τόσο μικρή απόσταση που με μια βολίδα έπεφταν νεκροί έως και τέσσερις Γάλλοι στρατιώτες. Ειδικά οι περίπου 10-11 τυφεκιοφόροι που είχαν οχυρωθεί στον υπερυψωμένο περιστερώνα της αγροικίας, σκόρπιζαν τον θάνατο.

Το ίδιο και οι συνάδελφοί τους από τις τυφεκιοθυρίδες που είχαν ανοίξει στον τοίχο. Οι ανεπτυγμένοι στα υπνοδωμάτια της αγροικίας τυφεκιοφόροι άρχισαν να εξουδετερώνουν, βάλλοντας από τα παράθυρα, έναν προς έναν τους Γάλλους αξιωματικούς.

Στο μεταξύ τα γαλλικά τάγματα που είχαν παρακάμψει την αγροικία υποχρέωσαν σε υποχώρηση τους άνδρες του 95ου που κατέφυγαν πίσω από τις γραμμές του φίλιου πεζικού γραμμής. Τώρα πια οι Γερμανοί του 2ου Τάγματος ήταν μόνοι, χαμένοι μέσα σε μια θανάσιμη γαλάζια θάλασσα. Ο γαλλικός όγκος όμως παρέκαμψε και πάλι την αγροικία και επιτέθηκε στην 5η Βρετανική Μεραρχία Πεζικού (ΜΠ) του στρατηγού Τόμας Πίκτον.

Ο Γουέλινγκτον αντιλήφθηκε τον κίνδυνο διάσπασης του κέντρου του και διέταξε αντεπίθεση από τις διαθέσιμες δυνάμεις. Το 5ο και 8ο Τάγμα Πεζικού Γραμμής της Γερμανικής Λεγεώνας μαζί με ένα ελαφρύ τάγμα από του Λουνεμβούργο και το 1ο Ελαφρύ Τάγμα της Λεγεώνας κινήθηκαν κατά των Γάλλων.

Και πράγματι τα τέσσερα αυτά τάγματα με την ορμή τους κατάφεραν να ανατρέψουν το γαλλικό πεζικό. Ξαφνικά όμως εμφανίστηκε μια δύναμη Γάλλων θωρακοφόρων. Το 1ο Ελαφρύ και το 5ο Γραμμής πρόλαβαν και σχημάτισαν τετράγωνο. Το 8ο όμως δεν πρόλαβε και σαρώθηκε από τους Γάλλους. Ο σημαιοφόρος του πρόλαβε πάντως και πέταξε την σημαία προς την Λα ε Σαντ.

Βλέποντάς τον ο λοχίας Γκέοργκ Στέκμαν όρμησε έξω από την αγροικία και με μεγάλο κίνδυνο διέσωσε την σημαία. Στο μεταξύ το Ελαφρύ Τάγμα του Λουνεμβούργου είχε καταφέρει να απωθήσει τους Γάλλους από τον οπωρώνα και να συνδεθεί με τους πολιορκημένους του 2ου Τάγματος. Τότε όμως επενέβη και πάλι ένα σύνταγμα Γάλλων θωρακοφόρων.

Οι Λουνεμβούργιοι δεν πρόλαβαν να σχηματίσουν τετράγωνο και σαρώθηκαν, κυριολεκτικά. Κάποιοι άνδρες του τάγματος αυτού πρόλαβαν και κατέφυγαν στην αγροικία. Ο Μπάρινγκ δεν, μαζί με τον λοχαγό Μπίεντερμαν, που είχαν εξέλθει της αγροικίας για να έρθουν σε επαφή με τον διοικητή του τάγματος των Λουνεμβούργιων υποχρεώθηκαν να υποχωρήσουν βρίσκοντας καταφύγιο στα τετράγωνα του 1ου Ελαφρού και του 5ου Γραμμής.

Έτσι το 2ο Τάγμα στη Λα ε Σαντ παρέμεινε και ακέφαλο. Η πειθαρχία όμως των ανδρών του και η παρουσία κατώτερων, αλλά γενναίων αξιωματικών, έσωσε την κατάσταση. Με επικεφαλείς τους υπολοχαγούς Γκράεμε και Κάρεϊ και τον σημαιοφόρο Φρανκ οι άνδρες του 2ου Τάγματος άντεξαν καθώς οι Γάλλοι δεν επιχείρησαν άμεση έφοδο εναντίον τους, απασχολημένοι καθώς ήταν με το συμμαχικό πεζικό στο κέντρο της διάταξης του Γουέλινγκτον.

Σε λίγο πάντως οι Γάλλοι έφεραν απέναντι από την αγροικία τρεις βαριές πυροβολαρχίες με πυροβόλα των 12 pdr. Όλα έδειχνα πως είχε φτάσει η κρίσιμη στιγμή για τους γενναίους υπερασπιστές, αλλά η τύχη τελικά τους χαμογέλασε.

Ο Γουέλινγκτον βλέποντας την ασκούμενη γαλλική πίεση αποφάσισε να ρίξει στη μάχη το βαρύ του ιππικό. Δύο επίλεκτες βρετανικές ταξιαρχίες ιππικού επέπεσαν στο γαλλικό πεζικό του Ντ’ Ερλόν σαρώνοντάς το. Οι γαλλικές βαριές πυροβολαρχίες επίσης σαρώθηκαν πριν προλάβουν να ρίξουν σχεδόν.

Το βρετανικό ιππικό σύντομα εξάντλησε την ορμή του και δεχόμενο την αντεπίθεση του γαλλικού υποχρεώθηκε σε υποχώρηση. Παρόλα αυτά η επέμβασή του έσωσε τους υπερασπιστές της Λα ε Σαντ., έχοντας συντρίψει το Γαλλικό 1ο ΣΣ. Μόνο μια από τις τρεις ΜΠ του Ντ’ Ερλόν βρισκόταν πλέον σε σχετικά καλή κατάσταση.

Ο υπολοχαγός Γκράεμε, εκμεταλλευόμενος την επέμβαση του φίλιου ιππικού εκτέλεσαν έξοδο με τις ξιφολόγχες καταδιώκοντας τους Γάλλους αρκετές δεκάδες μέτρα μακριά από την αγροικία και συλλαμβάνοντας πολλούς αιχμαλώτους. Επίσης ο Μπάρινγκ επέστρεψε στην αγροικία και ανέλαβε ξανά τη διοίκηση, όπως και οι άνδρες του 95ου επέστρεψαν στις αρχικές τους θέσεις.

Μόνο σε αυτή την παύση της μάχης κατάλαβαν οι Γερμανοί τι είχαν επιτύχει βλέποντας το πεδίο στρωμένο, κυριολεκτικά, με πτώματα Γάλλων κυρίως, αλλά και αρκετών συμμάχων τους. Ο Μπάρινγκ καταμέτρησε όμως και τις απώλειες του τάγματός του. Τρεις αξιωματικοί του ήταν νεκροί και άλλοι έξι τραυματίες βαριά ή ελαφρύτερα. Επίσης περί τους 70 υπαξιωματικούς και στρατιώτες του ήταν νεκροί ή αιχμάλωτοι. Το 2ο Τάγμα είχε χάσει σχεδόν το 25% της αρχικής του δύναμης και η μάχη είχε μακρύ δρόμο ακόμα να διανύσει.

Ευτυχώς το Τάγμα ενισχύθηκε με δύο λόχους του 1ου Ελαφρού Τάγματος υπό τους λοχαγούς φον Γκίλζα και φον Μάρσαλκ. Μαζί με τους επιζήσαντες του Τάγματος του Λουνεμβούργου και λίγους άνδρες του Τάγματος Κυνηγών του Ανόβερο, οι άνδρες του 2ου Τάγματος έπρεπε να κρατήσουν και πάλι τον εχθρό.

Το «φλεγόμενο τάγμα»

Ήταν ήδη απόγευμα και ο Ναπολέων γνώριζε πια ότι η μάχη δεν εξελισσόταν βάσει των σχεδιασμών του. Βλέποντας την Λα ε Σαντ πνιγμένη στους καπνούς κατάλαβε ότι οι δυνάμεις του είχαν αγκιστρωθεί εκεί, στο μικρό αυτό σημείο στηρίγματος, και δεν είχαν διασπάσει το εχθρικό κέντρο όπως επιθυμούσε.

Είχε επίσης πληροφορηθεί ήδη ότι οι Πρώσοι πλησίαζαν από ανατολικά και είχε αποστείλει ισχυρές δυνάμεις για να καλύψει το δεξιό του πλευρό, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα στον Γκρουσύ να σπεύσει να τον ενισχύσει.

Ο Ναπολέων βλέποντας την αδυναμία των δυνάμεών του να καταλάβουν τη Λα ε Σαντ υπολόγισε πως στην περιοχή της αγροικίας αμύνονταν μια συμμαχική μεραρχία. Μάλλον θα συγχυζόταν ιδιαίτερα αν μάθαινε ότι αυτής αμυνόταν μόνο ένα τάγμα κι αυτό υποεπανδρωμένο. Και πάλι όμως ο αυτοκράτορας δεν είχε και πολλές επιλογές.

Το να συγκεντρώσει το πυροβολικό του για να ισοπεδώσει την αγροικία θα απαιτούσε πολύ χρόνο και χρόνο δεν είχε πια. Δεν είχε όμως και εφεδρείες. Το 3ο ΣΣ και η Φρουρά δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα με τους Πρώσους. Το 2ο ΣΣ του Ρείγ είχε σοβαρά ματώσει στο Ουγκαμόν, ενώ το 1ο ΣΣ του Ντ’ Ερλόν είχε ιδιαίτερα υποφέρει στη Λα ε Σαντ.

Αυτό που απέμενε στον Ναπολέοντα ήταν να διατάξει μια νέα επίθεση του πεζικού του κατά της αγροικίας με όσες διαθέσιμες δυνάμεις υπήρχαν. Πλέον το παιχνίδι του αυτοκράτορα ήταν με τον χρόνο, όχι με τον Γουέλινγκτον. Ο τελευταίος πάντως είχε επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στο κέντρο της διάταξής του.

Στη Λα ε Σαντ η ανάπαυλα δεν κράτησε πολύ. Γύρω στις 15.00 ο στρατάρχης Νέυ διέταξε νέα επίθεση κατά της αγροικίας από μια ταξιαρχία δυνάμεως 3.000 ανδρών. Οργανωμένη σε δύο φάλαγγες εφόδου η γαλλική ταξιαρχία προσέγγισε την αγροικία από δύο πλευρές και επιτέθηκε.

Παρά τις ιαχές «Ζήτω ο Αυτοκράτωρ» όμως που ακούγονταν οι στρατιώτες ήταν μάλλον συγκρατημένοι αντικρίζοντας τα εκατοντάδες πτώματα των συναδέλφων τους γύρω από την αγροικία. Ο Νέυ εξοργισμένος έστειλε έναν επιτελή του προσπαθώντας να δώσει νέα ορμή στους άνδρες του.

Φαίνεται πως το πέτυχε δε καθώς ο Μπάρινγκ μαρτυρεί πως ουδέποτε στη ζωή του είχε δει εχθρό τόσο απεγνωσμένα γενναίο. Οι Γερμανοί κράτησαν για λίγη ώρα τους Γάλλους μαχόμενοι από τα οδοφράγματα, αλλά σταδιακά υποχώρησαν εντός της Λα ε Σαντ.

Ο υπολοχαγός Γκράεμε ήταν ο τελευταίος που εισήλθε διατάσσοντας τον τυφεκιοφόρο Λίνταου να σφραγίσει τη θύρα της κύριας πύλης. Οι οχυρωμένοι Γερμανοί άρχισαν τα πυρά προκαλώντας μεγάλη αιμορραγία στους Γάλλους που προσπαθούν απεγνωσμένα με πελέκια και κάθε άλλο διαθέσιμο μέσο να σπάσουν τη δρύινη θύρα. Μάχη δίνονταν ακόμα και κάθε μια από τις τυφεκιοθυρίδες. Παρόλα αυτά οι Γερμανοί κρατούσαν.

Ο Μπάρινγκ ανησυχούσε για τη δυτική πύλη, πάντως, όπου δεν υπήρχε θύρα και είχε κλειστεί πρόχειρα. Και εκεί όμως οι άνδρες του μάχονταν ηρωικά. Ο τυφεκιοφόρος Λούντβιχ Ντάρεντορφ παρά τα τρία τραύματα από ξιφολόγχη που έφερε συνέχισε να μάχεται, σκοτώνοντας συνεχώς Γάλλους, αρνούμενος να μεταφερθεί στον πρόχειρο σταθμό επίδεσης. Έτσι συμπεριφέρθηκαν και άλλοι άνδρες του Μπάρινγκ παραμένοντας μαχόμενοι έστω και τραυματίες.

Ο ίδιος ο Μπάρινγκ περιέτρεχε έφιππος τις θέσεις μάχης των ανδρών του εμψυχώνοντας τους συνεχώς. Γαλλική βολίδα σκότωσε το άλογό του και ο αντισυνταγματάρχης βρέθηκε στο έδαφος. αντί να φοβηθεί όμως βρήκε ένα άλλο άλογο και συνέχισε απτόητος το έργο του. Παρά το θάρρος τους όμως οι λίγοι υπερασπιστές φαίνεται ότι θα «καταπίνονταν» τελικά από τον γαλλικό όγκο. Και ενώ φαινόταν όλα να τελειώνουν ο στρατάρχης Νέυ ήρθε να δώσει τη λύση για τους άνδρες του 2ου Τάγματος.

Παρεξηγώντας κάποιες μετακινήσεις μονάδων που διέταξε ο Γουέλινγκτον, ο Νέυ θεώρησε πως η συμμαχική στρατιά υποχωρούσε και τιθέμενος επικεφαλής του όγκου του γαλλικού ιππικού ρίχθηκε στην επίθεση. Το γαλλικό κύμα ανθρώπων και αλόγων ρίχτηκε μεταξύ Ουγκαμόν και Λα ε Σαντ μόνο και μόνο για να σπάσει πάνω στα ακλόνητα βρετανικά τετράγωνα.

Η επίθεση του γαλλικού ιππικού σταμάτησε την επίθεση του γαλλικού πεζικού κατά της Λα ε Σαντ. Ωστόσο ο Μπάρινγκ και οι άνδρες του δεν έμειναν θεατές. Αντίθετα με τα όπλα ακριβείας που διέθεταν έπλητταν τους Γάλλους ιππείς καθώς αυτοί κινούντο κατά των συναδέλφων τους στο συμμαχικό κέντρο. Ο Λοχίας Γκέοργκ Στόκμαν πυροβόλησε το άλογο ενός Γάλλου αξιωματικού των θωρακοφόρων. Μη αρκούμενος σε αυτό βγήκε από την αγροικία και αιχμαλώτισε τον Γάλλο.

Πάντως σύντομα το γαλλικό πεζικό επανήλθε. Οι Γερμανοί από τον περιστερώνα εξουδετέρωσαν δεκάδες Γάλλους αξιωματικούς. Σε λίγο η μάχη ξανάρχισε με την προηγούμενή της σφοδρότητα. Ο τυφεκιοφόρος Λίνταου δέχτηκε δύο τραύματα από βολίδες μουσκέτου στην πλάτη και το κεφάλι. Παρά τη διαταγή του υπολοχαγού Γκράεμε όμως αρνήθηκε να εγκαταλείψει τη θέση.

«Όσο αντέχω θα πολεμώ», είπε κοφτά και απλώς έριξε ρούμι στις πληγές του. Λίγο αργότερα ο γενναίος υπολοχαγός τραυματίστηκε στο χέρι. Μόνος του έδεσε την πληγή με ένα μαντήλι και παρέμεινε στη θέση του. Λίνταου δεν μπορούσε να μην αστειευτεί. «Τώρα πρέπει να πάτε εσείς πίσω», του είπε γελώντας. «Ανοησίες», απάντησε ο μόλις 18 ετών υπολοχαγός. «Δεν υπάρχει πίσω»!

Στον κήπο της κουζίνας της αγροικίας οι δύο λόχοι του 1ου Ελαφρού Τάγματος που είχαν αναπτυχθεί εκεί απέκρουσαν όλες τις γαλλικές επιθέσεις. Ο δεκανέας Ντίντριχ Σελμ εξουδετέρωσε δεκάδες Γάλλους πριν δεχτεί ο ίδιος μια βολίδα στον πνεύμονα. Ο δεκανέας Μίλερ, ο καλύτερος σκοπευτής του τάγματος συνέχισε τον αγώνα. Δύο τυφεκιοφόροι γέμισαν τυφέκια για αυτόν και ο ίδιος πυροβολούσε συνεχώς, σκοτώνοντας τον ένα Γάλλο μετά τον άλλο.

Ξαφνικά είδε έναν Γάλλο αξιωματικό να οδηγεί τους άνδρες του με το ξίφος στο χέρι φωνάζοντας «Εμπρός-εμπρός». Ο Μίλερ σκόπευσε προσεκτικά και ο Γάλλος έπεσε νεκρός. Αμέσως οι άνδρες του νεκρού αξιωματικού υποχώρησαν εν αταξία. Ο δεκανέας Φρίντριχ Ράινεκε, επικεφαλής ομάδας 10 τυφεκιοφόρων, διακρίθηκε επίσης ιδιαίτερα αποκρούοντας με τους άνδρες του συνεχείς γαλλικές επιθέσεις.

Ο Μπάρινγκ ήταν βαθιά συγκινημένος από την συμπεριφορά των ανδρών του. «Τίποτα δεν μπορούσε να κλονίσει τους άνδρες μας που γελούσαν αντιμετωπίζοντας τον κίνδυνο», έγραψε αργότερα. Γύρω στις 17.00 πάντως η κατάσταση άρχισε να γίνεται κρίσιμη και πάλι καθώς τα πυρομαχικά άρχισαν να λείπουν.

Ο Μπάρινγκ έστειλε αγγελιοφόρο ζητώντας πυρομαχικά αλλά του ανακοινώθηκε πως δεν υπήρχαν διαθέσιμα. Την ίδια ώρα οι Γάλλοι έβαλαν φωτιά στο κτήριο, σε όσα σημεία μπορούσαν. Για τους αμυνόμενους ήταν εξαιρετικά δύσκολο να μάχονται και να προσπαθούν, χωρίς μέσα, να σβήσουν τη φωτιά.

Λίγο μετά τις 17.00 οι Γάλλοι εκτόξευσαν μια ακόμα μαζική επίθεση κατά της αγροικίας με δύναμη ταξιαρχίας. Το μόνο που η διοίκηση μπορούσε να κάνει για να κάνει για να ενισχύσει το 2ο Τάγμα ήταν να αποστείλει ενισχύσεις. Έτσι εστάλη στην αγροικία ο λόχος ακροβολιστών του 5ου Τάγματος Γραμμής της Λεγεώνας. Από τον λόχο μόνο 85 άνδρες κατάφεραν να φτάσουν στη Λα ε Σαντ. Τουλάχιστον 15 άνδρες, μαζί με τον διοικητή του λόχου σκοτώθηκαν. Σε λίγο στάλθηκαν στη Λα ε Σαντ άλλοι 200 άνδρες του 1ου Συντάγματος του Νασάου.

Ωστόσο οι ενισχύσεις δεν έλυσαν το βασικό πρόβλημα του Μπάριγνκ, αυτό της έλλειψης πυρομαχικών. Οι άνδρες που έσπευσαν σε ενίσχυσή του ήταν οπλισμένοι με μουσκέτα άλλου διαμετρήματος από τα τυφέκια Baker. Πάντως οι στρατιώτες από το Νασάου απέδειξαν σύντομα την αξίας τους όχι μόνο μαχόμενοι γενναία, αλλά και χρησιμοποιώντας τις μεγάλες σιτιοδόχους τους για να μεταφέρουν νερό και να σβήσουν τη φωτιά!

Ο Μπάρινγκ έδωσε πρώτος το παράδειγμα αρπάζοντας μια σιτιοδόχο και ορμώντας στη φωτιά. Το παράδειγμά του ενέπνευσε τους άνδρες, ακόμα και τους τραυματίες. με τον τρόπο αυτό η φωτιά σβήστηκε.

Μέχρις εσχάτων

Η μάχη πάντως συνεχιζόταν σκληρή. Στις τυφεκιοθυρίδες του τοίχου παιζόταν ένα άλλο, λίαν επικίνδυνο παιχνίδι. Κάποια στιγμή ο Λίνταου τοποθέτησε το τυφέκιό του σε μια από αυτές για να πυροβολήσει αλλά ένα χέρι από την άλλη πλευρά άρπαξε την κάννη! «Το σκυλί μου άρπαξε το όπλο», φώναξε ο τραυματίας Λίνταου.

«Περίμενε», του είπε ένας συνάδελφός του ο οποίος και πυροβόλησε και σκότωσε τον Γάλλο. Όταν ένας άλλος Γάλλος επιχείρησε το ίδιο του απάντησε μια ξιφολόγχη κατά πρόσωπο. Στην αυλή οι τραυματίες δεκανέας Ρίεμστεντ και τυφεκιοφόροι Λίντχορστ και Λίντεναου εξακολουθούσαν να μάχονται.

Όταν τους τελείωσαν τα πυρομαχικά συνέχισαν τον αγώνα με τις σπαθοξιφολόγχες τους, μα τα κοντάκια των όπλων τους, ακόμα και με πέτρες. Όταν ο Μπάρινγκ διέταξε αυτούς και άλλους τραυματίες να πάνε στον σταθμό επίδεσης όλοι αρνήθηκαν.

Σαν από θαύμα, με τις τελευταίες βολίδες που οι Γερμανοί πήραν από τους νεκρούς συναδέλφους τους, κατάφεραν να αποκρούσουν τους Γάλλους, ύστερα από σχεδόν μιάμιση ώρα σκληρού αγώνα. Τώρα πια οι άνδρες του Μπάρινγκ είχαν απομείνει με 3-4 βολίδες έκαστος. Παρόλα αυτά οι άνδρες φώναξαν στον διοικητή τους: «Κανείς μας δεν θα σε εγκαταλείψει. Θα πολεμήσουμε και θα πεθάνουμε μαζί σου»! Συγκινημένος ο Μπάρινγκ σκεφτόταν παράλληλα πως η θυσία των γενναίων ανδρών του δεν θα ωφελούσε πλέον.

Ωστόσο εκείνη την ώρα έφτασε μια εξαιρετικά ενθαρρυντική πληροφορία: Οι Πρώσοι του Μπλύχερ κατέφθαναν μαζικά. Ωστόσο την ίδια ώρα ο Ντ’ Ερλόν είχε ανασυγκροτήσει τις δυνάμεις του τις οποίες εξαπέλυσε σε μια τελευταία, απελπισμένη έφοδο κατά του συμμαχικού κέντρου. Με επικεφαλής το επίλεκτο 13ο Σύνταγμα Ελαφρού Πεζικού, οι γαλλικές φάλαγγες πλησίασαν στη Λα ε Σαντ και πάλι.

Ο Μπάρινγκ κατάλαβε ότι είχε έρθει η ώρα της υπέρτατης μάχης. Αφού ζήτησε και πάλι πυρομαχικά έσπευσε επικεφαλής των ανδρών του να αντιμετωπίσει τον εχθρό. Οι Γάλλοι επιχείρησαν και πάλι να βάλουν φωτιά την οποία οι Γερμανοί έσβησαν ξανά. Κατόπιν άρχισαν να σκαρφαλώνουν στον εξωτερικό τοίχο καθώς τα πυρά των Γερμανών είχαν σχεδόν παύσει.

Κατόπιν πήδηξαν στην αυλή. Τότε άρχισε ομηρικός αγώνας, μια θανάσιμη πάλη σώμα με σώμα όπου η ξιφολόγχη και το πείσμα είχαν τον πρώτο λόγο. Τελικά οι Γάλλοι έσπασαν και τη θύρα της κύριας πύλης και εισέβαλαν μαζικά στη Λα ε Σαντ. «Αμυνθείτε! Έρχονται από παντού, ελάτε κοντά», φώναξε κάποιος αξιωματικός στους αμυνόμενους. Οι ξιφολόγχες σκόρπιζαν τον θάνατο με μανία. Οι καλά εκπαιδευμένοι και με υψηλό ηθικό Γερμανοί πολεμούσαν με μανία.

Ωστόσο η αντίσταση δεν είχε πλέον νόημα και ο Μπάρινγκ δεν θέλησε να θυσιάσει τους άνδρες του. Έτσι αφού διέταξε ένα απόσπασμα, στο οποίο διατέθηκαν όλα τα διαθέσιμα πυρομαχικά, να ενεργήσει ως οπισθοφυλακή, διέταξε υποχώρηση. Το απόσπασμα θανάτου διοικείτο από τους υπολοχαγούς Γκράεμε και Κάρεϊ και από τον σημαιοφόρο Φρανκ.

Η οπισθοφυλακή αυτή πολέμησε άγρια. Πέραν των τριών αξιωματικών αποτελείτο ακόμα από τον επιλοχία Μέβιους, τον λοχία Στέγκεν, τον δεκανέα Χάιζε και τρεις στρατιώτες. Ένας Γάλλος προσπάθησε να πλήξει με την ξιφολόγχη των Φρανκ, αλλά πριν το επιτύχει ο Γκράεμε του είχε διχοτομήσει το πρόσωπο με την σπάθη του. Σε λίγο ένας Γάλλος σήκωσε το μουσκέτο του να πυροβολήσει τον Γκράεμε. Δεν πρόλαβε. Το σπαθί του Φρανκ του διαπέρασε το κεφάλι. Την ίδια στιγμή βολίδα μουσκέτου έπληξε το δεξί χέρι του Φρανκ αφήνοντας τον νεαρό δόκιμο αξιωματικό ανυπεράσπιστο.

Ο Γκράεμε δεν μπορούσε να τον βοηθήσει. Πολεμούσε ο ίδιος με πέντε Γάλλους, τέσσερις στρατιώτες και έναν αξιωματικό τον οποίοι είχε αρπάξει από το κολάρο της στολής του χρησιμοποιώντας τον ως ασπίδα απέναντι στις ξιφολόγχες των τεσσάρων στρατιωτών. Ο γενναίος υπολοχαγός κατάφερε να ξεφύγει, κυριολεκτικά, από την αγκάλη του θανάτου και να ξεφύγει.

Οι άλλοι δεν ήταν τόσο τυχεροί. Ο Χάιζε δέχτηκε ένα χτύπημα από κοντάκι στο κεφάλι και πιάστηκε αιχμάλωτος. Άλλος ένας δεκανέας και επτά άνδρες του 1ου Συντάγματος του Νασάου που είχαν σπεύσει να βοηθήσουν την οπισθοφυλακή, επίσης αιχμαλωτίσθηκαν. Ο Φρανκ δέχτηκε άλλη μια βολίδα στο στήθος. Βαριά πληγωμένος κρύφτηκε πίσω από ένα κρεβάτι. Οι Γάλλοι δεν τον είδαν καθώς ήταν απασχολημένοι σκοτώνοντάς δύο άλλους Γερμανούς τραυματίες.

Στη αυλή ο Λίνταου χρησιμοποιώντας το όπλο ως ρόπαλο χτυπούσε όποιον Γάλλο προσπαθούσε να πλησιάσει. Σε λίγο βρέθηκε να παλεύει με έναν χειροδύναμο αντίπαλο σώμα με σώμα. Παράλληλα όμως μια εχθρική ξιφολόγχη διαπέρασε τον ίδιο αλλά και τον Γάλλο με τον οποίο πάλευε. Βαριά τραυματισμένος αιχμαλωτίσθηκε.
Αυτό ήταν και το τέλος της μάχης, ουσιαστικά, για τους γενναίους του 2ου Τάγματος. Οι επιζώντες του 2ου Τάγματος πάντως ενώθηκαν με τους συναδέλφους τους του 1ου Ελαφρού και αφού πήραν πυρομαχικά από αυτούς συνέχισαν τον αγώνα μέχρι την τελική νίκη.

ΠΗΓΗ

NBA: Επέστρεψαν στην κορυφή της Ανατολής οι Ράπτορς

0

Οι Ράπτορς τα χρειάστηκαν, αλλά επικράτησαν των Χοκς με 104-101 στο Τορόντο κι ανέβηκαν εκ νέου στην κορυφή της Ανατολής, αφήνοντας πίσω τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο.

Οι Ράπτορς επέστρεψαν στην πρώτη θέση της Ανατολής. Η ομάδα του Τορόντο επικράτησε δύσκολα εντός έδρας των Χοκς με 104-101 και προσπέρασε τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο, έχοντας ρεκόρ 31-12. Στο 29-11 βρίσκονται τα “Ελάφια”.

Κορυφαίος για τους νικητές ήταν ο Λέοναρτ με 31 πόντους, ενώ από τους Χοκς, ξεχώρισε ο Κόλινς με 21 πόντους και 14 ριμπάουντ. Από την πλευρά του, ο Τάιλερ Ντόρσεϊ σημείωσε 6 πόντους και πήρε 3 ριμπάουντ στα 16 λεπτά συμμετοχής  του.

Όσον αφορά τον Κώστα Κουφό, δεν αγωνίστηκε στην ήττα των Κινγκς από τους Σανς με 115-111.
Τα αποτελέσματα

Κλίβελαντ-Ιντιάνα 115-123

Φιλαδέλφεια-Ουάσινγκτον 132-115

Μαϊάμι-Ντένβερ 99-103

Τορόντο-Ατλάντα 104-101

Οκλαχόμα-Μινεσότα 117-119

Φοίνιξ-Σακραμέντο 115-111

Γκόλντεν Στέιτ-Νέα Υόρκη 122-95

ΛΑ Κλίπερς-Σαρλότ 128-109

Κατερίνα Παπουτσάκη: Μπήκε στον έβδομο μήνα και αποκαλύπτει τα πάντα για την εγκυμοσύνη της

0

Η Κατερίνα Παπουτσάκη έχει μπει στον έβδομο μήνα της δεύτερης εγκυμοσύνης και μίλησε για το φύλο του μωρού που περιμένει, τα κιλά που έχει πάρει, τις λιγούρες της αλλά και το στυλάτο ντύσιμο που μπορεί να κάνει μία εγκυμονούσα!

Η ηθοποιός είπε μεταξύ άλλων ότι περιμένει πως και πως το αγοράκι της! Τονίζει ότι έχει πάρει πολλά κιλά αλλά φορά ωραία φορέματα που την κολακεύουν!
Η Κατερίνα είπε: «Ακόμη δεν έχουμε αποφασίσει το όνομα. Περιμένω αγόρι. Ο Μάξιμος θα έχει παρέα. Θα κάνουμε συμμορία. Είμαι στον 7ο μήνα. Κιλά έχω πάρει πάρα πολλά. Αλλά δεν πειράζει.»!

Και συνέχισε: «Θα τα χάσω. Το κρύβω καλά. Αυτή τη φορά θα ήθελα να επισπεύσω το χάσιμο των κιλών. Αλλά δεν είναι προτεραιότητα. Προτεραιότητα είναι να είμαι εκεί για το μωρό. Ελιές τρώω πολύ. Δεν ταλαιπωρώ τον σύζυγό μου»!
Δείτε το σχετικό απόσπασμα με τις αποκαλύψεις της εγκυμονούσας Παπουτσάκη στην κάμερα του Happy Day!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Αντώνης Ρέμος – Υβόννη Μπόσνιακ: Η φωτογραφία από το γάμο τους που δεν έχουμε ξαναδεί!

0

Μετά από χρόνια σχέσης και την απόκτηση της κόρης τους, Ελένης ο Αντώνης Ρέμος και η Υβόννη Μπόσνιακ, τον περασμένο Σεπτέμβρη ενώθηκαν με τα ιερά δεσμά του γάμου.

Η τελετή έγινε στο κτήμα του προέδρου του Alpha Δημήτρη Κοντομηνά στην Βαρυμπόμπη με 350 καλεσμένους.

Το ζευγάρι στο πλευρό του είχε την κόρη του, τη μικρή Ελένη η οποία ήταν και το παρανυφάκι.

Και μπορεί να είδαμε δεκάδες φωτογραφίες τόσο από το μυστήριο όσο και από την τελετή, ωστόσο υπάρχει μια και μοναδική που βλέπει τώρα το φως της δημοσιότητας. Και αυτή η μια είναι πραγματικά παραμυθένια και την ανέβασε στο λογαριασμό του Only for you Events στο Instagram η διοργανώτρια, Άντζι Γεωργακοπούλου.

Σε αυτή βλέπουμε το ερωτευμένο ζευγάρι στη βάρκα με τον τραγουδιστή να κρατά αγκαλιά την κόρη του. Δείτε την

Αντώνης Ρέμος – Υβόννη Μπόσνιακ: Η φωτογραφία από το γάμο τους που δεν έχουμε ξαναδεί!

Αντώνης Ρέμος – Υβόννη Μπόσνιακ: Η φωτογραφία από το γάμο τους που δεν έχουμε ξαναδεί!

Αντώνης Ρέμος – Υβόννη Μπόσνιακ: Η φωτογραφία από το γάμο τους που δεν έχουμε ξαναδεί!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

ΟΑΕΔ: Είσαι άνεργος; Δες όλες τις προσλήψεις που θα τρέξουν το 2019

0

Οκτώ νέα προγράμματα αναμένεται να προκηρυχθούν μέχρι τον Μάιο για 42.933 ωφελούμενους 

Ειδικότερα τα προγράµµατα αφορούν θέσεις πλήρους απασχόλησης, αλλά και επιδότησης επιχειρηματικών σχεδίων ενώ αναμενεται β’ φάση του ειδικού προγράμματος για πτυχιούχους ανέργους σε δημόσιους φορείς.

Προγράμματα Ιανουαρίου

1.Το νέο πρόγραµµα δεύτερης επιχειρηµατικής ευκαιρίας αφορά σε 5.000 ανέργους πρώην αυτοαπασχολούµενους, που έκλεισαν τις επιχειρήσεις τους κατά τη διάρκεια της οικονοµικής κρίσης και στους οποίους θα δοθεί επιχορήγηση για να ξεκινήσουν µια νέα επιχειρηµατική δραστηριότητα µόνοι ή µαζί µε άλλους.

Η διάρκεια της επιχορήγησης ορίζεται σε δώδεκα µήνες. Μετά τη λήξη του δωδεκαµήνου οι δικαιούχοι δεσµεύονται να διατηρήσουν τις επιχειρήσεις τους για άλλους τρεις µήνες. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα επέκτασης του διαστήµατος επιχορήγησης για δώδεκα επιπλέον µήνες. 

Το ποσό επιχορήγησης ορίζεται ως εξής: έως 12.000 ευρώ για ατοµικούς επιχειρηµατίες/επιτηδευµατίες (ατοµικές επιχειρήσεις) και µέλη νοµικών οντοτήτων µε ποσοστό συµµετοχής στο εταιρικό κεφάλαιο τουλάχιστον 51% (και έως 8.000 ευρώ για τους 12 µήνες επέκτασης του προγράµµατος) έως 9.000 ευρώ/ανά µέλος νοµικών οντοτήτων, που συµµετέχουν στο συνολικό εταιρικό κεφάλαιο κατά 1/2, έκαστος (και έως 5.000 ευρώ για τους 12 µήνες επέκτασης του προγράµµατος) έως 8.000 ευρώ/ανά µέλος νοµικών οντοτήτων, που συµµετέχουν στο συνολικό εταιρικό κεφάλαιο κατά 1/3, έκαστος (και έως 4.000 ευρώ για τους 12 µήνες επέκτασης του προγράµµατος).

Δυνατότητα συμμετοχής στο συγκεκριμένο πρόγραμμα θα έχουν και σε όσοι δεν προχώρησαν έως τώρα σε διακανονισμό των οφειλών τους με τον ΕΦΚΑ. Θα υπάρξει συμψηφισμός μέχρι το 25% του ποσού της επιχορήγησης, που θα δίνεται απευθείας από τον ΟΑΕΔ στον ΕΦΚΑ, για να καλυφθούν οι οφειλές. Έτσι δεν θα έχουν πρόβλημα για ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα.

2.Εντός του μήνα αναµένεται να ξεκινήσει το πρώτο πρόγραµµα κοινωφελούς εργασίας του έτους από τον ΟΑΕ∆, το οποίο αφορά στην πρόσληψη8.933 ανέργων σε θέσεις πλήρους απασχόλησης σε 51 δήµους, 5 περιφέρειες και σε Κέντρα Πρόνοιας της χώρας.

Η δράση στοχεύει αφενός στην άµεση αντιµετώπιση της ανεργίας πληθυσµιακών οµάδων που πλήττονται περισσότερο από την ανεργία και αφετέρου στην αναβάθµιση των προσόντων των συµµετεχόντων, µε κατάρτιση και παροχή συµβουλευτικών υπηρεσιών.

∆ικαίωµα συµµετοχής έχουν οι εγγεγραµµένοι στο µητρώο ανέργων τουΟΑΕ∆ ΟΑΕ∆ που ανήκουν σε οικογένειες στις οποίες δεν εργάζεται κανένα µέλος ή είναι άνεργοι που αποτελούν µέλη µονογονεϊκών οικογενειών όπου επίσης δεν εργάζεται κανένας, ή είναι µακροχρόνια άνεργοι, ή είναι άνεργοι πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ, ή ανήκουν στην κατηγορία των ΑµεΑ, ή είναι άνεργοι άνω των 29 ετών, ή είναι δικαιούχοι του Κοινωνικού Εισοδήµατος

3. Στο τέλος του Ιανουαρίου θα ξεκινήσει το Πρόγραµµα νέων πτυχιούχων θετικής, τεχνολογικής, οικονοµικής κατεύθυνσης για 3.000 ανέργους ηλικίας 24-29. Αφορά στην κατάρτιση ανέργων αποφοίτων σχετικών αντικειµένων σε Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), µε έµφαση σε ειδικότητες που σχετίζονται µε την ανάπτυξη λογισµικού. Στόχος είναι να γίνει ένα ουσιαστικό βήµα στην κατεύθυνση της ψηφιακής αναβάθµισης και του παραγωγικού µετασχηµατισµού της οικονοµίας. 

Προγράμματα Φεβρουαρίου

4. Αρχές Φεβρουαρίου θα προκηρυχθεί πρόγραµµα που αφορά σε «Παρέµβαση επαγγελµατικής ενδυνάµωσης για 10.000 ανέργους ηλικίας 18-29 ετών»,απόφοιτους ∆ευτεροβάθµιας και Τριτοβάθµιας Εκπαίδευσης. Προβλέπεται επένδυση σε ανθρώπινο δυναµικό σε κλάδους αιχµής της ελληνικής οικονοµίας, που εµφανίζουν σηµαντικές επιδόσεις, σε εξωστρέφεια και προοπτικές ανάπτυξης και ενίσχυση της κλαδικής διασύνδεσης της ελληνικής οικονοµίας – γέφυρες ανάµεσα σε κρίσιµους τοµείς όπως ο τουρισµός µε την αγροδιατροφή Μάρτιος

5. Για τον ερχόµενο Μάρτιο είναι προγραµµατισµένο από τον ΟΑΕ∆ να βγει στον «αέρα» το πρόγραµµα «Στοχευµένη Κατάρτιση και πιστοποίηση 3.000 ανέργων θεωρητικών σπουδών σε κλάδους αιχµής». Η δράση έχει ως οµάδα στόχου ανέργους αποφοίτους σχολών Θεωρητικής Κατεύθυνσης έως 29 ετών. ∆ηµιουργεί νέες επαγγελµατικές διεξόδους σε άνεργους πτυχιούχους θεωρητικών αντικειµένων.

Στις ενδεικτικές ειδικότητες αναφέρονται η διαχείριση κοινωνικών δικτύων, το marketing πολιτιστικών οργανισµών, η διοίκηση πολιτιστικών οργανισµών, η συµβουλευτική τρίτης ηλικίας και η αντιµετώπιση µαθησιακών δυσκολιών.

6.Ένα άλλο πρόγραμμα που θα ξεκινήσει τέλος του Φεβρουαρίου ή αρχές Μαρτίου θα αφορά την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας και τη στήριξη νέων έως 29 ετών, οι οποίοι θα μπορούν να καταθέσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες. Ωφελούμενοι θα είναι 5.000 άνεργοι και θα ενισχυθούν 2.500 επιχειρηματικά σχέδια». Το πόσο της ενίσχυσης μπορεί να φτάσει και τα 18.000 ευρώ.

Προγράμματα Απριλίου

7. Β’ κύκλος αναμένεται τον Απρίλιο του ειδικού προγράμματος απασχόλησης για 5.500 άνεργους πτυχιούχους ανώτατων εκπαιδευτικών και τεχνολογικών ιδρυμάτων, ηλικίας 22-29 ετών, σε Υπουργεία και εποπτευόμενους δημόσιους φορείς. Ειδικότερα μετά την πρόσληψη των 5.500 της πρώτης φάσης που θα γίνει μέσα στον Φεβρουάριο θα υπάρξει δεύτερη φάση του προγράμματος πιθανότατα με τον ίδιο αριθμό των ωφελουμένων.

Προγράμματα Μαϊου

8. Πρόγραμμα Ολοκληρωμένης Παρέμβασης το οποίο αφορά νέους, που δεν έχουν επαγγελματική εκπαίδευση, δηλαδή, αποφοίτους γυμνασίου και ενιαίου λυκείου. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, από το πρόγραμμα αυτό αναμένεται να ωφεληθούν 5.000 άτομα και αναμένεται να ξεκινήσει τον Μάιο. Πρόκειται για θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα σε 10 συγκεκριμένες ειδικότητες όπως υπάλληλοι γραφείου, πωλητές και σερβιτόροι.

 

Πηγή

4 σπιτικές θεραπείες για το ξηρό δέρμα στα πόδια

0

Γιατί φαίνεται ότι όση ενυδατική κρέμα κι αν βάζετε στα πόδια σας, εξακολουθούν να φαίνονται και να αισθάνονται σαν να ζείτε σε έρημο; Το δέρμα στα πόδια έχει λιγότερους αδένες λιπαρότητας για να τα διατηρεί ενυδατωμένα, επομένως δεν είναι περίεργο ότι η προσπάθεια να τα διατηρήσετε απαλά και λεία μπορεί να είναι σκληρή. Αυτό διπλασιάζεται αν υποφέρετε από σκληρές, ξηρές, σκασμένες φτέρνες.

Μια ελαφρόπετρα ή απολέπιση ποδιών

Η απολέπιση απαλλάσσει το ξηρό, νεκρό δέρμα, αποκαλύπτοντας το πιο απαλό, λείο δέρμα από κάτω. Μπορείτε να κάνετε απολέπιση χρησιμοποιώντας ελαφρόπετρα ή ένα scrub ποδιών χωρίς συνταγή, κατά προτίμηση μετά από ντους, μπάνιο ή μούσκεμα στα πόδια σε ζεστό νερό (προσθέστε λίγο αλάτι Epsom για καλό μέτρο), όταν το δέρμα είναι απαλό. Εάν χρησιμοποιείτε ελαφρόπετρα, μην είστε υπερβολικά επιθετικοί. Εφαρμόστε μια ενυδατική κρέμα όταν τελειώσετε.

Κρέμα ποδιών ή βάλσαμο φτέρνας

Για σοβαρά ξηρά πόδια, παραλείψτε τη λοσιόν. Οι λοσιόν περιέχουν πολύ νερό και δεν είναι τόσο ενυδατικές όσο οι κρέμες και οι αλοιφές. Σκεφτείτε να αγοράσετε μια κρέμα ή ένα βάλσαμο σχεδιασμένο ειδικά για πόδια ή τακούνια. Αυτά είναι συνήθως παχύτερα και μπορεί να περιέχουν μαλακτικά και απολεπιστικά συστατικά όπως άλφα υδροξυ οξύ, σαλικυλικό οξύ, υαλουρονικό οξύ, γαλακτικό οξύ ή ουρία. Η τακτική χρήση βοηθά στην πρόληψη των ραγισμάτων.

Μάσκες απολέπισης ποδιών

Οι μάσκες απολέπισης ποδιών είναι η πιο πρόσφατη αίσθηση στο διαδίκτυο. Αυτές οι μάσκες σε σχήμα μποτάκι φοριούνται για μια ώρα και στη συνέχεια απορρίπτονται. Σε μια εβδομάδα ή περισσότερο, το νεκρό δέρμα θα αρχίσει να ξεφλουδίζει σε μεγάλες κηλίδες, αποκαλύπτοντας το μαλακό δέρμα από κάτω.

Ενυδατικές κάλτσες gel ή κάλτσες με τακούνι

Διαθέσιμες στο Διαδίκτυο, οι ενυδατικές κάλτσες για τα πόδια ή οι κάλτσες με τακούνι, που ονομάζονται επίσης μανίκια φτέρνας, μπορούν να σας προσφέρουν τα αποτελέσματα της ενυδατικής κρέμας και των βαμβακερών καλτσών χωρίς χάος. Είναι σχεδιασμένα με ενυδατική επένδυση gel. Φορέστε τα για λίγες ώρες την ημέρα ή ενώ κοιμάστε.

 

ΕΚΤΑΚΤΟ – Καιρός: Κλείνουν τα σχολεία στη Θεσσαλονίκη λόγω του χιονιά

0

Καιρός – Στην αναστολή της λειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων στο δήμο Θεσσαλονίκης προχώρησε ο δήμος.

Όπως ανέφερε στο thestival.gr ο αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, Αλέξανδρος Μπαρμπουνάκης, λόγω της χιονόπτωσης ανεστάλη η λειτουργία των σχολείων. “Ζητάμε από τους διευθυντές να ενημερώσουν τους γονείς, προκειμένου να πάρουν τα παιδιά τους από τα σχολεία”, σημείωσε ο ίδιος.

Για τις περιπτώσεις, ωστόσο, που δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή, οι σχολικές μονάδες θα παραμείνουν ανοιχτές για τη φύλαξη των παιδιών, μέχρι να μπορέσουν οι γονείς να τα παραλάβουν από το σχολείο.

Περισσότερα σε λίγο…


Πηγή

Τράπεζα Eurobank Ergasias A.E.: Ενημέρωση για την Διαβίβαση και Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων

0

προς την εταιρεία ειδικού σκοπού ASTARTI DESIGNATED ACTIVITY COMPANY

Η ανώνυμη τραπεζική εταιρεία με την επωνυμία «Τράπεζα Eurobank Ergasias Α.Ε.», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός ‘Οθωνος, αριθ. 8, Τ.Κ.10557, Γ.Ε.Μ.Η. 000223001000 (στο εξής η «Τράπεζα») προέβη στις 10/12/2018 στην πώληση και μεταβίβαση λόγω τιτλοποίησης (κατά τα άρ. 10 και 14 παρ. 13 του ν. 3156/2003 «Ομολογιακά δάνεια, τιτλοποίηση απαιτήσεων και απαιτήσεων από ακίνητα και άλλες διατάξεις») προς την εταιρεία ειδικού σκοπού «ASTARTI Designated Activity Company», που έχει συσταθεί και εδρεύει στην Ιρλανδία, οδός George’s Dock, αρ. 3, 4ος όροφος, IFSC, Δουβλίνο 1, με αριθμό καταχώρισης 635417 (στο εξής η «Εταιρεία Ειδικού Σκοπού»), απαιτήσεών της από χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών δανείων και δανείων προς μικρές επιχειρήσεις (στο εξής οι «Απαιτήσεις») και συγκεκριμένα από το χαρτοφυλάκιο των δανείων που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα της με αριθμό 307/10-12-2018 πράξης καταχώρισης του εντύπου δημοσίευσης συμβάσεων του άρθρου 10 παρ. 8 του ν.3156/2003, που έχει καταχωρισθεί στο Ενεχυροφυλακείο Αθηνών στον τόμο 10, αριθμός 3. Η διαχείριση των Απαιτήσεων έχει ανατεθεί από την Εταιρεία Ειδικού Σκοπού στην Τράπεζα.

Εν όψει των ανωτέρω – και για σκοπούς έτι πληρέστερης ενημέρωσης (καθότι η Τράπεζα και η Εταιρεία Ειδικού Σκοπού έχουν ούτως ή άλλως αποστείλει σχετική ατομική επιστολή στα φυσικά πρόσωπα που εμπλέκονται άμεσα με τις Απαιτήσεις ως οφειλέτες/συνοφειλέτες/εγγυητές των Απαιτήσεων ή ειδικοί ή καθολικοί διάδοχοι των ανωτέρω προσώπων  και η Τράπεζα έχει ήδη ενημερώσει τα υποκείμενα των δεδομένων μέσω του «Εντύπου ενημέρωσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 και τη σχετική ελληνική νομοθεσία») η Τράπεζα και η Εταιρεία Ειδικού Σκοπού ενημερώνουν τα φυσικά πρόσωπα που συνδέονται με τις ανωτέρω Απαιτήσεις με οποιαδήποτε ιδιότητα, όπως είναι, ενδεικτικά, οφειλέτες/συνοφειλέτες, εγγυητές, ειδικοί ή καθολικοί διάδοχοι των ανωτέρω, εταίροι νομικών προσώπων ή νόμιμοι εκπρόσωποι αυτών, αντίκλητοι ή πληρεξούσιοι ή δικηγόροι των ανωτέρω, δικαστικοί επιμελητές, καθώς και πρόσωπα κατά των οποίων είναι δυνατό να προβληθεί δικαίωμα της Εταιρείας Ειδικού Σκοπού για την είσπραξη της Απαίτησης (π.χ. τρίτοι στα χέρια των οποίων δυνατό να επιβληθεί κατάσχεση ή κατά των οποίων δυνατόν να προβληθεί δικαίωμα συμψηφισμού) ότι τα προσωπικά τους δεδομένα που αφορούν στις ή σχετίζονται με τις ως άνω Απαιτήσεις, διαβιβάσθηκαν λόγω πώλησης και μεταβίβασης των Απαιτήσεων στην Εταιρεία Ειδικού Σκοπού συνεπεία της τιτλοποίησης και τυγχάνουν επεξεργασίας για τον σκοπό διαχείρισής τους από την Τράπεζα.

Η Τράπεζα διαβίβασε προς την Εταιρεία Ειδικού Σκοπού και η τελευταία, μέσω της Τράπεζας, ως διαχειρίστριας των Απαιτήσεων, επεξεργάζεται μόνο τα δεδομένα που είναι αναγκαία ενόψει του σκοπού της μεταβίβασης των Απαιτήσεων και της διαχείρισης αυτών, τα οποία μπορεί ενδεικτικά να είναι δεδομένα ταυτοποίησης και επικοινωνίας, δεδομένα σχετικά με το ύψος, τις εξασφαλίσεις,  τους όρους των δανείων από τις οποίες απορρέουν οι  Απαιτήσεις, εν γένει οικονομικά στοιχεία που έχει συλλέξει η Τράπεζα  στο πλαίσιο του δανείου κ.λπ. Τα δεδομένα αυτά η Τράπεζα τα έχει συλλέξει από τους οφειλέτες/συνοφειλέτες, εγγυητές, ειδικούς ή καθολικούς διάδοχους των ανωτέρω,  ή  τα έχει συλλέξει η ίδια στο πλαίσιο της συναλλακτικής σχέσης  ή νόμιμα από διάφορες άλλες πηγές.

Ρητά διευκρινίζεται ότι ορισμένα προσωπικά δεδομένα έχουν καταχωρισθεί στο δημόσιο βιβλίο του άρθρου 3 του ν.2844/2000, με την ανωτέρω πράξη καταχώρισης της σύμβασης μεταβίβασης στο Ενεχυροφυλακείο Αθηνών.

Για τους σκοπούς της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων μετά την ως άνω μεταβίβαση των Απαιτήσεων, υπεύθυνοι επεξεργασίας αυτών θεωρούνται τόσο η Εταιρεία Ειδικού Σκοπού όσο και η Τράπεζα.

Τα υποκείμενα των ως άνω δεδομένων μπορούν να ασκούν τα δικαιώματά τους που προβλέπονται από τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 για την προστασία των προσωπικών δεδομένων για το σκοπό μεταβίβασης και διαχείρισης των Απαιτήσεων, προς την Τράπεζα, εγγράφως, στη Διεύθυνση Σχέσεων Πελατών Ομίλου, 25ης Μαρτίου 15 και Τεώ, Τ.Κ. 17778, Ταύρος, Αθήνα ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]. Μπορούν επίσης να επικοινωνούν με τον Yπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων για ζητήματα σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων στη διεύθυνση Σινιόσογλου 6, Τ.Κ. 14234 Νέα Ιωνία ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected], καθώς και να ανατρέξουν στο «Έντυπο ενημέρωσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 και τη σχετική ελληνική νομοθεσία» της Τράπεζας το οποίο είναι διαρκώς αναρτημένο στον διαδικτυακό τόπο της Τράπεζας (www.eurobank.gr) και παρέχεται σε έντυπη μορφή και στα καταστήματα της Τράπεζας στο μέτρο που η ενημέρωση που παρέχεται μέσω της παρούσας ανακοίνωσης είναι συμπληρωματική αυτού.

Αυτός είναι ο λόγος που η βασίλισσα Ελισάβετ αργεί να ξεστολίσει τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση

0

Και ο λόγος είναι συγκινητικός!

Κατά παράδοση τα σπίτια αλλά και τα παλάτια ξεστολίζονται σχεδόν μια εβδομάδα μετά την έλευση του νέου έτους και αφού περάσει η ημέρα των Θεοφανίων, δηλαδή στις 6 Γενάρη.

Ωστόσο η Βασίλισσα Ελισάβετ δεν ακολουθεί την παράδοση αφού τα στολίδια φεύγουν αρχές Φεβρουαρίου και πιο συγκεκριμένα στις 6 του μήνα.

Και ποιος είναι ο λόγος; Στις 6 Φεβρουαρίου είναι η επέτειος θανάτου του πατέρα της, βασιλιά Γεωργίου, που πέθανε το 1952 στο Sandringham, εκεί οπού περνούν τις διακοπές τους.

Έτσι λοιπόν η Ελισάβετ επιστρέφει μετά την επέτειο, οπού και ξεστολίζει.

Αυτός είναι ο λόγος που η βασίλισσα Ελισάβετ αργεί να ξεστολίσει τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση

Αυτός είναι ο λόγος που η βασίλισσα Ελισάβετ αργεί να ξεστολίσει τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση

Αυτός είναι ο λόγος που η βασίλισσα Ελισάβετ αργεί να ξεστολίσει τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση

Πηγή: www.gossip-tv.gr