Όσοι ζωντανοί – Όλοι στο συλλαλητήριο των Αθηνών για την Μακεδονία

1

Σε τρεις ημέρες, στις 20 Ιανουαρίου 2019 θα πραγματοποιηθεί συλλαλητήριο στην πλατεία Συντάγματος ενάντια στην προδοτική συμφωνία των Πρεσπών, την οποία η κυβέρνηση προετοιμάζει να φέρει στη βουλή. Στις 20 Ιανουαρίου θα αναμετρηθούμε όλοι με την ιστορία, θα ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι. Θα δούμε αν είμαστε οι Έλληνες που γνώρισε η ιστορία ή αν αποτελούμε την ΝΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.

Γράφει ο Ιωάννης Αμπατζόγλου*

Ο Παύλος Μελάς είχε πει ότι “Η Μακεδονία είναι οι πνεύμονες όλης της Ελλάδος και άνευ αυτών η λοιπή Ελλάς δεν δύναται να ζήση”. Παραδίδοντας το όνομα της Μακεδονίας τίθεται σε κίνδυνο η ίδια η Μακεδονία και κατ’ επέκτασιν η Ελλάς.

Οι συνέπειες για τον ελληνισμό από την παράδοση του ονόματος της Μακεδονίας θα είναι καταστρεπτικότερες από αυτές που προέκυψαν από την καταστροφή της Σμύρνης. Το πλήγμα για τον ελληνισμό θα είναι τεράστιο. Δεν είμαστε ικανοί να αποτρέψουμε αυτή την καταστροφή; Τότε δεν είμαστε άξια τέκνα των Ελλήνων. Τι σχέση έχει με εμάς ο Λεωνίδας που οικειοθελώς θυσιάστηκε στις Θερμοπύλες; Τι σχέση έχει με εμάς ο Κολοκοτρώνης και οι υπόλοιποι Ήρωες που θυσιάστηκαν για την Ελλάδα; Μήπως από ΕΛΛΗΝΕΣ έχουμε μετατραπεί σε ψοφοδεή ανθρωπάκια; Εάν ναι, τότε καλύτερα να πάψουμε να υπάρχουμε. Να μην μολύνουμε με την παρουσία μας την ένδοξη ιστορία αλλά και την γη της Ελλάδος. Η γενιά μας θα αποτελέσει την ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ; Θα παραδώσουμε το όνομα της Μακεδονίας μας στους Σκοπιανούς χωρίς ούτε καν πόλεμο; Σε καιρό ειρήνης και υπογράφοντας μία Συμφωνία παραδίδουμε την ιστορία μας, παραδίδουμε τα ιερά και τα όσιά μας και συνεχίζουμε να αναπνέουμε; Συνεχίζουμε να ζούμε; “Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή” έλεγαν οι Έλληνες το 1821 και εμείς τι λέμε; “Καλύτερα να ζήσουμε μια παθητική και φοβισμένη ζωή παρά να διαφυλάξουμε τα ιερά και τα όσιά μας”;

Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος είχε πει ότι “Μόνον ιδέες όπως η Ελλάς και η Ελευθερία, είναι δυνατόν να συνδέουν την ματαιότητα με το αιώνιο”. Και εμείς πουλάμε την Ελλάδα, πουλάμε και την Ελευθερία. Τόσο χαμηλά έχουμε πέσει;

Ας σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων. Ας αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση όπως οι ένδοξοι πρόγονοί μας. Ας ενωθούμε την ύστατη ώρα και ας περάσουμε στην αντεπίθεση. Σε αυτό το συλλαλητήριο ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. Αριστεροί, Κεντρώοι, Δεξιοί, όλοι μαζί να διαφυλάξουμε την πατρίδα μας από την συμμορία των προθύμων, από τους Εφιάλτες, από αυτούς που στης ΝΤΡΟΠΗΣ ΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΚΑΘΙΣΑΝ προκειμένου να προδώσουν την πατρίδα μας, να την πουλήσουν.

Στις 20 Ιανουαρίου ας κινηθούμε προς την πλατεία Συντάγματος σιγοψιθυρίζοντας τους στίχους του εθνικού μας ύμνου: “Απ’ τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά, και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!” αποφασισμένοι να δώσουμε την ζωή μας για την Ελλάδα και την Ελευθερία. Αποφασισμένοι να εγκαταλείψουμε την ματαιότητα χάριν του αιώνιου.

*Ο Ιωάννης Αμπατζόγλου είναι Ακτινοφυσικός Ιατρικής, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Συμμετείχε στις διαμαρτυρίες στο Πισοδέρι στις 17 Ιουνίου 2018 τη στιγμή κατά την οποία στις Πρέσπες παραδίδονταν το όνομα της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς. Ήταν αυτός που βιντεοσκόπησε με το κινητό του τον αιμόφυρτο διαδηλωτή ο οποίος τυλιγμένος με την αιματοβαμμένη σημαία των Μακεδονικών Συνταγμάτων του Μεγάλου Αλεξάνδρου έγινε viral και ευαισθητοποίησε την Ελληνική και Διεθνή κοινή γνώμη. Έχει δημιουργήσει ομάδα στο Facebook με τίτλο «Πισοδέρι 2018 Επιτροπή Αγώνα».

Τραγωδία στον Άγιο Νικόλαο – Έπεσε από το μηχανάκι και του καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα

0

Τραγικό παιχνίδι έπαιξε η μοίρα σ ένα ηλικιωμένο άνδρα στην περιοχή του Διοικητηρίου στον Άγιο Νικόλαο

Ο 85χρονος άνδρας καθοταν στο μηχανάκι του σταματημένος, όταν έχασε για άγνωστο λόγο την ισορροπία του και έπεσε. Από την πτώση σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, του καρφώθηκε σίδερο στο στήθος.

Επικράτησε πανικός. Στο σημείο βρέθηκαν διασώστες του ΕΚΑΒ αλλά και πυροσβέστες προκειμένου να κόψουν το σίδερο και να τον απεγκλωβίσουν. Ο άτυχος άνδρας διεκομίσθη στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου όπου οι γιατροί απλά διαπίστωσαν τον θάνατο του.

Σύμφωνα με πληροφορίες το αιχμηρό αντικείμενο, τον είχε τραυματίσει στον πνεύμονα. Φως στα ακριβή αίτια του θανάτου θα ρίξει η νεκροψία νεκροτομή.

Πηγή

Χρονογράφημα: “Περί ελληνικών βατραχιών σε ξένο βούρκο”

0

Υπάρχει μια ροπή των Ελλήνων, με την προτροπή συνήθως άλλων, να μπαίνουν πρόθυμα σε ξένο βούρκο που μαλώνουν βουβάλια. Η ροπή αυτή ήδη έχει πάρει μορφή εθιμικού και μανιώδους εθισμού.

Χρονογράφημα του Ευάγγ. Αθανασιάδη*

Ας δούμε δύο σύγχρονες περιπτώσεις, το πρώτο ακόμα πιο παράδοξο.

Προ ημερών ο Αμερικανός πρόεδρος Τραμπ αποφάσισε μόνος του να αποσύρει τα στρατεύματα από την Συρία.

Στην Συρία ως γνωστό, εμπλέκονται οι Κυβερνητικοί, οι αντικυβερνητικοί, η Ρωσία, οι Κούρδοι, ο ISIS, η Τουρκία κ.ά..

Στην παραπάνω δήλωση του Τραμπ, ποιός νομίζεται ότι αντέδρασε διαρρηγνύων τα ιμάτιά του.

Το Ισραήλ!… ναι μάλιστα, Ισραήλ…!!!

Όταν ξεκίνησε ο πόλεμος στην Συρία δεν ήταν εμφανές για ποιους λόγους έγινε, τι συμφέροντα υπήρχαν.

Όταν λαμβάνεται μια απόφαση, που επηρεάζει δυσμενώς την εξέλιξη του πολέμου και αντιδρά ένας μόνο παράγοντας, αναγκαστικά μας οδηγεί σε συνειρμούς.

Τα επόμενα αποκαλύπτουν τα προηγούμενα. «Προς γαρ το τελευταίον εκβάν έκαστον των πριν υπαρξάντων κρίνεται» (Δημοσθένης).

Και τέλος πάντων, αυτό δεν μας αφορά. Πιο όμως είναι το ενδιαφέρον;

Το Εβραϊκό λόμπι της Αμερικής προέτρεψε το Ελληνικό και Αρμενικό Λόμπι σε κινητοποίηση κατά του Τραμπ, χωρίς να υπάρχει κάποιο δικό μας εμφανές ενδιαφέρον.

Στην κατασπαραζόμενη Συρία, που τα Βουβάλια Μ. Δυνάμεων, την κατάντησαν «βούρκο που μαλώνουν», για πιο λόγω εμείς τα μικρά «βατράχια» με ξένη προτροπή, να δεχόμαστε να μπούμε αυτόκλητα μέσα;

Ας πάμε τώρα σε ένα πιο κοντινό, άμεσο και επίκαιρο.

Τα Σκόπια αποτελούν το μήλο της έριδος μεταξύ, Ρωσίας, Αμερικής και Γερμανίας. Ξανά «Βούρκος που μαλώνουν βουβάλια». Τα «βατράχια» οι Σκοπιανοί. Τα βουβάλια τα ίδια πάντα.

Οι Αμερικανοί και οι Γερμανοί θέλουν τα Σκόπια να μπούνε στο ΝΑΤΟ και στην σφαίρα της δική τους επιρροής πολιτικής και τελικώς και κυρίως οικονομικής. Και τα Σκόπια μπορεί να θέλουν να μπουν στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ. Αποδεκτό. Καμία αντίρρηση. Δεν έχουμε κανένα λόγο, να έχουμε λόγο.

Και ξαφνικά η Ελλάδα, που έχει όλα τα δίκαια με το μέρος της, μπλέκει στον «ξένο βούρκο, με το ξένο βατράχι και τα ξένα βουβάλια που μαλώνουν» και όπως είναι φυσικό, υφιστάμεθα τις συνέπειες.

Σε κάθε σοβαρό κράτος, οι διπλωμάτες του εύχονται και επιδιώκουν να βρεθούν συνθήκες που τα κρατικά τους συμφέροντα να συμπλέουν με τα συμφέροντα άλλων ισχυρών δυνάμεων, πολλαπλασιάζοντας έτσι την διπλωματική τους ισχύς.

Τώρα πως γίνεται να είμαστε στο προσκήνιο, σε μια προνομιακή θέση, ρυθμιστές γεγονότων, στην πλευρά των Μ. Δυνάμεων και τελικώς να βγαίνουμε ζημιωμένοι, αυτό είναι παγκόσμια Ελληνική πρωτοτυπία.

Βέβαια το έχουμε ξανακαταφέρει στο παρελθόν.

Αυτό είναι ο ορισμός της αποτυχημένης διπλωματίας. Μήπως δεν μπορούμε να νικήσουμε ούτε τον «Κανέναν» ;

Πάλι η Ελλάδα πείστηκε και μπήκε αυτόκλητα «βάτραχος σε ξένο βούρκο».

*Ο Ευάγγ. Αθανασιάδης είναι Συνταγματάρχης ε.α.

Ο Δικηγόρος του πρώην συντρόφου της Σίσσυ Ζουρνατζή διαψεύδει τις κατηγορίες της για ξυλοδαρμό!

0

Μετά την χθεσινοβραδινή της συνέντευξη στην εκπομπή της Ελεονώρα Μελέτη, ο δικηγόρος του πρώην συντρόφου της μίλησε τηλεφωνικά στην εκπομπή της Κατερίνα Καινούργιου διαψεύδοντας τις κατηγορίες της.

Ο ίδιος ανέφερε μεταξύ άλλων :

«Η εν λόγω ιστορία είναι μυθιστορηματικού χαρακτήρα. Μας είπε (στη συνέντευξη) ότι δεν πήγε σε γιατρό, αλλά φαντάστηκε ότι έχει σπασμένα πλευρά…Ο κύριος Γιάτσας αρνείται τα πάντα, πήραμε εχθές τηλέφωνο την κυρία Ζουρνατζή για να γεφυρώσουμε την επικοινωνία…Της είπαμε ότι δεν έχουμε σκοπό να συνεχίσουμε αυτήν την φαρσοκωμωδία».

 Τηλεφωνικά μίλησε και ο Δικηγόρος της Σίσσυ Ζουρνατζή τονίζοντας:

«Η Σίσσυ Ζουρνατζή έχει χαρτιά από δημόσιο νοσοκομείο…Θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα καταθέσει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση και ενδοοικογενειακή βία».

 Η πρώην παίκτρια του Nomads ανέβασε και instastory στο οποίο ευχαριστεί τον κόσμο και κοιτώντας την κάμερα λέει:

«Για όσους δεν πιστεύουν δεν θα τους λύσω τις απορίες, δεν θα μπω σε αυτήν την διαδικασία. Κάπου εδώ αυτό το θέμα τελειώνει, το μήνυμα που ήταν να περάσω το πέρασα. Αύριο είναι μία καινούργια ημέρα, κοιτάμε μπροστά, προχωράμε, δουλεύουμε, στεκόμαστε στα πόδια μας, χαμογελάμε»

 Δείτε τα βίντεο: 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Διπλή “μάχη” για την τελική μορφή του ν. Κατσέλη και την “bad bank” του ΤΧΣ

0

Στην τελική ευθεία μέσα στον Ιανουάριο για την οριστική λήψη αποφάσεων, το περιεχόμενο των οποίων “φωτογραφίζει” σήμερα το Capital.gr, εισέρχονται οι διαδικασίες για το τραπεζικό σύστημα της Ελλάδας, σε δύο ταυτόχρονα μέτωπα: την οριστική διαμόρφωση του διάδοχου σχήματος προστασίας της πρώτης κατοικίας (αναμόρφωση Ν. Κατσέλη) και την άμεση προώθηση του μηχανισμού απαγκίστρωσης μέσω “bad bank” των τραπεζών από σημαντικό όγκο NPLs με κινητοποίηση εγγυήσεων Δημοσίου.

Με μοναδικό, μέχρι στιγμής, κίνδυνο οι επικείμενες ρυθμίσεις να “σκοντάψουν” στην προεκλογική πολιτική αβεβαιότητα, ήδη “τρέχουν” δύο προγραμματισμένες συναντήσεις τις δύο επόμενες μέρες μεταξύ τραπεζιτών, κυβέρνησης – “θεσμών” (με τον κ. Φλαμπουράρη) και SSM (κ. Αντρέα Ενρία).

Το πλαίσιο των αποφάσεων που δρομολογούνται, αφορά αφενός σε ένα κανονιστικό πλαίσιο προστασίας της α’ κατοικίας με σημαντικά χαμηλότερο από το ισχύον όριο προστασίας, αλλά θα υποστηρίζεται από “κουρέματα – επιμηκύνσεις” (τράπεζες) και “επιδοτήσεις” (κρατικές) και αφετέρου στη δρομολόγηση της δημιουργίας φορέα (“bad bank”) που θα απαγκιστρώσει από τις τράπεζες σημαντικό ποσοστό NPLs με την υποστήριξη εγγυήσεων του Δημοσίου.

Το όριο προστασίας

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Capital.gr, ο νόμος Κατσέλη και η προστασία της πρώτης κατοικίας έχουν ήδη μπει από χθες στο τραπέζι των “θεσμών”, στο πλαίσιο της προετοιμασίας των τεχνικών κλιμακίων για την πρώτη συνάντησή τους με τις τράπεζες η οποία αναμένεται τις επόμενες μέρες. Σύμφωνα με πληροφορίες αύριο επίκειται νέα συνάντηση των τραπεζών στην Ελληνική Ένωση Τραπεζών.

Παράλληλα, προς τα τέλη αυτής της εβδομάδας ή την επόμενη, αναμένεται νέα συνάντηση τραπεζιτών με τον υπουργό Επικρατείας, Αλέκο Φλαμπουράρη, προκειμένου να συνδιαμορφωθεί κοινή πρόταση που θα είναι επαρκής ώστε να εγκριθεί από τους “θεσμούς” για το καθεστώς προστασίας των αδύναμων δανειοληπτών και της πρώτης κατοικίας και η οποία θα ισχύσει μετά την 28η Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Capital.gr το νέο όριο προστασίας εκτός μεγάλου απροόπτου θα έχει ως σημείο εκκίνησης το ποσό των 120 χιλιάδων ευρώ. Τον τελευταίο μήνα η κυβέρνηση έχει ασκήσει έντονες πιέσεις στις τράπεζες ώστε να μην κατεβάσουν το όριο των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας κάτω από τις 150.000 ευρώ, με τις τράπεζες να θέτουν ως ελάχιστο πήχη τις 100.000 ευρώ. Πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί παρά μόνο από τραπεζικές πηγές, φέρουν τον SSM να κρίνει ότι εάν πρόκειται να γίνει συζήτηση για κάποιο όριο προστασίας, αυτό δεν θα πρέπει να είναι πάνω από τις 75.000 ευρώ αντικειμενική αξία ακινήτου.

Με βάση την ίδια πληροφόρηση, στη συνάντηση αυτής της εβδομάδας, οι “τελικές προσφορές” από κυβέρνηση και τράπεζες αναμένονται στις 150.000 και 100.000 ευρώ αντίστοιχα, με σημείο συμβιβασμού στις 120.000 ευρώ.

Ασυμφωνία τραπεζών

Αξιοσημείωτο είναι ότι το όριο προστασίας των 100.000 ευρώ δεν βρίσκει σύμφωνες όλες τις τράπεζες, καθώς η πλειοψηφία των μέσων υπολοίπων στεγαστικών δανείων έχει υποχωρήσει στις 75.000 ευρώ και ήδη έχει αρχίσει να τελειώνει το “στοκ” ακινήτων προς πλειστηριασμό με αξία άνω των 100.000 ευρώ.

Στο ίδιο μήκος κύματος, οι τράπεζες εκτιμούν, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ότι και τα εισοδηματικά κριτήρια για την παροχή προστασίας στην πρώτη κατοικία δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τις 30.000 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν θα πρέπει να αποκλείεται σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr το ενδεχόμενο μιας μικρής “τεχνικής φύσης” παράτασης του ν. Κατσέλη για λίγο μετά τις 28/2.

Να σημειωθεί ότι ο νόμος Κατσέλη με την ισχύουσα μορφή του προστατεύει την πρώτη κατοικία από πλειστηριασμό εφόσον η αντικειμενική αξία της κύριας κατοικίας δεν υπερβαίνει τις 180.000 ευρώ για έναν ενήλικο (το ποσό προσαυξάνεται ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση του οφειλέτη σε 220.000 για ζευγάρι, 240.000 για οικογένεια με ένα παιδί, 260.000 για οικογένεια με δύο παιδιά και 280.000 για οικογένεια με τρία παιδιά) και το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα του οφειλέτη δεν υπερβαίνει τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης προσαυξημένες κατά 70%, δηλαδή κυμαίνεται μεταξύ 13.906 ευρώ και 40.800 ευρώ ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση.

Για τις περιπτώσεις που το Δημόσιο παρεμβαίνει, καταβάλλοντας μέρος της δόσης, η προστασία παρέχεται εφόσον η αντικειμενική αξία της κύριας κατοικίας κυμαίνεται μεταξύ 120.000 και 220.000 ευρώ, προσαυξημένη ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση του οφειλέτη (ενήλικας: 120.000 ευρώ, ζευγάρι: 160.000 ευρώ συν 20.000 ευρώ ανά τέκνο) και το ετήσιο εισόδημα δεν υπερβαίνει τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης, δηλαδή κυμαίνεται από 8.180 έως 24.000 ευρώ.

Τα νέα όρια για “κούρεμα” ή “επιμήκυνση”

Η επιδίωξη του “συμβιβασμού” πέρασε μέσα από πολλές ζυμώσεις που έγιναν τις προηγούμενες ημέρες. Οι τράπεζες είχαν μια κρίσιμη συνάντηση γεφύρωσης των μεταξύ τους απόψεων για το ζήτημα της προστασίας της πρώτης κατοικίας και για τη διαμόρφωση κοινής πρότασης για τον χειρισμό των μη εξυπηρετούμενων στεγαστικών δανείων, η οποία θα υποβληθεί στους “θεσμούς”.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Capital.gr, η πρόταση που έχει επεξεργαστεί για λογαριασμό των τραπεζών η PWC, βασίζεται στο σκεπτικό της σχέσης αξίας δανείου προς αξία ακινήτου (loan to value). Με βάση την αξία αυτή, οι τράπεζες συζητούν την προοπτική “κουρέματος” οφειλής στα μη εξυπηρετούμενα στεγαστικά δάνεια, θέτοντας ως κατώτατο όριο ποσοστιαία αναλογία 120%.

Ειδικότερα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι τράπεζες απορρίπτουν οποιοδήποτε “κούρεμα” εφόσον η σχέση loan to value διαμορφώνεται κάτω του 100% (π.χ. αν ο δανειολήπτης χρωστάει 80.000 ευρώ και η αξία του ακινήτου του είναι 100.000 ευρώ) και διαπραγματεύονται σε ένα εύρος σχέσης loan to value μεταξύ 120% και 140% για την παροχή “κουρέματος”. Για την περίπτωση που η σχέση αξίας δανείου προς αξία ακινήτου κινείται κάτω του 100%, οι τράπεζες προτείνουν μόνο επιμήκυνση στη ρύθμιση της οφειλής. Για την περίπτωση που η σχέση αξίας δανείου προς αξία ακινήτου είναι μεγαλύτερη του 100% (δηλ. το ύψος της οφειλής είναι μεγαλύτερο από την αξία του ακινήτου), κάποιες τράπεζες ζητούν επιμήκυνση σε χρονικό ορίζοντα 25 ετών και κατόπιν “κούρεμα” οφειλής. Στο σημείο αυτό παραμένουν κάποια σημεία “τριβής” για την ποσοστιαία αναλογία loan to value. Κάποιες τράπεζες ζητούν αυτή να οριστεί στο 140%, άλλες στο 120%, με κοινή συνισταμένη ότι καμία τράπεζα δεν αποδέχεται συζήτηση για “κούρεμα” οφειλής με σχέση αξίας δανείου προς αξία ακινήτου χαμηλότερη του 120%.

Ειδικά για τα μη εξυπηρετούμενα στεγαστικά δάνεια του νόμου Κατσέλη, οι τράπεζες θα βοηθηθούν σημαντικά στον καθορισμό του ύψους του “κουρέματος” από το διατραπεζικό project της “αποκωδικοποίησης” των περιπτώσεων του νόμου 3869 που τρέχει ο “Τειρεσίας” και το οποίο θα τους δώσει τη δυνατότητα ανταλλαγής στοιχείων, άρα την ευχέρεια ενιαίας αντιμετώπισης μη εξυπηρετούμενων οφειλών. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μέχρι στιγμής έχουν ψηφιοποιηθεί 50.000 δικαστικές αποφάσεις του ν. Κατσέλη (συνολικά τα δικόγραφα που θα πρέπει να ηλεκτρονικοποιηθούν αφορούν 230.000 πελάτες των τραπεζών, τόσο ως δικαστικές αποφάσεις όσο και ως αιτήσεις υπαγωγής στον νόμο 3869/2010).

Με το κυπριακό μοντέλο και τα οριζόντια “κουρέματα” να έχουν απορριφθεί από τις τράπεζες, η πρόταση στην οποία καταλήγουν και επίσημα στις επόμενες ημέρες τράπεζες και κυβέρνηση θα αποτελέσει το νέο πλαίσιο προστασίας για τους δανειολήπτες με στεγαστικά δάνεια. Το πλαίσιο αυτό που ως κυβερνητική στρατηγική επιλογή προβλέπει την επιδότηση στεγαστικού δανείου, θα αντικαταστήσει τον νόμο Κατσέλη από την 1η Μαρτίου 2019.

Τι θα ισχύσει με τις επιδοτήσεις

Η στεγαστική πολιτική με εργαλείο την “επιδότηση” της δόσης του δανείου από την πλευρά του κράτους θα απευθύνεται τόσο σε αυτούς που θα έχουν δικαστική απόφαση στα χέρια τους καθότι εντάχθηκαν στο ν. Κατσέλη, όσο και σε αυτούς που θα μείνουν εκτός του νόμου.

Το σχέδιο στεγαστικής πολιτικής (α’ σκέλος: ταχεία αντιμετώπιση όλων των περιπτώσεων μη εξυπηρετούμενων στεγαστικών δανείων και όχι αποκλειστικά αυτών του ν. Κατσέλη και β’ σκέλος: επιδότηση δόσης στεγαστικού δανείου) θα υλοποιηθεί με εξωδικαστική ρύθμιση των συγκεκριμένων οφειλών, κατά τα πρότυπα της πλατφόρμας του εξωδικαστικού μηχανισμού που ισχύει για τη ρύθμιση επιχειρηματικών οφειλών.

Συγκεκριμένα, σε μια αντίστοιχη πλατφόρμα (προφανώς θα πρέπει να αναμένεται διεύρυνση της πλατφόρμας του εξωδικαστικού), το φυσικό πρόσωπο θα υποβάλλει αίτηση για τη ρύθμιση του στεγαστικού του δανείου. Στην ειδική πλατφόρμα θα συγκεντρώνονται στοιχεία για όλα τα χρέη που έχει κάποιος στις τράπεζες, καθώς και στοιχεία για την εισοδηματική και περιουσιακή του κατάσταση. Βάσει των στοιχείων αυτών, οι τράπεζες θα είναι σε θέση να προσφέρουν τυποποιημένες λύσεις ρυθμίσεων που θα περιλαμβάνουν επιμήκυνση της οφειλής ή και “κούρεμα”.

Τη δόση δανείου που θα προκύπτει από τις τυποποιημένες αυτές ρυθμίσεις θα επιδοτεί στη συνέχεια το κράτος (όλοι όσοι έχουν αδυναμία αποπληρωμής θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για επίδομα στέγασης και θα το λαμβάνουν από το υπουργείο Εργασίας κατόπιν κριτηρίων εισοδηματικών και περιουσιακών).

Το χρονοδιάγραμμα για τη δημιουργία της Εταιρείας Ειδικού Σκοπού (APS)

Με πιεστικό χρονοδιάγραμμα αλλά και παράλληλα με τη διαμόρφωση του νέου νόμου για την προστασία της πρώτης κατοικίας κινούνται οι διαδικασίες που αφορούν την υλοποίηση του “σχεδίου” του ΤΧΣ σε συνεργασία με την J.P. Morgan. Επιδιώκεται να πάρει την έγκριση των ευρωπαϊκών αρχών εντός του Φεβρουαρίου ώστε να τεθεί σε εφαρμογή τον Απρίλιο. Αυτό προβλέπει τη μεταφορά 15 – 20 δισ. ευρώ “κόκκινων” δανείων σε Εταιρείες Ειδικού Σκοπού (Asset Protection Schemes) που θα συστήσουν οι τράπεζες.

Τα δάνεια θα τιτλοποιηθούν για να πουληθούν σε επενδυτές, συνοδευόμενα από κρατικές εγγυήσεις. Μέσω αυτών, το Δημόσιο θα εγγυάται το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς μεταξύ των προβλέψεων που καλύπτουν τα δάνεια και της τιμής αγοράς στην οποία θα αγοραστούν, προκειμένου να περιοριστεί δραστικά η ζημιά για τις τράπεζες. Οι εγγυήσεις μπορεί να φτάσουν στα 5-6 δισ. ευρώ.

Ωστόσο, οι “εγγυήσεις” αυτές θα πρέπει να… απενοχοποιηθούν από την DGCοmp και να μη θεωρηθούν άμεσες κρατικές ενισχύσεις. Το σημείο αυτό αν και καλύπτεται από διακριτικές συζητήσεις μεταξύ των αρμόδιων αρχών και της DGComp, φαίνεται ότι δεν θα δημιουργήσει προβλήματα και καθυστερήσεις καθώς η “διεθνής” εμπειρία –σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr– έχει ήδη δημιουργήσει κάποια τετελεσμένα γεγονότα.

Πέραν του ότι το μοντέλο των κρατικών εγγυήσεων έχει χρησιμοποιηθεί στην Ιταλία και είναι ήδη γνωστό στους διεθνείς επενδυτές, οι τράπεζες εκτιμούν πως οι τελευταίες εξελίξεις στη γειτονική χώρα με την Banca Carige θα μπορούσαν δυνητικά να ανοίξουν ταχύτερα τον δρόμο για την παροχή κρατικών εγγυήσεων και στην Ελλάδα. Σημειώνεται ότι η ιταλική κυβέρνηση ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα διάταγμα νομοθετικού περιεχομένου που περιέχει μέτρα για την ενίσχυση της Banca Carige την οποία δεν στήριξαν με αύξηση κεφαλαίου οι μέτοχοί της, δίνοντάς της πρόσβαση σε κρατικές εγγυήσεις για την έκδοση νέων αξιογράφων (ομολόγων) και τη χρηματοδότηση από την Κεντρική Τράπεζα της Ιταλίας.

Η πορεία όλων των παραμέτρων που σχετίζονται με τον τελικό στόχο της μείωσης των μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων των ελληνικών τραπεζών και ειδικά η υλοποίηση του σχεδίου δημιουργίας Εταιρείας Ειδικού Σκοπού (Asset Protection Schemes) αναμένεται να συζητηθεί και στην πρώτη συνάντηση που θα έχουν εντός του μήνα οι τραπεζίτες με τον νέο επικεφαλής του SSM, Αντρέα Ενρία.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η συνάντηση αυτή πρόκειται να γίνει με πρωτοβουλία της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών και του προέδρου της Νικ. Καραμούζη, στις 25 Ιανουαρίου.

Νέοι στόχοι

Υπενθυμίζεται ότι οι ελληνικές τράπεζες θα πρέπει να υποβάλουν στον SSM, στα τέλη Μαρτίου, τους νέους στόχους για τη μείωση των μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων τους στην τριετία 2019-2021. Στο διάστημα αυτό, τα NPEs θα πρέπει να μειωθούν κατά 53,6 δισ. ευρώ και να διαμορφωθούν στα 30 δισ. ευρώ στα τέλη Δεκεμβρίου 2021. Πρόκειται για ετήσια μείωση της τάξεως των περίπου 18 δισ. ευρώ που, αν επιμεριστεί στις τέσσερις συστημικές τράπεζες, υποχρεώνει την καθεμία από αυτές να μειώνει ετησίως τα μη εξυπηρετούμενα δάνειά της κατά 4,5 δισ. ευρώ.

Σχεδιάζεται να επιτευχθεί σε ποσοστό 40% – 45% μέσω πωλήσεων και τιτλοποιήσεων μη εξυπηρετούμενων δανείων, κατά 30% – 35% μέσω πλειστηριασμών και ρευστοποιήσεων ενεχύρων, κατά 20% μέσω ρυθμίσεων και αποπληρωμών και κατά το εναπομείναν μέσω διαγραφών μη εξυπηρετούμενων δανείων.

Τι λένε οι τραπεζίτες

Η διαμόρφωση του “νέου νόμου Κατσέλη” ή, ακριβέστερα, η στεγαστική πολιτική που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση κατόπιν της έγκρισης των “θεσμών”, θεωρείται κομβική για τη μείωση των “κόκκινων” δανείων, έτσι ώστε αυτά να βγουν όχι μόνο από τις τράπεζες, αλλά και από την πραγματική οικονομία. Όπως έχει επισημάνει το Capital.gr το ζητούμενο δεν είναι απλώς η μείωση των “κόκκινων” δανείων, αλλά το πώς οι “κόκκινοι” δανειολήπτες θα μπορέσουν να επανέλθουν στο τραπεζικό σύστημα και να χρηματοδοτηθούν εκ νέου από αυτό.

Όπως αναφέρουν τραπεζίτες στο Capital.gr το να μεταφερθούν σε “bad banks” ή SPVs “κόκκινα” δάνεια, μπορεί να λύνει το πρόβλημα των ισολογισμών των τραπεζών, αλλά δεν λύνει το πρόβλημα της οικονομίας. Το ζητούμενο είναι τα δάνεια αυτά να εξυπηρετηθούν και οι δανειολήπτες να μπορέσουν να παραμείνουν εντός τραπεζικού συστήματος. Και για να γίνει αυτό, μόνος τρόπος είναι η επιδότηση των δανειοληπτών (και εμμέσως των τραπεζών) από το κράτος, καθώς και τα “κουρέματα” οφειλών.

Για τον λόγο αυτό, οι τράπεζες βλέπουν ως εξαιρετικά σημαντική για την επανεκκίνηση της οικονομίας την επιδότηση των δόσεων στεγαστικών δανείων που σχεδιάζει η κυβέρνηση. Παράλληλα, έχουν εκφραστεί θετικά και για την πρόταση της κυβέρνησης περί μεταφοράς “κόκκινων” δανείων σε όχημα ειδικού σκοπού και τιτλοποίησής τους με ταυτόχρονη παροχή κρατικών εγγυήσεων.

Της Νένας Μαλλιάρα

ΠΗΓΗ

Η Ευρωπαία και ο Έλληνας “Γκιουλέν” με ονοματεπώνυμο

0

Μεταπολιτευτικά ακόμα και πριν την εσκεμμένη κορύφωση αυτής της πολιτικής αναταραχής με αφορμή το εθνικό θέμα της Μακεδονίας με όλες τις Κυβερνήσεις, που δυστυχώς ενεπλέκησαν σε πλήθος σκανδάλων διαφθοράς, ένα κυρίαρχο ερώτημα υπάρχει στο λαό, ποιος μεριμνά για να υπάρχει η Δημοκρατία και η Ειρήνη στην Ελλάδα.

Της Λέττας Καλαμαρά

Είναι γνωστό ότι σε κάθε κοινωνία πέρα από τους ανθρώπους του προσκηνίου, πολλές φορές σε έναν ρόλο ηθοποιού, στην Κυβερνητική, Στρατιωτική, Δικαστική αλλά και στην Τέταρτη εξουσία, ένα πλήθος άλλων ανθρώπων πασχίζει ολονυχτίς για να διορθώσει τυχόν ατέλειές τους, με το δικό του ορθό τρόπο.

Χαρακτηριστική περίπτωση στις ΗΠΑ οι δραστηριότητες του John Edgar Hoover, για όσους δεν γνωρίζουν αξίζει να να δουν μία ταινία της ζωής του, από την εποχή της ποτοαπαγόρευσης μέχρι τη διακυβέρνηση Νίξον τη δεκαετία του ’70 που επήλθε η σύγκρουση και η πτώση του τελευταίου από τη δημοκρατικά εκλεγμένη εξουσία. Συμπτωματικά την εποχή εκείνη η γειτονική και ενοχλητική όποτε απαιτείται Τουρκία, σταμάτησε, κατόπιν παρέμβασης του Αμερικανού Προέδρου, να είναι το σημερινό Αφγανιστάν ως προς την παραγωγή του οπίου και παγκόσμιος τροφοδότης μέσω της ναυσιπλοϊας της Ευρώπης και του κόσμου όλου. Το thedayafter όπως υποσχέθηκε στους αναγνώστες του που τους ευχαριστεί πραγματικά για το έντονο ενδιαφέρον στα κείμενα και τις αποκαλύψεις του, αποκαλύπτει σήμερα και στην ψηφοφρία της τελευταίας ψήφου εμπιστοσύνης στην παλαιά Ελλάδα, τα δύο πρόσωπα των ανθρώπων που νυχθημερόν εργάστηκαν μεταπολιτευτικά για να μπορεί η Ελλάδα μας να διαθέτει το δημοκρατικό πολίτευμά της, να φυλάττει τα σύνορά της και να πετύχει όσα όλα ζούμε στην κοινωνία μας, ως μέλος διεθνών οργανισμών και κάτοχος του ισχυρού νομίσματος του ευρώ που, εκτός των άλλων, αποτυπώνει και την πραγματική πολιτική και κοινωνική αξία μας διεθνώς. Η αποφυγή αυτού του αποτυπώματος ήταν και ο σκοπός των επιτήδειων πατριωτών, να επιστρέψουμε σ’ενα νόμισμα που θα μπορούσε να αποκρύψει περισσότερο το χάλι μας και τους εγκληματίες που συνεργάστηκαν με το σκοτεινό παρελθόν.

Για το εσωτερικό της Ελλάδας έχουμε αναφερθεί ονομαστικά από το 2016 στο έργο του «Έλληνα Γκιουλέν» Πολύκαρπου Ψωμιάδη. Για το ρασοφόρο βασανιστή των ΕΣΑ στα νιάτα του, συχνό θαμώνα του ξενοδοχείου στις Στήλες του Ολυμπίου Διός, σύμφωνα με πληροφορίες, μαζί με επίλεκτους Αξιωματικούς που αποτέλεσαν τη στρατιωτική μας ηγεσία μεταπολιτευτικά και συχνό επισκέπτη των Στρατοπέδων και εκδηλώσεων των ένδοξων επίλεκτων δυνάμεων άμυνας και ασφαλείας είναι πασίγνωστο το έργο του σε όσους οφείλουν τη θέση τους στις προσπάθειες του. Θα μπορούσαμε να γράψουμε βιβλίο για τη δράση του Έλληνα Ρασπούτιν που όλοι φοβούνται να κατονομάσουν παρά το θεάρεστο εθνικό του έργο, αλλά ίσως με αφορμή και τα γεγονότα των ημερών ο καταλληλότερος όλων είναι να μιλήσει ο Πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, αν ποτέ επιθυμήσει. Ο Πόντιος Πολύκαρπος Ψωμιάδης είναι ο άνθρωπος που μέσα από τους  αγώνες του φρόντισε να βρεθούν όλοι οι απαραίτητοι Κρατικοί Αξιωματούχοι, πολιτικοί, στρατηγοί, επιχειρηματίες, και πολλοί άλλοι των φανερών και σκοτεινών αγώνων του πεζοδρομίου στην κατάλληλη θέση, με μία προτίμηση φυσικά πάντα στο Ποντιακό επώνυμο και να εξαφανίσει όλους εκείνους που τόλμησαν να τον εμποδίσουν και να αμφισβητήσουν ιδιαίτερα την ποντιακή γενοκτονία ιστορικά. Τον ευχαριστούμε και εμείς για τις προσπάθειές του. Δυστυχώς, γεννηθήκαμε Έλληνες και είναι αργά να αλλαξοπιστήσουμε.

Οι ιστορικοί και ερευνητές σίγουρα θα καταγράψουν τη δράση του αλλά τι καλύτερο από το να ερωτηθούν οι ιθύνοντες στην Ελλάδα για το βαθμό γνωριμίας τους με τον ρασοφόρο μισθοδοτούμενο από το Ελληνικό Δημόσιο ανήσυχο οδοιπόρο της παραλιακής οδού. Πρώτα και καλύτερα ίσως οι πρώην Αρχηγοί των Ενόπλων Δυνάμεων με προεξέχοντες τους Στρατηγούς ε.α. κ.Κωσταράκο και Στρατηγό κ.Φράγκο, Νοτίου και Βορείου Ελλάδας που κυριαρχούν στην επικαιρότητα καθώς και όλοι οι πρέσβεις της Πρεσβείας και στελέχη των ΗΠΑ μεταξύ εκατοντάδων άλλων. Όλοι φυσικά σιωπούν και καλά κάνουν. Εξάλλου ακόμα προσδοκούν δοτές εξουσίες και Υπουργεία.

Για το εξωτερικό, την Ευρώπη και όχι μόνο, που την τελευταία δεκαετία μας απασχόλησε σε εθνικό επίπεδο με το γερμανικό ευρώ, τις αιώνιες αποικιοκρατικές συμβάσεις ξεπουλήματος, τη Siemens και τηNovartis και τόσα άλλα δεν θα μπορούσε παρά να υπάρξει και εδώ μία ελληνική παρουσία στο ανώτατο επίπεδο για να προστατεύει την προκοπή της Ελλάδας όπως αυτή καταγράφτηκε μεταπολιτευτικά, τη ζούμε στη σημερινή Ελλάδα και θα τη ζήσουμε στο μέλλον. Πώς αλλιώς να εξηγηθεί και η τιμητική ισχυρή παρουσία προσωπικοτήτων όπως ο κ.Αβραμόπουλος στο κρίσιμο θέμα για τη συνοχή της Ευρώπης ως Επιτρόπου Μετανάστευσης, του μέχρι πρότινος Έλληνα Αρχηγού του Στρατού της Ευρώπης, μεταξύ τόσων άλλων επιφανών Ελλήνων που οδεύουν συνεχώς στα ευρωπαϊκά κέντρα αποφάσεων για τη διαμόρφωση της σημερινής Ελλάδας. Η “Ευρωπαία Γκιουλέν” λοιπόν, η κυρία Όλγα Ιωαννίδη, με ένα ιστορικό ποντιακό τραγικό για τον ελληνισμό όνομα συμπτωματικά, και μία έφεση στο δικαστικό κλάδο, είναι η μοιραία γυναίκα σύμφωνα με το πολυετές ρεπορτάζ που συχνά αναφέραμε και μας ρωτούσαν οι αναγνώστες μας, που νυχθημερόν και αυτή, εργάζεται σκληρά στην υποβοήθηση χάραξης της σύγχρονης ελληνικής και ευρωπαϊκής ιστορίας για το καλό πολλών στην πατρίδα μας. Όλοι τους είναι ευγνώμονες για τη θέση τους και της αποδίδουν τιμές και υπακοή. Το thedayafter είναι ευγνώμων που τη γνώρισε δημοσιογραφικά.

Η κα Όλγα Ιωαννίδη σύζυγος με τον εξέχοντα επιστήμονα εκ Κρήτης, τυχαίο μάλλον και αυτό με την καταγωγή επιφανών πολιτικών, επιχειρηματίων, στρατηγών, Καθηγητή Κύριο Ιωσήφ Σηφάκη, τον άνθρωπο που εργάζεται για την «βελτίωση των επιδόσεων του ανθρώπου συνδυάζοντας τεχνητή και φυσική νοημοσύνη» και ίσως ενός καλύτερου ελληνικού πολιτεύματος από τη σημερινή δημοκρατία, γιατί όχι,  είναι η Ελληνίδα που γνωρίζει λόγω της θέσης της τα πάντα και τροφοδοτεί όλους τους Αρχηγούς Κρατών και Βασιλείς τις πολύτιμες πληροφορίες, τι υπάρχει στο συρτάρι για τον καθένα μας, για να  ασκήσουν την εξουσία της με όποια μορφή έχει αυτή αδιάφορο και να εξασφαλίσουν τα επιτεύγματα που έχει προσφέρει μέχρι σήμερα στον προορισμό μας και κυρίως στο θέμα που μας αφορά στην τύχη της Ελάδας στον 21ο αιώνα. Με αυτές τις πληροφορίες αλλάζουν τα Κράτη σύνορα, με αυτές αλλάζουν οι λαοί συνειδήσεις. Με στενές σχέσεις και με τον πρώην Πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας, ποιος θα ξεχάσει αλήθεια τον κοντό στο ανάστημα κ.Σαρκοζί που ανέβηκε στην καρέκλα όταν απαιτήθηκε για να τιθασεύψει τον ΓΑΠ όταν αδαής ζητούσε δημοψήφισμα του ελληνικού λαού για το 1ο Μνημόνιο. Λίστα Λαγκάρντ και άλλα παραμύθια της Ελβετίας. Είναι ζήτημα αν δεν υπήρχαν οργανισμοί όπως η Europol, να εργάζονται νυχθημερόν και ο OLAF, που συμπτωματικά εξετάζει και τα κονδύλια διαχείρισης εκατομμυρίων ευρώ των παράνομων μεταναστών μετά το 2015 στην Ελλάδα, πόσο χειρότερα από τώρα θα ήταν η Ευρώπη μας.

Η συγγραφή ενός βιβλίου από τους ερευνητές του μέλλοντος για αυτά τα δύο πρόσωπα θα ήταν το λιγότερο για να αποτιμήσουν την προσφορά τους στη δημοκρατία μας η οποία σήμερα ξεδοντιασμένη και κουρελιασμένη αποτυπώνεται στην ψήφο εμπιστοσύνης του Αλέξη Τσίπρα. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι οποιοδήποτε πολίτευμα προκύψει μετά την 16η Ιανουαρίου 2019, οποιαδήποτε μορφή εναλλακτικής δημοκρατίας, οι Έλληνες οφείλουν να τιμήσουν σύντομα την κα Όλγα Ιωαννίδη-Σηφάκη με την ανώτατη τιμή σε μία οικουμενική Κυβέρνηση προσωπικοτήτων, με αυλές και βασιλικά παλάτια. Πώς αλλιώς να εξοφλήσουν και τη διατήρηση της Μεταπολιτευτικής μας κάστας εξουσίας, που αδημονεί να παραμείνει στην εξουσία και την επόμενη μέρα ή νύχτα της Ελλάδας.

Για την Ελλάδα που ετοιμάζεται να λουστεί τον πλούτο της χωρίς την ευημερία, με την Ελλάδα που χάνει τη Μακεδονία και τη Κρήτη της για τα καλό της, για την Ελλάδα που μεταλλάσσει το Πολίτευμά της και το κυριότερο για την Ελλάδα που Μεταπολιτευτικά χρεοκόπησε τη δημοκρατία της δολίως, το εθνικό μας έγκλημα έχει ονοματεπώνυμο. Όλγα Ιωαννίδη και Πολύκαρπος Ψωμιάδης. Ας τους δοξάσουμε λοιπόν από σήμερα και ας γράψουν οι ιστορικοί πώς μίκρυνε η Ελλάδα στη Μεταπολίτευση, πως άλλαξε το Πολίτευμά της, πώς γεννήθηκε η πρώτη μεταλλαγμένη fake δημοκρατία με τον Αλέξη Τσίπρα χωρίς την ψήφο του ιθαγενούς λαού της.

Υ.Γ. Το κείμενο αφιερώνεται στις δύο πιο πάνω μοιραίες ψυχές αλλά και στις χιλιάδες ψυχές Ελλήνων που έδωσαν τη ζωή τους για να ζήσουμε μία μέρα κάποτε σε μία Ελεύθερη Ελλάδα καθώς και σε όλους τους αναγνώστες, φίλους και εχθρούς του thedayafter από το 2011. Καληνύχτα Ελλάδα, ήρθε η ώρα να ξαναμπείς στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Είσαι πολύ δυνατή για να ζήσεις Ελεύθερη και Δημοκρατική σε αυτό τον κόσμο πραγματικά…

Πηγή

Κατερίνα Κούκα: Έγινε γιαγιά

0

Πριν δυόμιση μήνες έγινε γιαγιά η Κατερίνα Κούκα και το αποκάλυψε στο Πρωινό!

Η τραγουδίστρια σε μία εκ βαθέων συνέντευξη στον Άρη Καβατζίκη μιλά για τη διαφορά των 16 χρόνων που έχει με το γιο της αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ίδια.
Αναφέρθηκε επίσης και στις σημερινές κριτικές επιτροπές των talent shows και στο πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε που εκείνη ήταν κριτής του Fame Story!
H τραγουδίστρια είπε: «Βλέπω θέατρο, βγαίνω με φίλους και τρώμε παρά πολύ. Μαγειρεύω κιόλας συγκλονιστικά! Ο γιος μου δεν μου ζητάει πλέον κάποιο συγκεκριμένο φαγητό, το θέμα τώρα είναι “Μαμά πότε θα μας μαγειρέψεις;”».

Και τόνισε: «Ο γιος μου έχει οικογένεια και μάλιστα έγινα γιαγιά πριν από 2,5 μήνες! Η καινούρια Κατερινούλα αρχίζει τώρα και με γνωρίζει. Την νύφη μου την αγαπάω γιατί είναι μία σπουδαία κοπέλα!».
Δείτε το βίντεο!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Ζούμε σε ύποπτες εποχές

0

Ζούμε σε ύποπτες εποχές. Εποχές συνυφασμένες με την αβεβαιότητα, την υποταγή σε πράγματα και ιδέες που δεν πιστεύουμε πραγματικά αλλά τα υιοθετούμε, γιατί έτσι πρέπει. Έτσι μάθαμε και το τηρούμε…

γράφει η Ιωάννα Χαρμπέα (κοινωνιολόγος/εγκληματολόγος/συγγραφέας0

Κάποτε υπήρχε πυγμή, υπήρχαν ήρωες, υπήρχαν αυτοθυσίες. Σήμερα στην πολυθρόνα του βολέματος καθόμαστε και λειτουργούμε μηχανικά σαν ρομπότ. Οι κινήσεις μας, το γέλιο μας, το βλέμμα μας, ακόμα και τα αισθήματά μας, μηχανοποιημένα και αυτά ακολουθούν την τυποποιημένη, σταθερή οδό. Η δύναμη του καθιερωμένου αποκλείει κάθε είδους απαγκίστρωση από αυτό. Δεν υπάρχει η βούληση, ούτε η πολυτέλεια για καινοτομίες. Έτσι μάθαμε και έτσι θα συνεχίσουμε. Η δύναμη της συνήθειας για άλλη μια φορά προβάλλει στο προσκήνιο.

Θέλει μαγκιά για να αρνηθείς της σιγουριάς τα κυβικά και εμείς δεν είμαστε μάγκες. Είμαστε βολεψάκηδες, παιδιά της παράδοσης και της συνήθειας. Δεν έχουμε μάθει να λέμε όχι. Είμαστε καλά παιδιά. Πρώτα από όλα δε μάθαμε να λέμε όχι στη μιζέρια μας. Λέει ο άνεργος νέος: Οκ, δεν έχω δουλειά και τι να κάνω μωρέ; Θα πάω να ανανεώσω την κάρτα ανεργίας, μετά θα πάω για καφέ και, όταν γυρίσω, μαμά να μου χεις έτοιμο το φαγητό και σιδερωμένα τα ρούχα για τη βραδινή έξοδο. Εντάξει;

Και αναρωτιέμαι: Φταίει η κοινωνικο – οικονομική κατάσταση που βιώνουμε; Η κρίση; Φταίνε οι γονείς που μας έχουν μη στάξει και μη βρέξει ή φταίμε εμείς οι νέοι που δεν τερματίζουμε την ανεργία;

Το φαινόμενο της ανεργίας μήπως ξεκινάει από τους ίδιους τους νέους; Μήπως οι ίδιοι πολλές φορές συντηρούν το μοντέλο του άνεργου νέου; Ο πραγματικά άνεργος νέος ψάχνει για δουλειά και δεν περιμένει να του χτυπήσουν την πόρτα οι εργοδότες. Δεν διαλέγει δουλειές όταν έχει πραγματική ανάγκη και θέληση για εργασία. Τα πτυχία, πλέον, δεν σημαίνουν αποκλειστικά ότι πρέπει να εργαστούμε ακριβώς στο αντικείμενο των σπουδών μας. Κακώς βέβαια, αλλά αυτό ισχύει. Τι είναι, λοιπόν, αυτό που φταίει;

Είναι η σιγουριά του βολέματος. Βολευόμαστε αλλά ως πότε; Φταίει η νοοτροπία του Έλληνα γονιού που εμποδίζει το παιδί να κόψει τον ομφάλιο λώρο με το υπερπροστατευτικό οικογενειακό περιβάλλον. Και βλέπουμε στην ελληνική κοινωνία νέους, ετών 50, να τους συντηρούν ακόμα οι γονείς! Δε λέω, μεγάλη η αξία της οικογένειας αλλά μήπως αποτελεί τροχοπέδη της ολοκλήρωσης της προσωπικότητας του ατόμου;

Πάντα για να εξηγήσουμε κοινωνικά φαινόμενα ψάχνουμε αιτίες στο εξωτερικό περιβάλλον, σε αυτή την άτιμη την κοινωνία που… τι κρίμα! Δεν μας έχει βελούδινα στρωμένα χαλιά να περπατήσουμε στους δρόμους της. Στους γονείς που μας καλόμαθαν και τώρα πώς θα τα καταφέρουμε μόνοι μας; Σε αυτή την νοοτροπία του βολέματος η χώρα μας έχει την πρωτιά! Αλλά είπαμε θέλει μαγκιά για να αρνηθείς και εμείς δεν είμαστε για τέτοια…

Ο νέος πρέπει, επιτέλους, να καταλάβει ότι η δύναμη και η ευτυχία κρύβονται μέσα μας. Από εμάς ξεκινάνε, από την άρνησή μας σε ό,τι μας καταστρέφει και μας πάει πίσω. Αρνήσου σε ότι δε σε αντιπροσωπεύει, μάθε να λες «όχι» σε ότι δε σε εκφράζει, με σκυμμένο κεφάλι όσο ψηλά και να φτάσεις ποτέ δε θα δεις τον ήλιο. Πάντα θα είσαι στη σκιά. Στην σκιά όσων προσκυνάς! Και μη φοβάσαι τη σκιά!

Κάποτε όταν ήμουν μικρή και τρόμαζα από τις σκιές όταν βάδιζα τη νύχτα ο πατέρας μου έλεγε: ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗ ΣΚΙΑ ΣΟΥ! Και σήμερα μπορώ να πω με σιγουριά: Μη φοβάσαι τις σκιές, είναι απόδειξη ότι υπάρχει φως. Μη φοβάσαι τη σκιά σου είναι απόδειξη ότι υπάρχεις! Όσο είμαστε σκιές ποτέ δε θα δούμε τον ήλιο!

Η Μακεδονία, οι Γραικύλοι και ο Εθνικισμός

0

Η προδοσία των Πρεσπών έφτασε στην τελευταία της πράξη. Η πλειονότητα του ελληνικού λαού βρίσκεται με την πλευρά της ιστορίας, της επιστήμης, της αλήθειας. Βρίσκεται στην όχθη του ποταμού παρέα με την αξιοπρέπεια και τον πατριωτισμό.

γράφει ο Ιωάννης Αμπατζόγλου*

Στην αντίπερα όχθη βρίσκονται όσοι έχουν πάρει απόφαση να υποστηρίξουν τα ανιστόρητα, τα αντιεπιστημονικά, τα ψέματα, αυτοί που μισούν την έννοια του “πατριωτισμού”, οι αναξιοπρεπείς, οι Γραικύλοι. Συνήθης πρακτική αυτών των Γραικύλων είναι να αποκαλούν “εθνικιστές” όσους υποστηρίζουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας.

Όταν όμως χρησιμοποιούμε μία έννοια θα πρέπει πρώτα να την ορίσουμε για να ξεκαθαρίσουμε ακριβώς τι εννοούμε.

Τι θεωρεί λοιπόν ένας Γραικύλος ότι είναι ο “εθνικισμός”; Θεωρεί ότι είναι κάτι μισαλλόδοξο, αντικοινωνικό, φανατικό, φασιστικό, ρατσιστικό, εγκληματικό, απάνθρωπο. Αυτά τα χαρακτηριστικά θεωρεί ότι έχει o εθνικισμός.

Τι αναφέρει όμως η βιβλιογραφία για την έννοια του εθνικισμού; Ας επιλέξουμε το βιβλίο του Αλέξανδρου Παπαναστασίου, “Ο Εθνικισμός”. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου διετέλεσε δύο φορές πρωθυπουργός της Ελλάδος (1924, 1932) και θεωρείται από τους πρωτεργάτες της σοσιαλδημοκρατίας στη χώρα μας. Θεωρούνταν “αριστερός”, ο οποίος άνηκε στην ριζοσπαστική πλευρά του φιλελευθερισμού, δεν ασπαζόταν όμως ούτε τον κομμουνισμό ούτε τον αναρχισμό. Με σύγχρονους όρους θα τοποθετούνταν σαφώς στην Αριστερά, ίσως και αριστερότερα. Αυτός ο ριζοσπάστης λοιπόν πολιτικός, ο οποίος φυσικά δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ούτε φασίστας, ούτε καν δεξιός, μας δίνει έναν ορισμό για τον εθνικισμό.

Γράφει στο βιβλίο του: “Εθνικισμός σημαίνει προσπάθειαν επιβολής του έθνους εντός των ορίων του”, επίσης αναφέρει ότι ο εθνικισμός “αποτελεί αντίδρασιν εναντίον της ξένης επιβολής”. Όπως γράφει, ο εθνικισμός διακρίνεται στον “πολιτικό εθνικισμό”, τον “πνευματικό εθνικισμό” (κύρια μορφή του οποίου είναι ο “γλωσσικός εθνικισμός”), τον “οικονομικό εθνικισμό”, τον “κοινωνικό εθνικισμό”, τον “θρησκευτικό εθνικισμό” κλπ. Στον “πολιτικό εθνικισμό” ανήκουν, ο “αμυντικός εθνικισμός”, ο “επαναστατικός εθνικισμός”, ο “απελευθερωτικός εθνικισμός”, ο “ενωτικός εθνικισμός” και ο “αποχωριστικός εθνικισμός”. Σχετικά με την ιστορία του εθνικισμού μας θυμίζει ότι “ο αμυντικός εθνικισμός είναι τόσον παλαιός, όσον και η ιστορία” και ότι “ο εθνικισμός είναι μία μορφή εκδηλώσεως του εθνικού αισθήματος. Αυτό πάλιν έχει την ρίζαν του εις το κοινωνιολογικόν ένστικτον, αποτελεί μίαν ανωτέραν εκδήλωσιν αυτού… Και δεν είναι δύσκολον να εννοήσωμεν πως το εθνικόν αίσθημα μετατρέπεται εις θετικήν δράσην, εις εθνικισμόν”.

Ο Παπαναστασίου διαχωρίζει τον εθνικισμό από τον ιμπεριαλισμό, συγκεκριμένα αναφέρει: “Ο ιμπεριαλισμός και ο εθνικισμός έχουν την αυτήν ρίζαν, το κοινωνικόν ένστικτον. Αλλά ενώ ο εθνικισμός θέλει την σύμπτωσιν κρατικών και εθνικών ορίων, ο ιμπεριαλισμός επιδιώκει την επέκτασιν των κρατικών ορίων πέραν από τα εθνικά. Ο εθνικισμός ενός έθνους αναγνωρίζει και συμβιβάζεται με όλους τους άλλους εθνικισμούς, ως εκ τούτου έχει αμυντικόν χαρακτήρα” ενώ “Ο ιμπεριαλισμός ενός Κράτους… έχει επιθετικόν χαρακτήρα”… “Ο εθνικισμός αποτελεί το minimum των εθνικών αξιώσεων ενός έθνους… αντιθέτως ο ιμπεριαλισμός υπονοεί τάσεις απεριορίστου εξαπλώσεως ενός Κράτους”.

Με λίγα λόγια, κατά τον Αλέξανδρο Παπαναστασίου, ο εθνικισμός αποτελεί την υγιή κοινωνική αντίδραση των μελών μιας κοινωνίας όταν αυτά νιώσουν ότι απειλείται το έθνος τους από εξωγενείς παράγοντες. Όσο ουτοπικός και να μας φαίνεται ο οικονομικός εθνικισμός σε μία Ευρωπαϊκή Ένωση με ενιαίο νόμισμα αλλά και σε μία παγκόσμια αγορά που θέτει τους κανόνες του παιχνιδιού, τα υπόλοιπα είδη του εθνικισμού υφίστανται και στις σημερινές κοινωνίες.

Ο εθνικισμός του Αλέξανδρου Παπαναστασίου λοιπόν δεν είναι ούτε απάνθρωπος, ούτε μισαλλόδοξος, ούτε φανατικός, ούτε φασιστικός. Θα λέγαμε ότι η έννοια του “εθνικισμού” όπως την ορίζει ο Παπαναστασίου, ταυτίζεται με αυτό που σήμερα αποκαλούμε “πατριωτισμό”.

Εθνικιστές λοιπόν, όπως ορίζουν αυτή την έννοια οι Γραικύλοι, δεν είναι η πλειονότητα των Ελλήνων που μάχεται για τα δίκαια της Ελλάδος. Πατριώτες είναι, με την τρέχουσα έννοια του όρου, ή εθνικιστές αλλά με τον ορισμό που δίνει ο ριζοσπάστης πολιτικός Αλέξανδρος Παπαναστασίου.

Αυτά για να ξεκαθαρίζονται κάποιες έννοιες και να μην γίνεται διαστρέβλωση της πραγματικότητας με χρήση σοφιστιών.

*Ο Ιωάννης Αμπατζόγλου είναι Ακτινοφυσικός Ιατρικής, διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης. Συμμετείχε στις διαμαρτυρίες στο Πισοδέρι στις 17 Ιουνίου 2018 τη στιγμή κατά την οποία στις Πρέσπες παραδίδονταν το όνομα της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς. Ήταν αυτός που βιντεοσκόπησε με το κινητό του τον αιμόφυρτο διαδηλωτή ο οποίος τυλιγμένος με την αιματοβαμμένη σημαία των Μακεδονικών Συνταγμάτων του Μεγάλου Αλεξάνδρου έγινε viral και ευαισθητοποίησε την Ελληνική και Διεθνή κοινή γνώμη. Έχει δημιουργήσει ομάδα στο Facebook με τίτλο «Πισοδέρι 2018 Επιτροπή Αγώνα».

Προσήχθη ύποπτος για απειλητικά μηνύματα κατά του Δανέλλη

0

Ύποπτος για αποστολή απειλητικών μηνυμάτων στον βουλευτή Σπύρο Δανέλλη, μέσω κινητού τηλεφώνου, για τη θέση του στο θέμα της Συμφωνίας των Πρεσπών, προσήχθη σήμερα το πρωί στην Ασφάλεια Αττικής.

Πρόκειται για έναν 40χρονο άνδρα ο οποίος μένει στην περιοχή των Αχαρνών και εργάζεται σε ιδιωτική εταιρεία φύλαξης.

Πηγή

Άρθρο άποψης: “Πολιτικά Απόνερα”

0

Στην κατάπτυστη συμφωνία των Πρεσπών, προστίθενται και τα οσμηρά απόνερα της … πολιτικής μπουγάδας.

του Κώστα Δημ Χρονόπουλου  (Αρθρογράφου -Σχολιογράφου)

Ορισμένοι  Εθνογονείς  ακροβατούν ανάμεσα στην βουλευτική καρέκλα και την κατακραυγή των ψηφοφόρων τους,  εξαιτίας της εθνοβόρου συμφωνίας.

Προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Να συνταιριάξουν τα αταίριαστα. Επιχειρούν να επιχειρηματολογήσουν λογικά, κάνοντας άλματα σε κενό παραλογισμού.

“Δεν ψηφίζουν τη συμφωνία, αλλά και δεν καταψηφίζουν την Κυβέρνηση” (;). Βέβαια η τελευταία, μας οδήγησε στην απαράδεκτη συμφωνία.  Άρα να μείνει για να συνεχίσει, σε μερικά ακόμη ζητήματα, την … “ελληνόπρεπη” συμπεριφορά της;

Που ήταν όλοι αυτοί οι “Μακεδονομάχοι” λεβέντες του καφενείου της Βουλής όταν προτάθηκε η σύναψη συμφωνίας ;

Γιατί δεν σήκωναν το (όποιο) ανάστημά τους ώστε να μην υπογραφεί η αντεθνική φαρσοκωμωδία των Πρεσπών ;

Στη θέση τους θα επέλεγα την αιδήμονα σιγήν.

Θα αναφερθώ στον πανεπιστημιακό , μακεδόνα και Αντιπρόεδρο της Βουλής.

-Τι άραγε νόημα εξάγει ο ίδιος από την φράση του:

“Είμαι κατά της συμφωνίας, αλλά στηρίζω την Κυβέρνηση” (Σ.Σ Η οποία ευθύνεται. Αρχίζει τάχα απεργία πείνας, τρώγοντας …. κανονικά;  Ή μήπως επιχειρεί να υπερτονίσει την σημασία του κομματισμού και της Αριστεροφροσύνης ως ιερού φετίχ, υπέρτατης αξίας;).

Η αντιφατικότητα σε όλο της -το παράδοξο- μεγαλείο.

-Είναι όντως “δευτερογενές”  ζήτημα /θέμα το αν η συμφωνία είναι “περισσότερο επωφελής ή λιγότερο ζημιογόνος για την Ελλάδα”;

(Σ.Σ Ξενίζει η αδυναμία αξιολόγησης των εννοιών: μείζονος και ελάσσονος!).

-Έχει δίκαιο ως προς το ότι: “Καταστρέφει την αρτιμέλεια της ιεράς Γαίας Μακεδονίας και εμάς τους Μακεδόνες μας ακρωτηριάζει. Το ακέραιον της σωματοψυχής μας γίνεται πια σερνάμενο σακατιλίκι”.

(Σ.Σ Δεν χρειάζεται να επαναλάβω το: “Αφού είναι τόσο κακό, τότε γιατί πρέπει να στηρίζει αυτόν/αυτούς  που ευθύνονται ή συνευθύνονται; Επειδή σακάτεψαν -όχι μόνον την Μακεδονία- αλλά συνολικά τους Έλληνες, την Ελλάδα μας; ρητορικό  το ερώτημα.

Θεωρώ πως το σωματοψυχικό μας σακατιλίκι είναι απόρροια της κακής νοοτροπίας μας. Ότι  προηγήθηκε η διανοητική αναπηρία , η συνειδησιακή ρηχότητα, η ηθική ελλειμματικότητα.

Τώρα – με παρόμοιες αμφιλεγόμενες και αξιοθρήνητες τοποθετήσεις – απλώς το σακάτεμα επεκτάθηκε, ολοκληρώθηκε.

– Η τοποθέτηση περί: “Μάνας /Γαίας Μητέρας” καθώς και περί σημασίας /αξίας των “κατόχων -γεννητόρων του ονόματος”, ήταν ακαδημαϊκού επιπέδου. Εκόμισε όμως γλαύκα εις Αθήνας. Έκρουσε ανοικτές θύρες. Περιττή προσπάθεια ενημέρωσης για κάτι που όλοι (ανα)γνωρίζουν και συμφωνούν /συμμερίζονται.

ΥΓ Παράθεση απόψεων ΑρχαιοΕλλήνων κ.α δεν αποτελούν οπωσδήποτε θέσφατα ή πανάκεια δικαίωσης  απόψεων. Χρησιμοποιούνται είτε ως βακτηρία υποστήριξης, ή ως άρτυμα. Ποτέ δεν (πρέπει να) υποκαθιστούν /αναπληρώνουν το έλλειμμα κριτικής σκέψης, ορθολογισμού, ικανότητας προσωπικής πειθούς του -κάθε-επιχειρηματολογούντος.

Ο Λαμόνικα στο Ζαλγκίρις – Παναθηναϊκός. Οι διαιτητές στον “πράσινο” τελικό

0

Ο Παναθηναϊκός φιλοξενείται από τη Ζαλγκίρις στη Λιθουανία, για ένα πρώτο «τελικό» 8άδας στη 19η αγωνιστική της Euroleague και η διοργανώτρια αρχή όρισε το Λουίτζι Λαμόνικα ως πρώτο διαιτητή του αγώνα.

“Πράσινο” ντέρμπι στη Euroleague, με Ζαλγκίρις και Παναθηναϊκό να “καίγονται” για τη νίκη στη 19η αγωνιστική της διοργάνωσης, καθώς αμφότερες έχουν μείνει πίσω στην κατάταξη και εκτός 8άδας με ρεκόρ 7-11 και 8-10 αντίστοιχα.

Κάπως έτσι το παιχνίδι στη Ζαλγκίριο Αρένα έχει λάβει διαστάσεις “τελικού”, με τη Euroleague να τοποθετεί έναν από τους πιο έμπειρους διαιτητές της, για να διευθύνει το ματς. Πιο συγκεκριμένα, η διαιτητική τριάδα για το εν λόγω ματς, περιλαμβάνει τους Λουίτζι Λαμόνικα (Ιταλία), Ίλια Μπελόσεβιτς (Σερβία) και Κάρλος Περούγκα (Ισπανία).

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ο Λαμόνικα ήταν ο πρώτος διαιτητής και στο παιχνίδι του Ολυμπιακού στη Λιθουανία, που βρήκε νικήτρια την ομάδα του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους, με σκορ 83-75.

Αποκάλυψη Ουγγαρέζου: Δύο κανάλια «πολιορκούν» την Ευγενία Μανωλίδου

0

Περιζήτητη είναι η Ευγενία Μανωλίδου!

Δύο κανάλια «πολιορκούν» την Ευγενία Μανωλίδου για την επιστροφή της στην τηλεόραση, σύμφωνα με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο.
Στην στήλη του «Μέχρι να έρθει η Φαίη» στο Πρωινό είπε: «Την Ευγενία πολιορκούν τουλάχιστον δύο κανάλια για την επιστροφή της στην τηλεόραση…»! Ποια όμως είναι τα κανάλια που της έχουν κάνει πρόταση;
Δείτε το βίντεο!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Ο Ζησάκης παραδέχεται: «Έφτασα στο πικ της καριέρας μου και λίγο τα μπουρδούκλωσα»

0

Ο Ευθύμης Ζησάκης μιλά για το παρασκήνιο της αποχώρησής του από την παράσταση Toc-Toc!

 Ο ηθοποιός καλεσμένος στο The 2Night Show και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου παραδέχεται ότι «λίγο τα μπουρδούκλωσα»!

Ο Ευθύμης είπε: «Δικαίως είμαι το κόκκινο πανί. Έχω φτάσει λίγο μετά τα 30 και έχω μπει στη διαδικασία να σκεφτώ πολύ σοβαρά κάποια πράγματα. Εκτίθεμαι και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το θετικό και το αρνητικό. Ήρθε η στιγμή να δεχτώ το αρνητικό. Όχι άδικα. Δίκαια. Ο καθένας έχει τους δαίμονές του. Εγώ είχα την τύχη ή την ατυχία τους δαίμονές μου να τους ζήσω 100% στη δουλειά. Στο Instagram μπορεί να μου έρχονται κάθε μέρα 100 μηνύματα που μου λένε Ευθύμη είμαστε μαζί σου! Αλλά γιατί; Εγώ θα δεχτώ τα πυρά και τις συνέπειες. Έφτασα στο πικ της καριέρας μου και λίγο τα μπουρδούκλωσα»!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

H VW επενδύει στην Τουρκία μέσω της Ford

0

Οι εξελίξεις «τρέχουν» γύρω από την επικυρωμένη συμφωνία VW-Ford, με την φημολογία γύρω από το ποιόν και τον μελλοντικό κοινό κύκλο εργασιών των δυο κολοσσών να δίνει και να παίρνει.

Τελευταίες πληροφορίες από το εσωτερικό του Βόλφσμπουργκ αναφέρουν πως η γερμανική εταιρία προτίθεται να μεταφέρει την γραμμή παραγωγής του Transporter από το Ανόβερο, στο Γκιολτσούκ και το Ινονού της Τουρκίας. Οι δυο αυτές περιοχές στεγάζουν τις εγκαταστάσεις 2 εκ των 5 εργοστασίων που διατηρεί η Ford στην τουρκική επικράτεια, υπό την επωνυμία Ford Otosan. Στο Γκιολτσούκ βρίσκονται τα κεντρικά της Otosan και η γραμμή συναρμολόγησης των Transit και Transit Connect, ενώ στο Ινονού κατασκευάζεται το φορτηγό Cargo και διάφοροι τύποι συστημάτων μετάδοσης για επαγγελματικά μοντέλα της Ford.

Το επόμενο Transporter θα μοιράζεται την πλατφόρμα με το Transit και η VW προτίθεται να «μετακομίσει» στην Τουρκία την διαδικασία κατασκευής του, με την ίδια να αναλαμβάνει την κατασκευή μοντέλων της Ford στο εργοστάσιό της στην Πολωνία. Βέβαια για να συμβεί αυτό δεν αρκεί μόνο η σύναψη της ανωτέρω συμφωνίας, αλλά και η κάμψη των αντιστάσεων από τα σωματεία εργαζομένων στο εργοστάσιο του Ανόβερου. Οι υπεύθυνοι της «ΦαουΒε» έχουν ήδη ξεκινήσει συζητήσεις με τους επικεφαλής των συνδικάτων, καθησυχάζοντας τους πως δεν πρόκειται να γίνει καμία απόλυση, αλλά ένας απλός καταμερισμός καθηκόντων.

Σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα η επιβατική έκδοση Τ6 θα συνεχίσει να παράγεται στο Ανόβερο, με το επαγγελματικό Transporter να είναι αυτό που θα «μεταναστεύσει» για την γείτονα χώρα.


Πηγή

Βρετανία: «Λάθος» συναγερμός προκάλεσε αναστάτωση στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ

0

Εκκενώθηκε προσωρινά τo Terminal 1

Εσφαλμένος ήταν τελικά ο συναγερμός που προκάλεσε την εκκένωση του αεροδρομίου του Μάντσεστερ το πρωί της Πέμπτης (17/01).

Λίγο μετά τις 11:30 ώρα Ελλάδος, οι επιβάτες που βρίσκονταν στο Τέρμιναλ 1, ειδοποιήθηκαν πως πρέπει να εκκενώσουν το χώρο.

Τελικά λίγη αργότερα ανακοινώθηκε πως επρόκειτο για λάθος.


Πηγή

Παπακώστας: Μιλά πρώτη φορά γιατί δεν τον βλέπουμε στην Ελένη – Τέλος στη συνεργασία τους;

0

Τι συμβαίνει και δεν βλέπουμε τον Γιώργο Παπακώστα στην Ελένη Μενεγάκη;

Γιατί εμφανίστηκε μόνο τρεις φορές αυτή τη σεζόν στην «Ελένη»; Τι λέει για τις live οντισιόν που κάνει η παρουσιάστρια για να βρει μάγειρα;

Ο Γιώργος Παπακώστας ανέφερε στην εκπομπή «Στη φωλιά των Κου Κου»: «Άνοιξα το μαγαζί τέλη Νοέμβρη, μετά ήταν οι γιορτές και έχω πάω τρεις ή τέσσερις φορές στην Ελένη…»! Και τόνισε: «η Ελένη ξέρει ότι είμαι εδώ, θα δούμε πότε θα ξαναπάω… Δεν έχουμε προγραμματίσει να εμφανιστώ στην εκπομπή. Δεν υπάρχει «διαζύγιο» με την Ελένη… Δεν έχουν κουβεντιάσει κάτι τέτοιο…»!
Τι είπε όμως για τις live οντισιόν που κάνει η παρουσιάστρια; Δείτε το βίντεο!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Επιλεκτικά στο φαγητό παιδιά και συμπληρώματα διατροφής

0

 

Είναι γνωστό πως η παιδική ηλικία αποτελεί μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο, όπου οι διατροφικές συνήθειες «καλούνται» να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά, που είναι απαραίτητα για την υγιή ανάπτυξη και τη μακροχρόνια διατήρηση της υγείας.

Έτσι, πολλοί γονείς ανησυχούν για το κατά πόσο το παιδί τους λαμβάνει όλα τα απαραίτητα συστατικά από τη διατροφή του, ειδικά όταν είναι επιλεκτικό στο φαγητό, δεν καταναλώνει μεγάλη ποικιλία τροφίμων ή «αρκετό» -κατά την κρίση- τους φαγητό.

Πολλές φορές, η λύση που επιλέγουν είναι η χορήγηση ενός πολυβιταμινούχου συμπληρώματος, προκειμένου να είναι ήσυχοι ότι δεν υπάρχει κίνδυνος εμφάνισης διατροφικών ελλείψεων.

Ωστόσο, είναι σημαντικό οι γονείς να γνωρίζουν πως τα συμπληρώματα διατροφής δεν είναι απαραίτητα σε υγιή παιδιά, που αναπτύσσονται φυσιολογικά. Μάλιστα, η πρόσληψη μεγάλων δόσεων ορισμένων βιταμινών και μετάλλων, που περιέχονται σε πολλά συμπληρώματα, μπορεί να οδηγήσει σε εμφάνιση συμπτωμάτων τοξικότητας, ή να μειώσει την απορρόφηση άλλων θρεπτικών συστατικών.

Βέβαια, σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα των τελευταίων ετών, θα λέγαμε ότι «εξαίρεση» αποτελεί η βιταμίνη D, καθώς αφενός οι διαιτητικές πηγές της είναι λίγες και αφετέρου η αποφυγή της έκθεσης στον ήλιο οδηγεί σε μειωμένη σύνθεσή της από τον οργανισμό. Ως εκ τούτου, τα ποσοστά ανεπάρκειας βιταμίνης D σε παιδιά και ενήλικες έχουν αυξηθεί σημαντικά, ακόμη και στη χώρα μας. Συνεπώς, είναι χρήσιμο να γίνεται τακτική παρακολούθηση των επιπέδων βιταμίνης D στο αίμα, ακόμη και στα παιδιά, ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για τη διόρθωση ή την πρόληψη της ανεπάρκειας.

ΠΗΓΗ

Η Kate Middleton αποκάλυψε αν η βασίλισσα Ελισάβετ τρώει πίτσα

0

Κατά την διάρκεια της επίσκεψής της στο King Henry’s Walk Garden

Η Kate Middleton ξεκίνησε χθες τις υποχρεώσεις της με την επίσκεψή στο King Henry’s Walk Garden του Βόρειου Λονδίνου. Εκεί, έκανε μία στάση για να γευματίσει με μαθητές του δημοτικού οι οποίοι έφτιαχναν πίτσα και ένα από τα παιδιά της έκανε την πιο αξιολάτρευτη ερώτηση. “Έχει φάει ποτέ πίτσα η βασίλισσα Ελισάβετ;” Τότε, η δούκισσα του Cambridge απάντησε χαμογελαστή πως αυτή είναι μια καλή ερώτηση αλλά δεν ήξερε να της απαντήσει. “Την επόμενη φορά όμως που θα την δω θα την ρωτήσω!”, είπε η Kate στην μικρή μαθήτρια.

Οι μαθητές φαίνεται ότι ενθουσιάστηκαν με την επίσκεψη της Kate Middleton καθώς την ρώτησαν επίσης αν μπορούν να δουν από κοντά τα παιδιά της. Εκείνη με τη σειρά της απάντησε: “Θα ήθελαν πολύ να έρθουν μαζί μου και θα λυπηθούν πολύ όταν μάθουν πως ήμουν εδώ και έφτιαχνα πίτσα μαζί σας”.

ΠΗΓΗ

Χωριστές δηλώσεις συζύγων: Άνοιξε η εφαρμογή – Διαβάστε αναλυτικά τις οδηγίες της ΑΑΔΕ

0

Η ειδική εξουσιοδότηση προς τον λογιστή για τη γνωστοποίηση της επιλογής υποβολής χωριστής δήλωσης γίνεται μέσω του TAXISnet

Την ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή μέσω της οποίας οι σύζυγοι μπορούν να γνωστοποιήσουν την επιθυμία τους για την υποβολή χωριστών ηλεκτρονικών δηλώσεων ενεργοποίησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Σημειώνεται ότι από φέτος είναι δυνατή η υποβολή χωριστών δηλώσεων συζύγων Φορολογίας Εισοδήματος (φορολογικού έτους 2018 και επομένων).

Για την υποβολή χωριστών δηλώσεων, ένας τουλάχιστον εκ των συζύγων γνωστοποιεί στην Α.Α.Δ.Ε. την επιλογή του αυτή, μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2019, μέσω ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής στον διαδικτυακό τόπο aade.gr, στον σύνδεσμο aade.gr/polites/eisodema/gnostopoiese-choristes-deloses, είτε με τους δικούς του κωδικούς πρόσβασης, είτε μέσω ειδικώς για το σκοπό αυτό εξουσιοδοτημένου λογιστή – φοροτεχνικού με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης του τελευταίου.

Όπως διευκρινίζει σε ανακοίνωσή της η ΑΑΔΕ, εάν μόνον ο ένας εκ των συζύγων γνωστοποιήσει την επιλογή του για υποβολή χωριστών δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος, ενημερώνεται ο άλλος σύζυγος από την Α.Α.Δ.Ε. στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει στη διάθεσή της.

H επιλογή υποβολής χωριστής δήλωσης μπορεί να ανακαλείται αποκλειστικά μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2019. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής, δεν είναι δυνατή η ανάκληση της δήλωσης και η υποβολή κοινής δήλωσης.

Η ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή γνωστοποίησης της επιλογής για υποβολή χωριστής δήλωσης θα παραμείνει διαθέσιμη και μετά την 28η Φεβρουαρίου 2019 και μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της εμπρόθεσμης δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, αποκλειστικά για τους φορολογούμενους που συνάπτουν ή δηλώνουν γάμο μετά τις 28/2/2019.

H γνωστοποίηση της επιλογής υποβολής χωριστής δήλωσης στην περίπτωση αυτή πραγματοποιείται άπαξ και δεν ανακαλείται. Τέλος, διευκρινίζεται ότι η εφαρμογή αυτή δεν αφορά στα μέρη συμφώνου συμβίωσης, ούτε φορολογούμενους σε διάσταση, πτώχευση και δικαστική συμπαράσταση.

Πηγή

Η Λάουρα Νάργιες στη νέα εκπομπή για το Survivor Ελλάδα – Τουρκία

0

Είναι οριστικό! Η Λάουρα Νάργιες θα παρουσιάσει εκπομπή στο κανάλι του YouTube και θα σχολιάζει όσα γίνονται στο Survivor Ελλάδα – Τουρκία, που θα ξεκινήσει σε λίγες εβδομάδες.

Το πρώτο βίντεο στο κανάλι του Youtube δημοσιεύτηκε και η Λάουρα με την Itir Εsen θα παρουσιάζουν την εν λόγω εκπομπή.

«Η αντίστροφη μέτρηση του Survivor Ελλάδα – Τουρκία έχει ξεκινήσει. Ο παλμός του μεγάλου αγώνα χτυπά σε αυτό το κανάλι! Εδώ και η πρώτη έκπληξη. Οι συνεντεύξεις των παικτών που θα αγωνιστούν στο Survivor θα βρίσκονται πολύ σύντομα κοντά σας.

Τι γίνεται στην Ελλάδα, τι αποκαλύπτουν οι παίκτες κι άλλες πολλές πληροφορίες θα βρίσκονται στη διάθεσή σας αποκλειστικά μόνο από εμάς», αναφέρει η περιγραφή στο σχετικό κανάλι.

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Γιάννης Βαρδής : Το συγκινητικό μήνυμά του για τον πατέρα του ανήμερα της ονομαστικής του εορτής!

0

Η φωτογραφία και το κείμενο γεμάτο συναίσθημα!

Σήμερα είναι του Αγίου Αντωνίου και ο Γιάννης Βαρδής επέλεξε να δημοσιεύσει μια φωτογραφία και ένα κείμενο αφιερωμένο στον πατέρα του Αντώνη Βαρδή.

« Σε ευχαριστώ για ότι μου έμαθες, για ότι μου χάρισες. Σε ευχαριστώ που έζησα δίπλα σου και έμαθα να ξεχωρίζω καταστάσεις και ανθρώπους. Ήσουν και θα είσαι αναντικατάστατος, ο ένας, ο μοναδικός» αναφέρει μεταξύ άλλων.

Να σημειώσουμε ότι ο Αντώνης Βαρδής έφυγε από τη ζωή τον Σεπτέμβριο του 2014.

Δείτε το πλήρες κείμενο και την φωτογραφία όπως τα δημοσίευσε

Γιάννης Βαρδής : Το συγκινητικό μήνυμα του για τον πατέρα του ανήμερα της ονομαστικής του εορτής!

Πηγή: www.gossip-tv.gr

ΟΠΕΚΑ – Επιδόματα: Δείτε πότε θα πληρωθούν οι δικαιούχοι

0

Η επικείμενη πληρωμή θα αφορά στους μήνες Νοέμβριο – Δεκέμβριο 2018 για τα προνοιακά αναπηρικά επιδόματα και τον μήνα Δεκέμβριο για τα διατροφικά επιδόματα

Αύριο, Παρασκευή 18 Ιανουαρίου θα καταβληθούν για πρώτη φορά από τον ΟΠΕΚΑ τα προνοιακά αναπηρικά και διατροφικά επιδόματα καθώς και τα επιδόματα στεγαστικής συνδρομής και ομογενών, στο σύνολο των δικαιούχων της χώρας, τα οποία μέχρι και το 2018 χορηγούνταν από τους ΟΤΑ.

Μετά την ολοκλήρωση της σταδιακής αποστολής των ηλεκτρονικών αρχείων από τους Δήμους, οι υπηρεσίες του Οργανισμού εργάστηκαν εντατικά, ώστε η πληρωμή να πραγματοποιηθεί στον συντομότερο δυνατό χρόνο. Υπενθυμίζεται πως ο προγραμματισμός για την καταβολή αναφερόταν στην περίοδο 18 – 25 Ιανουαρίου.

Η αμέσως επόμενη πληρωμή θα γίνει τον Φεβρουάριο και θα αφορά στα διατροφικά επιδόματα του Ιανουαρίου 2019. Θα ακολουθήσει η καταβολή του Μαρτίου, στην οποία θα πληρωθούν τα προνοιακά αναπηρικά επιδόματα του διμήνου Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2019 και τα προνοιακά διατροφικά επιδόματα του Φεβρουαρίου 2019.

Με το πέρας του πρώτου τριμήνου του 2019, τα προνοιακά αναπηρικά επιδόματα θα καταβάλλονται πλέον κάθε μήνα, σε σταθερή ημερομηνία, κοινή για όλη την Ελλάδα. Όλα τα Άτομα με Αναπηρία θα λαμβάνουν τα επιδόματα που δικαιούνται ενιαία, με διαφάνεια και ηλεκτρονικές διαδικασίες.

Στην πρώτη πληρωμή της ερχόμενης Παρασκευής θα καταβληθούν 122,21 εκ. ευρώ σε 171.275 δικαιούχους συνολικά. Εξ αυτών οι 154.726 είναι δικαιούχοι προνοιακών αναπηρικών επιδομάτων όπως επίσης επιδομάτων ομογενών και στεγαστικής συνδρομής. Οι υπόλοιποι 16.549 είναι δικαιούχοι διατροφικών επιδομάτων.

Όλοι θα συνεχίσουν να εισπράττουν ακριβώς τα ίδια ποσά καθώς για την χορήγησή τους ακολουθείται το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο και τα ποσά που καταβάλλονται παραμένουν τα ίδια χωρίς καμία απολύτως μεταβολή.

Σημειώνεται πως τα αναπηρικά και διατροφικά επιδόματα μηνός Ιανουαρίου 2019 του πιλοτικού προγράμματος, που καταβάλλονται σε δικαιούχους στην Αττική, την Θεσσαλονίκη και την Αχαία στο πλαίσιο της πιλοτικής διαδικασίας, θα καταβληθούν κανονικά και όπως προβλέπεται στις 30 Ιανουαρίου.

Πηγή

“Επική” φωτογραφία Παππά – Πρίντεζη. “Χαμός” στα social media

0

Η νέα μανία στα social media με το #10yearschallenge, έχει δημιουργήσει και πλήθος φωτογραφιών με πολύ γέλιο, όπως αυτή του Νίκου Παππά του Παναθηναϊκού και του Γιώργου Πρίντεζη του Ολυμπιακού, καθώς οι δύο παίκτες έχουν αλλάξει εντυπωσιακά μέσα στην τελευταία δεκαετία.

Τα social media έχουν γεμίσει τις τελευταίες ημέρες με φωτογραφίες που δείχνουν τις διαφορές μεταξύ του 2009 και του 2019, με μία από αυτές που ξεχώρισαν να αφορά δύο παίκτες του μπάσκετ και μάλιστα “αιώνιους” αντιπάλους.

Από τη μία ο Νίκος Παππάς του Παναθηναϊκού και από την άλλη ο Γιώργος Πρίντεζης του Ολυμπιακού, στην κοινή διαδρομή τους στο χώρο του αθλήματος, έχουν υπάρξει και συμπαίκτες στην Εθνική Ελλάδας, αλλά κυρίως αντίπαλοι στη Basket League και τη Euroleague, με την κόντρα τους να έχει αλλάξει πλήρως… εμφάνιση, την τελευταία δεκαετία.Το #10yearschallenge Παππά – Πρίντεζη

Ισχυρή έκρηξη στο πανεπιστήμιο της Λυών

0

Περισσότερα σε λίγο…


Πηγή

Αυτοί οι επαγγελματικοί κλάδοι πρέπει να βάλουν POS

0

Οι φορολογούμενοι που ανήκουν στις συγκεκριμένες κατηγορίες θα πρέπει εντός τριών μηνών να τοποθετήσουν μηχανήματα POS για τις συναλλαγές αυτές

Άλλοι 53 επαγγελματικοί κλάδοι εντάσσονται στο καθεστώς υποχρεωτικής αποδοχής πληρωμών με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες. Αυτό προβλέπει κοινή απόφαση του υπουργού Οικονομίας Γιάννη Δραγασάκη, του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας, Στέργιου Πιτσιόρλα και της υφυπουργού Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου.

Οι συγκεκριμένοι φορολογούμενοι υποχρεούνται επίσης να αποδέχονται πληρωμές και με άλλα ηλεκτρονικά μέσα (e-banking κ.λπ.), ενώ παράλληλα θα πρέπει να δηλώσουν στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων επαγγελματικούς τραπεζικούς λογαριασμούς στους οποίους θα πρέπει να συγκεντρώνουν όλες τις εισπράξεις από τους πελάτες λιανικής είτε αυτές πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα είτε με μετρητά.

Συγκεκριμένα ο κατάλογος με τις 53 δραστηριότητες που έχουν πλέον τις παραπάνω υποχρεώσεις έχει αναλυτικά ως εξής (καταγράφονται και οι Κωδικοί Αριθμοί Δραστηριότητας-ΚΑΔ):

18.12 Άλλες εκτυπωτικές δραστηριότητες
18.13 Υπηρεσίες προεκτύπωσης και προεγγραφής μέσων
18.14 Βιβλιοδετικές και συναφείς δραστηριότητες
18.20 Αναπαραγωγή προεγγεγραμμένων μέσων
25.61 Κατεργασία και επικάλυψη μετάλλων
25.62 Μεταλλοτεχνία
33.11 Επισκευή μεταλλικών προϊόντων
33.15 Επισκευή και συντήρηση πλοίων και σκαφών
33.19 Επισκευή άλλου εξοπλισμού
35.30 Παροχή ατμού και κλιματισμού
37.00 Επεξεργασία λυμάτων
38.11 Συλλογή μη επικίνδυνων απορριμμάτων
38.12 Συλλογή επικίνδυνων απορριμμάτων
38.31 Αποσυναρμολόγηση παλαιών ειδών
39.00 Δραστηριότητες εξυγίανσης και άλλες υπηρεσίες για τη διαχείριση αποβλήτων
52.10 Αποθήκευση
53.10 Ταχυδρομικές δραστηριότητες με υποχρέωση παροχής καθολικής υπηρεσίας
53.20 Άλλες ταχυδρομικές και ταχύ μεταφορικές δραστηριότητες
58.19 Άλλες εκδοτικές δραστηριότητες
58.21 Έκδοση παιχνιδιών για ηλεκτρονικούς υπολογιστές
58.29 Έκδοση άλλου λογισμικού
59.11 Δραστηριότητες παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων
61.90 Άλλες τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες
62.02 Δραστηριότητες παροχής συμβουλών σχετικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές
62.03 Υπηρεσίες διαχείρισης ηλεκτρονικών συστημάτων
62.09 Άλλες δραστηριότητες της τεχνολογίας της πληροφορίας και δραστηριότητες υπηρεσιών ηλεκτρονικών υπολογιστών
63.11 Επεξεργασία δεδομένων, καταχώρηση και συναφείς δραστηριότητες
70.22 Δραστηριότητες παροχής επιχειρηματικών συμβουλών και άλλων συμβουλών διαχείρισης
71.20 Τεχνικές δοκιμές και αναλύσεις
74.10 Δραστηριότητες ειδικευμένου σχεδίου
74.30 Δραστηριότητες μετάφρασης και διερμηνείας
74.90 Άλλες επαγγελματικές, επιστημονικές και τεχνικές δραστηριότητες π.δ.κ.α.
77.31 Ενοικίαση και εκμίσθωση γεωργικών μηχανημάτων και εξοπλισμού
77.32 Ενοικίαση και εκμίσθωση μηχανημάτων και εξοπλισμού κατασκευών και έργων πολιτικού μηχανικού
77.33 Ενοικίαση και εκμίσθωση μηχανημάτων και εξοπλισμού γραφείου (συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών υπολογιστών)
77.34 Ενοικίαση και εκμίσθωση εξοπλισμού πλωτών μεταφορών
77.39 Ενοικίαση και εκμίσθωση άλλων μηχανημάτων, ειδών εξοπλισμού και υλικών αγαθών π.δ.κ.α.
80.10 Δραστηριότητες παροχής ιδιωτικής προστασίας
80.20 Δραστηριότητες υπηρεσιών συστημάτων προστασίας
81.10 Δραστηριότητες συνδυασμού βοηθητικών υπηρεσιών
81.30 Δραστηριότητες υπηρεσιών τοπίου
82.11 Συνδυασμένες διοικητικές δραστηριότητες γραφείου
82.19 Αναπαραγωγή φωτοτυπιών, προετοιμασία εγγράφων και άλλες ειδικευμένες δραστηριότητεςγραμματειακής υποστήριξης
82.91 Δραστηριότητες γραφείων είσπραξης και γραφείων οικονομικών και εμπορικών πληροφοριών
82.92 Δραστηριότητες συσκευασίας
82.99 Άλλες δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις π.δ.κ.α.
85.10 Προσχολική εκπαίδευση
88.99 Άλλες δραστηριότητες κοινωνικής μέριμνας χωρίς παροχή καταλύματος π.δ.κ.α.
90.02 Υποστηρικτικές δραστηριότητες για τις τέχνες του θεάματος
90.03 Καλλιτεχνική δημιουργία
91.04 Δραστηριότητες βοτανικών και ζωολογικών κήπων και φυσικών βιοτόπων
95.29 Επισκευή άλλων ειδών προσωπικής και οικιακής χρήσης
96.09 Άλλες δραστηριότητες παροχής προσωπικών υπηρεσιών π.δ

Η συμμόρφωση των φορολογουμένων που ασκούν μία ή περισσότερες από τις παραπάνω 53 δραστηριότητες με τις υποχρεώσεις που προβλέπει η προαναφερθείσα κοινή υπουργική απόφαση θα πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι τις 15 Απριλίου 2019.

Για όσους θα δηλώσουν έναρξη δραστηριότητας με έναν ή περισσότερους από τους παραπάνω Κ.Α.Δ. έως τις 15 Φεβρουαρίου 2019, η προθεσμία συμμόρφωσης λήγει στις 15 Μαΐου 2019. Για όσους θα δηλώσουν έναρξη δραστηριότητας με έναν ή περισσότερους από τους παραπάνω Κ.Α.Δ. μετά τις 15 Μαΐου 2019, η προθεσμία συμμόρφωσης λήγει σε 30 μέρες από την έναρξη της δραστηριότητας.

Πηγή

Έλα στη θέση μου: Ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει

0

Στο σημερινό επεισόδιο της σειράς Έλα στη θέση μου, ο Αντρέας καταρρέει και ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει, αλλά τα πράγματα δεν εξελίσσονται υπέρ του.

Ο Αχιλλέας πικάρεται πολύ από τη στάση της Ρενάτας, ενώ μια δυσάρεστη έκπληξη περιμένει την Ισμήνη στο δείπνο που την καλεί ο Γιαν. Η Σύλβια απογοητευμένη από τον πατέρα της αποφασίζει να κάνει την επανάστασή της απέναντι στο αντρικό φύλο, την ώρα που ο Λεωνίδας πάει να ζητήσει εξηγήσεις από την Φλωρέτα. Ο Θοδωρής αναλαμβάνει χρέη νταντάς και διαπιστώνει πως το μωρό είναι άρρωστο. Η Μίκα βρίσκει την Φαίη και ανακαλύπτει τη βέρα της φορεμένη στο δάχτυλό της.

Έλα στη θέση μου: Ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει

Έλα στη θέση μου: Ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει

Έλα στη θέση μου: Ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει

Έλα στη θέση μου: Ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει

Έλα στη θέση μου: Ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει

Έλα στη θέση μου: Ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει

Έλα στη θέση μου: Ο Δαμιανός σπεύδει να τον παρηγορήσει

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Μέγκι Ντρίο: «Και μετά το GNTM, δέχθηκα bullying…»

0

 Η Μέγκι Ντρίο αναφέρθηκε στο bullying που έχει δεχτεί στο παρελθόν αλλά και μετά το Greece’s Next Top Model!

Στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου, «The 2Night Show» ήταν καλεσμένη η Μέγκι Ντριο και παραδέχθηκε ότι βίωσε bullying στο σχολείο αλλά μετά το ριάλιτι μοντέλων άκουγε να λένε «Πήγαινε στη χώρα σου»!

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Η καταγωγή μου είναι από τα Τίρανα Αλβανίας, ζω πλέον 12 χρόνια στην Ελλάδα. Στα 18-19 μου όταν έφυγα από το σχολείο βίωσα bullying. Όταν ξεκίνησα να έχω επαφή με την Ελληνική κοινωνία στην Θεσσαλονίκη όπου μεγάλωσα, με δείχνανε και λέγανε αυτό είναι “Αλβανάκι”, κάτι τέτοια σχόλια με στενοχωρούσαν πάρα πολύ. Σχόλια τα οποία άκουσα και τώρα μετά το παιχνίδι όπως «Γύρνα πίσω στην χώρα σου» κλπ…. Όμως δεν με επηρέασαν, δεν ντράπηκα ποτέ να κρύψω την καταγωγή μου».

Δείτε το σχετικό απόσπασμα

Πηγή: www.gossip-tv.gr

Πότε φτάνουν οι άντρες στο σεξουαλικό peak τους;

0

Μπορεί να έχετε ακούσει τη συχνά επαναλαμβανόμενη παροιμία ότι οι άνδρες φτάνουν στο σεξουαλικό τους αποκορύφωμα στα τέλη της εφηβείας τους και οι γυναίκες φτάνουν στο απόγειό τους στα 30 τους. Αποδεικνύεται ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα αλήθεια. Εάν πιστεύετε ότι έχετε ξεπεράσει τη σεξουαλική σας ακμή μόνο και μόνο επειδή γερνάτε, μπορεί να διαπιστώσετε ότι το καλύτερο σεξ είναι ακόμα στον ορίζοντα.

Τι είναι η σεξουαλική αιχμή;

Ο ισχυρισμός ότι οι άνδρες φτάνουν στο σεξουαλικό αποκορύφωμά τους στην εφηβεία τους βασίζεται στο εύρημα ότι οι άνδρες είχαν περισσότερους οργασμούς στα εφηβικά τους χρόνια από ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο ηλικιακό εύρος. Ωστόσο, αυτό περιλαμβάνει τόσο τη σεξουαλική επαφή όσο και τον αυνανισμό και δεν λέει απολύτως τίποτα για το πόσο συχνά οι νεαροί άνδρες κάνουν σεξ ή τη σεξουαλική τους ικανοποίηση.

Πότε κάνουν το καλύτερο σεξ οι άντρες;

Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες τείνουν να είναι πιο ενεργοί σεξουαλικά στα 20 τους, αλλά δεν έχουν απαραίτητα μια πιο ικανοποιητική σεξουαλική ζωή. Η σεξουαλική ορμή είναι υψηλότερη στους άνδρες στα 20 τους και μειώνεται με την ηλικία, μαζί με τα επίπεδα τεστοστερόνης. Καθώς η σεξουαλική ορμή μειώνεται με την ηλικία, η στυτική δυσλειτουργία και άλλοι τύποι σεξουαλικής δυσλειτουργίας αυξάνονται. Με άλλα λόγια, οι άνδρες τείνουν να έχουν λιγότερο σεξ και περισσότερα σεξουαλικά προβλήματα καθώς μεγαλώνουν.

Σεξουαλική ικανοποίηση

Η σεξουαλική ικανοποίηση επηρεάζεται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες , συμπεριλαμβανομένου του να είσαι σε μια αφοσιωμένη σχέση και να ζεις με τον σύντροφό σου. Η έρευνα δείχνει ότι η σωματική και ψυχική υγεία διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον καθορισμό της σεξουαλικής ικανοποίησης, ειδικά καθώς οι άνθρωποι γερνούν. Η γενική υγεία και η σεξουαλική λειτουργία τείνουν να μειώνονται καθώς μεγαλώνουμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το σεξ δεν μπορεί να είναι τόσο καλό στην ηλικία των 50 ετών όπως ήταν στην ηλικία των 30 ετών. Τα στοιχεία δείχνουν ότι μπορεί να είναι ακόμα καλύτερο.

Στα δικαστήρια ο Salt Bae: Υπάλληλος του έκανε μήνυση για τα φιλοδωρήματα

0

Μπελάδες για τον διάσημο Τούρκο σεφ

Μήνυση εναντίον του διάσημου Τούρκου σεφ “Salt Bae” κατέθεσε πρώην σερβιτόρος σε εστιατόριό του, κατηγορώντας τον ότι έκλεψε μέρος από τα φιλοδωρήματά του και στη συνέχεια τον απέλυσε όταν τόλμησε να διαμαρτυρηθεί.

Ο Salt Bae, που έγινε γνωστός σε ολόκληρο τον κόσμο για τον τρόπο με τον οποίο αλατίζει το κρέας, θα πρέπει τώρα να αντικρούσει την κατηγορία στο δικαστήριο.

Η καταγγελία βάζει στο «στόχαστρο» το εστιατόριο του Salt Bae -κατά κόσμον Nusret Gokce- στη Νέα Υόρκη, ένα από τα πολλά υποκαταστήματα της αλυσίδας εστιατορίων Nusr-Et.

Στη μηνυτήρια αναφορά του, ο πρώην σερβιτόρος -ονόματι Mustafa Fteja- κάνει λόγο για απαράδεκτες πρακτικές του εστιατορίου και αδικίες προς το προσωπικό.

Σύμφωνα με τη New York Post, ο Fteja ισχυρίζεται ότι το πρώην αφεντικό του συγκέντρωνε στο τέλος της εβδομάδας τα φιλοδωρήματα των σερβιτόρων και επέβαλε «χαράτσι». Στη συνέχεια, μοίραζε ισόποσα τα χρήματα που απέμεναν, ακόμη σε άτομα που δεν το δικαιούνταν, όπως σεφ και μάνατζερ.

«Οι πελάτες πίστευαν ότι το φιλοδώρημά τους πήγαινε αποκλειστικά στον σερβιτόρο τους αλλά έκαναν λάθος» λέει ο Fteja, τονίζοντας ότι η διεύθυνση του εστιατορίου απολύει συστηματικά όσους τολμούν να διαμαρτυρηθούν.

Ο πρώην σερβιτόρος ζητά αποζημίωση για την απόλυσή του και η υπόθεσή του θα εκδικαστεί μέσα στο επόμενο διάστημα σε δικαστήριο της Νέας Υόρκης.

Πηγή