Οι άνθρωποι σε μειώνουν όταν οι ίδιοι μειονεκτούν

0

Εκείνοι που έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται σαν παιδιά, σαν παιδιά που δυστυχώς διδάχτηκαν ορισμένα μόνο μαθήματα. Κάποιοι δεν τους κάλυψαν την ύλη, δεν τους έδωσαν ένα βασικό μάθημα που θα αποτελούσε εφόδιο για τη ζωή τους.

Το μάθημα αυτό είναι δύσκολο και έχει περισσότερες απαιτήσεις απ’ αυτόν που θα το διδάξει παρά από αυτόν που θα το διδαχθεί. Γι’ αυτό, η παιδεία που έχει κανείς έχει πολλές φορές να κάνει με το περιβάλλον στο οποίο μεγάλωσε, τους μέντορές του αν είχε, τους ανθρώπους εκείνους που βρέθηκαν μπροστά του κ.ά.

Οι άνθρωποι σε μειώνουν όταν οι ίδιοι μειονεκτούν και δεν μπορούν να το αποδεχτούν, ώστε να διώξουν το αίσθημα μειονεξίας απ’ το οποίο διακατέχονται, αλλάζοντας και προχωρώντας. Άρα το μάθημα έχει να κάνει με το πως πρέπει να αντιμετωπίζει κανείς αυτούς τους ανθρώπους που οι ίδιοι υποφέρουν αλλά και πως να μην επηρεάζεται απ’ τις κουβέντες τους και απ’ τις κακίες τους.

Το μάθημα λέγεται «ΣΕΒΑΣΜΟΣ». Αυτή η λέξη αν υπήρχε στο λεξιλόγιο και στη ζωή όλων δε θα υπήρχαν φαινόμενα που υποτιμούν τον άνθρωπο. Εκείνον που δε σέβεται και χωρίς λόγο ρίχνει την ψυχολογία του άλλου δεν αξίζει να κάθεται κανείς και να τον ακούει. Άρα όποιος έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση πρέπει να καταλάβει ότι δεν θα έπρεπε να αισθάνεται έτσι.

Εκείνοι που τον οδήγησαν σ’ αυτή την κατάσταση προφανώς και είχανε πρόβλημα με τον εαυτό τους. Το θέμα είναι αυτή η νοοτροπία να μη συνεχίζεται, να μη δίνονται μαθήματα που μειώνουν και ταυτόχρονα πληγώνουν. Γιατί υπάρχουν και καρδιές σ’ αυτόν τον σκληρό κόσμο που ζούμε πολύ ευαίσθητες που χρειάζονται δύναμη και λόγια που θα ακουμπούν απαλά την ψυχή τους και δεν θα τους πονάνε.

Η ευθύνη πέφτει στους δασκάλους και δάσκαλοι αυτού του μαθήματος οφείλουμε να είμαστε όλοι, ο καθένας στη γειτονιά του, στο χώρο της εργασίας του, στην καθημερινότητά του. Κι αυτό γιατί όποιος τη μάθει αυτή τη λέξη και ξέρει να σέβεται, τότε είναι δάσκαλος γι’ αυτόν που ακόμα δεν την γνωρίζει.

Το απίστευτο πείραμα με το τσιγάρο (που ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια views σε λίγες μέρες!)

0

Ανέβηκε πριν λίγες ημέρες στο τουίτερ και σύντομα ξεπερνά τα 11 εκατομμύρια views…

Υπενθυμίζω αυτό που λέει κι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας:
«Το τσιγάρο σκοτώνει έως και τους μισούς χρήστες του. Είναι η Νο1 αιτία θανάτου στον κόσμο που μπορεί να αποφευχθεί!»

 

ΠΗΓΗ

Άρθρο άποψης: “Η Μακεδονία, το σχόλιο ενός ΣΥΡΙΖΟ-τρολ και η απάντηση”

0

Στο άρθρο μου με τίτλο «Ο αυταρχισμός του κράτους των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η εσχάτη προδοσία και η δικαιοσύνη» (εδώ), υπήρξε και ένα σχόλιο με υπογραφή «Οξαποδώ», προφανώς ψευδώνυμο, ενός αναγνώστη προφανώς Συριζαίου. Αυτός ο Συριζαίος λοιπόν, ή καλύτερα το Συριζο-τρολ, αναφέρθηκε σε ορισμένα σημεία τα οποία συχνά-πυκνά τα ακούμε ως επιχειρήματα από Συριζαίους για το Σκοπιανό και θεωρώ ότι θα ήταν χρήσιμο να τα παρουσιάσω, όπως επίσης να παρουσιάσω και την απάντηση που έλαβε από εμένα. Περιττό να αναφέρω ότι μετά την απάντησή μου το τρολ αυτό «εξαφανίστηκε», δεν ξαναέδωσε σημεία γραφής.

Γράφει ο Ιωάννης Αμπατζόγλου*

Ακολουθεί το σχόλιο του ΣΥΡΙΖΟ-τρολ:

Οξαποδώ

«Κύριε oğlu του Abacı (Abacıoğlu) δεν γνωρίζω αν έχουν το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζονται ως γνήσιοι Μακεδόνες οι Φυρομιανοί, σίγουρα όμως δεν το έχετε εσείς. Και ούτε καν το δικαίωμα να απονέμετε εσείς πιστοποιητικά γνησιότητας σε άλλους. Ασχοληθείτε με την δική σας καταγωγή και γνησιότητα καλύτερα. 

Επί του θέματος τώρα. 
Εθνικιστικής μπούρδας και αλαζονείας το ανάγνωσμα. 
Και είσαι και γιατρός πανάθεμα σε, θεωρητικά δηλαδή άνθρωπος με γνώση και κρίση, και όχι κάποιο αστοιχείωτο στουρνάρι των γηπέδων που ξέρει να κραυγάζει μόνο “ζήτω” και “ουουου”. 
Μα τί σοβαρά επιχειρήματα “διαβασμένου” ήταν αυτά με τα οποία ισοπέδωσες τον συριζαίο βουλευτή! 

(α) τα Σκόπια ΔΕΝ κατέχουν έδαφος της αρχαίας Μακεδονίας αλλά της Δαρδανίας, Παιονίας και Πελαγονίας … 
Ποιάς αρχαίας Μακεδονίας ακριβώς; 
Του Περδίκα Α’, του Φιλίππου Β’, του Μακεδονικού βασιλείου που καταλύθηκε από τους Ρωμαίους, ΠΟΙΑΣ αρχαίας Μακεδονίας; Ποιά σου γουστάρει καλύτερα και ποιάν εγκρίνει η εμβριθής επιστημονική σου γνώση; 
Και μήπως τότε σταμάτησε και διεγράφη ο γεωγραφικός όρος Μακεδονία και δεν συνέχισε με πολύ ελαστικό συνοριακό προσδιορισμό αδιάλειπτα ως σήμερα και υπό όλες τις ιστορικές συνθήκες; Μέχρι πού και τί τελικά έχουμε δικαίωμα να αποκαλούμε Μακεδονία; 

(β) οι κάτοικοι των Σκοπίων που διεκδικούν το όνομα της Μακεδονίας είναι Σλάβοι, επομένως δεν θα ήταν σωστό να δεχθούμε ότι είναι Μακεδόνες… 
Να δεχθείτε ποιοί; 
Τα στίφη ούτε 100 χρόνων προσφύγων Μικρασιατών και Ποντίων που αποτελούν την πλειοψηφία των ελληνόφωνων της σημερινής Ελληνικής Μακεδονίας; Και το θέλουν για αναντάμ παπαντάμ γνήσιοι Μακεδόνες, αρνούμενοι κάθε Μακεδονικότητα στους Σλαβομακεδόνες που είναι ντόπιοι εδώ και 12 αιώνες; Τους μαζικούς εποικισμούς επί Βυζαντίου (Αρμένιοι κλπ.) τους ξεχνάμε; Ποιά αρχαιοελληνική γνησιότητα μπορούμε να επικαλούμαστε εμείς; 
Πόσοι κατευθείαν απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων μπορούν να βρεθούν στην σημερινή μείζονα Μακεδονία και ποιοί είναι αυτοί; Έτσι για να δούμε ποιός έχει αυθεντικό κληρονομικό δικαίωμα και το δικαίωμα να αποκλείει άλλους. 

(γ) η γλώσσα τους είναι Βουλγαρική διάλεκτος, συγκεκριμένα 80% Βουλγαρικά και 20% Σέρβικα, πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι η γλώσσα που μιλούσαν οι Μακεδόνες…
Όχι, σίγουρα δεν είναι, αλλά ούτε είναι τα Ποντιακά ούτε τα Καραμανλήδικα. Τα δικά μας ελληνικά και αυτοί εδώ τα έμαθαν.
Και εν πάσει περιπτώσει δεν ξέρουμε ποιά ήταν τα αρχαία Μακεδονικά αλλά και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Ούτε οι Γάλλοι μιλάνε γαλατικά ούτε οι Αιγύπτιοι αιγυπτιακά και ούτε καν διεκδικούν φυλετική γνησιότητα. ‘Ομως τα επικαλούνται ως δική τους ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά. 

Μου έγινες και ερμηνευτής και αδυσώπητος χωροφύλακας του Νόμου! Θα δικάσεις και για εσχάτη προδοσία! Με σύμβουλο την “γνωστή ποινικολόγο” κ. Ειρήνη Μαρούπα (σοβαρό πρόσωπο!)
Διότι λέει “σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όταν παραδίδεις έδαφος η ποινή είναι, θάνατος”. Μας ζωγραφίζεις εσύ και η “γνωστή ποινικολόγος” κάπου, σε ένα χάρτη κατά προτίμηση, το έδαφος που παραδόθηκε; Πότε, ποιό ακριβώς, από ποιόν και σε ποιόν; 

Είσαι και γιατρός γ.μ. τα διδακτοριλίκια σου… αλλά ΕΣΥ έχεις ανάγκη από γιατρό. Ψυχίατρο!

Πλάκα έχει που οι γνησιοδεξιοί του ιστολογίου εν χορώ ψάλλουν ωσαννά στην εθνικιστική παπαρολογία σου! 
Η ασθένεια είναι διάσπαρτα απλωμένη με επιδημικά χαρακτηριστικά.»

Ακολουθεί η απάντησή μου:

Ioannis Abatzoglou @Οξαποδώ

«Κύριε Οξαποδώ, σας ευχαριστώ που μου δίνετε τη δυνατότητα να ξεκαθαρίσω ορισμένα σημεία τα οποία χρησιμοποιείτε ως επιχειρήματα εσείς και οι όμοιοί σας.

Κατάγομαι από Έλληνες της Μικράς Ασίας (και είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για αυτό). Εάν δεν γνωρίζετε να σας ενημερώσω ότι οι Οθωμανοί ανάγκαζαν τους Έλληνες της Μικράς Ασίας να έχουν επίθετα με την κατάληξη “–ογλου”. Αυτό δεν τους καθιστούσε λιγότερο Έλληνες. Την δική μου την καταγωγή την έχω ψάξει και έχω εντοπίσει τα στοιχεία των προγόνων μου και διαπίστωσα ότι είναι όλοι ελληνικής καταγωγής, από το 1800 μέχρι σήμερα (για παλαιότερους δεν μπόρεσα να βρω στοιχεία), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εάν κάποιος πρόγονός μας είναι διαφορετικής καταγωγής, δεν είμαστε Έλληνες. 

Έθνος Μακεδονικό ΔΕΝ υπάρχει. Υπάρχει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ (το ξέρω ότι αυτές οι δύο λέξεις σας προκαλούν αναγούλα), το οποίο αποτελείται από τους Μακεδόνες, τους Ηπειρώτες, τους Κύπριους, τους Πόντιους κλπ. Η ύπαρξη του Ελληνικού Έθνους αποτελεί ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Επίσης, όλοι οι Έλληνες προστρέχουμε όταν μία περιοχή της χώρας μας διατρέχει κίνδυνο. Δεν είναι ανάγκη να είμαστε αναντάμ παπαντάμ από την Μακεδονία. Αν κινδυνεύσει η Κρήτη, θα γίνουμε όλοι Κρητικοί. Το καταλάβατε; Τώρα εάν νιώθετε άβολα όταν αναφερόμαστε σε επιστημονικές αλήθειες και στεναχωριέστε, τι να σας πω; Επισκεφθείτε έναν ΨΥΧΙΑΤΡΟ.

Οι χαρακτηρισμοί σας, “εθνικιστής”, “μπούρδας” και “αλαζόνας”, δείχνουν το επίπεδο και το βάθος των επιχειρημάτων σας.

Σχετικά τώρα με τα επιχειρήματα που επεσήμανα στον σύντροφο και ομοϊδεάτη σας Συριζαίο βουλευτή σε συζήτηση που είχα μαζί του:

α) “Τα Σκόπια δεν κατέχουν εδάφη της αρχαίας Μακεδονίας”:
Πράγματι, η χώρα της Μακεδονίας ήταν μία πολύ περιορισμένη γεωγραφικά περιοχή (εντός των σημερινών συνόρων της Ελλάδος) η οποία όταν άρχισε να εξαπλώνεται κατέλαβε εδάφη άλλων περιοχών. Για παράδειγμα προς βορρά (μιας και μιλάμε για τη διαμάχη με τα Σκόπια) κατέλαβε την περιοχή της Πελαγονίας. Μέρος της αρχαίας Πελαγονίας σήμερα βρίσκεται στις βόρειες περιοχές της Ελλάδος αλλά και στο νότιο τμήμα των Σκοπίων. Βορειότερα από τις περιοχές αυτές είναι εδάφη της αρχαίας Παιονίας και ακόμη βορειότερα εδάφη της αρχαίας Δαρδανίας. Επομένως τα Σκόπια κατέχουν περιοχές της αρχαίας Δαρδανίας, Παιονίας και Πελαγονίας. Επίσης η περιοχή των σημερινών Σκοπίων, σε χάρτες του μεσαίωνα δεν αναφέρεται ως “Μακεδονία”. Αλλά και επί τουρκοκρατίας η περιοχή αυτή δεν ονομαζόταν “Μακεδονία”. Εάν όμως κάποιοι εννοούν ως “Μακεδονία” την χώρα που προέκυψε στα αρχαία χρόνια με τις κατακτήσεις του Φιλίππου του Β, ή πολύ περισσότερο με αυτές του γιού του, του Μεγάλου Αλεξάνδρου, τότε θα πρέπει η Μακεδονία να εκτείνεται μέχρι τις ΙΝΔΙΕΣ!!!

β) “Οι Σλάβοι των Σκοπίων ΔΕΝ είναι Μακεδόνες αλλά Σλάβοι”:
Οι Πόντιοι και οι Μικρασιάτες που αναφέρεστε ανήκουν στο ελληνικό έθνος (βλέπε πιό πάνω) επομένως έχουν δικαίωμα ιδιοκτησίας επί ολόκληρης της ελληνικής επικράτειας. Οι Σκοπιανοί είναι μαϊμού Μακεδόνες, Μακεδόνες γιαλαντζί. Σχετικά με το ερώτημά σας “ποιά αρχαιοελληνική γνησιότητα μπορούμε να επικαλεστούμε εμείς;”, απαντώ: την ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ την έχουν αποδείξει οι Επιστήμες (Ιστορία, Φιλολογία, Λαογραφία, Γλωσσολογία, Φυσική Ανθρωπολογία, Γενετική κλπ, αλλά και διάφορες Τέχνες όπως Μουσική, Ζωγραφική, Γλυπτική κλπ.). Ψάξτε λίγο και θα το διαπιστώσετε και εσείς ο ίδιος. Αν και νομίζω ότι αυτά που θα ανακαλύψετε θα επιδεινώσουν την κατάστασή σας η οποία είναι ήδη αρκετά διαταραγμένη… από ψυχιατρικής απόψεως εννοώ.

γ) “Η γλώσσα των σκοπιανών είναι Βουλγάρικη διάλεκτος, συγκεκριμένα 80% Βουλγαρικά και 20% Σέρβικα, πάντως σε καμία περίπτωση δεν είναι η γλώσσα που μιλούσαν οι Μακεδόνες”:
Τα Ποντιακά και τα Καραμανλήδικα είναι διάλεκτοι, με την δεύτερη να είναι μίξη ελληνικών και τουρκικών. Είπε κανείς ότι οι αρχαίοι Έλληνες μιλούσαν Καραμανλήδικα; Τα ελληνικά που διδάσκουμε στα ελληνικά σχολεία είναι η νεοελληνική γλώσσα η οποία προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα. Υπάρχει συνέχεια της ελληνικής γλώσσας, όσο και αν αυτό σας στενοχωρεί και δυσχεραίνει την δουλειά του ψυχιάτρου που σας κουράρει ή τέλος πάντων που θα σας κουράρει στο μέλλον εάν δεν έχετε ήδη ξεκινήσει. Πάντως αν θέλετε την συμβουλή μου μην το καθυστερείτε πολύ… αυτό ντε… με τον ψυχίατρο. Η γλώσσα που διδάσκουν οι Σκοπιανοί είναι Σλαβική διάλεκτος. Τελεία και παύλα._ Όσα ηρεμιστικά και να χρειαστείτε προκειμένου να το αποδεχθείτε, έτσι είναι και δεν αλλάζει. Δυστυχώς για εσάς και τους ομοίους σας αυτή είναι η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Εδώ η αντίστοιχη επιστήμη λέγεται Γλωσσολογία και υποστηρίζει ακριβώς αυτά που σας λέω (βλέπε Μπαμπινιώτη κλπ). Επίσης για αυτό που λέτε ότι “δεν ξέρουμε ποιά ήταν τα αρχαία Μακεδονικά”, εσείς μπορεί να μην ξέρετε, ξέρουν όμως οι ειδικοί επιστήμονες (φιλόλογοι, ιστορικοί, γλωσσολόγοι κλπ) και αυτά ήταν τα Ελληνικά. Τώρα, αυτά που λέτε για τα “Γαλατικά” και τα “Αιγυπτιακά”. Τα “Γαλατικά” δεν υπάρχουν ως γλώσσα ούτε έχει διασωθεί κείμενο σε αυτή την γλώσσα. Αυτό που λέμε “Γαλατικά” στηρίζεται σε ονοματολογικά στοιχεία π.χ. “Αστερίξ”, “Οβελίξ” κλπ. Διαβάστε κύριε κανένα επιστημονικό βιβλίο, διαβάζετε κόμιξ μέχρι αυτή την ηλικία; Αυτό να το αναφέρετε στον ψυχίατρο, είναι σημαντικό στοιχείο της προσωπικότητός σας και θα τον βοηθήσει. Τώρα τα αρχαία Αιγυπτιακά. Να σας θυμίσω απλά ότι οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι έχουν εκλείψει. Οι σημερινοί κάτοικοι της Αιγύπτου είναι Άραβες και μιλούν την αραβική. Διαβάστε λίγο ιστορία για την εξάπλωση των Αράβων. Δυστυχώς για εσάς, σε αντίθεση με τις γλώσσες που αναφέρατε, τα ελληνικά υπάρχουν μέχρι σήμερα.

Ο Νόμος σε περίπτωση “εσχάτης προδοσίας” και “παράδοσης εδαφών” προβλέπει την “ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ”. Αυτό το λένε οι ΝΟΜΙΚΟΙ. Και εδώ υπάρχει η αντίστοιχη επιστήμη. Τώρα στο ερώτημα σας, πώς είναι δυνατόν όταν παραδίδεις όνομα να παραδίδεις και έδαφος, αυτό είναι γνωστό στην ιστορία. Παραδίδοντας όνομα παραδίδεις και την ιστορία που κουβαλάει αυτό το όνομα μαζί του, επομένως το επόμενο βήμα θα είναι να χάσεις και το έδαφος. Το έχει πει πολύ ωραία και ο Ζουράρις “παραδίδω όνομα, σημαίνει παραδίδω ΕΔΑΦΟΣ”.

Για τις βρισιές σας (“γ.μ. τα διδακτοριλίκια σου”), πάλι θα σας επαναλάβω ότι αυτό είναι το επίπεδό σας. Όσον αφορά για τον Ψυχίατρο, σας τα γράφω πιό πάνω.

Οι Σκοπιανοί έχουν πάθει “εθνική παράκρουση” και φαντασιώνονται ότι είναι καβάλα στον Βουκεφάλα. Αλλά η ασθένειά τους αυτή είναι εξαπλωμένη και σε όλους εσάς τους “Γραικύλους” που εκτός από γραικύλοι είστε και ΣΚΟΠΙΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ, αφού υποστηρίζετε την παράκρουση των Σκοπιανών.

Α… και κάτι τελευταίο. Εγώ γράφω και μιλώ επώνυμα. Δεν συστήθηκα ούτε “Εξαποδώ” ούτε “Εξαποκεί” σαν εσάς. Εσείς κρύβεστε πίσω από ένα ψευδώνυμο “κύριε”… και πουλάτε τις εξυπνάδες και τα ψευτοτσαμπουκαλίκια σας. Τζάμπα μάγκας… Τζάμπα τσαμπουκάς. Τελικό συμπέρασμα: Γραικύλος, Σκοπιανοτσολιάς, τζάμπα μάγκας και μπαγλαμάς.»

Όπως ανέφερα στην εισαγωγή, μετά την απάντησή μου, αυτό το τρολ «εξαφανίστηκε» και δεν ξαναέδωσε σημεία γραφής. Όπως φαίνεται, τα Συριζο-τρολ βγαίνουν νοκ-άουτ με το πρώτο χτύπημα. Τους εύχομαι περαστικά!

*Ο Ιωάννης Αμπατζόγλου είναι Ακτινοφυσικός Ιατρικής, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Συμμετείχε στις διαμαρτυρίες στο Πισοδέρι στις 17 Ιουνίου 2018 τη στιγμή κατά την οποία στις Πρέσπες παραδίδονταν το όνομα της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς. Ήταν αυτός που βιντεοσκόπησε με το κινητό του τον αιμόφυρτο διαδηλωτή ο οποίος τυλιγμένος με την αιματοβαμμένη σημαία των Μακεδονικών Συνταγμάτων του Μεγάλου Αλεξάνδρου έγινε viral και ευαισθητοποίησε την Ελληνική και Διεθνή κοινή γνώμη. Έχει δημιουργήσει ομάδα στο Facebook με τίτλο «Πισοδέρι 2018 Επιτροπή Αγώνα».

Power of love 2: Άρχισαν τα πειράγματα και οι πρώτες ζήλιες!

0

Στο χθεσινό επεισόδιο του power of love 2, είδαμε την Έλενα Πολυχρονοπούλου να στενοχωριέται και να αναρωτιέται γιατί ο Βασίλης Χαλκιάς έφυγε και δεν τη χαιρέτισε!

Η Ζένια Σολδάτου και η Ραφαέλα Τσαντεκίδου απόψε, θέλησαν να μάθουν το λόγο και δεν δίστασαν να ρωτήσουν τον Βασίλη γιατί το έκανε αυτό! 

Εκείνος τότε είπε πως το έκανε επίτηδες για να δει αν θα την πειράξει. 

Τότε εκείνες τον ρώτησαν αν ενοχλήθηκε με κάτι και γι» αυτό δεν της μίλησε! 

Τι είπε εκείνος;

Δείτε το σχετικό απόσπασμα παρακάτω… 

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Επεισόδιο με Γιαννακόπουλο στη φυσούνα.

0

Ένταση υπήρξε στο ΣΕΦ κατά την είσοδο του Δημήτρη Γιαννακόπουλου στον αγωνιστικό χώρο, με οπαδούς του Ολυμπιακού να του «επιτίθενται» φραστικά, αλλά και με φτυσίματα, και τον ίδιο να αντιδρά.

Ένταση με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο στο ΣΕΦ, καθώς την ώρα που έμπαινε στο γήπεδο για να καθίσει στον πάγκο του Παναθηναϊκού, οπαδοί του Ολυμπιακού τον περίμεναν στην είσοδο της φυσούνας.

Ο ίδιος αντέδρασε μάλιστα σε εξύβρισή του, με αποτέλεσμα να δεχθεί και κάποια φτυσίματα, γεγονός που τον ανάγκασε να ζητήσει μία πετσέτα από τον αγωνιστικό χώρο, όπως κατέγραψε και ο φωτογραφικός φακός.

Αμέσως μετά πάντως, η ένταση εκτονώθηκε και οι οπαδοί αποχώρησαν και πάλι για την κερκίδα, με τον “ισχυρό άνδρα” του Τριφυλλιού να κάθεται στη θέση του.

«Σουρωτήρι» και πάλι το Αιγαίο: 66 παραβιάσεις από οπλισμένα τουρκικά αεροσκάφη

0

Σε δεκάδες παραβιάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας προχώρησαν σήμερα Παρασκευή (4/1) τουρκικά αεροσκάφη πάνω από το βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.

Τα συνολικά έξι τουρκικά αεροσκάφη (τέσσερα F-16 που πετούσαν σε δύο σχηματισμούς των δύο και δύο κατασκοπευτικά CN-235 που πετούσαν μεμονωμένα) προέβησαν σε 66 παραβιάσεις καθώς και σε έξι παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας στο FIR Αθηνών.

Σημειώνεται ότι δύο τουρκικά μαχητικά ήταν οπλισμένα.

Τα παραπάνω αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες.


Πηγή

Τι ήταν τα «Διαβατήρια» στην αρχαιότητα

0

Διαβατήρια ονομαζόταν κι η ευχαριστήρια θυσία μετά από κάθε επιτυχημένη διάβαση ποταμού.

Διαβατήρια: Τελετή με θυσία που πρόσφερε στους θεούς ο επικεφαλής κάθε εκστρατείας, είτε όταν επρόκειτο να περάσει τα σύνορα της χώρας του, είτε όταν επρόκειτο να διασχίσει κάποιο ποτάμι. Αν τα σημάδια της θυσίας δεν ήταν ευνοϊκά, ο στρατός δεν έβγαινε από τα σύνορα της χώρας κι επέστρεφε πίσω.

Ο Θουκυδίδης αναφέρει πως ενώ οι Λακεδαιμόνιοι ήταν έτοιμοι να εισβάλουν στο Άργος επέστρεψαν τελικά πίσω γιατί τα σημάδια από τις θυσίες που έκαναν για να διαβούν τα σύνορα δεν ήταν ευνοϊκά. Διαβατήρια ονομαζόταν κι η ευχαριστήρια θυσία μετά από κάθε επιτυχημένη διάβαση ποταμού.

Στην αρχαία Σπάρτη οι θυσίες αυτές ονομάζονταν Υπερβατήρια. Θυσία που γινόταν για εξευμενισμό των θεών, όταν ο στρατός επρόκειτο να βγει από τα σύνορα της χώρας. Στη Σπάρτη τη θυσία την έκανε ο βασιλιάς στο βωμό του Αγήτορα Δία. Αν τα σημάδια της θυσίας ήταν ευνοϊκά, ο στρατός ξεκινούσε για τα σύνορα της χώρας. Μπροστά από τα στρατεύματα πήγαινε ο πυρφόρος, ο οποίος κρατούσε μια αναμμένη δάδα με φωτιά από το βωμό που είχε γίνει η θυσία.

Όταν έφταναν στα σύνορα έκαναν και πάλι θυσία στο Δία και στην Αθηνά. Αν τα σημάδια της θυσίας ήταν αίσια ο στρατός συνέχιζε την πορεία του. Ο πυρφόρος άναβε τη δάδα από τη φωτιά της νέας θυσίας και συνέχιζε να προπορεύεται του στρατεύματος.

Υπερβατήρια γίνονταν κατά τη διάρκεια της μετακίνησης του στρατού όποτε ήταν αναγκαίο. Τα ζώα που θυσιάζονταν τα μετέφεραν από την αρχή της εκστρατείας μαζί τους. Τα Υπερβατήρια γίνονταν πάντα πριν το ξημέρωμα.

ΠΗΓΗ

Ολυμπιακός: Νέο συμβόλαιο για Τσιμίκα. “Δένει” στον Πειραιά ο παίκτης

0

Ο Ολυμπιακός έχει αποφασίσει να «δέσει» τον Κώστα Τσιμίκα στον Πειραιά και σύντομα αναμένεται να προσφερθεί νέο συμβόλαιο μεγαλύτερης διάρκειας για τον νεαρό αριστερό μπακ.

Ο Κώστας Τσιμίκας έχει χάσει τον τελευταίο καιρό, τη θέση του βασικού από τον Λεονάρντο Κούτρη, όμως οι καλές εμφανίσεις του στην αρχή της σεζόν, δεν έχουν “ξεχαστεί” από τον Ολυμπιακό.

Οι “ερυθρόλευκοι” έχουν μείνει ευχαριστημένοι από τη δεύτερη παρουσία του στην ομάδα, μετά την επιστροφή από την Ολλανδία και σύντομα πρόκειται να τον ανταμείψουν με νέο συμβόλαιο συνεργασίας.

Ο Έλληνας αριστερός μπακ έχει υπογράψει έως το 2020, αλλά αναμένεται να ανανεώσει για ένα ή δύο χρόνια ακόμη, με αυξημένες απολαβές, όπως συνέβη πρόσφατα και με τον Παπέ Αμπού Σισέ.

Καιρός: Ταλαιπωρία για επιβάτες ΚΤΕΛ από Βόλο και Λαμία

0

Ταλαιπωρία περιμένει τους επιβάτες που ταξιδεύουν από Αθήνα για Βόλο, με λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, καθώς σήμερα (4/1/2018) από τις 17.30 το απόγευμα έκλεισε η ΑΘΕ, από τη Λαμία ως τη Στυλίδα, λόγω της χιονόπτωσης, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία και να ακινητοποιηθούν τα λεωφορεία.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας Δημήτρη Κολυνδρίνη, στο δρόμο από Αθήνα προς Βόλο βρίσκονται τέσσερα λεωφορεία με συνολικά 170 επιβάτες περίπου, που έχουν ακινητοποιηθεί, λόγω διακοπής της κυκλοφορίας στην εθνική οδό.

Η κυκλοφορία διακόπηκε στις 17.30 το απόγευμα, με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν δύο λεωφορεία που είχαν προορισμό το Βόλο, ενώ ο δρόμος άνοιξε ξανά στις 19.30 το απόγευμα, ούτε τα λεωφορεία ξεκίνησαν για να ολοκληρώσουν το δρομολόγιό τους.

Πίσω από τα δύο λεωφορεία, σύμφωνα με τον κ. Κολυνδρίνη, ακολουθούσαν άλλα δύο λεωφορεία, που κι αυτά με τη σειρά τους θα φτάσουν καθυστερημένα στον προορισμό τους.

ΠΗΓΗ magnesianews.gr


Πρώην παίκτης ριάλιτι απολαμβάνει το χιόνι στη Θεσσαλονίκη!

0

Τον γνωρίσαμε μέσα από το Survivor!

Ωστόσο, δεν έμεινε εκεί και συνέχισε το ταξίδι του στην περιπέτεια, αφού φέτος συμμετείχε και στο Nomads 2!

Ο λόγος φυσικά για τον Κινέζο Θεσσαλονικιό, Ορέστη Τσάνγκ, ο οποίος φαίνεται πως απολαμβάνει το χιόνι και δεν διστάζει να φωτογραφίζεται και να ποστάρει την εικόνα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram!

«Μεγάλη χαρά μας έφερε το χιόνι…  Είναι το ομορφότερο δώρο για να ξεκινήσει εποικοδομητικά το 2019!  #snow #happynewyear #2019 #optimistic #smiles #thessaloniki #aristotelous #christmastree #orestistsangk #maxitesgiapanta», έγραψε χαρακτηριστικά ο ίδιος στη λεζάντα!

Δείτε τον παρακάτω…

Πρώην παίκτης ριάλιτι απολαμβάνει το χιόνι στη Θεσσαλονίκη!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Δολοφονία στην Κέρκυρα: Συγκλονίζει η κατάθεση του συντρόφου της 29χρονης Αντζελίνας – «Μας είχε πει ότι θα την σκότωνε»

0

Συγκλονιστικές μαρτυρίες οι οποίες αποκαλύπτουν ότι ο 52χρονος καθ’ ομολογίαν δολοφόνος της ίδιας του της κόρης Αλέκος Πέτρου είχε απειλήσει και στο παρελθόν -και συγκεκριμένα από το 2017- ότι θα την σκοτώσει λόγω της σχέσης της με τον 27χρονο Αφγανό Αλί προκύπτουν από την δικογραφία την οποία αποκαλύπτει το ereportaz

Τόσο ο σύντροφος της άτυχης Αντζελίνας, όσο και ο πατριός του αλλά και η νονά της 28χρονης κοπέλας κατέθεσαν στους αστυνομικούς συγκλονιστικές λεπτομέρειες σχετικά με τις ιδιαίτερα τεταμένες σχέσεις πατέρα και κόρης λόγω των προσωπικών επιλογών της δεύτερης. Τις καταθέσεις αποκάλυψε και η εκπομπή Top Story του ΟPEN 

Νονά: «Μου είχε πει ότι εάν τα φτιάξει με κάποιον Αφγανό θα την σκοτώσει»

Ιδιαίτερα αποκαλύπτική ήταν στην κατάθεσή της η Αδαμαντίνη Τ., νονά της 28χρονης Αντζελίνας η οποία ουσιαστικά την μεγάλωνε σαν παιδί της. Την γνώρισε τυχαία στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα και προθυμοποιήθηκε να την βοηθήσει. «Έμαθα από την ίδια για την οικογενειακή της κατάσταση… Η μητέρα της παντρεύτηκε εκ νέου, ο πατριός της ήταν αλκοολικός και πέρασε δύσκολα χρόνια μαζί του. Όταν ήταν 13 ετών την αναζήτησε ο θείος της, ο αδερφός του πατέρα της και της πρότεινε να πάει να μείνει μαζί με τους παππούδες της, πράγμα το οποίο και έκανε… Μετά από ένα έτος στα 14 της την αναζήτησε ο πατέρας της ο οποίος και την έφερε στην Κέρκυρα για να μείνουν μαζί…». Η μικρή Αντζελίνα το πρωί πήγαινε Γυμνάσιο και το απόγευμα δούλευε με τον πατέρα της. Η νονά του θύματος αναφέρεται και σε ένα περιστατικό τον Δεκέμβριο του 2017 όταν η Αντζελίνα της εκμηστηρεύθηκε ότι κατά την διάρκεια ενός τσακωμού με τον πατέρα της αναγκάστηκε να κοιμηθεί στο κοτέτσι! Τα Χριστούγεννα του 2017 η νονά της την φιλοξένησε στο σπίτι της. Τότε την επσικέφτηκε ο δολοφόνος: «Ήρθε σπίτι μου και ενώπιον του συζύγου μου μου ζήτησε να την διώξουμε και μου είπε ότι εάν τα φτιάξει με έναν Αφγανό που έχει στο μυαλό του θα την σκοτώσει…Του εξήγησα ότι είναι ενήλικη και είναι δική της επιλογή τι ακριβώς θα πράξει. Είχε αρχίσει να την παρακολουθεί για να δει που ακριβώς πάει και σε καθημερινή βάση τον έβλεπα να κάθεται έξω από το σπίτι μου και να την περιμένει… Μάλιστα μας είχε πει εάν είχε συνεχίσει να τον βλέπει θα την σκοτώσει». 

Στην κατάθεσή της η νονά αναφέρει ότι ο πατέρας της δεν μπορούσε να δεχθεί ότι θα την αποχωριζόταν. Ότι την ζήλευε παθολογικά και δεν ήθελε να τον δει με κανέναν άλλοβ. Μάλιστα αναφέρει ότι πριν από λίγο καιρό την περίμενε έξω από το σχολείο της και προσοπάθησε με την βία να την βάλει στο αυτοκίνητό του. Τότε είχε ενημερωθεί ο διευθυντής του σχολείου αλλά και κοινωνική λειτουργός. Τότε η Αντζελίνα πήρε εισαγγελική παραγγελία και στον 52χρονο έγιναν συστάσεις από το ΑΤ.

Σύντροφος: «Την απειλούσε συνέχεια»

Από την πλευρά του ο σύντροφος της 28χρονης, ο Αλί, περιέγραψε τις ώρες αγωνίας τις οποίες πέρασε από το βράδυ της 1ης Ιανουαρίου μέχρι και το πρωί της επόμενης ημέρας όταν διαπίστωσε ότι η σύντροφός του δεν είχε πάει στην δουλειά της. Όπως λέει την άφησε στις 20.30 μαζί με τον πατριό του έξω από το πατρικό της σπίτι. Πέντε λεπτά αργότερα της τηλεφώνησε για να δει εάν μπήκε μέσα. Το καθοριστικό τηλεφώνημα πραγματοποιήθηκε στις 21.23. Είχε διάρκεια 26 δευτερόλεπτα. Ο Αλί καταθέτει ότι άκουσε την Αντζελίνα να ανεβαίνει σκάλες και τον πατέρα της να φωνάζει από μέσα, στα αλβανικά. «Δηλαδή ούτε στο τηλέφωνο δεν μπορώ να μιλάω;» του είπε η Αντζελίνα. Στην συνέχεια τα ίχνη της εξαφανίστηκαν. Προσπάθησε να την εντοπίσει μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό. Το μόνο που κατάφερε να διαπιστώσει είναι ότι το κινητό συνδέθηκε στο Ίντερνετ από τις 02.57 μέχρι και τις 03.00. Το τελευταίο του στίγμα ήταν έξω από ένα μαγαζί δίπλα στο σπίτι της νονάς της Αντζελίνας. Σε ότι αφορά τις σχέσεις πατέρα και κόρης ο Αλί ανέφερε ότι ο 52χρονος δεν ενέκρινε την σχέση του μαζί του, ότι την απειλούσε συνέχεια καθώς και ότι της έλεγε ότι θα την σκοτώσει! Από την πλευρά του ο Ευτύχης, πατριός του νεαρού Αφγανού κατέθεσε στις Αρχές ότι ο δράστης ειχε πρόβλημα με το γεγονός ότι ο Αλί ήταν Αφγανός και Μουσουλμάνος. Παράλληλα επεσήμανε ότι αρκετές φορές η Αντζελίνα του είχε παραπονεθεί πως ο πατέρας της την κακομεταχειριζόταν και μάλιστα ότι την είχε βάλει να κοιμηθεί ακόμη και σε κοτέτσι.

Από την πλευρά του ο δράστης μιλώντας στο Τοp Story επεσήμανε ότι όλα έγιναν επειδή θόλωσε. Επεσήμανε δε ότι στην αρχή είχε αποφασίσει να παραδοθεί αλλά στην συνέχεια έθαψε το σώμα της κόρης της και αποφάσισε να κάψει τα προσωπικά της αντικείμενα. «Την αγαπούσα πάρα πολύ» είπε στην προανακριτική απολογία του. Δείτε εδώ το βίντεο. O δράστης απολογείται το πρωί του Σαββάτου με τον δικηγόρο του Βασίλη Νουλέζα να αναφέρει ότι είναι σε τραγική κατάσταση και ότι επιθυμεί να κρεμαστεί!

Πηγή: ereportaz.gr

Τα ονόματα της κοκαΐνης στο κύκλωμα των Χανίων – Έτσι γινόταν η διακίνηση

0

Πόσο έφτανε το ημερήσιο κέρδος – Το κύκλωμα προμηθευόταν την ποσότητα της κοκαΐνης από τη Βενεζουέλα και την Αθήνα

Δεκάδες είναι τα άτομα που κατηγορούνται ότι εμπλέκονται στο κύκλωμα κοκαΐνης στα Χανιά είτε με ρόλο αρχηγού είτε με ρόλο διακινητών ή ακόμα και μεσολαβητικό. Οι πληροφορίες μέχρι στιγμής για τη φερόμενη δράση των τριών εγκληματικών οργανώσεων και τα κέρδη που αποκόμιζαν προκαλούν εντύπωση.

Ο κατηγορούμενος ως “εγκέφαλος” της πρώτης εγκληματικής οργάνωσης διακίνησης κοκαΐνης ανέλαβε τα ηνία όταν τη χρονιά που πέρασε, συνελήφθη από τις αστυνομικές αρχές των Χανίων ο πρώτος τη τάξει, αρχηγός της οργάνωσης για κατοχή 1.200 γραμ. κοκαΐνης και 114.000 ευρώ. Η ποσότητα της κοκαΐνης που διακινούσε φυλασσόταν σε χώρο που βρισκόταν σε χωριό των Χανίων, στον οποίο χώρο φέρεται ότι είχε ως αποθηκάριο την αδερφή του με τον γιο της να εκτελεί χρέη διακινητή.

Ο φερόμενος ως αρχηγικό μέλος της δεύτερης εγκληματικής οργάνωσης, βοηθούσε τον πρώτο, προμηθεύοντάς τον με ποσότητα κοκαΐνης, όταν τα αποθέματα του πρώτου δεν επαρκούσαν, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό άμεση διασύνδεση των δυο οργανώσεων στο κύκλωμα.
Τεράστια τα ποσά

Σύμφωνα με πληροφορίες, η χονδρική τιμή πώλησης άγγιζε τα 60 ευρώ το γραμμάριο ενώ στη λιανική τιμή έφτανε τα 100 ευρώ το γραμμάριο. Ενδεικτικά, η πρώτη εγκληματική οργάνωση είχε κέρδη ημερησίως 300 – 900 ευρώ!

Η μεταφορά της ποσότητας γινόταν με διάφορους τρόπους. Ο ίδιος ο φερόμενος αρχηγός της πρώτης εγκληματικής οργάνωσης είχε ταξιδέψει στη Βενεζουέλα και εισαγάγει αεροπορικώς κατά την επιστροφή του στην Ελλάδα ποσότητα 500 γραμ. κοκαϊνης την οποία στη συνέχεια είχε κρύψει στον αποθηκευτικό χώρο που διατηρούσε σε χωριό.

Ωστόσο, ποσότητα προμηθευόταν το κύκλωμα και από την Αθήνα. Ο αρχηγός της δεύτερης εγκληματικής οργάνωσης έστελνε ακτοπλοϊκώς στην Αθήνα έναν συνεργάτη του οδηγό με μηχανάκι. Στην πρωτεύουσα, συνεργάτης του, τοποθετούσε σε ειδική κρύπτη του δικύκλου την κοκαΐνη και στη συνέχεια ο οδηγός με το μηχανάκι επέστρεφε και πάλι με το πλοίο της γραμμής Χανιά και έδινε τις ποσότητες στον “αρχηγό”.

Για το ξέπλυμα του χρήματος από τα κέρδη της πώλησης κοκαΐνης, είτε προμηθεύονταν νικηφόρα δελτία από πρακτορεία του ΟΠΑΠ παρουσιάζοντας τα κέρδη τους ως προερχόμενα από αυτά, είτε τα “κυκλοφορούσαν” μέσω συγγενικού προσώπου.

Γνωστοί επιχειρηματίες και αστυνομικός στην υπόθεση

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη δικογραφία αναφέρεται ότι οι αγοραπωλησίες γίνονταν ακόμα και εντός καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος των Χανίων τα οποία προμήθευαν την πελατεία τους με κοκαΐνη. Φέρονται μάλιστα να εμπλέκονται 4 ιδιοκτήτες και 2 εργαζόμενοι, συνολικά 5 γνωστών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος των Χανίων.

Επίσης, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, στη δικογραφία που περιλαμβάνει δεκάδες άτομα, φέρεται να έχει διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ διακινητών ένα άτομο που υπηρετεί σε υπηρεσία της αστυνομίας.

Το “κοπέλι” και η “Βαγγελιώ”

Στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχαν οι φερόμενοι αρχηγοί με τους διακινητές και οι διακινητές με τους αγοραστές πελάτες, χρησιμοποιούσαν πολλές κωδικές ονομασίες για την κοκαΐνη όπως “κοπέλι”, “κοπέλα”, “γλυκό”, “γκόμενα” “ένα ψάρι ολόκληρο” “Βαγγελιώ” “κόκα κόλα” κά

Θυμίζουμε ότι στην υπόθεση υπάρχουν εκατοντάδες τηλέφωνα πελατών που προμηθεύτηκαν κοκαΐνη καθώς και δεκάδες τηλεφωνικοί αριθμοί μέσω των οποίων οι διακινητές έκαναν εκατοντάδες συναλλαγές.

ΠΗΓΗ flashnews.gr


Υπόθεση Novartis: Επιστρέφει στο σπίτι του ο κατηγορούμενος Μανιαδάκης

0

Στο σπίτι του στον Διόνυσο, μαζί με την οικοσυσκευή που είχε πακετάρει με προορισμό την Ισπανία, επιστρέφει ο μέχρι πρότινος προστατευόμενος μάρτυρας Νίκος Μανιαδάκης, ο οποίος είναι πλέον κατηγορούμενος για το κακούργημα της παθητικής δωροδοκίας στην υπόθεση της Novartis.

Η ενέργεια αυτή ερμηνεύεται ως μία προσπάθεια του κατηγορούμενου να αναιρέσει την ιδιότητά του ως υπόπτου φυγής, βάσει της οποίας του επιβλήθηκε το περιοριστικό μέτρο της απαγόρευσης της εξόδου του από τη χώρα και της αφαίρεσης διαβατηρίου.

Πάντως, ο κατηγορούμενος βρίσκεται υπό παρακολούθηση από τις αρμόδιες Αρχές. Την Πέμπτη (03/01/2019) μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες την ώρα που κλιμάκιο της αστυνομίας έκανε έλεγχο στο σπίτι του Νίκου Μανιαδάκη δεύτερο κλιμάκιο προχωρούσε σε κατάσχεση κινητών τηλεφώνων της οικογένειάς του την ώρα που τα μέλη της βρίσκονταν σε σπίτι που τους φιλοξενούσε.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Νίκος Μανιαδάκης στις 27/12/2018 ζήτησε από την Εισαγγελία κατά της Διαφθοράς να προχωρήσει σε άρση των μέτρων προστασίας του. Μάλιστα, 36 ώρες πριν από το ταξίδι του για τη Μαδρίτη, είχε βγάλει τα εισιτήρια για τον ίδιο και την οικογένειά του.

Από την πλευρά του, ο συνήγορός του, Θεόδωρος Μαντάς επισκέφθηκε την Παρασκευή (04/01/2019) την ανακρίτρια κατά της Διαφθοράς, Μαρίνα Μπόζνου, ενημερώνοντάς την ότι ο εντολέας του είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση της Δικαιοσύνης και έτοιμος να απολογηθεί για την κατηγορία της παθητικής δωροδοκίας που του αποδίδεται.

Πηγή

Λίνα Δρούγκα: «Γουστάρω που κάνω αυτή τη δουλειά, ήταν μεγάλη τιμή να ενταχτώ στο δυναμικό του Open»

0

Η Λίνα Δρούγκα ήταν μία από εκείνες που πήγαιναν καθημερινά στο MEGA, ακόμα και απλήρωτη!

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, έδωσε συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό και μίλησε για το MEGA αλλά και για τη νέα της συνεργασία με το Open TV!

Πώς περνάς αυτό τον καιρό;
Είμαι εξαιρετικά χαρούμενη. Εδώ και λίγους μήνες ανήκω στο δυναμικό του Ορεη μετά την ταλαιπωρία που έζησα με το MEGA. Είναι μεγάλη πρόκληση να εντάσσεσαι σε ένα ξεκίνημα, κατά τη γνώμη μου, πολύ ελπιδοφόρο. Η δημοσιογραφική ομάδα είναι εξαιρετική και το κανάλι στηρίζει ειλικρινά τη δουλειά μας.
Παρόλο που το Open είναι μόλις μερικών μηνών και, όπως είναι λογικό, ψάχνει ακόμη το βηματισμό του, εντούτοις διαβάζουμε κάποια άρθρα πολύ επιθετικά εναντίον του. Τα διαβάζεις;
Ναι, τα διαβάζω και με πεισμώνουν. Κακίες και ανακρίβειες πάντα θα γράφονται. Υπάρχουν όμως και, επιτρέψτε μου την έκφραση, αρκετές μπαρούφες, που γράφονται επειδή κάποιοι προφανώς θέλουν να πλήξουν το κανάλι. Δεν λέω πως δεν υπάρχουν προβλήματα, αλλά ποιος σταθμός δεν έχει; Φοβάμαι πως το Open θα δέχεται πολύ άδικες επιθέσεις και το επόμενο διάστημα.

Σε στενοχωρούν αυτά τα δημοσιεύματα;
Η καλόπιστη κριτική, είναι φυσικά ευπρόσδεκτη. Αλλά δεν είναι πάντα καλόπιστη ή κριτική. Νομίζω όμως πως κάπως έτσι γινόμαστε και πιο δυνατοί… Ίσως από την άλλη να μην πρέπει να δίνουμε και τόσο μεγάλη σημασία. Γράφουν κάποιες φορές πικρόχολα σχόλια αλλά έχουμε αναρωτηθεί ποτέ τι στόχους εξυπηρετούν; Είμαστε ένα νέο κανάλι και είναι λογικό να απαιτείται χρόνος για να μας γνωρίσει και να μας εμπιστευτεί ο κόσμος. Θυμάστε τι γινόταν στα πρώτα βήματα των άλλων καναλιών; Ποιο έκανε 20% με το καλημέρα δηλαδή; Αν δούμε και την τωρινή τηλεθέαση με τα τεράστια πρότζεκτ που τρέχουν, βρίσκεται περίπου στο 16% το πρώτο… Δεν μιλάμε για 30%.
Είσαι μεν δημοσιογράφος, αλλά ως παρουσιάστρια θα πρέπει να σε ενδιαφέρουν τα νούμερα τηλεθέασης. Τα παρακολουθείς;
Βέβαια με ενδιαφέρουν. Τα νούμερα τηλεθέασης είναι ένας οδηγός. Είναι το εργαλείο για να παρακολούθούμε την απήχηση της δουλειάς μας. Αυτό δεν σημαίνει πως για τις ανάγκες της τηλεθέασης θα πρέπει να σερβίρονται σκουπίδια. Κάθε άλλο! Πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου να βελτιωθούν τα νούμερα του Open, αν και οι ειδικοί λένε πως απαιτείται ενάμισης χρόνος για να σε μάθει και να αρχίσει να σε εμπιστεύεται το κοινό. Εδώ είμαστε! Συνεχίζουμε με την ίδια όρεξη! ,Μετά από μια περίοδο αβεβαιότητας και ανασφάλειας στο MEGA που διήρκεσε δυόμισι χρόνια και ήσουν απλήρωτη, ήρθε η πρόταση από το Open.

Πώς ένιωσες Το θυμάσαι εκείνο το τηλεφώνημα;

Ήταν το καλοκαίρι. Θυμάμαι τη στιγμή… (κάνουμε μια αναγκαστική παύση) την ημέρα που κλείσαμε τη συμφωνία. Ήταν η πρώτη ευχάριστη είδηση έπειτα από πολύ καιρό. Και η πρόκληση ήταν συναρπαστική. Γουστάρω που κάνω αυτή τη δουλειά. Μου αρέσουν η παραγωγή του δελτίου, η παρουσίαση, η συνεργασία με αυτή την ομάδα που δουλεύει για να κάνουμε ένα, κατά τη γνώμη μου πολύ καλό. δελτίο. Όλα αυτά μου είχαν λείψει  πολύ. Ήταν μεγάλη τιμή να ενταχτώ στο δυναμικό του Open. Ένιωσα πως μια ομάδα στελεχών με επέλεξε για τη συγκεκριμένη θέση. Και με καλοδέχτηκαν. Θέλω να κάνω σωστά τη δουλειά μου για να τους δικαιώνω κάθε μέρα, είπε στο People!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Χανιά: Δείτε τι έβγαλε η θάλασσα στη στεριά (pics)

0

Τα έχασαν οι κάτοικοι του Ταυρωνίτη.

Ένα τόνο 80 κιλών περίπου ξέβρασε η θάλασσα στην παραλία του Ταυρωνίτη στα Χανιά.

Το τεράστιο ψάρι εντοπίστηκε το πρωί από πολίτες που ενημέρωσαν τον Αντιδήμαρχο Πλατανιά Γιώργο Καλαιτζάκη που και εκείνος με την σειρά του ενημέρωσε τις αρμόδιες υγειονομικές υπηρεσίες και το λιμεναρχείο.

Για το θάψιμο του ψαριού θα μεριμνήσουν οι υπηρεσίες του δήμου Πλατανιά.

ΠΗΓΗ zarpanews.gr


Σφοδρή κακοκαιρία – Παρέλυσε η Ελλάδα: Μάχη για να κρατηθεί ανοιχτή η Εθνική Οδός στο ύψος της Λαμίας – Συνεχίζεται η πυκνή χιονόπτωση

0

Μάχη δίνουν άνθρωποι και εκχιονιστικά μηχανήματα μετά τις 5 το απόγευμα για να κρατήσουν ανοιχτό το εθνικό δίκτυο Αθηνών-Θεσσαλονίκης στο ύψος της Λαμίας

Από την περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων μέχρι την περιοχή της Στυλίδας η χιονόπτωση την τελευταία ώρα είναι ιδιαίτερα έντονη με συνέπεια εκτός από την απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών που αποφάσισε η Αστυνομική Διεύθυνση Φθιώτιδας από τα διόδια της Τραγάνας μέχρι τα διόδια της Πελασγίας σε όλο δηλαδή το εθνικό δίκτυο που διαπερνά τη Φθιώτιδα ακινητοποιούνται και τα λεωφορεία . Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τμήμα από Μώλο μέχρι τη Λαμία η χιονόπτωση είναι ιδιαίτερα έντονη, μέχρι στιγμής έχουν πέσει δεκάδες τόνοι αλατιού αλλά ωστόσο η ένταση της κακοκαιρίας συνεχίζεται.

Μέσα στην πόλη της Λαμίας το χιόνι έχει ξεπεράσει τα 10 εκατοστά ενώ με μεγάλη δυσκολία και μόνο με αλυσίδες γίνεται η κυκλοφορία από Λαμία προς Καρπενήσι, από Λαμία προς Δομοκό και από Λαμία προς Άμφισσα.

Ολόκληρο το οδικό δίκτυο της Δυτικής Φθιώτιδας παραμένει αυτή τη στιγμή αποκλεισμένο και τα μηχανήματα της Περιφέρειας προσπαθούν να κρατήσουν ανοιχτές τις βασικές οδικές αρτηρίες.

Στην περιοχή του Μαρτίνου και στα όρια της Φθιώτιδας με τη Βοιωτία λίγο μετά τις 5 το απόγευμα υπήρχε αραιή χιονόπτωση ωστόσο εντείνονται τα καιρικά φαινόμενα καθώς όλα συγκλίνουν ότι η κακοκαιρία μεταφέρεται προς την Βοιωτία.

LIVE: Όλες οι εξελίξεις της σφοδρής κακοκαιρίας ΕΔΩ

Διαβάστε και αυτό: Καιρός: Διακόπηκαν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Λαμίας

Διαβάστε και αυτό: Καιρός: Καθίζηση στην Πατρών Κορίνθου – Σε ένα ρεύμα διεξάγεται η κυκλοφορία

Διαβάστε και αυτό: Καιρός: Καραμπόλα 20 οχημάτων στα χιονισμένα Καλάβρυτα (pics)

Διαβάστε και αυτό: Καιρός: Πού σημειώθηκαν οι χαμηλότερες θερμοκρασίες

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

0

Οι συντελεστες του αριστουργηµατικού έργου του Άρθουρ Μίλερ «Το Τίμημα» µε τον Γιώργο Μιχαλακόπουλο στη σκηνή του θεάτρου Ιλίσια έκοψαν την πίττα τους.

Είναι ένα από τα πιο γνωστά έργα του µεγάλου αυτού συγγραφέα, µε αυτοβιογραφικά στοιχεία, γραµµένο το 1967 και πολυανεβασµένο σε θεατρικές σκηνές παγκοσµίως.

Οι διαχρονικές αλήθειες του έργου του µεγάλου Αµερικανού συγγραφέα ζωντανεύουν και φωτίζονται από την ιδιαίτερη σκηνοθετική µατιά της Ιωάννας Μιχαλακοπούλου.

Δείτε όλα όσα έγιναν στην κοπή της πίτας τους, στις παρακάτω φωτογραφίες…

 

Πηγή φωτογραφιών: Papadakis Press

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Όσα έγιναν στην κοπή πίτας της παράστασης «Το Τίμημα»

Η Πάτρα “ποντάρει” στο 2019 – 8 στόχοι που πρέπει να πετύχει μέσα στη νέα χρονιά

0

Το 2019 έφτασε και η χρονιά αυτή θα είναι κομβική για την Πάτρα.

Μια χρονιά σημαντική κατά την διάρκεια της οποίας πρόκειται να διεκπεραιωθούν σημαντικά έργα που θα αλλάξουν την εικόνα της για τα επόμενα χρόνια και θα της δώσουν την δυναμική για να έχει ένα καλύτερο μέλλον, σε διάφορα πεδία.

Στο επίπεδο της τουριστικής δυναμικής της, σε αυτό των πολιτιστικών και θεατρικών δράσεων, αλλά και στο πεδίο της διοργάνωσης μεγάλων αθλητικών και ψυχαγωγικών εκδηλώσεων. Έργα υποδομής που εφόσον γίνουν όπως πρέπει τότε η Πάτρα θα έχει βάλει τις βάσεις για τις επόμενες δεκαετίες, έχοντας ως στόχο την οικονομική της ανάπτυξη. Ας τα δούμε ένα – ένα:

Παράκτιοι Μεσογειακοί Αγώνες: Είναι μία διοργάνωση που εκτός από το κύρος και το βεληνεκές που μπορεί να χαρίσει στην Πάτρα θα της αφήσει “κληρονομιά” την αναδιαμόρφωση και την αλλαγή ενός σκηνικού που τα τελευταία χρόνια, έτσι όπως έχει γίνει, αποτελεί το κλασικό παράδειγμα που παραπέμπει στην παρακμή αυτής της πόλης. Μιλάμε φυσικά για τον χώρο του πρώην κολυμβητηρίου της Αγυιάς ο οποίος με βάση τα σχέδια που υπάρχουν θα αναδιαμορφωθεί πλήρως και θα δώσει στην Πάτρα αθλητικές υποδομές για την διοργάνωση και άλλων τέτοιων εκδηλώσεων που θα μπορούν να βοηθήσουν την πόλη στην ανάπτυξη της. Οι αγώνες θα γίνουν τον Σεπτέμβριο του 2019 και η επιτυχημένη διοργάνωση τους αποτελεί ένα από τα μεγάλα φετινά στοιχήματα της Πάτρας.

Ανάπλαση Ιστορικού Κέντρου Πάτρας και Άνω Πόλης: Ίσως είναι το σημαντικότερο έργο που είναι να ξεκινήσει στην Πάτρα το 2019 αφού θα αλλάξει τον “χάρτη” του κέντρου της πόλης, ενώ θα διαμορφώσει την Άνω πόλη, κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να αποτελέσει έναν “μαγνήτη” για τους τουρίστες και τους επισκέπτες της. Το έργο του προγράμματος της Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014 -2020 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος, την αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου, την συντήρηση των σκαλιών της (Αγίου Νικολάου, Γεροκωστοπούλου, Πατρέως κτλ) και την διαμόρφωση ποδηλατόδρομων – πεζόδρομων σε πολλές κάθετες οδούς του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, αλλά και την ανακαίνιση των στενών μονοπατιών της Άνω πόλης. Είναι το έργο που θα αναδιαμορφώσει το ιστορικό κέντρο της Πάτρας και που ταυτόχρονα θα δώσει την δυναμική στην πόλη για να γίνει ένα από τα ιδανικότερα city break της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας.

Ανάπλαση Παραλιακής Ζώνης: Η παραχώρηση της παραλιακής ζώνης στην πόλη, με την Πάτρα να αποκτά, μετά από αγώνες αυτό που χρόνια ζητούσε, γέννα ένα σημαντικό ζητούμενο: Την αξιοποίηση της και τον τρόπο που θα πρέπει να γίνει αυτή, δηλαδή, την κατεύθυνση που θα έχουν οι παρεμβάσεις που είναι να γίνουν. Η ανάπλαση της παραλιακής ζώνης, σύμφωνα με τα σχέδια του δήμου, θα ξεκινήσει μέσα από τις εργασίες που είναι να γίνουν στο παλαιό λιμάνι, θα προχωρήσουν στην κατάλληλη διαμόρφωση του κυματοθραύστη και στην δημιουργία πεζογέφυρας που θα τον ενώνει με τον Μόλο της Αγίου Νικολάου. Το πρώτο βήμα βέβαια για το όλο ζήτημα θα είναι ένας αρχιτεκτονικός διαγωνισμός που θα υποβληθεί από τον δήμο, με σκοπό να συγκεντρώσει τις καλύτερες προτάσεις, για να υπάρξει το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση όλα αυτά θα πρέπει να αποφασιστούν και να προχωρήσουν μέσα στο 2019 και αυτό αποτελεί σίγουρα ένα στοίχημα για την Πάτρα.

Πρώην Αποθήκες ΑΣΟ: Πρόκειται για ένα ακόμα έργο υποδομής που θα ξεκινήσει μέσα στο 2019 αφού όλα είναι έτοιμα και η χρηματοδότηση του έργου είναι εξασφαλισμένη. Στις εγκαταστάσεις του πρώην ΑΣΟ θα δημιουργηθεί ένας πολυχώρος που θα έχει τρεις λειτουργικές ενότητες, για θεατρικές εκδηλώσεις, εικαστικές εκθέσεις, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δράσεις, γήπεδα για άθληση και γυμναστική, αλλά και τη δυνατότητα για ψυχαγωγία και αναψυχή. Είναι ένα έργο που, σύμφωνα με τις φιλοδοξίες της δημοτικής αρχής, θα αποτελέσει εστία πολιτισμού και δράσεων για τις νότιες συνοικίες και γενικότερα για την Πάτρα.

Παλαιό Αρσάκειο: Ένα ακόμα σημαντικό έργο για την Πάτρα. Στο παλαιό κτίριο της Μαιζώνος, ένα από τα ωραιότερα και επιβλητικότερα οικοδομήματα του κέντρου της Πάτρας είναι να στεγαστούν ένα μεγάλο μέρος των δημοτικών υπηρεσιών, κάτι που θα σημάνει μια μεγάλη οικονομική “ανάσα” για το δημοτικό ταμείο, καθώς ο δήμος θα γλιτώσει όλα τα χρήματα που πληρώνει αυτή τη στιγμή σε ιδιώτες για ενοίκια. Πέρα όμως από αυτό, το έργο της αναδιαμόρφωσης του κτιρίου του παλαιού Αρσακείου θα διασώσει από την φθορά ένα υπέροχο κτίριο που αυτή τη στιγμή είναι μέσα στην εγκατάλειψη και στην φθορά, έτοιμο να “λυγίσει” από τα σημάδια του χρόνου. Ο χώρος και οι αίθουσες του ανακαινισμένου κτιρίου θα δίνονται επίσης για καλλιτεχνικές, πολιτιστικές και μουσικές εκδηλώσεις.

Εργοστάσιο Τέχνης: Ένας χώρος που παραμένει αναξιοποίητος, νεκρός και λεηλατημένος από το project της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας του 2006, το οποίο δεν κατάφερε να αφήσει στην Πάτρα τίποτα απολύτως, πρόκειται να πάρει ζωή. Το Εργοστάσιο Τέχνης είναι ένα έργο που πρέπει να προχωρήσει, όχι μόνο γιατί θα δώσει πίσω στην πόλη έναν χώρο που δεν μπόρεσε να κρατήσει μετά το 2006, αλλά και γιατί θα απελευθερώσει το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων, δίνοντας σε αυτό το “πράσινο” φως για να ξεκινήσει αργότερα η συντήρηση του, μέσα από το υπουργείο Πολιτισμού. Το έργο ήδη έχει περάσει από το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας, τα χρήματα υπάρχουν και η μελέτη του είναι έτοιμη. Στο ανακαινισμένο Εργοστάσιο Τέχνης η πόλη μπορεί να στεγάσει, πέρα από θεατρικές παραγωγές και εκδηλώσεις, σημαντικές ακόμα δράσεις που έχουν να κάνουν με τον χώρο του πολιτισμού, αλλά και με μέρος των δράσεων του ΔΗΠΕΘΕ και διαφόρων θεατρικών ομάδων της πόλης.

Ποδηλατόδρομος: Όλα είναι έτοιμα για να προχωρήσει ένα έργο που θα βάλει το ποδήλατο στην καθημερινότητα μας και θα το αναδείξει ως ένα από τα βασικά μεταφορικά μέσα της πόλης. Τουλάχιστον αυτός είναι ο σκοπός του παραλιακού ποδηλατόδρομου, εντός αστικού περιβάλλοντος, που σύμφωνα με τα σχέδια της μελέτης είναι να ξεκινήσει από την Κανελλοπούλου και θα φτάνει στην Ακτή Δυμαίων, στο ύψος της Παπαφλέσσα, όπου εκεί θα ενώνεται με αυτόν του Νότιου Πάρκου. Είναι ένα έργο για το οποίο η αντιπολίτευση έχει αρκετές ενστάσεις, θεωρώντας ότι θα έπρεπε ο ποδηλατόδρομος να κατασκευαστεί εντός του λιμανιού.

Κτίριο Μανιακίου: Πρόκειται για ένα έργο που ήδη έχει ξεκινήσει και προχωρά, όμως ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί. Η αναδιαμόρφωση του κτιρίου που μπόρεσε τελικά να πάρει πίσω ο δήμος, μετά από το “πράσινο” φως που του άναψε η διοίκηση του ΟΑΕΔ, θα δώσει την δυνατότητα στην πόλη να αποκτήσει ένα σύγχρονο παιδικό σταθμό όπου θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει περισσότερα από 200 παιδιά. Έτσι, εφόσον, οι εργασίες ολοκληρωθούν μέσα στους επόμενους μήνες και ο παιδικός σταθμός ξεκινήσει την λειτουργία του από τον Σεπτέμβρη του 2019, το έργο αυτό θα δώσει μία σημαντική βοήθεια στους εργαζόμενους γονείς που δεν έχουν που να αφήσουν τα παιδιά τους.

ΠΗΓΗ

Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Ένταση στην άφιξη. “Κράξιμο” σε Παπαπέτρου – video

0

Ο Παναθηναϊκός έφθασε στο ΟΑΚΑ υπό αστυνομική συνοδεία, όμως φίλοι του Ολυμπιακού βρέθηκαν κοντά στην αποστολή του Τριφυλλιού, φωνάζοντας υβριστικά συνθήματα, κυρίως προς τον Ιωάννη Παπαπέτρου.

Ο Ιωάννης Παπαπέτρου επιστρέφει για πρώτη φορά στο ΣΕΦ ως αντίπαλος του Ολυμπιακού και αποτέλεσε τον πρωταγωνιστή των αποδοκιμασιών κατά την άφιξη του Παναθηναϊκού στο γήπεδο.

Μερικές δεκάδες οπαδοί των Πειραιωτών πλησίασαν το πούλμαν του Τριφυλλιού και φώναξαν υβριστικά συνθήματα, με την πλευρά της “πράσινης” ΚΑΕ να κάνει λόγο και για ρίψη αντικειμένων εναντίον τους.

Αξίζει δε να σημειωθεί, ότι με την αποστολή του Παναθηναϊκού, έφθασε στο ΟΑΚΑ και ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Η άφιξη του Παναθηναϊκού

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Άγριο πιστολίδι στην Καλλιθέα – Νεκρός ένας άντρας

0

Πυροβολισμοί σημειώθηκαν λίγο πριν τις 19.30 το απόγευμα της Παρασκευής σε χαρτοπαιχτική λέσχη στη συμβολή των οδών Δοϊράνης και Ταγματάρχου Πλέσσα στην Καλλιθέα με αποτέλεσμα ένας άνδρας να χάσει τη ζωή του

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το θύμα δέχτηκε δύο σφαίρες από πυροβόλο όπλο ενώ υπέκυψε στα τραύματά του στο νοσοκομείο όπου μεταφέρθηκε τραυματισμένος. Στο σημείο μεγάλη αστυνομική δύναμη και κλιμάκιο της Δ.Α.Α.

Διαβάστε ότι συμβαίνει στα Σώματα Ασφαλείας στο www.policenews.eu

Έκτακτο: Νεκρός σε χαρτοπαικτική λέσχη στην Καλλιθέα

0

Συμπλοκή με πυροβολισμό σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής σε χαρτοπαιχτική λέσχη στην Καλλιθέα στην οδό Δοϊράνης και Πλέσσα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ένας άνθρωπος σκοτώθηκε.

Περισσότερα σε λίγο


Πηγή

Διακοπή ρεύματος στο κέντρο του Αγρινίου-εγκλωβισμοί σε ασανσέρ (pics)

0

Σοβαρά προβλήματα ηλεκτροδότησης παρατηρούνται στο κέντρο του Αγρινίου, με την αρχή της χιονόπτωσης.

Ρεύμα δεν έχουν επιχειρήσεις και σπίτια στον πεζόδρομο Ηλιου, στην πλατεία Δημοκρατίας, στον πεζόδρομο Παπαστράτου, η Ι. Σταϊκου , μεγάλο κομμάτι της Μπαϊμπά κ.α.

Η Πυροσβεστική έχει δεχτεί πολλές κλήσεις για απεγκλωβισμούς πολιτών από ασανσέρ που έχουν ακινητοποιηθεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες, χωρίς ρεύμα είναι και χωριά, όπως το Δοκίμι κ.α.


Πηγή

Η λογοτεχνία εναντίον του μποτιλιαρίσματος στους δρόμους (vid)

0

Έναν από τους κύριους δρόμους της πόλης Αν Άρμπορ στην Πολιτεία του Μίσιγκαν μετέτρεψε σε λαμπερό ποτάμι από 11.000 βιβλία, η ισπανική ομάδα σχεδιαστών luzinterruptus.

Ο δρόμος, χώρος ηχορύπανσης και ρύπανσης από τα διερχόμενα αυτοκίνητα, μετατράπηκε για μία βραδιά σε καταφύγιο ηρεμίας.

Στο τέλος της βραδιάς, τα βιβλία τα πήραν μαζί τους ως ενθύμιο οι παριστάμενοι.

«Θέλουμε να κάνει κατάληψη των δρόμων η λογοτεχνία και να γίνει ο κατακτητής όλων των δημόσιων χώρων, προσφέροντας στους διερχόμενους μια περιοχή χωρίς κυκλοφοριακή κίνηση, δίνοντάς τους για λίγες ώρες τη δυνατότητα να παραδοθούν στη γραπτή λέξη» εξήγησαν οι Ισπανοί σχεδιαστές.

«Με αυτόν τον τρόπο, ένας χώρος στην πόλη που συνήθως είναι αφιερωμένος στην ταχύτητα, τη ρύπανση και τον θόρυβο γίνεται, για μία νύχτα, ένας χώρος ειρήνης, γαλήνης και συνύπαρξης, φωτισμένος από το απαλό θαμπό φως που βγαίνει από τις σελίδες των βιβλίων» πρόσθεσαν.

Το φημισμένο πανεπιστήμιο της πόλης διοργάνωσε την εκστρατεία δωρεάς για τη συγκέντρωση του απαιτούμενου για την εγκατάσταση αριθμού των βιβλίων.

Συνέβαλε επίσης στη διακοπή για 24 ώρες της κυκλοφορίας στη διασταύρωση των οδών State Street και Liberty Street. Μια ομάδα 90 εθελοντών βοήθησε στην ετοιμασία των βιβλίων που συγκεντρώθηκαν και στο να τοποθετηθούν μέσα στις σελίδες του καθενός από ένα μικρό φωτάκι.

Η εγκατάσταση «Λογοτεχνία κατά της Κίνησης» φιλοξενήθηκε στην Αν Άρμπορ – μετά την παρουσία της στο Τορόντο, τη Μελβούρνη, τη Μαδρίτη και τη Νέα Υόρκη – κατόπιν αίτησης του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.

Η πόλη δεν επελέγη τυχαία: η Αν Άρμπορ είναι πολύ κοντά στο Ντιτρόιτ, το λίκνο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΠΗΓΗ

Ζούμε σε έναν κόσμο που ξέρει μονάχα να κρίνει…

0

Έχω κουραστεί να ζω σε αυτόν τον κόσμο που ξέρει μονάχα να κρίνει και να κατακρίνει τον κάθε άνθρωπο για τις πράξεις, τις επιλογές και την ζωή του

Έχω κουραστεί να είμαι ανάμεσα σε ανθρώπους που η κύρια τους ασχολία είναι οι ζωές των άλλων. Έχω κουραστεί με αυτόν τον κόσμο που νομίζει πως ξέρει περισσότερα για εσένα από εσένα. Έχω κουραστεί, μ’ακούς;

“Ο ανώτερος άνθρωπος κρίνει τον εαυτό του. Ο κατώτερος, τους άλλους.”

Μιλώ για όλους εκείνους που ίσως είχαν βάλει την μάσκα του φίλου, σε πρόδωσαν και συμπεριφέρονται σαν να τους πρόδωσες εσύ. Για όλους εκείνους που για να καλύψουν τις δικές τους άσχημες πράξεις διαδίδουν ψέμματα για τον δικό σου χαρακτήρα. Μιλώ για όλους αυτούς που δεν σε γνώριζουν, τους πίστεψαν και σε κατακρίνουν για πράγματα που δεν έκανες ποτέ. Μιλώ για όλους αυτούς που έχουν κάνει τρόπο ζωής τους το κουτσομπολιό και την κατινιά. Για όλους αυτούς που κρίνουν το διαφορετικό χρώμα, θρησκεία, καταγωγή, το μέγεθος, τις σεξουαλικές προτιμήσεις του καθενός, και δεν σταματούν εκεί. Κρίνουν με τον πιο άσχημο τρόπο ακόμα και ανθρώπους που κάποτε τους έδωσαν το χέρι βοηθείας. Μιλώ για όλους αυτούς που δεν αντέχουν να κοιτάξουν στον καθρέφτη και κρυφοκοιτάζουν την δική σου ζωή, διότι δεν μπορούν να βρουν κανένα νόημα στην δική τους…

Εσύ όμως, μην δίνεις σημασία σε αυτά τα ρηχά άτομα. Δεν έχουν ζήσει την ζωή σου και δεν έχουν περπατήσει με τα παπούτσια σου. Ναι, σε εσένα απευθύνομαι που σε πνίγει το δίκιο και θέλεις να φωνάξεις. Να τα κάνεις όλα ρημαδιό. Δεν χρειάζεται. Ο κόσμος μάτια μου, πάντα ακούει ό,τι τον συμφέρει να ακούσει. Δεν έχεις να αποδείξεις τίποτα και σε κανέναν. Εσύ είσαι ο καλύτερος κριτής του εαυτού σου, εσύ γνωρίζεις τα μονοπάτια που έχεις περπατήσει και τα εμπόδια που σου έχουν βάλει. Ζήσε την ζωή σου όπως εσύ την θες. Μέσα από τα λάθη σου, τα πάθη σου, τις εμπειρίες σου, τις χαρές και τις λύπες. Εξάλλου, ελεύθερος είναι όποιος έχει απελευθερωθεί από τα δεσμά των επικριτών του. Η ζωή και οι επιλογές είναι δικές σου και όσο δεν είναι εις βάρος άλλων, δεν έχεις να απολογηθείς για τίποτα και σε κανέναν.

Διάλεξε εσύ τον δρόμο που σε κάνει να νιώθεις ζωντανός και μην κάνεις ποτέ ό,τι δεν θα ήθελες να κάνουν σε εσένα. Να είσαι απασχολημένος με τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπάνε. Τους μικρόψυχους ανθρώπους απομάκρυνέ τους από την ζωή σου, μα πάντα να προσπαθείς να βλέπεις το καλό που μπορεί να κρύβουν μέσα τους. Μην τους κρίνεις, μην γίνεις σαν αυτούς…

Ανδριάννα Καντάρη – athensvibe.gr

Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός LIVE για Euroleague: Μάχη αιωνίων στο ΣΕΦ

0

Η Euroleague μπαίνει στο 2019 με το τεράστιο ντέρμπι, Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός.
Η νίκη μέσα στο ΣΕΦ για την 16η «στροφή» της διοργάνωσης είναι… μονόδρομος για τους δυο «αιώνιους».
Το «τριφύλλι» θέλει να… τριτώσει το καλό κόντρα στους Πειραιώτες και να αποκτήσει έτσι βαθμολογική αλλά και ψυχολογική ενίσχυση.
Οι «ερυθρόλευκοι» του Ντέιβιντ Μπλατ θέλουν να παραμείνουν σε τροχιά τετράδας
Πρώτο «αιώνιο» ντέρμπι για το νέο τεχνικό των «πρασίνων», Ρικ Πιτίνο.

Όλοι οι… προβολείς της μπασκετικής Ευρώπης –και όχι μόνο- θα είναι στραμμένοι στο ΣΕΦ, εκεί όπου ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον Παναθηναϊκό, για τη 16η αγωνιστική της Euroleague.

Οι δύο «αιώνιοι αντίπαλοι» θα μονομαχήσουν για τρίτη φορά στην τρέχουσα περίοδο. Τα άλλα δύο ντέρμπι έγιναν στο ΟΑΚΑ και τα κέρδισε ο Παναθηναϊκός. Στον πρώτο γύρο της Euroleague, το «τριφύλλι» επικράτησε με 93-80 και στο πρωτάθλημα πήρε τη νίκη με 79-70.

Ο Ολυμπιακός έκλεισε τον πρώτο γύρο της Euroleague με 9 νίκες και 6 ήττες. Ο απολογισμός του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ ήταν 7 νίκες και 8 ήττες.

Στην προηγούμενη αγωνιστική οι «ερυθρόλευκοι» ηττήθηκαν εκτός έδρας με 79-75 από τη Νταρουσάφακα. O Ολυμπιακός προερχόταν από νικηφόρο σερί 3-0 πριν ηττηθεί από την ουραγό της Euroleague στην Κωνσταντινούπολη στο τελευταίο παιχνίδι του για το 2018 στην Ευρώπη.

Οι «πράσινοι», στο ντεμπούτο του Ρικ Πιτίνο στον πάγκο τους, κέρδισαν στο ΟΑΚΑ με 96-84 την ΤΣΣΚΑ Μόσχας και θέλουν να αποδείξουν πως το συγκεκριμένο αποτέλεσμα δεν ήταν… πυροτέχνημα λόγων του «ηλεκτροσόκ» του «διαζυγίου» με τον Πασκουάλ.

Παρακολουθήστε LIVE από το NewsIt.gr την εξέλιξη της αναμέτρησης

 

Η «μητέρα των μαχών» στο ΣΕΦ θα είναι η 15η ευρωπαϊκή ανάμεσα στις δύο ομάδες. Σε αυτά τα 14 παιχνίδια, νικητής έχει αναδειχτεί τις 9 φορές ο Ολυμπιακός και τις 5 ο Παναθηναϊκός.

Για πρώτη φορά δύο Αμερικάνοι προπονητές θα βρεθούν ταυτόχρονα στους πάγκους των δύο «αιωνίων». Για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια και τις τελευταίες αναμετρήσεις Ιβκοβιτς-Ομπράντοβιτς, θα κοουτσάρουν σε ντέρμπι «αιωνίων» δύο ξένοι.

Διαιτητές του αγώνα θα είναι ο Γερμανός Ρόμπερτ Λοτερμόζερ, ο Σέρβος Μιλιβόγε Γιόβτσιτς και ο Σέρβος Μιλιβόγε Γιόβτσιτς και ο Σλοβένος Μίλαν Νέντοβιτς.

Ο Φέντερερ αποθέωσε τον Τσιτσιπά: «Θα μπορούσε να ήταν παιδί μου, με ενθουσίασε» [εικόνες & βίντεο]

0

Αξέχαστη θα μείνει η χτεσινή μέρα στον Στέφανο Τσιτσιπά, ο οποίος μαζί με την Μαρία Σάκκαρη νίκησε τον Ρότζερ Φέντερερ και την Μπελίνκα Μπέντσιτς στο Hopman Cup.

Συγκεκριμένα, το ελληνικό δίδυμο επικράτησε με 4-3(4), 2-4, 4-3(3) και έτσι η Ελλάδα κέρδισε με 2-1 την αναμέτρηση με την Ελβετία, καθώς το «σκορ» ήταν 1-1 μετά την ήττα του Τσιτσιπά από τον Φέντερερ και τη νίκη της Σάκκαρη επί της Μπέντσιτς.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Ελλάδα να τερματίσει στη δεύτερη θέση του ομίλου, πάνω από Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ, ενώ η Ελβετία, ως πρώτη του γκρουπ, πήρε το εισιτήριο για τον τελικό του Hopman Cup.

Σε δηλώσεις που έκανε ο Στέφανος Τσιτσιπάς μετά τον αγώνα στην συνέντευξη Τύπου, ο Ελληνας τενίστας μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Ρότζερ Φέντερερ.

«Ήταν απίστευτο. Ονειρευόμουν αυτή την στιγμή εδώ και πολύ καιρό. Ήταν το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο, ακόμη κι αν χάναμε. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που έμαθα από αυτό το ματς. Ηταν ένα πολύ καλό μάθημα σήμερα», δήλωσε ο Στέφανος Τσιτσιπάς.

Από την πλευρά του ο Φέντερερ αστειεύτηκε στην αρχή λέγοντας πως «O Στέφανος θα μπορούσε να είναι ο γιος μου» ενώ πρόσθεσε πως ο Ελληνας τενίστας έκανε καλή δουλειά και πως και οι δύο έπαιξαν καλά χωρίς να κάνουν πολλά λάθη».

Ο «ζωντανός θρύλος του τένις» πρόσθεσε πως ενθουσιάστηκε από το παιχνίδι που έκανε ο Στέφανος και πως έμαθε πολλά από τον τρόπο που έπαιξε ο 20χρονος.

Τέλος ο Ελληνας τενίστας μετά την νίκη του ανέβασε και την παρακάτω φωτογραφία στα social media, γράφοντας «Τι αξέχαστη νύχτα».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Stefanos Tsitsipas (@stefanostsitsipas98) στις 3 Ιαν, 2019 στις 8:01 πμ PST

Δείτε εδώ τις καλύτερες στιγμές του παιχνδιού:

Φωτογραφίες: AP

.post-96711.entry-meta:not(:last-of-type){display:none!important}

Πηγή: www.newsone.gr

Θεοφάνεια: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αθήνα και Πειραιά την Κυριακή (6/1)

0

Διακοπές της κυκλοφορίας των οχημάτων στην Αθήνα και τον Πειραιά και άλλα μέτρα, έχει προγραμματίσει η Τροχαία, για την Κυριακή 6-1-2019, λόγω των προγραμματισμένων εκδηλώσεων του εορτασμού Θεοφανείων στον Ι.Ν. Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτη, στη Δεξαμενή του Δήμου Αθηναίων, στο ξενοδοχείο «ROYAL OLYMPIC», στον Ι.Ν. Αγ. Φωτεινής Ιλισσού και στον Κεντρικό Λιμένα Πειραιά.

Ειδικότερα, θα πραγματοποιηθούν προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, σε οδούς των Δήμων Αθηναίων και Πειραιά, ως εξής:

Απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης, καθώς και διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων κατά τις ώρες 06.00΄ έως 13.00΄, ως εξής:

  • Σκουφά, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Ομήρου και της Πλατείας Φιλικής Εταιρείας.
  • Δημοκρίτου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Σόλωνος και Σκουφά.
  • Λυκαβηττού, σε όλο το μήκος της.
  • Γλύκωνος, στο τμήμα της μπροστά από την Δεξαμενή.
  • Φωκυλίδου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Γλύκωνος και Πινδάρου.
  • Πλατεία Φιλικής Εταιρείας, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Τσακάλωφ και Σκουφά.
  • Ηροδότου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ και της Πλατείας Δεξαμενής.
  • Ηρακλείτου, στο τμήμα της μεταξύ της Πλατείας Δεξαμενής και της οδού Σκουφά.
  • Πατριάρχου Ιωακείμ, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Τσακάλωφ και Ηροδότου.

Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων, για τον αναγκαίο χρόνο διέλευσης της πομπής από τον Ι. Ν. Αγ. Φωτεινής στο ξεν. «ROYAL OLYMPIC» και επιστροφής της στον Ιερό Ναό, στην οδό Αθ. Διάκου, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων κατά τις ώρες 09.00΄ έως 13.00΄ καθώς και απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης αυτών κατά τις ώρες 06.00΄ έως 13.00΄, ως εξής:

  • Βασ. Γεωργίου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ηρ. Πολυτεχνείου και Εθν. Αντιστάσεως.
  • Ακτή Μιαούλη, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Βασ. Γεωργίου και 2ας Μεραρχίας.
  • Εθν. Αντιστάσεως, στο τμήμα της, μεταξύ των οδών Βασ. Γεωργίου και Τσαμαδού.

Από την Τροχαία παρακαλούνται οι οδηγοί, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν τους παραπάνω οδούς κατά τα αναφερόμενα χρονικά διαστήματα και να ακολουθούν τις υποδείξεις των τροχονόμων.


Πηγή

Ευγενία Σαμαρά: Η τρυφερή αφιέρωση στη μαμά της και η καταπληκτική ομοιότητά τους! (pics)

0

Η Ευγενία Σαμαρά η οποία πρωταγωνιστεί στη σειρά Όσο έχω εσένα έχει απίστευτη ομοιότητα με τη μητέρα της… 

Με αφορμή τη γιορτή της μιας και ονομάζεαι Αναστασία, η ηθοποιός ανέβασε κοινή τους φωτογραφία και μία από τις πιο τρυφερές αφιερώσεις που έχουμε διαβάσει. 

«Χρόνια Πολλά στη γυναίκα που μου έδωσε πνοή, σε αυτήν που ξαγρύπνησε, φοβήθηκε, έκλαψε, φώναξε, γκρίνιαξε, μουρμούρισε, σιώπησε, αστειεύτηκε, πόνεσε, στερήθηκε. Είσαι ο πιο δυνατός άνθρωπος που ξέρω, ο πιο όμορφος και ο πιο μάγκας. Σε αγαπώ για όλα σου και τα αγαπώ όλα σου» έγραψε η Ευγενία η οποία μοιάζει πραγματικά πολύ σε εκείνη η οποία όμως έχει επιλέξει πιο ανοιχτές αποχρώσεις από την κόρη της στα μαλλιά. 

Δείτε τις φωτογραφίες που ανέβασε η ηθοποιός… 

Ευγενία Σαμαρά: Η τρυφερή αφιέρωση στη μαμά της και η καταπληκτική ομοιότητά τους! (pics)

Ευγενία Σαμαρά: Η τρυφερή αφιέρωση στη μαμά της και η καταπληκτική ομοιότητά τους! (pics)

Ευγενία Σαμαρά: Η τρυφερή αφιέρωση στη μαμά της και η καταπληκτική ομοιότητά τους! (pics)

Ευγενία Σαμαρά: Η τρυφερή αφιέρωση στη μαμά της και η καταπληκτική ομοιότητά τους! (pics)

Ευγενία Σαμαρά: Η τρυφερή αφιέρωση στη μαμά της και η καταπληκτική ομοιότητά τους! (pics)

Ευγενία Σαμαρά: Η τρυφερή αφιέρωση στη μαμά της και η καταπληκτική ομοιότητά τους! (pics)

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Καιρός: Παρέλυσε από τον σφοδρό χιονιά η Ελλάδα – Μάχη για να παραμείνει ανοιχτή η Αθηνών – Λαμίας

0

Καιρός: Σε λευκό κλοιό σχεδόν ολόκληρη η χώρα – Μάχη για να κρατηθεί ανοιχτή η Εθνική Οδός Αθηνών Θεσσαλονίκης, στη Φθιώτιδα – Σοβαρά προβλήματα από την ηλεκτροδότηση στη Μαγνησία

 

Φθιώτιδα: Μάχη για να κρατηθεί ανοιχτή η Εθνική Οδός

Μια ιδιαίτερη μάχη δίνουν άνθρωποι και εκχιονιστικά μηχανήματα μετά τις 5 το απόγευμα για να κρατήσουν ανοιχτό το εθνικό δίκτυο Αθηνών-Θεσσαλονίκης στο ύψος της Λαμίας.

Από την περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων μέχρι την περιοχή της Στυλίδας η χιονόπτωση την τελευταία ώρα είναι ιδιαίτερα έντονη με συνέπεια εκτός από την απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών που αποφάσισε η Αστυνομική Διεύθυνση Φθιώτιδας από τα διόδια της Τραγάνας μέχρι τα διόδια της Πελασγίας σε όλο δηλαδή το εθνικό δίκτυο που διαπερνά τη Φθιώτιδα ακινητοποιούνται και τα λεωφορεία. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τμήμα από Μώλο μέχρι τη Λαμία η χιονόπτωση είναι ιδιαίτερα έντονη, μέχρι στιγμής έχουν πέσει δεκάδες τόνοι αλατιού αλλά ωστόσο η ένταση της κακοκαιρίας συνεχίζεται.

Μέσα στην πόλη της Λαμίας το χιόνι έχει ξεπεράσει τα 10 εκατοστά ενώ με μεγάλη δυσκολία και μόνο με αλυσίδες γίνεται η κυκλοφορία από Λαμία προς Καρπενήσι, από Λαμία προς Δομοκό και από Λαμία προς ‘Αμφισσα.

Ολόκληρο το οδικό δίκτυο της Δυτικής Φθιώτιδας παραμένει αυτή τη στιγμή αποκλεισμένο και τα μηχανήματα της Περιφέρειας προσπαθούν να κρατήσουν ανοιχτές τις βασικές οδικές αρτηρίες.

Στην περιοχή του Μαρτίνου και στα όρια της Φθιώτιδας με τη Βοιωτία λίγο μετά τις 5 το απόγευμα υπήρχε αραιή χιονόπτωση ωστόσο εντείνονται τα καιρικά φαινόμενα καθώς όλα συγκλίνουν ότι η κακοκαιρία μεταφέρεται προς την Βοιωτία.

Διακόπηκαν τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Λαμίας

Η έντονη χιονόπτωση για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα στη Λαμία δημιούργησε προβλήματα στην κυκλοφορία τόσο μέσα στον αστικό ιστό της πόλης, όσο και περιφερειακά, όπου το ύψος του χιονιού είναι ακόμη μεγαλύτερο.

Από τις 17.30 το απόγευμα τα δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας, διακόπηκαν με απόφαση της Διοίκησης, μέχρι να το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.

Για την αποφυγή ταλαιπωρίας καλό θα είναι να ενημερώνεστε για τα δρομολόγια από το Σταθμαρχείο στο τηλέφωνο 22310 22122.

Καραμπόλα 20 οχημάτων στα χιονισμένα Καλάβρυτα

Είκοσι και πλέον αυτοκίνητα ενεπλάκησαν το απόγευμα της Παρασκευής, σε καραμπόλα στο δρόμο, μετά την διασταύρωση με χιονοδρομικό προς Καλάβρυτα κοντά στο “κάστρο”.

Από τη συγκρούση των οχημάτων δεν υπήρχε τραυματισμός αλλά μόνο υλικές ζημιές.

Όπως μεταδίδει το kalavrytanews. ο δρόμος στο σημείο εκείνο, είχε πιάσει πάγο με αποτέλεσμα οι προπορευόμενοι οδηγοί να χάσουν το έλεγχο του οχήματός τους και οι πίσω, ο ένας μετά το άλλον, να προσκρούει στο μπροστινό του. Από τη καραμπόλα παρουσιάστηκε έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα αφού ηταν πολλοί εκείνοι που κατέβαιναν από το χιονοδρομικό.

kalavryta

Μαγνησία: Σοβαρά προβλήματα στην ηλεκτροδότηση – Σπίτια χωρίς ρεύμα, θέρμανση και νερό

Πολλά είναι τα προβλήματα στον νομό Μαγνησίας ακόμα και στο κέντρο του Βόλου, λόγω πτώσεων κυρίως δέντρων και κλαδιών, ενώ για πάνω από 20 ώρες έμειναν χωρίς ρεύμα χωριά του Ν. Πηλίου.

Μάχη με τον χρόνο και τις αντίξοες καιρικές συνθήκες δίνουν για δεύτερο εικοσιτετράωρο τα συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ στην Μαγνησία, το δίκτυο της οποίας, μαζί με τα νεύρα των καταναλωτών και των ίδιων των επικεφαλής, δοκιμάζεται όσο ποτέ τα τελευταία χρόνια, αφού η «Σοφία» συνεχίζει ακάθεκτη την επέλασή της.

Το μεσημέρι της Παρασκευής αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα ηλεκτροδότησης, που από νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης ταλαιπώρησαν τους κατοίκους αρκετών χωριών του Δήμου Νοτίου Πηλίου αλλά και της Τσαγκαράδας, καθώς επίσης και του Αλμυρού, με τα συνεργεία να προχωρούν σε ουσιαστικές διασυνδέσεις σε διαφορετικές γραμμές, ώστε να δώσουν ρεύμα στον κόσμο, ο οποίος πέραν όλων των άλλων είχε να αντιμετωπίσει και τις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή.

Βέβαια, τα προβλήματα συνεχίζονται και σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της ΔΕΔΔΗΕ, πέρα των όποιων μεμονωμένων περιστατικών, καινούργιες βλάβες, κυρίως λόγω πτώσεων δέντρων και κλαδιών, έχουν προκύψει σε περιοχές όπως η Ανακασιά, ο Αγ. Γεώργιος Ιωλκού, μικρή περιοχή του Λουζίνικου και τμήμα της βρύσης Αδάμαινα στην Πορταριά.

Λόγω μη λειτουργίας μιας φάσης στο κέντρο του Βόλου, μεταξύ Τ. Οικονομάκη και Λώρη, πολυκατοικίες έμειναν χωρίς ασανσέρ, με τα συνεργεία να δίνουν προτεραιότητα στις περιοχές που έχουν μείνει καθολικά χωρίς ηλεκτροδότηση.

Την ίδια ώρα, σε αρκετές περιοχές της Μαγνησίας έχουν παρατηρηθεί και προβλήματα υδροδότησης.

 


Πηγή

Σοκ στη Λαμία: Πέθανε μέσα σε καφετέρια

1

Kατέρρευσε μέσα στην καφετέρια που σύχναζε…

Το τραγικό συμβάν έγινε λίγο μετά τις 10:00 το πρωί της Παρασκευής (4/1/2019) όταν ο 67χρονος συνταξιούχος του ΟΤΕ, Θανάσης Θυμιόπουλος, πήγε σε γνωστή καφετέρια στα Γαλανέικα Λαμίας για να πιει τον καφέ του με φίλους όπως συνήθιζε.

Δυστυχώς σήμερα ήταν ο τελευταίος, αφού ξαφνικά κατέρρευσε μπροστά στους θαμώνες. Αμέσως κλήθηκε ασθενοφόρο το οποίο τον παρέλαβε χωρίς τις αισθήσεις του και τον μετέφερε εσπευσμένα στα Επείγοντα του ΓΝ Λαμίας, όπου δυστυχώς οι γιατροί δεν μπόρεσαν να τον βοηθήσουν.

Ο 67χρονος ήταν πάρα πολύ γνωστός και αγαπητός στην κοινωνία της Λαμίας, άριστος οικογενειάρχης, ενώ ήταν και ιεροψάλτης στο Μητροπολιτικό Ναό.

Η κηδεία του θα γίνει στις 3:00′ το μεσημέρι του Σαββάτου στον Μητροπολιτικό Ναό της Λαμίας.

ΠΗΓΗ lamiareporter.gr