Η Ελλη Κοκκίνου συνάντησε την Φαίη Σκορδά και αποκάλυψε αρκετά σημαντικές πτυχές της ζωής της, με ιδιαίτερη συναισθηματική έμφαση στην μητέρα της.
«Η μαμά μου είναι ο άνθρωπος που με μεγάλωσε, που με έμαθε να είμαι ανεξάρτητη, ο στυλοβάτης του σπιτιού ακόμη και τώρα. Με άφησε στα 22 μου χρόνια να φύγω στην Αμερική και να σπουδάσω μουσική για 2 χρόνια, το μοναχοπαίδι της».
Σε άλλο σημείο και εμφανώς συγκινημένη δηλώνει πως η μητέρα της «είναι εκείνη που τα πλήρωσε όλα, για ιδιωτικά σχολεία και σπουδές σε Αμερική αλλά και εδώ για την γραφιστική. Μιλάμε για πολύ μεγάλα ποσά όλα αυτά τα χρόνια. Στήριξε την κάθε μου επιλογή είτε συμφωνούσε είτε όχι».
Ακόμη αναφέρθηκε στον γιο της Αλέξανδρο, ο οποίος θα γίνει 11 χρόνων τον Μάιο λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Είμαι αυστηρή μαμά, αλλά με κάνει και ότι θέλει κάποιες φορές…είμαι γλυκιά και απότομη επίσης για να σκληρύνει λιγάκι. Νιώθω πολλές φορές τύψεις που έχω υψώσει φωνή είτε γιατί μπορεί να έχω τα άγχη μου είτε γιατί μπορεί να είμαι με το ρολόι στο χέρι».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης απάντησε στο ενδεχόμενο ενός ακόμη γάμου:
«Δεν ήθελα ποτέ να ξαναπαντρευτώ. Τώρα, σε 3 χρόνια μπορεί να τα πούμε και να είμαι παντρεμένη, δεν ξέρω. Το ξαναφτιάχνω τη ζωή μου δεν μου ταιριάζει σαν φράση…Είμαι στην προσπάθεια να βρω την ευτυχία μόνη μου και να μην εξαρτάται από έναν σύντροφο».
Η τελευταία πράξη μίας παράστασης και ένα άθλιο θέατρο είναι η σημερινή συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας, ανέφερε στη Βουλή ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης
«Κυβέρνηση κουρελού είναι ο νέος όρος που εξάγει ο κ. Τσίπρας μετά την κωλοτούμπα», είπε επίσης ο κ. Μητσοτάκης.
Εξειδικεύοντας, ο πρόεδρος της ΝΔ έκανε λόγο για άθλιο θέατρο το οποίο έστησαν οι κύριοι Τσίπρας και Καμμένος με τρεις στόχους, όπως είπε: Πρώτον, να κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ λίγους μήνες ακόμα εξουσίας, δεύτερον, να κυρωθεί η επιζήμια συμφωνία των Πρεσπών και τρίτον, να διατηρηθεί ως Κοινοβουλευτική Ομάδα το μόρφωμα των ΑΝΕΛ ώστε να διατηρήσει τα προνόμιά του ο αρχηγός του.
Η φαρσοκωμωδία των ελιγμών του κ. Τσίπρα και του κ. Καμμένου απαιτεί και κομπάρσους, ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΝΔ που εξήγησε: «Μιλάω για περιφερόμενους βουλευτές που αλλιώς εξελέγησαν σε αυτή τη Βουλή και αλλιώς θα την εγκαταλείψουν. Πρόθυμοι να μεταβληθούν σε δεκανίκια μιας κυβέρνησης που έχει γίνει κουρελού η ίδια αφού κουρέλιασε και την οικονομία και τα εθνικά συμφέροντα.
Αναφερόμενος στον πρόεδρο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, ο Κυρ. Μητσοτάκης σημείωσε μιλώντας στη Βουλή: «Για τον κ. Καμμένο ισχύει η λαϊκή ρήση. Αν δεν ταιριάζατε, δεν θα συμπεθεριάζατε. Η έξοδος του κ. Καμμένου από την κυβέρνηση είναι προφανώς εικονική και οι χειρισμοί προσυνεννοημένοι».
Ποτέ καμία κυβέρνηση δεν επέλεξε εν ενεργεία στρατιωτικό για υπουργό ‘Αμυνας, δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προσθέτοντας ότι ένα ιστορικό προηγούμενο υπάρχει, αυτό του Γρ. Σπαντιδάκη (επί δικτατορίας), προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις των βουλευτών της συμπολίτευσης.
Όσον αφορά τη Συμφωνία των Πρεσπών, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατηγόρησε την κυβέρνηση λέγοντας: «Εσείς παραχωρήσατε στους Σκοπιανούς μακεδονική ταυτότητα και μακεδονική γλώσσα. Πότε ήταν αυτά μέρος της εθνικής γραμμής;», διερωτήθηκε και πρόσθεσε: «Γιατί κάποιοι είπαν όχι όταν ζητήθηκαν και εσείς είπατε ναι; Και ο κ. Καμμένος τον οποίο δεν βλέπω καν στην αίθουσα σήμερα, ίσως έχει πάει να μεταλάβει, τώρα σκίζει ιμάτιά του για το όνομα της Μακεδονίας. Ξέχασε ότι όταν μπορούσε να ρίξει την κυβέρνηση τον περασμένο Ιούλιο την στήριξε και σήμερα συνυπογράφει τη Συμφωνία των Πρεσπών».
Επιτιθέμενος κατά των κ.κ. Τσίπρα – Καμμένου, ο Κυρ. Μητσοτάκης υποστήριξε ότι το δίδυμο αυτό δεν έχει καμία αναστολή προκειμένου να εξυπηρετήσει ιδιοτελή πολιτικά συμφέροντα. Διαλύει κόμματα, διαφθείρει συνειδήσεις, καταπατά αρχές και υπονομεύει θεσμούς. Και μετατρέπει την πολιτική ζωή του τόπου σε ένα απίστευτο παζάρι.
Απευθυνόμενος στον πρωθυπουργό, ο κ. Μητσοτάκης τον κατηγόρησε: «Υποθηκεύσατε το μέλλον της χώρας για δεκαετίες για να κρατηθείτε στην εξουσία και σήμερα βάζετε τη χώρα σε περιπέτειες για να αποφύγετε τις εκλογές για λίγους μήνες».
Απευθυνόμενος στα κυβερνητικά έδρανα, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε σε υψηλούς τόνους: «Μιλάτε εσείς για κάθαρση ενώ πρόσωπα πολύ στενά συνδεδεμένα μαζί σας, στο στενό πυρήνα εξουσίας του Μαξίμου έχουν αφήσει βρώμικα αποτυπώματα στη δημόσια ζωή».
«Είπατε ψέματα και εξακολουθείτε να κυβερνάτε με ψέματα», κατηγόρησε τη συμπολίτευση ο Κυρ. Μητσοτάκης και συνέχισε: «Κάνετε εγκαίνια με τα έργα ζωφραφισμένα σε μουσαμά. ‘Αθλιο θέατρο. Κοροϊδεύετε τους Θεσσαλονικείς στα μούτρα τους», είπε αναφερόμενος στην εκδήλωση στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Μιας και έχετε το θράσος να μιλάτε για κυβερνήσεις κουρελού, να σας θυμίζω την κυβέρνηση που στήσατε το 2011 διορίζοντας πρωθυπουργό τεχνοκράτη. Αυτοί που ρίχνουν μια κυβέρνηση είναι αποστάτες, όχι αυτοί που μένουν για να ολοκληρώσουν το έργο της, είπε σε υψηλούς τόνους ο Αλέξης Τσίπρας στην ομιλία του για τη διαδικασία παροχής ψήφου εμπιστοσύνης και εξαπολύοντας σφοδρή επίθεση σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ με αφορμή τα περί «κυβέρνησης κουρελού».
Έχετε το θράσος κ. Μητσοτάκη να μιλάτε για αποστάτες, ποιος εσείς, να είστε πιο προσεκτικός, έχοντας και την παράδοση της οικογενειακής ευθύνης, είπε ο πρωθυπουργός. Τις τελευταίες μέρες έχετε εγγράψει στην ΚΟ της ΝΔ 4 βουλευτές άλλων κομμάτων. Εσείς μιλάτε για μεταγραφές; Έχετε το θράσος και το θάρρος να κουνάτε εσείς το δάχτυλο στον ΣΥΡΙΖΑ, ανέφερε.
Τσίπρας προς Μητσοτάκη: Έχετε το θράσος να μιλάτε για αποστάτες, ποιος εσείς, να είστε πιο προσεκτικός
«Γίνεται προγκρόμ τρομοκράτησης εναντίον βουλευτών που δήλωσαν ότι θα ψηφίσουν την Συμφωνία των Πρεσπών. Είναι βαριά η ευθύνη του κ.Μητσοτάκη που με την αντιπολιτευτική του τύφλωση επιχειρεί να διχάσει τον λαό», είπε ο πρωθυπουργός.
Ο δρόμος που ακολουθείτε μας οδηγεί σε μακρινές εποχές που ο ελληνικός λαός έχει αφήσει πίσω του. Τι νομίζετε ότι θα καταφέρετε έτσι; Οι βουλευτές θα σταθούν στο ύψος της συνείδησής τους, της ιστορίας και της Δημοκρατίας, είπε ο Αλέξης Τσίπρα
Για το «διαζύγιο» με τον Πάνο Καμμένο
“Γνώριζα εξ αρχής ότι η τοποθέτηση του Πάνου Καμμένου ήταν διαφορετική, από την πρώτη στιγμή αυτής της δύσκολης αλλά αναγκαίας διαπραγμάτευσης. Διαφώνησε από την αρχή με τη σύνθετη ονομασία. Δεν το έκανε τώρα προσχηματικά, αλλά είχε πάντα αυτή τη στάση, είναι η άποψή του. Διαφωνώ μαζί του αλλά την σέβομαι. Έχει μια καθαρότητα”, είπε για τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ ο Αλέξης Τσίπρας.
Και πρόσθεσε: “Ο ίδιος εξάλλου είπε σε ανύποπτο χρόνο ότι στο πλαίσιο της γραμμής της σύνθετης ονομασίας είναι η καλύτερη δυνατή συμφωνία. Η διαφωνία του αυτή τον οδήγησε να αποχωρήσει από την κυβέρνηση και να αποσύρει τη στήριξή του”. Συνέχισε δε λέγοντας: “Δεν θεωρώ ότι πράττει σωστά ούτε και ότι μια τέτοια επιλογή ήταν αναπόφευκτη. Γιατί η επιλογή αυτή θέτει σε διακινδύνευση τις προσπάθειες όλες μιας κυβέρνησης που πέρασε από σαράντα κύματα για να καρποφορήσει, ακριβώς πάνω στην εποχή που βγαίνουν οι πρώτοι ανθοί.
Πιστεύω ότι μπορούσε κάλλιστα να διατηρήσει τη διαφορετική του άποψη και θέση, χωρίς να αποσύρει την εμπιστοσύνη του στη κυβέρνηση. Χωρίς να καταψηφίσει τη κυβέρνηση και μαζί τα αποτελέσματα για τα οποία και ο ίδιος έδωσε μάχες και αγώνες.Θα σεβαστώ όμως παρά την έντονη διαφωνία τη επιλογή του”.
Για τη Συμφωνία των Πρεσπών
«Η συνείδησή μου και το πατριωτικό μου καθήκον, μου επέβαλλαν να αξιοποιήσω αυτήν την ιστορική ευκαιρία για την επίλυση του Μακεδονικού, γνωρίζοντας ότι θα έχω πολιτικό κόστος» ανέφερε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας.
«Από την πρώτη στιγμή, μαζί με τον τότε υπουργό Εξωτερικών, Νίκο Κοτζιά, δοθήκαμε με την ψυχή και το σώμα μας σε μια μεγάλη προσπάθεια για την επίλυση της διαφοράς για την ονομασία της πΓΔΜ. Δοθήκαμε σε αυτήν την προσπάθεια με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην ιστορία, στο εθνικό συμφέρον αλλά και το μέλλον της χώρας και της περιοχής μας. Με αίσθηση της πατριωτικής μας ευθύνης για να αναβαθμίσουμε τον ηγετικό ρόλο της χώρας στα Βαλκάνια και στην Ανατολική Μεσόγειο σε μια δύσκολη περίοδο, με μεγάλες αναταράξεις και συγκρούσεις, με έναν γείτονα απρόβλεπτο και προκλητικό πολλές φορές στα ανατολικά μας» σημείωσε ο κ. Τσίπρας. Γιατί -το έχω πει πολλές φορές- ότι πατριωτισμός δεν είναι να μισείς την πατρίδα του άλλου, αλλά να αγαπάς τη δική σου πατρίδα. Και να θέλεις να την δεις να προοδεύει σε συνθήκες αλληλεγγύης και συνεργασίας με τους γείτονές σου αλλά και με το σύνολο της διεθνούς κοινότητας. Πατριωτισμός δεν είναι να είσαι υποκριτής και καιροσκόπος απέναντι στα μεγάλα εθνικά θέματα. Όχι να αλλάζεις άποψη για τα κρίσιμα και ιστορικής σημασίας εθνικά θέματα, με βάση το πρόσκαιρο, το συγκυριακό κομματικό όφελος» πρόσθεσε ο κ. Τσίπρας.
Σέβομαι όλους όσοι έχουν διαφορετική θέση και άποψη από εμένα στα εθνικά θέματα, όχι, όμως όσους προσποιούνται, όχι όσους κοροϊδεύουν
“Σέβομαι όλους όσοι έχουν διαφορετική θέση και άποψη από εμένα στα εθνικά θέματα, όχι, όμως όσους προσποιούνται, όχι όσους κοροϊδεύουν, όχι όσους αλλάζουν τη θέση τους με μοναδικό γνώμονα την αντιπολιτευτική τους στρατηγική”, είπε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, σε αποστοφή του, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο πλαίσιο της συζήτησης επί της πρότασής του για παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.
Για το 2015 και την άνοδο στην εξουσία
Το Γενάρη του 2015 ο ελληνικός λαός έκανε την ιστορική επιλογή να εμπιστευτεί σε μια νέα κυβέρνηση να οδηγήσει τη χώρα στην έξοδο από την κρίση, να ανασυγκροτήσει την οικονομία σε στέρεες βάσεις και να στηρίξει την κοινωνική πλειοψηφία, δήλωσε ο Αλέξης Τσίπρας από το βήμα της Βουλής ανοίγοντας τη συζήτηση για την ψήφο εμπιστοσύνης.
Όπως είπε, το 2015 η κυβέρνηση αναγκάστηκε με τον δύσκολο συμβιβασμό που επέλεξε,να κάνει ένα βήμα πίσω για να μπορεί σήμερα να κάνει πολλά βήματα μπροστά.«Οι εκλογές του Σεπτέμβρη του 2015, όταν ζητήσαμε από το λαό να συνεχίσουμε τη τη δύσκολη συμφωνία ήταν η πιο κομβική στιγμή. Μια πολιτική επιλογή ευθύνης και θάρρους που καμιά προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε το σθένος να αναλάβει».
Ο πρωθυπουργός μίλησε για τρία δύσκολα χρόνια και τέσσερις αξιολογήσεις αλλά και την προσφυγική κρίση που ανέκυψε.
Σήμερα, μετά τις δυσκολίες και τα λάθη που μπορεί να έγιναν, δεν υπάρχει αμφιβολία σε κανέναν, ότι η Ελλάδα είναι μια διαφορετική χώρα. «Η αυγή του 2019 είναι η αυγή μιας νέας εποχής γιατί κόντρα στις Κασσάνδρες πετύχαμε καθαρή έξοδο από τα μνημόνια», τόνισε.
Ηρθαμε εμείς οι «ερασιτέχνες» πολιτικοί και καταφέραμε τους καλύτερους δυνατούς όρους για την οικονομία και την κοινωνία, συνέχισε ο πρωθυπουργός. Τόνισε ότι η χώρα είναι εξασφαλισμένη ως το 2020 με το μαξιλάρι ρευστότητας. Και αυτό το πετύχαμε κρατώντας την κοινωνία όρθια.
Ειδική αναφορά έκανε ο Αλέξης Τσίπρας στα κοινωνικά μέτρα που υιοθέτησε η κυβέρνηση τα τελευταία χρόνια παρά τους δημοσιονομικούς περιορισμούς:
-Με τις 100 δόσεις
-Την προστασία της πρώτης κατοικίας
-Το πρόγραμμα για την ανθρωπιστική κρίση και το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης
-Την επαναρύθμιση της αγοράς εργασίας και την επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων
-Το χτύπημα της μαύρης και αδήλωτης εργασίας
-Την αποκατάσταση των απολυμένων του δευτέρου μνημονίου
-Την στήριξη του ΕΣΥ με προσλήψεις ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και ενίσχυση των υποδομών
-Την θεσμοθέτηση της καθολικής πρόσβασης των ανασφάλιστων στα νοσοκομεία
-Τη ρύθμιση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια ασυδοσίας
-Τα κοινωνικά μερίσματα για τρία συνεχόμενα χρόνια που ξεπερνούν τα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ
-Την επιστροφή των αναδρομικών σε γιατρούς, πανεπιστημιακούς, ένστολους και δικαστικούς
-Την ενίσχυση της εκπαίδευσης και της έρευνας.
Αλλά και τον καθημερινό αγώνα κόντρα στη διαπλοκή και τη διαφθορά που κατέτρωγε την ελληνική οικονομία αλλά και την αξιοπιστία των θεσμών από τα μέσα είπε ο πρωθυπουργός.
«Και θα μπορούσα να πολλαπλασιάσω τα πεπραγμένα αυτής της κυβέρνησης που είχαν ένα και μοναδικό στόχο. Να κρατήσουν την κοινωνία όρθια ώστε να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη στη δυνατότητα της πολιτικής να επιλύει προβλήματα με γνώμονα τα συμφέροντα των πολλών» είπε ο πρωθυπουργός στη Βουλή.
Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι “έχουμε σήμερα καταφέρει να εξασφαλίσουμε πλήρως τις χρηματοδοτικές μας ανάγκες μέχρι το 2020 με το ‘μαξιλάρι’ ρευστότητας του ESM αλλά και να επαναφέρουμε το επίπεδο των επιτοκίων δανεισμού στα προ κρίσης επίπεδα”. Είπε πως το σημαντικότερο είναι αυτό: “ όλα αυτά τα πετύχαμε με το λιγότερο δυνατό κόστος απέναντι στους πιο ευάλωτους, κρατώντας την κοινωνία όρθια”.
«Ο προϋπολογισμός που ψηφίσαμε προχώρησε σε δημοσιονομική επέκταση»
Ο προϋπολογισμός που ψηφίσαμε προχώρησε σε δημοσιονομική επέκταση, με περαιτέρω μέτρα για την ενίσχυση της κοινωνικής πλειοψηφίας
“Λίγες μέρες πριν, σε τούτη εδώ την αίθουσα, ψηφίστηκε πανηγυρικά ο πρώτος μεταμνημονιακός προϋπολογισμός”, είπε ο Αλ. Τσίπρας.
“Ένας προϋπολογισμός”, πρόσθεσε, “που μετά από μια δεκαετία συρρίκνωσης και περικοπών προχώρησε σε δημοσιονομική επέκταση, με περαιτέρω μέτρα για την ενίσχυση της κοινωνικής πλειοψηφίας”.
Αναφέρθηκε επ’ αυτού στη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών για ελεύθερους επαγγελματίες, τη μείωση του ΕΝΦΙΑ έως 30% για τις μικρές περιουσίες, την πρόβλεψη για 7.000 περισσότερες προσλήψεις για να στηριχτεί η ειδική αγωγή και το πρόγραμμα “ Βοήθεια στο σπίτι”, την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος για τους συνεταιρισμένους αγρότες και την πρόβλεψη -για πρώτη φορά- στεγαστικού επιδόματος για εκατοντάδες χιλιάδες δικαιούχους. “Και φυσικά την κατάργηση της αχρείαστης περικοπής των συντάξεων για το 2019 και προέβλεψε αυξήσεις για πρώτη φορά για τις συντάξεις, όχι μειώσεις”, όπως τόνισε.
Ο πρωθυπουργός σχολίασε πως την κατάργηση της περικοπής των συντάξεων “την πετύχαμε έχοντας απέναντι μας την εμμονή του ΔΝΤ και φυσικά τη δική σας θλιβερή στάση. Μια στάση που θα μείνει στην ιστορία ως μνημείο πολιτικού αριβισμού και αναξιοπρέπειας. Από τα παρακάλια στο Βερολίνο για να κρατήσει σκληρή στάση η καγκελάριος Μέρκελ, μέχρι τις υποδείξεις στον επίτροπο Μοσκοβισί”.
“Η Ελλάδα του 2019 είναι μια άλλη χώρα, από τη σκιά του εαυτού της που παραλάβαμε το 2015, μετά την πενταετή καταστροφή που προκαλέσατε. Είναι μια χώρα που σταθεροποιημένη, με αναβαθμισμένο ρόλο στην διεθνή κοινότητα και την ευρύτερη περιοχή μας”, είπε ο Αλ. Τσίπρας.
Τόνισε ότι είναι μια χώρα η οποία αφήνει πίσω της οριστικά την κοινωνική ερήμωση της καταστροφικής πενταετίας από το 2010 έως τον Γενάρη του 2015 και που βαδίζει με αξιοπρέπεια στο δρόμο της επούλωσης των πληγών, της κοινωνικής αλληλεγγύης, της ισότητας και δικαιοσύνης.
“Αυτός δεν είναι ένας εύκολος δρόμος. Αλλά έχουμε κάνει ήδη τα πρώτα βήματα. Μαζί με την κοινωνία και τον ελληνικό λαό”, είπε.
«Ό,τι πετύχαμε, τα πετύχαμε από κοινού με τους ΑΝΕΛ»
Ο πρωθυπουργός τόνισε πως όλα αυτά, έγιναν από μια κυβέρνηση δυο κομμάτων με εντελώς διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες, από “μια κυβέρνηση που τόσο λοιδορήθηκε και από τους πολιτικούς της αντιπάλους αλλά και από τα φερέφωνα του παλιού καθεστώτος”.
“Από μια κυβέρνηση που σε κάθε στροφή όλοι με πάθος επιθυμούσαν να τη ρίξουν στα βράχια, εκείνοι που μέσα στο παλιό σύστημα εξουσίας απολάμβαναν δόξα και υλικά αγαθά και που από το 2015 και μετά άρχισαν να αισθάνονται οργισμένοι και αμήχανοι που πλέον έχασαν την κότα με τα χρυσά αυγά”, τόνισε.
Όλα αυτά, συνέχισε ο πρωθυπουργός, “τα πετύχαμε από κοινού με το κόμμα των ΑΝΕΛ, με το οποίο που ήταν και είναι γνωστές οι μεγάλες ιδεολογικές διαφορές”. Είπε ότι αναγνωρίζει όμως ότι συνέβαλε αυτό το κόμμα καθοριστικά σε αυτή την προσπάθεια” και πως “αυτή τη συνεργασία, έντιμη και ειλικρινή, με τόσο διαφορετικές πολιτικές και ιδεολογικές καταβολές, ιστορικές διαδρομές και παραδόσεις, εγώ θα τιμώ και θα σέβομαι πάντοτε”.
Πρόσθεσε ότι “όμως έμελλε οι πολιτικές και ιδεολογικές μας διαφορές να παράξουν κάποια στιγμή τα αποτελέσματά τους. Δεν ήταν αναπόφευκτο αλλά έτσι έγινε”.
Ο κ. Τσίπρας είπε ότι το αστάθμητο της αλλαγής ηγεσίας στη γειτονική μας χώρα και η ήττα “του εθνικιστή Γκρούεφσκι”, δημιούργησε πριν από ενάμιση χρόνο μια συνθήκη που αποτελούσε μια μεγάλη ευκαιρία τόσο για την Ελλάδα όσο και για τους γείτονες μας, για να επιλυθεί μια ιστορική, πολιτική και διπλωματική εκκρεμότητα πολλών δεκαετιών. Η συνείδησή μου και το πατριωτικό μου καθήκον, μου επέβαλλαν να αξιοποιήσω αυτή την ιστορική ευκαιρία”, τόνισε.
Γεννηματά: Είστε κυβέρνηση μειοψηφίας – Δεν σας εμπιστευόμαστε
Επίθεση στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα αλλά και στον πρόεδρο των ΑΝΕΛ Πάνο Καμμένο εξαπέλυσε η επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά.
“Καταλαβαίνω ότι στην κατάσταση που βρίσκεστε, από τα μαλλιά σας πιάνεστε αλλά, δεν θα τα καταφέρετε. Για άλλη μία φορά ο κ. Πρωθυπουργός, αφού έκανε το θέατρο που ήθελε να κάνει με τη βοήθεια του προέδρου της Βουλής, αποχώρησε από την αίθουσα. Υπάρχουν όρια στην γελοιοποίηση; Προφανώς όχι κ. Τσίπρα. Γελοιοποιήστε γιατί μετά από όσα έγιναν την Κυριακή, έπρεπε να έχετε προκηρύξει εκλογές. Μόνο οι εκλογές δίνουν απάντηση, ένα τέλος σε αυτό που ζούμε στον τόπο, κλείνουν τα στόματα για τις συναλλαγές” είπε η κ. Γεννηματά.
“Εσείς δεν θέλετε να μιλήσει ο ελληνικός λαός γιατί φοβάστε πάρα πολύ το τι θα βγει από αυτή την κάλπη. Δείξατε για δεύτερη φορά τον μεγάλο σας φόβο” πρόσθεσε η επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ.
Μάλιστα, η κ. Γεννηματά χαρακτήρισε την κυβέρνηση ”κουρελού”. «Προσπαθήσατε να παρομοιάσετε την κυβέρνηση Παπαδήμου με μία κυβέρνηση κουρελού. Η κυβέρνηση Παπαδήμου ήταν μία κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, εθνικού σκοπού με συμφωνία τριών κομμάτων. Δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το έργο που παίζεται αυτές τις μέρες στη Βουλή και την Ελλάδα. Δεν παίζετε δημοκρατικά κ. Τσίπρα, ούτε έντιμα ούτε καθαρά. Και η πατρίδα δεν ανέχεται άλλο αυτή τη φαρσοκωμωδία που έχετε σκηνοθετήσει μαζί με τον κ. Καμμένο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενη στον νέο υπουργό Άμυνας, Ευάγγελο Αποστολάκη, η κ. Γεννηματά επεσήμανε ότι «είναι ντροπή σας να κρύβεστε πίσω από το ήθος αυτού του ανθρώπου και της προσφοράς του στο στράτευμα. Ήταν δική σας επιλογή και έπρεπε να υπερασπιστείτε τη δική σας επιλογή. Αν υπάρχει σοβαρό εθνικό ζήτημα που απαιτούσε αυτή την επιλογή, να έρθετε και να ενημερώστε το ελληνικό κοινοβούλιο και τον ελληνικό λαό».
«Τυπικά και μόνο διαλύθηκε ο συνεταιρισμός σας με τον Καμμένο, ένας συνεταιρισμός που έχει κάνει μεγάλη ζημιά σε αυτόν τον τόπο. Η παραίτηση του κ. Καμμένου μετά από τόσες απειλές και προαναγγελίες, υλοποιήθηκε στον ποιο βολικό για τον κ. Τσίπρα χρόνο και με τον πιο ωφέλιμο για τον κ. Τσίπρα τρόπο. Μελετημένη δουλειά, τα μιλήσανε , τα συμφωνήσανε. Ένας γάμος από έρωτα για την εξουσία, τελειώνει όπως πρέπει σε ένα γάμο συμφέροντος. Ο ευγνώμων Πρωθυπουργός στέκεται στο κατώφλι του Μαξίμου και αποχαιρετά τον ηρωικό στρατηλάτη», πρόσθεσε.
Όπως υποστήριξε η κ. Γεννηματά, «η δεδηλωμένη προκύπτει από τη βούληση του λαού και όχι από τα παζάρια μεταγραφής. Δεν σας εμπιστευόμαστε κ. Τσίπρα, καμία εμπιστοσύνη να διαχειριστείτε τα εθνικά θέματα. Θέλατε να είστε ο βολικός , ο πρόθυμος , ο χρήσιμος στις απαιτήσεις των εταίρων. Τρέχετε πολύ γρήγορα στον κατήγορο, είστε μια κυβέρνηση μειοψηφίας. Το μοναδικό σας κατόρθωμα που διεθνώς αναγνωρίζεται είναι η λέξη ”κωλοτούμπα”. Μία είναι η λύση, φύγετε τώρα. Η καταδίκη των πολιτών στις εκλογές που έρχονται θα είναι αμείλικτη και για τους δύο».
Μιχαλολιάκος: ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ συμφωνούν στην εθνικά επιζήμια Συμφωνία των Πρεσπών
Επίθεση τόσο στο ΣΥΡΙΖΑ όσο και στη ΝΔ εξαπέλυσε ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής, Νίκος Μιχαλολιάκος, κατηγορώντας τα δύο κόμματα για χοντροειδή προπαγάνδα σε ό,τι αφορά τη συμφωνία των Πρεσπών, αποδεχόμενοι μία σύμβαση που είναι εθνικά επιζήμια για τη χώρα.
«Η Χρυσή Αυγή δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στη κυβέρνηση» ανέφερε ο κ. Μιχαλολιάκος στη συζήτηση επί της πρότασης για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, ενώ έκανε λόγο για κυβερνητική πλειοψηφία «Φρανκεστάιν», σημειώνοντας ότι μόνο το κόμμα του είναι κατά της παραχώρησης του ονόματος «Μακεδονία».
«Φτάσαμε στο περίφημο διαζύγιο του κ. Καμμένου και θα έχετε 144 βουλευτές που έχουν εκλεγεί με τον ΣΥΡΙΖΑ, μία βουλευτή που προέρχεται από την Ένωση Κεντρώων, τρεις από τους ΑΝΕΛ, έναν από το Ποτάμι και μία βουλευτή από τη ΝΔ. Μιλάμε για κυβερνητική πλειοψηφία Φρανκενστάιν, έναν πολιτικό πολτό ετερόκλητο» τόνισε.
«Να θυμίσω στη ΝΔ ότι δικό της τέκνο είναι ο κ. Καμμένος, η κ. Παπακώστα. Εσείς καθιερώσατε τον “καριερισμό” στη πολιτική και ανερυθρίαστα ο καθένας πηγαίνει όπου θέλει» επισήμανε ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής.
«Η συμφωνία είναι επιζήμια για τα εθνικά συμφέροντα της χώρας και είναι η σταγόνα που ξεχείλισε την οργή του λαού. Παραβιάζει τη λαϊκή κυριαρχία και το εθνικό μας Σύνταγμα. Μόνο η Χρυσή Αυγή είναι ξεκάθαρα κατά της συμφωνίας» κατέληξε ο κ. Μιχαλολιάκος.
Κουτσούμπας: Ο λαός να καταψηφίσει την κυβέρνηση
«Το κρίσιμο είναι ο ίδιος ο λαός να καταψηφίσει αυτή την κυβέρνηση και μέσα από τους καθημερινούς αγώνες και στις επικείμενες εκλογές», τόνισε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην ομιλία του κατά τη διαδικασία για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, που διεξάγεται στην Ολομέλεια της Βουλή σήμερα και αύριο Τετάρτη.
Τόνισε ότι το ΚΚΕ δεν δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση που θέλει να συνεχίσει την ίδια βάρβαρη πολιτική, ως συνέχεια της πολιτικής των προηγούμενων κυβερνήσεων. Σημείωσε ότι έχει αναλάβει τη βρώμικη δουλειά για λογαριασμό του μεγάλου κεφαλαίου, του Τραμπ, της Μέρκελ και άλλων δυναστών του λαού μας.
Ανέφερε ότι η συζήτηση στη Βουλή είναι η κατάληξη των παζαριών των προηγούμενων ημερών, ανάμεσα στους κυβερνητικούς εταίρους, τον Αλέξη Τσίπρα και τον Πάνο Καμμένο. Πρόσθεσε ότι η εξέλιξη αυτή βολεύει και τους δυο, τον Αλ. Τσίπρα για να διασώσει την κυβέρνησή του και τον Π. Καμμένο για να διατηρήσει την Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΛ. Ανέφερε ότι οι ΑΝΕΛ και ο Π. Καμμένος όχι μόνο έβαλαν πλάτη, αλλά πρωτοστάστησαν στην υλοποίηση της αντιλαϊκής, μνημονιακής πολιτικής.
Ο Δ. Κουτσούμπας υπογράμμισε ότι το ΚΚΕ θα καταψηφίσει την συμφωνία των Πρεσπών, την οποία χαρακτήρισε «συμφωνία-καταπέλτη» και σημείωσε ότι είναι μια βασική πλευρά των συνολικότερων αμερικανοΝΑΤΟικών σχεδιασμών στην περιοχή, που υπηρέτησαν οι Τσίπρας – Καμμένος, μετατρέποντας τη χώρα σε απέραντο στρατόπεδο, από την Αλεξανδρούπολη ως την Κρήτη. Σχολιάζοντας τα περί ηγετικού ρόλου της χώρας που ανέφερε ο Αλ. Τσίπρας στην ομιλία του, ο Δ. Κουτσούμπας τόνισε πως πρόκειται για τον ηγετικό ρόλο στους εγκληματικούς σχεδιασμούς των ιμπεριαλιστικών οργανισμών ΝΑΤΟ και ΕΕ, που θέτουν σε κινδύνους τον ελληνικό λαό. Ανέφερε ακόμα ότι η συμφωνία των Πρεσπών ενισχύσει στα Βαλκάνια το δολοφονικό μηχανισμό του ΝΑΤΟ, που αιματοκύλισε λαούς και άλλαξε σύνορα στην περιοχή. Επιπλέον, όπως είπε, η συμφωνία δεν βάζει τέλος στους αλυτρωτισμούς, αφήνοντας ανοιχτό παράθυρο για μελλοντική αξιοποίηση από τους ιμπεριαλιστές.
Σχολιάζοντας τις διακηρύξεις του πρωθυπουργού περί προόδου, έκανε λόγο για δήθεν προοδευτικές συμμαχίες που εφαρμόζουν αντιλαϊκές πολιτικές, που δεν μπορούν να αντιπαλέψουν το φασισμό, τον οποίο τροφοδοτούν. Σημείωσε ότι, πρόοδος δεν είναι η αναπαλαίωση ενός φθαρμένου πολιτικού συστήματος, αντίθετα πρόοδος είναι να είσαι ικανός να αξιοποιήσεις τις δυσκολίες, την αστάθεια του βάρβαρου συστήματος για να ανακόπτεις μαζί με το λαό τα αντιλαϊκά μέτρα, πρόοδος είναι η αποδέσμευση από τους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς ΝΑΤΟ και ΕΕ.
Θεοδωράκης προς Δανέλλη: Αυτό που κάνεις είναι η κατάντια της πολιτικής – Δεν δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης
«Εμείς ΔΕΝ σας δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης. Θα επιμείνουμε ότι η χώρα έχει ανάγκη από μια μεγάλη αλλαγή, να γράψουμε νέες σελίδες και όχι να αντιγράψουμε τις χειρότερες παλιές» τόνισε ο Σταύρος Θεοδωράκης στην ομιλία του στη Βουλή στη συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.
«Καταψηφίζουμε την κυβέρνηση, γιατί απέτυχε στα περισσότερα SOS κεφάλαια της χώρας: – Το κόμμα συνεχίζει να αλωνίζει στη δημόσια διοίκηση. Οι θεσμοί της δικαιοσύνης και των Ανεξάρτητων Αρχών, πλήττονται από παρεμβάσεις. Η παιδεία ζει κάτω από την μπότα των ιδεοληψιών. Η ασφάλεια στις γειτονιές είναι κενό γράμμα ή μάλλον κενό… τμήμα» είπε χαρακτηριστικά και ξεκαθάρισε πως: «Το Ποτάμι παραμένει στην αντιπολίτευση και δεν μετατρέπεται ξαφνικά σε συμπολίτευση. Δεν συγχωνεύεται με κανέναν. Δεν κάνει τα ρεπό του Καμμένου. Δεν επιβραβεύει τα λάθη τόσων ετών».
Αναφερόμενος στα φαινόμενα των τελευταίων ημερών μίλησε για «κατάντια». «Έτσι πολιτεύονται τα παλιά κόμματα. Η κατάντια να συγκροτούνται πλειοψηφίες από βουλευτές που δεν έχουν την έγκριση του λαού βαραίνει το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού κοινοβουλίου. Και ο κ.Τσίπρας το τερμάτισε» είπε χαρακτηριστικά. Συμπλήρωσε δε, πως «με αυτή την ηθική, η χώρα δεν μπορεί να πάει πουθενά. Οι μεταγραφές, Δευτέρα αλλού – Τρίτη εδώ, δεν επιτρέπονται ούτε στο ποδόσφαιρο. Δεν μπορείς την Κυριακή στο Πρωτάθλημα να παίζεις σε μία ομάδα και την Τετάρτη στο κύπελλο να παίζεις σε μια άλλη. Στη Βουλή όμως γίνεται! Τέσσερα χρόνια πολεμάς τον αμοραλισμό και τον λαϊκισμό και όταν έρχεται η ώρα του απολογισμού δίνεις ψήφο εμπιστοσύνης» είπε. Και κατέληξε σχετικά λέγοντας: «Στη δική μας ηθική δεν πρέπει να επιτρέπεται σε έναν βουλευτή να αλλάζει κοινοβουλευτική ομάδα διάρκεια μιας θητείας».
Απευθυνόμενος προσωπικά στον Σπύρο Δανέλλη, ο Σταύρος Θεοδωράκης ανέφερε: «Κύριε Δανέλλη, αυτό που κάνετε δεν είναι έγκλημα, είναι κάτι χειρότερο, είναι λάθος! Στο έγκλημα μπορεί να υπάρχει πάθος, μπορεί να υπάρχει ένστικτο, μπορεί να υπάρχει απερισκεψία. Στο λάθος, όμως, υπάρχει σκέψη, υπάρχει μελέτη, υπάρχει υπολογισμός» είπε και πρόσθεσε: «Όλους αυτούς τους εθελοντές που μετέχουν στα όργανα, στα συνέδρια τους ρώτησες;»
Τόνισε δε πως η απόφασή του «να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, δεν είναι η εξύψωση της πολιτικής, είναι η κατάντια της πολιτικής».
Στην ερώτηση που του απευθύνουν εάν «εξαγοράσθηκε ο βουλευτής σας» ο επικεφαλής του Ποταμιού απάντησε: «Θέλω να είμαι κατηγορηματικός. Δεν εξαγοράσθηκε. Ούτε λεφτά παζάρεψε – ούτε καρέκλα. Είμαι σίγουρος γι’ αυτό. Αλλά αυτό δεν κάνει μικρότερο το λάθος του. Σε μια συνεχή έξαρση εγωισμού, έβαζε κάθε μέρα το τελευταίο διάστημα πάνω από όλα το δικό του ΘΕΛΩ. Η δική του εκτίμηση. Η δική του άποψη. Η δική του ιδέα, ήταν ανώτερες από τις εκτιμήσεις, τις απόψεις, τις ιδέες όλων των άλλων» κατέληξε.
«Θα μου πει ίσως κάποιος: «Καλά όλα αυτά. Αλλά τι σχέση έχουν με την ψήφο εμπιστοσύνης»; αναρωτήθηκε. «Έχουν! Το τι βουλευτές έχουμε. Τι κόμματα έχουμε. Τι Βουλή έχουμε. Και τελικά τι κυβέρνηση έχουμε είναι το θέμα που πρέπει να μας απασχολήσει αυτές τις δύο μέρες. Γιατί ο Δανέλλης δεν είναι ο μόνος. Είναι και ο Φωτήλας και ο Μπαργιώτας και ο Αχμέτ και η Μάρκου και ο Θεοχάρης. Αναφέρομαι μόνο σε αυτούς που έφυγαν από το Ποτάμι και όχι σε όλους όσοι άλλαξαν κόμματα. Αλήθεια; Τι σύμπτωση και αυτή! Όλοι πηγαίνουν σε μεγαλύτερα κόμματα και δεν βρίσκεται ένας -Ένας!- να πει «η συνείδηση μου με οδηγεί να εγκαταλείψω το μεγάλο μου κόμμα και να πάω σε ένα μικρότερο» τόνισε χαρακτηριστικά.
Λεβέντης προς Μεγαλοοικονόμου: Ντροπή σου, είσαι αχάριστη
Κόντρα ξέσπασε στη Βουλή ανάμεσα στον Βασίλη Λεβέντη και την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, προερχόμενη από την Ένωση Κεντρώων, Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου.
“Αυτή η κυβέρνηση τους «151» τους υπολογίζει και με μια βουλευτή που εξελέγη με την Ένωση Κεντρώων, με λίστα. Την προσμετρά στη δύναμή της και μου είχε πει ο κ. Τσίπρας στην κατ’ ιδίαν συνάντησή μας όταν είχε φύγει ο βουλευτής Καρράς “σου παίρνουν τους βουλευτές και δεν είναι ωραίο” . Πάνω σε αυτό το μη ωραίο κ. Τσίπρα βασίζεις την εμπιστοσύνη” είπε ο κ. Λεβέντης προκαλώντας την παρέμβαση της κ. Μεγαλοοικονόμου.
“Ντροπή σου, μην μιλάτε. Εσείς θα τιμωρηθείτε όταν έρθει η ώρα από τον λαό. Ο Τσίπρας δίνει εξετάσεις ηθικής, για τον Τσίπρα ομιλώ όχι για εσάς” της απάντησε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων σε υψηλούς τόνους.
Η βουλευτής συνέχιζε να φωνάζει από τα έδρανα με αποτέλεσμα ο κ. Λεβέντης να πει: “Στον ΣΥΡΙΖΑ σας έκαναν αντιπρόεδρο; Άσε μας, ντροπή σου. Αχαριστία! Να χαίρεστε την 151η βουλευτής σας”
“Με χαίρονται” του απάντησε εκείνη με τον κ Λεβέντη να σχολιάζει: “Σας χαίρονται δεν αμφιβάλλω”.
“Να σταματήσει να ασχολείται με εμένα και να σκεφτεί τα λάθη του” του απάντησε παίρνοντας στη συνέχεια τον λόγο η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου.
Το 2007 τελείωσε τη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Ένα χρόνο πριν, με ανταλλαγή φοιτητών, είχε επισκεφτεί το αντίστοιχο Πανεπιστήμιο της Δανίας, ενώ το 2009 συνέχισε την ερευνά του στο “University of Maryland” στις ΗΠΑ. Ακολούθως πήρε το διδακτορικό του στις Επιστήμες Υπολογιστών στο “Aalborg Universitet” στη Δανία.
Ο Κώστας Τζούμας ίδρυσε πριν από πέντε χρόνια, μαζί με τον Stephen Ewen, την data Artisans -προηγουμένως είχε εργαστεί στη Microsoft και στο Institute of Technology στο Βερολίνο- η οποία παρέχει λύσεις μαζικής επεξεργασίας και μεταφοράς δεδομένων σε μεγάλες επιχειρήσεις. Στο πελατολόγιο της data Artisans περιλαμβάνονται ονόματα όπως το Netflix, η ING, η Uber και ο κινεζικός κολοσσός Alibaba. Ο τελευταίος προχώρησε ένα βήμα παραπέρα.
Η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Alibaba, όπως ανακοινώθηκε πριν από δύο εικοσιτετράωρα, και το τίμημα σύμφωνα με όσα γράφτηκαν στον ξένο τύπο άγγιξε τα 103 εκατ. δολάρια. Στόχος του deal, μια νέα πρωτοβουλία γύρω από τις τεχνολογίες ανοιχτού κώδικα big data.
Με έδρα το Βερολίνο και παράρτημα στο Σαν Φρανσίσκο, η data Artisans είχε “σηκώσει” 6,5 εκατ. δολάρια σε δυο γύρους χρηματοδότησης, με την Intel Capital να ηγείται στον τελευταίο γύρο. Στους επενδυτές, εκτός από την Intel, περιλαμβάνονται η Btov και η Tengelmann Ventures.
Η startup έχει αναπτύξει την Apache Flink, μια ανοιχτή πλατφόρμα για αξιοποίηση δεδομένων και τη λειτουργία εφαρμογών μεγάλης κλίμακας για αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο. Σήμερα θεωρείται μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες τεχνολογίες. Η Alibaba συνεργάζεται με την πλατφόρμα ήδη από το 2016, ενώ το deal σηματοδοτεί την πρώτη ολοκληρωμένη εξαγορά από κινεζική εταιρεία στον αναπτυσσόμενο τομέα νεοφυών εταιριών του Βερολίνου.
Πιο συγκεκριμένα, η Apache Flink που αναπτύχθηκε το 2014 από την ομάδα της data Artisans, επιτρέπει την επεξεργασία δεδομένων σε τεράστια κλίμακα, δεδομένης της επικράτησης μεγάλων δεδομένων στην ψηφιακή εποχή, απελευθερώνοντας το λογισμικό στην κοινότητα ανοιχτού κώδικα. Όπως αναφέρει η ομάδα, δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να δημιουργούν, να λειτουργούν και να τρέχουν εφαρμογές συνεχούς ροής με ασφαλή, κλιμακούμενη και οικονομικά αποδοτική λειτουργία. Η πλατφόρμα επιτρέπει το “χτίσιμο” εφαρμογών συνεχούς ροής σε λίγες μέρες.
Σε δημοσίευση στο blog της κοινότητας Apache Flink, ο CEO και συνιδρυτής της startup Κώστας Τζούμας και ο επίσης συνιδρυτής chief technology officer (CTO) Stephen Ewen δήλωσαν ενθουσιασμένοι με την εξαγορά, σημειώνοντας πως από κοινού με την Alibaba θα ενισχύσουν τη συνεισφορά τους στο Apache Flink και στις ανοιχτές πηγές δεδομένων. Ο διευθύνων σύμβουλος της data Artisans ενημέρωσε ότι η Alibaba θα επενδύσει επίσης ένα ποσό, το οποίο δεν έγινε γνωστό, στην εταιρεία για να αναπτύξει το λογισμικό Apache.
“Με την αξιοποίηση της τεχνολογικής εμπειρίας των δύο ομάδων και του κοινού πάθους για την ανάπτυξη της κοινότητας ανοιχτού κώδικα, είμαστε βέβαιοι ότι αυτή η συμφωνία θα ενισχύσει περαιτέρω την ανάπτυξη της κοινότητας Flink, θα επιταχύνει τις τεχνολογίες επεξεργασίας δεδομένων και θα βοηθήσει στην ενίσχυση ενός ανοιχτού περιβάλλοντος για παγκόσμιους προγραμματιστές” ανέφερε μεταξύ άλλων ο αντιπρόεδρος της Alibaba Group ο Jingren Zhou με αφορμή την εξαγορά.
Η Alibaba σκοπεύει να προωθήσει την ανάπτυξη των κοινοτήτων ανοιχτού κώδικα γύρω από τις τεχνολογίες επεξεργασίας δεδομένων και να αναπτύξει περαιτέρω ένα υποστηρικτικό περιβάλλον για ακόμη περισσότερους προγραμματιστές παγκοσμίως.
Η Sienna Miller έχει φορέσει μερικούς από τους πιο διάσημους σχεδιαστές στον κόσμο, έχει περπατήσει στα περισσότερα κόκκινα χαλιά (Oscars, Κάννες, Fashion Week, κλπ) και έχει υπάρξει μούσα πολλών καλλιτεχνών του χώρου. Πράγμα που σημαίνει πως η γκαρνταρόμπα της είναι κάτι παραπάνω από γεμάτη με πολλά διαφορετικά ρούχα και αξεσουάρ, ένα για κάθε στιγμή της καριέρας της.
Βέβαια, η Miller κατέχει και το κομμάτι του street style, αφού τους τελευταίους μήνες την έχουμε δει με διάφορα casual αλλά πολύ κομψά looks στους δρόμους της Νέας Υόρκης, τα οποία έχει φορέσει ξανά και ξανά, συνδυάζοντάς με άλλους τρόπους κάθε φορά. Κι όσον αφορά το βραδινό ντύσιμο, η ηθοποιός φαίνεται πως βασίζεται στη δική της γκαρνταρόμπα, αφού έκανε μία εμφάνιση με τον Βρετανό μουσικό Noel Gallagher, φορώντας ένα φόρεμα που είχε φορέσει ξανά στο Met Gala του 2006.
Το mini φόρεμα από παγιέτες και με φιόγκο ψηλά στη μέση του οίκου Burberry από τον Christopher Bailey, είχε φορεθεί στο Met Gala με θέμα Anglomania, με μαύρο καλσόν, βινύλ Mary Janes, μικρή τσάντα ώμου και μαλλιά πιασμένα ψηλά. Για την πιο πρόσφατη εμφάνισή της, η Sienna διάλεξε ένα ζευγάρι ανοιχτές πλατφόρμες, μαύρο καλσόν, σατέν πράσινη τσάντα και ένα μαύρο tailored παλτό, δημιουργώντας μία εξαιρετικά κομψή βραδινή εμφάνιση και αποδεικνύοντας πως δεν πρέπει να πετάμε ρούχα απ’ τη ντουλάπα μας, αφού πάντα υπάρχει δυνατότητα να ξαναφορεθούν.
Η Βικτόρια Αζαρένκα δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυα της, μετά την ήττα με 6-7 (5), 6-4, 6-2 από την Λάουρα Σίγκεμουντ και τον αποκλεισμό της από τη συνέχεια του Australian Open.
Στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του αγώνα της, η Αζαρένκα εμφανίστηκε σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση και μάλιστα δεν μπόρεσε να συγκρατήσει ούτε τα δάκρυά της.
“Έχω περάσει πολλά στη ζωή μου και κάποιες φορές αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να τα περάσω. Θέλω να πιστεύω πως με κάνουν δυνατότερη και θα δουλέψω σκληρά για να περάσω και αυτό”, είπε μεταξύ άλλων -και με μάτια δακρυσμένα- η Λευκορωσίδα τενίστρια, που έχει κατακτήσει δυο φορές το Australian Open.
“Κάποιες φορές χρειάζομαι λίγη περισσότερη υπομονή και λίγη υποστήριξη. Αυτή τη στιγμή είναι μια δύσκολη μάχη για μένα. Μπορώ να ξαναπώ αυτή τη λέξη, μάχομαι. Νομίζω είναι προφανές. Δε νομίζω πως έχω αποτύχει, αλλά μάχομαι. Αποτυχία είναι όταν τα παρατάς και δεν προσπαθείς άλλο. Για να μπορέσω να βγω έξω απ’ αυτό, θα πρέπει να παλέψω.”
Πόλεις της Βόρειας Ελλάδας γέμισαν με αφίσες που ρωτούν βουλευτές «αν θα προδώσουν τη Μακεδονία» – Καζάνι που βράζει η Μακεδονία μας για την κατάπτυστη συμφωνία
Εντείνονται οι προσπάθειες των πολιτών για να μεταπειστούν μέλη του κοινοβουλίου που έχουν δηλώσει ότι θα ψηφίσουν υπέρ της συμφωνίας των Πρεσπών.
Το βράδυ της Δευτέρας 14 Ιανουαρίου 2019, ομάδες διαμαρτυρόμενων κατά της Συμφωνίας κόλλησαν αφίσες με τα πρόσωπα τοπικών βουλευτών των ΑΝΕΛ και του ΣΥΡΙΖΑ σε κεντρικά σημεία πόλεων της Βόρειας Ελλάδας. Οι αφίσες έχουν τα πρόσωπα των βουλευτών και το ερώτημα «Εσύ θα προδώσεις τη Μακεδονία μας;». Οι εμπνευστές αυτής της καμπάνιας τονίζουν ότι η δράση τους θα συνεχιστεί και σήμερα το βράδυ.
Οι αφίσες τοιχοκολλήθηκαν στην Πέλλα, στην Ιερισσό και στην Κατερίνη.
Ο Σπύρος Τσεκούρας υποδύεται τον Θεσσαλονικιό Μπάμπη στην επιτυχημένη σειρά του Alpha «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», ο οποίος μάλιστα δε συμπαθεί τον σύντροφο της μαμάς του.
Ο ταλαντούχος ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή του, εξέφρασε την άποψη του για το αν… απαγορεύεται να μπει άλλος άνδρας στη ζωή μιας μάνας όταν χηρέψει, τι τον δίδαξε ο αθλητισμός και τι τον κάνει ευάλωτο.
-Μάνα είναι μόνο μια; «Εννοείται. Είναι το σημαντικότερο πρόσωπο στη ζωή όλων των ανθρώπων».
-Και όταν χηρέψει, απαγορεύεται να μπει άλλος άνδρας στη ζωή της; «Όχι βέβαια, πρέπει να ζήσει και αυτή τη ζωή της. Απλά δεν δέχεται ο άντρας εύκολα το νέο σύντροφο της μάνας του, γιατί νομίζει ότι θα αντικατασταθεί ο πατέρας του».
-Τι σας δίδαξε ο πρωταθλητισμός στην κολύμβηση; «Δεν χρειάζεται να έρθεις πρώτος. Υπάρχουν και άλλες θέσεις. Με τη σωστή προπόνηση, την αφοσίωση και την επιμονή, έχει καλά αποτελέσματα».
-Τι σας κάνει ευάλωτο; «Όταν ξεχνάω τις αδυναμίες μου και η υγεία των παιδιών μου».
Τι εισπράττετε από τον κόσμο; «Χαρά», λέει στον Τηλεθεατή.
Η φιλία μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα και από αναλγητικό. Οι άνθρωποι που έχουν περισσότερους φίλους, συνήθως εμφανίζουν μεγαλύτερη αντοχή στο σωματικό πόνο, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα.
Οι άνθρωποι που διαθέτουν μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα, παράγουν στον οργανισμό τους περισσότερες ενδορφίνες, ουσίες που δρουν ως φυσικό αναλγητικό και εμπλέκονται γενικότερα στο κύκλωμα απόλαυσης-πόνου του εγκεφάλου.
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή εξελικτικής ψυχολογίας Ρόμπιν Ντένμπαρ και την Κατερίνα Τζόνσον του Τμήματος Πειραματικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Scientific Reports», έκαναν σχετικά πειράματα αντοχής στον πόνο σε 101 εθελοντές ηλικίας 18 έως 34 ετών.
Όσο μεγαλύτερο κύκλο φίλων είχε κάποιος, τόσο καλύτερα άντεχε τον πόνο. Αυτό που φαινόταν να μετράει κυρίως, ήταν ο αριθμός των επαφών με φίλους σε μηνιαία και όχι εβδομαδιαία βάση. Κάποιος που είχε επτά έως 12 περισσότερους φίλους, τους οποίους συναντούσε έστω μια φορά το μήνα, άντεχε τον ίδιο πόνο για ένα έως τέσσερα λεπτά περισσότερα σε σχέση με κάποιον που είχε λιγότερους φίλους.
Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι οι ενδορφίνες σε υψηλά επίπεδα διευκολύνουν τη σύναψη κοινωνικών δεσμών σε ανθρώπους και ζώα. Η φιλία, που ενεργοποιεί τις ενδορφίνες, βοηθά κάποιον να αντέχει καλύτερα τον πόνο. Η ενδορφίνη έχει ισχυρότερη αναλγητική δράση ακόμη και από την μορφίνη.
«Σε ισοδύναμη δόση, οι ενδορφίνες είναι ισχυρότερες και από την μορφίνη», δήλωσε η Τζόνσον. Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι οι άνθρωποι που έχουν καλύτερη σωματική κατάσταση, επειδή ασκούνται συχνά, αντέχουν περισσότερο τον πόνο, παρόλο που τείνουν να έχουν λιγότερους φίλους και μικρότερα δίκτυα κοινωνικών σχέσεων.
Οι ερευνητές θεωρούν πιθανό ότι όσοι ασκούνται τακτικά, χρησιμοποιούν την άσκηση -αντί για τη φιλία- ως εναλλακτικό μέσο ενεργοποίησης των ενδορφινών και της ευχαρίστησης. Λιγότερους φίλους έχουν και όσοι βιώνουν μεγαλύτερα επίπεδα στρες, όμως αυτοί δεν αντέχουν τον πόνο πιο πολύ.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, η παραγωγή και η δράση των ενδορφινών διαταράσσεται από ψυχικές διαταραχές όπως η κατάθλιψη, με συνέπεια οι καταθλιπτικοί να μη νιώθουν ευχαρίστηση και επιπλέον να ρέπουν στην κοινωνική απομόνωση.
Ο 68χρονος Γιούρεν Μι από την κινεζική πόλη Τζινάν, γυμνάζεται καθημερινά σε πάρκα και πλατείες, φορώντας στολή λεοπάρδαλης και μιμείται τις ίδιες ακριβώς κινήσεις που κάνει το άγριο ζώο.
Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών η προγραμματισμένη για την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου συναυλία στην Πτολεμαΐδα αναβάλλεται και μεταφέρεται την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου!
Συμμετέχει η Ευρωπαϊκή Χορωδία του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας
Η «Σχολική Εκδρομή» είναι το ταξίδι ενός καταξιωμένου και διαχρονικού τραγουδοποιού και μιας ομάδας επαγγελματιών μουσικών για να συναντήσουν τους ταλαντούχους ερασιτέχνες μαθητές των Μουσικών Σχολείων που ονειρεύονται το μέλλον της ελληνικής μουσικής.
Έχοντας στις αποσκευές του το νέο του δίσκο «Εισιτήριο» και την εξαιρετική μπάντα του, τους «Ευγενείς Αλήτες», ο Νίκος Πορτοκάλογλου επέλεξε φέτος να γιορτάσει τα γενέθλια των 60 του χρόνων ξεκινώντας ένα οδοιπορικό αναζήτησης της νέας γενιάς μουσικών. Θα είναι μια πραγματικά διαφορετική περιοδεία καθώς σταθμούς της θα έχει τα θέατρα των μεγάλων πόλεων και πρωταγωνιστές, εκτός από τον τραγουδοποιό και την μπάντα του, τις χορωδίες των Μουσικών Γυμνασίων και Λυκείων. Θα είναι δηλαδή μια «εκδρομή» αναψυχής και συνεργασίας με τους σημερινούς εφήβους που θα αποτελέσουν τους επόμενους τραγουδοποιούς, τραγουδιστές και μουσικούς της χώρας μας.
Ο Νίκος Πορτοκάλογλου συνέλαβε αυτήν την ιδέα ως έναν φόρο τιμής στα Μουσικά Σχολεία (που αισίως πλησιάζουν τα 50 σε όλη την Ελλάδα) τα οποία εδώ και χρόνια, έχουν διαμορφώσει νέες γενιές μουσικών με βαθιά γνώση και αγάπη για την τέχνη τους. Θεωρεί πως το έργο που παράγουν τα σχολεία αυτά είναι ένα μεγάλο δώρο στη μουσική κοινότητα αλλά και στην κοινωνία γενικότερα.
Γι’ αυτό και – εκτός από τις πρόβες και τις παραστάσεις- προσφέρει ως ελάχιστο αντίδωρο, ένα δίωρο σεμινάριο τραγουδοποιίας σε κάθε σχολείο για τους μαθητές που ενδιαφέρονται ειδικά για την τέχνη του τραγουδιού.
Οι συναυλίες θα περιέχουν μια μεγάλη αναδρομή στην πολυετή πορεία του καλλιτέχνη από τα πρώτα του βήματα με τους Φατμέ μέχρι και σήμερα. Το Νίκο Πορτοκάλογλου συνοδεύουν επί σκηνής τα ταλαντούχα μέλη της μπάντας του, «Ευγενείς Αλήτες» και οι εφηβικές χορωδίες.
Πρόκειται για μία πανηγυρική σύμπραξη τριών γενιών επί σκηνής με τη συμμετοχή της Ευρωπαϊκής Χορωδίας του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας υπό τη διεύθυνση της Νικολέτας Παπάζογλου.
Μέρος των εσόδων της συναυλίας θα διατεθεί στο Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας.
Απίστευτα τα όσα συμβαίνουν τα τελευταία 24ωρα στη Θεσσαλονίκη μετά την κοπή της πίτας του συλλόγου πολυτέκνων «Άγιοι Πάντες»
Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία κ. Νίκος Ταχιάος, βάλει κατά του προέδρου του συλλόγου πολυτέκνων «Άγιοι Πάντες» κ. Θεοτοκάτου χαρακτηρίζοντάς τον φασίστα και εκκολαπτόμενο “χρυσαύγουλο” με αφορμή μια φράση που παρερμήνευσε κατά την εκδήλωση της κοπής της πίτας του συλλόγου, παρουσία 500 προσκεκλημένων, μεταξύ των οποίων και του προέδρου Αναπήρων Ελλάδας, αλλά και όλων των υποψήφιων δημάρχων της πόλης.
Σε ανάρτησή από το προσωπικό του προφίλ στο facebook ο κ. Ταχιάος εξαπέλυσε δριμύ επίθεση κατά του κ. Θεοτοκάτου, χαρακτηρίζοντάς τον φασίστα, προκαλώντας την οργή χιλιάδων Θεσσαλονικιών.
Διαβάστε το δελτίο τύπου που εξέδωσε την περασμένη Κυριακή:
Στην αλγεινή εντύπωση που του προκάλεσε η τοποθέτηση του προέδρου του συλλόγου πολυτέκνων «Άγιοι Πάντες» στην διάρκεια εκδήλωσης στα γραφεία του συλλόγου, αναφέρθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Νίκος Ταχιάος.
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη- Υπεύθυνα» σε ανάρτηση στην σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, εξέφρασε «την λύπη και ντροπή» που αισθάνθηκε όταν άκουσε την πρόταση του κ. Θεοτοκάτου να κοπούν τα επιδόματα αναπήρων για να δοθούν στους πολυτέκνους, χαρακτηρίζοντάς την ” απεχθέστατη” και «απολύτως φασιστική άποψη που θυμίζει τον σπαρτιάτικο Καιάδα και που δεν ξεπλένεται ούτε με τους αγιασμούς και τις αναφορές στην Ορθοδοξία, ούτε με τους ύμνους στην πατρίδα και το έθνος.».
Αναλυτικά η ανάρτηση του Νίκου Ταχιάου
«Βρέθηκα χθες στην κοπή βασιλόπιτας μιας κοινωνικής ομάδας που σέβομαι και τιμώ για το κουράγιο της να αναδεχθεί οικογενειακά βάρη που οι περισσότεροι δεν αντέχουμε και πραγματικά χάρηκα την ευλογία που ανέδιδε η εικόνα των πολλών μικρών παιδιών που συνόδευαν τους γονείς τους.
Λυπήθηκα και ντράπηκα όμως, γι’ αυτό που άκουσα από τον εκπρόσωπό τους ότι τα επιδόματα προς τους αναπήρους πρέπει να κοπούν και να κατευθυνθούν προς αυτούς. Πρόκειται για μία απολύτως φασιστική άποψη που θυμίζει τον σπαρτιάτικο Καιάδα και που δεν ξεπλένεται ούτε με τους αγιασμούς και τις αναφορές στην Ορθοδοξία, ούτε με τους ύμνους στην πατρίδα και το έθνος.
Εύχομαι αυτές οι απόψεις να μην εκπροσωπηθούν στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο. Είναι απεχθέστατες. Ο ίδιος πάντως δεν πρόκειται να τείνω χείρα συνεργασίας σε αυτές και ασφαλώς, όλες οι ευπαθείς ομάδες θα νιώσουν τη στοργή και τη φροντίδα της διοίκησής μου. Στη σκέψη μου δεν έχω μηχανισμούς ελέγχου ψηφοφόρων ή κοινωνικές ομάδες που συγκρούονται, αλλά ανθρώπους που έχουν την ανάγκη των υπολοίπων. Μόνο έτσι θα υπάρξουμε ως κοινωνία και ως έθνος.
Γι’ αυτό και αυτή η ανάρτησή μου. Δεν πρόκειται να χαϊδέψω αυτιά των άκρων για να μην έχω εχθρούς.»
Η απαράδεκτη ανάρτηση του κ. Ταχιάου με βαρείς χαρακτηρισμούς κατά του κ. Θεοτοκάτου, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook που εξόργισε χιλιάδες δημότες της Θεσσαλονίκης αλλά και το σύνολο των πολυτέκνων:
Διαψεύδει τον Ταχιάο ο Θεοτοκάτος για τα περί επιδομάτων πολυτέκνων
Εάν σεβόταν την πολύτεκνη οικογένεια θα ερχόταν τα προηγούμενα 28 χρόνια που κάναμε κοπή πίτας, είπε με νόημα ο πρόεδρος του Συλλόγου «Άγιοι Πάντες»
Δεν έκανα απολύτως καμιά αναφορά στα επιδόματα που δίνονται είτε στους ανάπηρους είτε στους πολύτεκνους, είτε σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα, δήλωσε o Ερωτόκριτος Θεοτοκάτος, πρόεδρος του Συλλόγου Πολυτέκνων Γονέων Θεσσαλονίκης «οι Άγιοι Πάντες», μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 96,5, μετά τη λεκτική διαμάχη που είχε με τον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης με τη ΝΔ, Νίκο Ταχιάο.
«Έχοντας μία αδερφή ανάπηρη και παρουσία του εκπροσώπου των αναπήρων», όπως είπε, «δεν θα μπορούσα να μιλήσει κατά τον τρόπο που μου προσάπτεται», ενώ διαμήνυσε πως «δεν είναι δυνατόν για ένα άτομο που παίρνει με πλάγιο τρόπο 67% αναπηρία να δίνονται 20 μόρια για τον διορισμό του στην εκπαίδευση, τώρα που πρόκειται να διοριστούν εκπαιδευτικοί και στους πολύτεκνους δύο μόρια για κάθε παιδί». Συμπλήρωσε, δε, πως «γνωρίζουμε πολύ καλά ότι πολλοί χρησιμοποιούν πλάγια μέσα για να παίρνουν αναπηρία για να έχουν τα προνόμια που έχουν οι πραγματικοί ανάπηροι».
Ειδικά σε ό,τι αφορά την καταγγελία του κ. Ταχιάου, ο κ. Θεοτοκάτος είπε πως «κανένας άλλος από τους υποψηφίους δημάρχους και τους επισήμους δεν άκουσε κάτι τέτοιο» και τόνισε πως «ίσως ο κύριος Ταχιάος, ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης με την ΝΔ να θίχτηκε από την δήλωση μου ενώπιον των άλλων υποψηφίων δημάρχων ότι θα θέλαμε ο επόμενος δήμαρχος της Θεσσαλονίκης να είναι ανεξάρτητος και να αγαπάει τη Θεσσαλονίκη και τους Θεσσαλονικείς».
Αναφορικά με τις δηλώσεις του κ. Ταχίαου που υποστήριξε πως ο κ. Θεοτοκάτος επιχείρησε να ανασκευάσει τα λεγόμενα του και ζητώντας του παράλληλα συγγνώμη αν διαστρέβλωσε τα όσα είχαν ειπωθεί από την πλευρά του προέδρου των πολύτεκνων , ο κος Θεοτοκάτος δήλωσε στον Alpha 96,5 Θεσσαλονίκης ότι «το θεωρώ απαράδεκτο γι’ αυτές τις δηλώσεις το να λέει έναν άνθρωπο φασίστα και ότι δε θέλει να συζητάει με τα άκρα» και διερωτήθηκε: «Δηλαδή όποιος δε συμφωνεί μαζί μου θα τον θεωρώ φασίστα και εγκληματικό στοιχείο;».
Ο Ερωτόκριτος Θεοτοκάτος ανέφερε πως δεν επιθυμεί να δώσει συνέχεια στο συγκεκριμένο ζήτημα λέγοντας χαρακτηριστικά πως «δεν θέλω να ανασύρω πράγματα που δεν αξίζει και δε πρέπει να αναφέρονται, πρέπει να είμαστε άνθρωποι ανεκτικοί, πρέπει να σεβόμαστε το κάθε πρόσωπο, τον κάθε άνθρωπο».
Καταλήγοντας, ο πρόεδρος του Συλλόγου Πολυτέκνων Γονέων Θεσσαλονίκης «οι Άγιοι Πάντες» άφησε αιχμές ότι «εάν σεβόταν (σ.σ. ο κ. Ταχιάος) την οικογένεια την πολύτεκνη και την εκτιμούσε, θα ερχόταν τα προηγούμενα 28 χρόνια που κάναμε κοπή της πίτας».
Ο πρόεδρος των πολυτέκνων μίλησε για το συμβάν στην Ειρήνη Εμινίδου “Αφουγκραζόμενοι την πόλη” μέσα από τον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 96,5 της Θεσσαλονίκης. Έχει ενδιαφέρον να δείτε τι είπε:
Στη χώρα μας βρίσκεται από το μεσημέρι της Τρίτης (15.01.2019) το τελευταίο μετεγγραφικό απόκτημα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Άντριαν Πέιν.
Ο Άντριαν Πέιν επέστρεψε στην Ελλάδα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού και ετοιμάζεται να τεθεί στην διάθεση του Ρικ Πιτίνο, ενισχύοντας τους “πράσινους” στους ψηλούς.
Ο 28χρονος Αμερικανός φόργουορντ/σέντερ έφτασε στο “Ελ. Βενιζέλος” το μεσημέρι της Τρίτης (15.01.2019 / 15:50) με απευθείας πτήση από τη Νέα Υόρκη.
Ο Πέιν αναμένεται να μπει άμεσα στις προπονήσεις του Παναθηναϊκού, προκειμένου να τεθεί στη διάθεση του Πιτίνο κι έτσι να μπει στην αποστολή των “πρασίνων” για τον εκτός έδρας αγώνα με τη Ζαλγκίρις (18.01.2019 / 20:00).
Την Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019 ολοκληρώνονται οι παραστάσεις του έργου «Φεγγίτης» (Skylight)του Βρετανού θεατρικού συγγραφέα και σκηνοθέτη David Hare, που συνεχίζεται με επιτυχία για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Εμπορικόν.
Οι συντελεστές της παράστασης έκοψαν την Πρωτοχρονιάτικη πίτα τους, αντάλλαξαν τις ευχές τους και πόζαραν στον φωτογραφικό φακό του gossip-tv.gr Το σπουδαίο έργο που παρουσιάστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και μετάφραση Μιρέλλας Παπαοικονόμου, με τον Δημήτρη Καταλειφό, τη Λουκία Μιχαλοπούλου και τον Μιχάλη Πανάδη, θα ξεκινήσει περιοδεία τον Φεβρουάριο σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας για να καταλήξει τον Απρίλιο στη Θεσσαλονίκη.
Ήταν Τρίτη 19 Μαρτίου, όταν όλο το πανελλήνιο παρακολουθούσε σοκαρισμένο την είδηση για τη μητέρα στον Νέο Κόσμο που αποφάσισε να δώσει τέλος στη ζωή της, «παίρνοντας» μαζί της την 4χρονη κορούλα της, την οποία σύμφωνα με πληροφορίες είχε προσπαθήσει πολύ για να αποκτήσει.
Κι ενώ όλοι ακόμη περιμένουν απαντήσεις, σε μία μέχρι στιγμής ανεξήγητη ιστορία, το boro.gr ζήτησε από τον Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, Ιωάννη Νίκου, να εξηγήσει πώς ερμηνεύεται επιστημονικά η απόφαση ενός αυτόχειρα να οδηγήσει και άλλους αθώους ανθρώπους μαζί του στον θάνατο, αλλά και να εντοπίσει τις ψυχολογικές ή ψυχιατρικές αιτίες που θα μπορούσαν να αιτιολογήσουν μία τέτοια πράξη.
Η συσχέτιση της ψυχικής ασθένειας και της βίαιης και εγκληματικής συμπεριφοράς έχει αποτελέσει θέμα συζήτησης, καθώς και αντιπαράθεσης και έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών ερευνητών. Τα τελευταία χρόνια, η επιστημονική παρατήρηση και μελέτη έχει καταδείξει μία σημαντική αύξηση της συσχέτισης μεταξύ της ψυχικής διαταραχής και της εγκληματικότητας. Η μελέτη των ψυχικών ασθενειών που φαίνονται να εμφανίζουν μία σημαντική συσχέτιση με τη βία και το έγκλημα έχει πραγματοποιηθεί σε σωφρονιστικά ιδρύματα, αλλά και στην κοινότητα.
Ωστόσο, η πρόβλεψη της επικινδυνότητας για εκδήλωση βίαιης και παραβατικής συμπεριφοράς θα μπορούσε να λάβει υπόψη ορισμένους παράγοντες, που ίσως συμβάλλουν στην διάπραξη τέτοιων πράξεων. Η πρόβλεψη αναφέρεται στην πιθανότητα το άτομο να προβεί σε παρόμοια εγκληματική ή βίαιη πράξη στο μέλλον.
Σχιζοφρένεια
Οι ασθενείς με σχιζοφρένεια παρουσιάζουν γνωστική, κοινωνική και λειτουργική έκπτωση και γι’ αυτό το λόγο έχουν ανάγκη θεραπείας. Από την άλλη, τα άτομα που απασχολούν το νόμο με την παραβατική τους συμπεριφορά δεν πάσχουν από ψυχιατρική διαταραχή. Οι ασθενείς με σχιζοφρένεια παρουσιάζουν διαπροσωπικές δυσκολίες και διαστρεβλωμένη πραγματικότητα και γι’ αυτό το λόγο οι συνέπειες αφορούν κυρίως τους ίδιους και την ποιότητα ζωής τους, ενώ αυτοί που προβαίνουν σε παραβατικές πράξεις, φαίνεται να εμφανίζουν διαταραχές, που επηρεάζουν το περιβάλλον τους.
Αναπτυξιακοί και κοινωνικοί παράγοντες φαίνεται να μεσολαβούν στη συσχέτιση μεταξύ σχιζοφρένειας και παραβατικής συμπεριφοράς:
Αναπτυξιακοί Παράγοντες:
Γονεϊκή αποστέρηση
Νευροαναπτυξιακή καθυστέρηση
Προβλήματα στην εκπαίδευση
Ελλιπείς διαπροσωπικές σχέσεις
Οικογενειακό ιστορικό βίαιης συμπεριφοράς
Διαταραχή διαγωγής στην παιδική ηλικία
Κοινωνικοί παράγοντες:
Διαπροσωπική, κοινωνική και επαγγελματική δυσλειτουργικότητα
Οικονομικά προβλήματα
Προβλήματα στέγασης που οδηγούν συχνά τους ασθενείς να διαμένουν σε περιοχές με υψηλή παραβατικότητα.
Η πρόληψη παραβατικής συμπεριφοράς σε ασθενείς με σχιζοφρένεια θα πρέπει αρχικά να εστιάζει στην ίδια την ασθένεια. Θα πρέπει να αξιολογείται το ιστορικό βίαιης και επιθετικής συμπεριφοράς και η συνύπαρξη άλλων παραγόντων, όπως η κατάχρηση ουσιών και να επιλέγεται η κατάλληλη θεραπεία.
Συναισθηματικές Διαταραχές
-Κατάθλιψη: Αλτρουιστική δολοφονία και αυτοκτονία ή επεκτεινόμενη αυτοκτονία
Έχει τονισθεί ιδιαίτερα η σχέση της κατάθλιψης με περιπτώσεις αλτρουιστικής δολοφονίας και αυτοκτονίας, όπου η αυτοκαταστροφική και ετεροκαταστροφική συμπεριφορά συνυπάρχουν. Σε αυτήν την περίπτωση, η ανθρωποκτονία ακολουθείται μέσα στην ίδια εβδομάδα από αυτοκτονία ή απόπειρα αυτοκτονίας του δράστη. Ο Coid συμπέρανε ότι η σταθερότητα της επικράτησης της αλτρουιστικής δολοφονίας και αυτοκτονίας ενδέχεται να συμβαίνει λόγω της συσχέτισής της με κάποια ψυχική διαταραχή και κυρίως την κατάθλιψη. Μάλιστα, όταν συνυπάρχει κτητικότητα και νοσηρή ζηλοτυπία, ο δράστης δρα παρορμητικά. Οι καταθλιπτικοί ασθενείς με ιστορικό κατάχρησης αλκοόλ ή παράνομων ουσιών, κακοποίησης κατά την παιδική ηλικία, προηγούμενης απόπειρας αυτοκτονίας και με συννοσηρή διαταραχή προσωπικότητας και εκείνοι για τους οποίους ο εκλυτικός παράγοντας της κατάθλιψης είναι η σεξουαλική απιστία, πραγματική ή φαντασιωσική, του ερωτικού συντρόφου εμφανίζουν αυξημένο κίνδυνο για διάπραξη ανθρωποκτονίας ακολουθούμενης ή μη από απόπειρα αυτοκτονίας.
Τέλος, στους δράστες αυτούς φαίνεται πέρα από την κατάθλιψη να ενυπάρχουν και άλλες διαταραχές:
Δυσθυμική διαταραχή
Χρόνιο άγχος
Διαταραχές προσωπικότητας και διατροφής
Σχιζοφρένεια
Διαταραχή προσαρμογής σε χρόνιες σωματικές ασθένειες
Κατάχρηση αλκοόλ και εξαρτησιογόνων ουσιών
Επιληψία
Οργανικά ψυχοσύνδρομα
Μανία / Υπομανία και Έγκλημα
Γράφει ο Νίκου Ιωάννης, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας – Ψυχοθεραπευτής
Η δίαιτα που γίνεται με νηστεία πέρα παρά μέρα έχει αυξηθεί πολύ σε δημοφιλία τα τελευταία χρόνια, επειδή ορισμένοι δυσκολεύονται να ακολουθήσουν μια συμβατική διατροφή απώλειας βάρους.
Δίαιτα – Μια έρευνα που έγινε με τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή, συνέκρινε τα αποτελέσματα μιας εναλλακτικής ημερήσιας νηστείας με τον καθημερινό περιορισμό των θερμίδων στην απώλεια βάρους, τη διατήρηση του βάρους και τους δείκτες κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων.
Η δρ Krista A. Varady από το Πανεπιστήμιο του Ιλινόις στο Σικάγο και συνεργάτες της εξέτασαν τις περιπτώσεις 100 παχύσαρκων ενηλίκων σε μια μελέτη, η οποία διεξήχθη μεταξύ Οκτωβρίου 2011 και Ιανουαρίου 2015.
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και για ένα έτος:
Η πρώτη ομάδα ακολουθούσε δίαιτα με εναλλακτική ημέρα νηστείας (25% των θερμιδικών αναγκών στις μέρες νηστείας και 125% των θερμιδικών αναγκών τις υπόλοιπες)
Η δεύτερη ομάδα ακολούθησε πρόγραμμα με καθημερινό περιορισμό θερμίδων (75% των θερμιδικών αναγκών κάθε μέρα)
Η τρίτη ομάδα δεν ακολούθησε κανένα από τα δύο αυτά προγράμματα.
Αποτελέσματα
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν, ότι, μετά από ένα χρόνο η απώλεια βάρους στην πρώτη ομάδα ήταν 6%, κάτι που δεν αποδείχτηκε σημαντικά διαφορετικό από την απώλεια βάρους της δεύτερης ομάδας, η οποία έφτασε το 5,3%.
“Τα αποτελέσματα αυτής της τυχαιοποιημένης κλινικής δοκιμής έδειξαν ότι η εναλλασσόμενη ημέρα νηστείας δεν αποδείχτηκε πιο εύκολη στο να την ακολουθούν οι συμμετέχοντες, ενώ δεν έδειξε σημαντικά μεγαλύτερη απώλεια βάρους, διατήρηση βάρους, ή βελτιώσεις σε δείκτες κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις, σε σύγκριση με τον παραδοσιακό καθημερινό περιορισμό θερμίδων”, καταλήγει το άρθρο.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό JAMA Internal Medicine.
Ο Εμμανουήλ Καραλής πραγματοποιεί εδώ και δέκα ημέρες κοινή προετοιμασία με τον σπουδαίο τεχνικό Βιτάλι Πετρόφ και ετοιμάζεται να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση στις 19 Ιανουαρίου στους Μεσογειακούς Αγώνες Κ23.
Ανυπόμονος να μπει και πάλι στους αγώνες μετά από απουσία δέκα μηνών δηλώνει ο Εμμανουήλ Καραλής, ο οποίος λόγω τραυματισμού έχασε τη σεζόν του ανοικτού στίβου.
Ο νεαρός άλτης του επί κοντώ θα αρχίσει τους αγώνες του για τη νέα χρονιά το Σάββατο (19/1), με τη συμμετοχή του στους Μεσογειακούς Αγώνες Νέων (Κ23), στο Μιραμάς της Γαλλίας. Θα ακολουθήσει ακόμη ένας αγώνας επί γαλλικού εδάφους, στις 27 Ιανουαρίου στο μίτινγκ του Παρισιού, που είναι ένα από τα καλύτερα της Ευρώπης.
«Έχω λίγο άγχος, αλλά θεωρώ πως είναι δημιουργικό. Είναι ο πρώτος μου αγώνας μετά το διάστημα απουσίας μου, λόγω του τραυματισμού και δεν έχω μεγάλες προσδοκίες. Αυτό που με ενδιαφέρει πρώτα απ’ όλα είναι να βρεθώ και πάλι στον αγωνιστικό χώρο, η αλήθεια είναι πως ανυπομονώ να βρεθώ στο στάδιο και να κοιτάξω τον πήχη, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Παράλληλα θα έχω την ιδανική ευκαιρία να εφαρμόσω ορισμένες αλλαγές που κάναμε αυτό το διάστημα στην προπόνηση, υπό την επίβλεψη του Βιτάλι Πετρόφ» σχολίασε ο Εμμανουήλ Καραλής για το ντεμπούτο του στη σεζόν.
Ο 20χρονος Έλληνας αθλητής πραγματοποιεί εδώ και δέκα ημέρες κοινή προετοιμασία με τον σπουδαίο τεχνικό, Βιτάλι Πετρόφ, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα αποκλειστικά για το γκρουπ του ομοσπονδιακού τεχνικού, Ανδρέα Τσώνη. Ο Ουκρανός θα παραμείνει στην Ελλάδα έως τις 24 Ιανουαρίου και στο διάστημα αυτό ο Εμμανουήλ Καραλής θα έχει την ευκαιρία να βελτιώσει πολλά κομμάτια της τεχνικής του.
Ο Εμμανουήλ Καραλής έχει ως στόχο της σεζόν τη συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Γλασκώβης (1-3/3) και, για να συμβεί αυτό, απαιτείται να πετύχει επίδοση καλύτερη από το 5.65μ, που είναι το όριο συμμετοχής. Ο αθλητής έχει ατομικό ρεκόρ 5.80μ από τις 4 Μαρτίου του 2018 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Μπέρμιγχαμ.Οι πέντε καλύτερες επιδόσεις στην καριέρα του Καραλή
Στα σύνορα με την Αχαΐα και την Αρκαδία, δίπλα στον ποταμό Ερύμανθο
Η Νεμούτα βρίσκεται στον νομό Ηλείας, στα σύνορα με την Αχαΐα και την Αρκαδία, δίπλα στον ποταμό Ερύμανθο και είναι χτισμένη σε υψόμετρο 560 μέτρων.
Κατά τη διαδρομή τους, από το βουνό Ερύμανθος όπου πηγάζουν μέχρι την κατάληξή τους στον Αλφειό, τα νερά του ποταμού δημιουργούν τοπία εξαιρετικής ομορφιάς και σχηματίζουν εντυπωσιακούς καταρράκτες, τους περίφημους καταρράκτες της Νεμούτας.
Πρόκειται για οκτώ παραμυθένιους καταρράκτες, στην πλειονότητά τους δύσκολα προσβάσιμους. Ίσως αυτή η ιδιαιτερότητα είναι που έχει διαφυλάξει αυτά τα άγρια, αλώβητα και παρθένα τοπία, κάνοντας τον περιηγητή που φτάνει μέχρι εδώ να ξεχνά πού βρίσκεται και να «ταξιδεύει» σε ένα παραμυθένιο σκηνικό.
Η πεζοπορία προς το ποτάμι και τους καταρράκτες γίνεται μέσα από εκπληκτικής ομορφιάς διαδρομές, που θυμίζουν, για ακόμα μία φορά, πόσες ανεξερεύνητες, σε μεγάλο βαθμό, γωνιές κρύβει η Πελοπόννησος.
Δες ποιο είναι το μαγικό υλικό που φτιάχνεται το φιδάκι για τα κουνούπια
Κάθε καλοκαίρι έχουμε τα ίδια θέματα. Τα κουνούπια «ξυπνάνε» και κάθε φορά που βρισκόμαστε σε εξωτερικό χώρο πρέπει να βιώνουμε τον πόλεμο για να μην μας τσιμπήσουν.
Σε κάθε κήπο λοιπόν που είμαστε καλεσμένοι συνήθως έρχεται και παρέα το κλασικό εικονογραφημένο αντικουνουπικό φιδάκι, το οποίο βρίσκεται πλάι μας προκειμένου να τα κρατάει μακριά μας.
Από τι είναι όμως φτιαγμένο αυτό το φιδάκι για τα κουνούπια; Η απάντηση στο παρακάτω άλμπουμ:
Κατά κανόνα παρασκευάζεται από μία αποξηραμένη σκόνη πύρεθρου και συνήθως η καύση αρχίζει από το εξωτερικό άκρο της σπείρας και προχωράει με αργούς ρυθμούς προς το κέντρο.
Από τι φτιάχνεται τελικά το φιδάκι για τα κουνούπια;
Είναι φθηνό και εύκολο στη χρήση, ενώ η διάρκειά του υπολογίζεται γύρω στις 8 ώρες.
Κατά κανόνα παρασκευάζεται από μία αποξηραμένη σκόνη πύρεθρου
Παρά τις βελτιώσεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια, πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι ο καπνός που παράγεται από την καύση μίας σπείρας μπορεί να είναι ιδιαίτερα ανησυχητικός για την υγεία.
Υπολογίζεται ότι ένα φλεγόμενο πηνίο παράγει την ίδια ποσότητα σωματιδίων που παράγουν 75-137 αναμμένα τσιγάρα και εκπέμπει τόση φορμαλδεΰδη όση απελευθερώνεται από 51 τσιγάρα.
Πολλοί έχουν συνδέσει τη χρήση του με τον καρκίνο του πνεύμονα, η χρήση όμως του εν λόγω εντομοαπωθητικού από έμπειρο κατασκευαστή δεν εγκυμονεί ιδιαίτερους κινδύνους.
Θλίψη έχει προκαλέσει ο θάνατος του 24χρονου Δαυίδ Καναβού ο οποίος διαγωνίστηκε στον περσινό κύκλο του The Voice και ήταν στην ομάδα του Πάνου Μουζουράκη.
Ο νεαρός καλλιτέχνης έπασχε από ανοσοανεπάρκεια και το είχε αποκαλύψει και κατά τη διάρκεια του talent show. Ο Πάνος Μουζουράκης συγκινεί με τα λόγια του στην εκπομπή «Τι λέει;» για τον Δαυίδ Καναβό: «Ήταν ένας εξαιρετικός καλλιτέχνης, μια ευαίσθητη ψυχή, ένα υπέροχο παιδί ο Δαυίδ Καναβός. Καλό Παράδεισο να του ευχηθούμε. Είναι κρίμα που συμβαίνουν αυτά τα πράγματα. Δεν μου αρέσει να μιλάω δημόσια. Θέλω να ευχηθώ στους γονείς του δύναμη, πολλή δύναμη».
Συνάντηση αστεριών στο νυχτερινό κέντρο όπου ο Γιάννης Πάριος και η Γλυκερία επιμένουν να συνεχίζουν με μεγάλη επιτυχία τις εμφανίσεις τους λέγοντας Μόνο Αγάπη! σε ένα πρόγραμμα που ενθουσιάζει.
Η Ελένη Βιτάλη, η Μαρία Μπακοδήμου, η Σταματίνα Τσιμτσιλή η Μπέτυ Μαγγίρα, η Ελπίδα, ο Γιώργος Κατσαρός με την Τερέζα Παναγιωτοπούλου και πολλοί ακόμη φίλοι των δυο καλλιτεχνών σπεύδουν να τους απολαύσουν στο Baraonda Music Hall.
Ο Γιάννης Πάριος στα καλύτερά του, προσφέρει ένα πρόγραμμα με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του, τραγούδια που όλοι αγαπήσαμε και αγαπάμε, προτρέποντας τον κόσμο να τραγουδήσει μαζί του έως το … ξημέρωμα.
Η Γλυκερία, άμεση, δημιουργεί την δική της ατμόσφαιρα με δικά της τραγούδια αλλά και τραγούδια άλλων που έχει αγαπήσει.
Η αξία σου δεν εξαρτάται από το βλέμμα του άλλου, όσο κι αν το ποθείς, το φοβάσαι, το σέβεσαι, ή αγαπάς. Η αξία σου, όλα όσα σε ορίζουν, άνθρωποι φάροι, σκιές φωτεινές, στιγμές πυροτεχνήματα να τ’ αγκαλιάζεις, να τα μετράς.
Μα την ευάλωτη πλευρά σου, αυτή που πονάει, αυτή που δεν ξέρει, αυτή που δακρύζει κρυφά να την αγαπάς λίγο παραπάνω. Ο πόνος είναι ζωή και η ευαλωτότητα ευαισθησία και όχι αδυναμία όπως πολλοί σε έκαναν κάποτε να πιστέψεις.
Η αξία σου δεν εξαρτάται από το βλέμμα κανενός. Όλα αρχίζουν και τελειώνουν με σένα. Εσύ δηλαδή. Ο κόσμος σου. Άρα ο κόσμος όλος. Αγκάλιασε τον κόσμο σου, αγάπησε τον, μύρισέ τον, άγγιξέ τον, νιώσε τον.
Ακόμα κι αν ώρες ώρες σε τρομάζει αυτό που αφουγκράζεσαι, εσύ είσαι. Μην μπλέκεσαι. Η ζωή είναι μικρή για μεγάλα μπερδέματα. Η ζωή είναι μικρή για να την εξισώνεις σε λάθη. Μη βάζεις ταμπέλες.
Λάθη; Τι είναι λάθος; Ζήσε! Κι άσε τους άλλους να μιλάνε γι’ αυτά. Μην εξαρτάσαι από το βλέμμα τους. Δεν ωφελεί. Δεν λειτουργεί έτσι. Πάντα θα ξέρουν κάτι παραπάνω, πάντα θα λένε, θα σχολιάζουν, θα γελούν κρυφά, ή φανερά. Εσύ στο στόχο σου. Το είναι σου. Το κέντρο σου! Και να χαμογελάς. Είναι μικρή αυτή η ζωή για μαζεμένες μέρες δυστυχίας.
Ο Γιώργος Μπόγρης συμμετείχε σε διασκεδαστικό video του επίσημου καναλιού του Ολυμπιακού στο youtube και ήταν… απολαυστικός, αποδεικνύοντας τις «γνώσεις» του για τη Μποτσουάνα της Αφρικής.
Ο Ολυμπιακός συνεχίζει να προσφέρει πρωτογενές υλικό για τους οπαδούς του, μέσα από το κανάλι του στο youtube και ο Γιώργος Μπόγρης ήταν ο πρωταγωνιστής σε ένα “επικό” video, για τη… Μποτσουάνα.
Ο Έλληνας σέντερ τω ν Πειραιωτών, διανύει την καλύτερη περίοδο της καριέρας του, έχοντας κερδίσει την εκτίμηση του κόουτς Μπλατ στους Πειραιώτες, αλλά φαίνεται ότι έχει… ρέντα και εκτός αγωνιστικού χώρου, προκαλώντας το γέλιο με τις ατάκες του.Το “επικό” video με τον Μπόγρη στον Ολυμπιακό
Ξαφνιάστηκε ο Νίκος Μουτσινάς όταν άκουσε τη φωνή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στον αέρα της εκπομπής του «Για την παρέα»!
Η Κωνσταντίνα έκανε τηλεφωνική παρέμβαση στην εκπομπή του Νίκου με αφορμή τα όσα έλεγε για το… My Style Rocks! Και δεν έμεινε εκεί… αλλά τον προσκάλεσε να πάει ως quest κριτής στο My style rocks και ο Νίκος Μουτσινάς ρώτησε την ώρα και τη μέρα που κάνουν γυρίσματα και αποδέχθηκε την πρόσκλησή της! Μάλιστα η Κωνσταντίνα κάνοντας χιούμορ είπε: «Στις 16:10 ξεκινάω εγώ σας παρακαλώ να αλλάξετε κανάλι…» και ο Νίκος έβαλε τα γέλια και της είπε «Θα σου δώσω πάσα όταν τελειώσω την εκπομπή σου να σε δουν»! Δείτε όλα όσα είπαν οι δυο παρουσιαστές!
Ο David Beckham πλήρωσε 4000 ευρώ για να σκεπάζει το σκυλακι του τις κρύες νύχτες του χειμώνα και μάλιστα το έκανε ανάρτηση στο Instagram προκαλώντας ποικίλα σχόλια. Η κουβέρτα ανήκει σε γνωστό οίκο μόδας που πολλές γυναίκες ποθούν και σίγουρα ζηλεύουν τον τετράποδο φίλο του Bekcham.
Όλα όσα ακολουθούν, γράφονται υπό την έννοια πρώτον, ότι στην εκκλησιαστική και πνευματική ζωή είναι απαράβατος κανών πως δεν δύναται και δεν επιτρέπεται να αποδώσεις ευθύνη για οιοδήποτε κακό στους άλλους και σε ουδέν, αλλά παρά μόνον εις τον εαυτό σου. Δηλαδή για όλο το κακό του κόσμου ευθύνεσαι πρωτίστως εσύ ο ίδιος. Διότι όσο περισσότερο διεισδύεις στην πνευματική σφαίρα της αλήθειας, τόσο περισσότερο καθίστασαι επιεικής προς τους άλλους και αυστηρός με τον εαυτό σου. Δεύτερον, πως εάν πρόκειται να υπάρξει οιαδήποτε αναγέννηση, πνευματική, εκπαιδευτική, πολιτική, πολιτιστική, οικονομική, στην παρούσα και υπό κρίση ελληνική κοινωνία, αυτό θα συμβεί εάν και μόνο αν επαναλειτουργήσει στην Ελλάδα ο εκκλησιαστικός κόσμος από τα υψηλότερα επίπεδα της εκκλησιαστικής ιεραρχίας έως τα χαμηλότερα επίπεδα των απλών λαϊκών χριστιανών, σύμφωνα με το πνευματικό αξίωμα ενός εκάστου. Δηλαδή, εάν υπάρξει καθολική και κυριολεκτική μετάνοια όλων. Και βεβαίως σε κάθε βαπτισμένο χριστιανό και σε κάθε μέλος της Εκκλησίας έχει δοθεί όλη η Χάρις και όλη η πνευματική δύναμη και εξουσία, να δύναται εάν θέλει να μεταμορφώνει την ιδική του ύπαρξη σε ύπαρξη αγία και έτσι να μεταμορφώνει και ολόκληρο τον κόσμο σε κόσμο άγιο, καλό, ωραίο και δίκαιο.
Γενικότερα στην Εκκλησία έχει δοθεί από τον Ιδρυτή και Θεμελιωτής της, τον Σαρκωμένο Θεό Λόγο, η Χάρις, η Δύναμη και η Εξουσία να εξάγει τον κόσμο ελευθέρως από τον περιοχή και τον κόσμο των σκιών, των ιδεοληψιών και των φαντασιώσεων οιουδήποτε τύπου και μορφής, πνευματικής, πολιτικής, ψυχικής, ασκητικής, κοινωνικής, επιστημονικής, καλλιτεχνικής, πολιτιστικής, κλπ, στην περιοχή του είναι και του φωτός της όντως Αλήθειας και της όντως Ζωής. Δηλαδή στην περιοχή της ανιδιοτελούς αγάπης και αγαθότητας που νοιάζεται τους άλλους και όχι τον εαυτό της. Μοναδικά παραδείγματα του τρόπου αυτού είναι οι νεοφανείς άγιοι της εποχής μας αλλά και όλων των εποχών, μιμητών του Σωτήρος Χριστού. Εξάλλου μόνο η ζωντανή καί αδιάψευστος συνάντηση του ανθρώπου με τον Σωτήρα Χριστό δίδει την δύναμη στο ανθρώπινο πλάσμα να βιώνει την απερίγραπτης ομορφιάς εκρηκτική και απολύτως ανιδιοτελή αγάπη πρός τα όντα καλά η κακά κατά την ιδικη των επιλογή, ως έρως ανιδιοτελής καίων την καρδιά και φωτίζων τον νού και την διάνοια. Αυτό δε είναι και το αδιάψευστο σημείο της αληθούς παρουσίας του Χριστού εν μέσω ημών.
Η Εκκλησία και η εν αυτή Θεία Λειτουργία είναι το παν δια τον άνθρωπο. Εννοώ την ορθόδοξο Εκκλησία και την Ορθόδοξο Θεία Λειτουργία. Η παιδεία, η πολιτική, η οικονομία, και εν γένει κάθε υγιής ανθρώπινη λειτουργία και εκδήλωση, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η προέκταση της Εκκλησίας και ο απόηχος της Θείας Λειτουργίας. Ότιδήποτε δεν τρέφεται από την Εκκλησία και την Θεία Λειτουγία, είναι καχεκτικό ψευδεπίγραφο και θνησιγενές. Σαφώς η Εκκλησία και η Θεία Λειτουργία εμπεριέχουν τα πάντα, όσα απαιτούνται για να ζήσει μια κοινωνία ανθρώπων εν ελευθερία και εν αληθεία. Χωρίς την Θεία Λειτουργία και όσα αυτή εμπεριέχει ως πλούτο και ως προέκταση, τότε ούτε οι επιστήμονες, ούτε οι πολιτικοί, ούτε οι ασκητές, ούτε οι φιλόσοφοι, ούτε οι ποιητές, ούτε οι άνδρες, ούτε οι γυναίκες, ούτε οι δάσκαλοι, ούτε οι σοφοί, και ουδείς των ανθρώπων μπορεί να ωφελήσει τον εαυτό του και τους άλλους ανθρώπους. Αντίθετα, βλάπτει και τον εαυτό του και την πολιτεία, όσο και αν επιδιώκει να ωφελήσει. Διότι η Εκκλησία και η Θεία Λειτουργία είναι ο τόπος σύνδεσης του κτιστού με το Άκτιστο. Βεβαίως τα πάντα γεννώνται, βρίσκονται και υπάρχουν μέσα στην Άκτιστο Θεία Ενέργεια ως την μόνη και αληθινή και πλήρη Αγάπης Ακτίστου Θεία και τριαδική Αγκαλιά. Ακόμη και οι δαίμονες και κάθε άλλη δημιουργία του Θεού. Όμως ο Θεός Λόγος, σαρκωθείς και γινώμενος τέλειος άνθρωπος, μας έδειξε πως η Εκκλησία Του και τα Μυστήρια της με κεντρικό και θεμελιώδες την Θεία Λειτουργία, αποτελεί το κέντρο του κόσμου και της ιστορίας. Εάν ένας λαός και μια ανθρώπινη κοινωνία θέλουν να ζήσουν, αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο εάν συνδεθούν και ενωθούν με την Θεία Λειτουργία. «Ο Λόγος του Χριστού άνευ εμού, ου δύναστε ποιείν ουδέν», που σημαίνει ακριβώς αυτό. «Εάν μη Κύριος οικοδομήσει και φυλάξει, τότε εις μάτιν εργάζονται οι οικοδομούντες και φυλάσσοντες» είναι πλέον απο σαφής και ζωηφόρος.
Γράφει ο Γεώργιος Παύλος, Καθηγητής Φυσικής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο και Δρ Φιλοσοφίας Α.Π.Θ.
Μια φοβερή ιστορία μιας γυναίκας που αποφάσισε να φύγει από μια ζωή που την έκανε να νιώθει φυλακισμένη!
…μια μέρα που δεν θα ξεχάσω ποτέ, βρέθηκα σε ένα εμπορικό, αχτένιστη, ατημέλητη και χάλια με 20 σακούλες ψώνια στα χέρια, να μην θέλω να γυρίσω σπίτι.
Είχε πάει η ώρα 9 το βράδυ, το εμπορικό έκλεινε και το κινητό μου, χτύπαγε σαν δαιμονισμένο από τον άντρα μου, που με έψαχνε. Βρήκα τυχαία ένα κέρμα στη τσέπη μου και χωρίς να το πολυσκεφτώ, το έβαλα σε μια καρέκλα που κάθεσαι και σου κάνει μασάζ. Ένιωθα μόνιμα κουρασμένη εκείνο τον καιρό συν ότι ήθελα να βρω μια δικαιολογία στον εαυτό μου να αργήσω ή να μην γυρίσω. Ο κόσμος πέρναγε και γελούσε βλέποντάς με καθισμένη στην καρέκλα που με έτριβε κι εγώ γελούσα νευρικά με εμένα που δεν είχα τα @@ να φύγω από αυτή τη τυρρανία που λεγόταν «γάμος με τον λάθος άνθρωπο».
Κάποτε έμενα σε ακριβό σπίτι με όλες τις ανέσεις. Με φυσικό αέριο, με καθαρίστρια, με ψώνια και ντουλάπες γεμάτες ρούχα και παπούτσια.
Κάποτε έτρωγα τον μισθό μου σε λούσα, καλλυντικά και αρώματα, το μπάνιο μου είχε πάντα ζέστη και παραγγέλναμε καφέ απ’ έξω κάθε μέρα. Κάποτε το στρώμα μου ήταν ορθοπεδικό ξάπλωνα σε πουπουλένιο πάπλωμα και μόνη μου έννοια ήταν, τί θα φορέσω στον γάμο του τάδε. Σε έναν από αυτούς τους γάμους, ένας καλεσμένος με ακολούθησε στις τουαλέτες για να μου δώσει το τηλέφωνό του νομίζοντας ότι είμαι ελεύθερη. Δεν κατάλαβε ότι ο άντρας που καθόταν δίπλα μου, ήταν ο…άντρας μου. Δεν φόραγα καν βέρα…
Έφυγα και είμαι σε ένα παλιό σπίτι που η θέρμανση και η έλλειψη ασανσέρ είναι πρόβλημα.
Που βάζω σόμπα ηλεκτρική για να κάνω μπάνιο τον μικρό.
Που τα παλιά ντουλάπια δεν έχουν τόσα ρούχα και σίγουρα όχι τόσο ακριβά πια.
Που τα αρώματα, άλλα τέλειωσαν και άλλα ξεθύμαναν γεμάτα.
Έφυγα και δεν έχω πάντα χρήματα να πληρώνω καθαρίστρια. Και με πιάνει πολλές φορές η μέση μου, που καθαρίζω μόνη γιατί έχω κοίλη δίσκου. Έφυγα και το στρώμα μου δεν είναι απ’ τα ορθοπεδικά κι η πλάτη μου πονάει, γι’ αυτό κάποιες βραδιές, κοιμάμαι στον καναπέ.
Έφυγα και δεν έχουμε μεγάλο μπαλκόνι να βγαίνουμε έξω τα καλοκαίρια και δεν παραγγέλνουμε πια καφέ απ’ έξω και η τηλεόραση δεν είναι plasma.
Ξέρεις όμως κάτι;
Είμαι ευτυχισμένη.
Γιατί ζω σε ένα σπίτι, γεμάτο γέλια και χαρές.
Γιατί περνώ τις γιορτές όπως και με όποιους θέλω εγώ, χωρίς βαρετές υποχρεώσεις και χαιρετούρες.
Γιατί μπορεί να μην έχω τόσο ακριβά ρούχα αλλά αυτά που έχω, θα τα βάλω.
Και θα τα βάλω γιατί θα βγω, γιατί θα δω επιτέλους κόσμο, γιατί δεν θα αναγκαστώ να μείνω σπίτι με παράθυρα κλειστά και τηλεόραση ανοιχτή.
Γιατί φτιάχνω καφέ στην καφετιέρα και μοσχοβολά το σπίτι.
Γιατί όποιος άνθρωπος κι αν έπεσε στον δρόμο μου μετά, ακόμα κι αν με πόνεσε, δεν κατάφερε ποτέ να με φτάσει εκεί.
Γιατί μπορώ και ταξιδεύω, βλέπω μέρη, γνωρίζω ανθρώπους, πίνω ούζα στη λιακάδα, πηγαίνω με τον γιο μου διακοπές χωρίς κανένα πρόγραμμα και γελάω. Μπορώ επιτέλους και γελάω!
Γιατί πάνω απ’ όλες τις ανέσεις, η μεγαλύτερη είναι αυτή που νιώθεις όταν βλέπεις το παιδί σου ήρεμο να παίζει στο χαλί.
Κι αυτό δεν ανταλλάσσεται με όλα τα χρυσά κλουβιά, του κόσμου.
Σοκαρισμένοι είναι στην Τότεναμ με τον τραυματισμό του Χάρι Κέιν, αφού οι πληροφορίες από την Αγγλία κάνουν λόγο για απουσία ενός μήνα για τον Άγγλο επιθετικό, γεγονός που θα αφήσει την ομάδα χωρίς επιθετικό, αφού ούτε ο Σον θα βρίσκεται στη διάθεσή της.
Τεράστια προβλήματα για την επίθεση της Τότεναμ, με τον Μαουρίσιο Ποκετίνο να χάνει μετά τον Σον και τον Κέιν, ο οποίος και αναμένεται να μείνει εκτός αγώνων για περίπου ένα μήνα, εξαιτίας του τραυματισμού του.
Ο αρχηγός των “πετεινών” τραυματίστηκε στον αστράγαλο κατά τη διάρκεια του ντέρμπι με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και δεν γλίτωσε τελικά τα χειρότερα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται τουλάχιστον ένα μήνα για να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση.
Η απώλεια του πρώτου σκόρερ της ομάδας μάλιστα, έρχεται τη χειρότερη δυνατή στιγμή, καθώς η Τότεναμ ετοιμάζεται να “αποχαιρετήσει” και τον έτερο επιθετικό της ομάδας, τον Νοτιοκορεάτη Σον, ο οποίος και έχει υποχρεώσεις με την εθνική του ομάδα στο Ασιατικό Κύπελλο.
Ο Ολυμπιακός δεν θα έχει τους οπαδούς του στο πλευρό του, για το παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα, στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Superleague, αφού η ομάδα των Ιωαννίνων ανακοίνωσε ότι δεν θα δοθούν εισιτήρια στους φιλοξενούμενους.
Ο ΠΑΣ Γιάννινα φιλοξενεί τον Ολυμπιακό για τη 17η αγωνιστική της Superleague και το παιχνίδι θα έχει μόνο φίλους των γηπεδούχων στις κερκίδες, καθώς η ΠΑΕ του “Άγιαξ της Ηπείρου” ενημέρωσε για την απόφασή της να μην παραχωρήσει εισιτήρια και κερκίδα για τους φιλοξενούμενους.Η ανακοίνωση του ΠΑΣ Γιάννινα για τον Ολυμπιακό
«Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την έναρξη διάθεσης εισιτηρίων για την 17η αγωνιστική του πρωταθλήματος Super League Σουρωτή Ελλάδας 2018-19 με τον Ολυμπιακό, στο Ε.Σ.Ι. «οι ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ», το Σάββατο 19/01/2019 στις 17.15.
Για τον αγώνα ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, θα ισχύσουν οι ακόλουθες τιμές εισιτηρίων για τους φιλάθλους της ομάδας μας, με την ομάδα να μη δίνει εισιτήρια στους φιλοξενούμενους:
Θύρα 3 VIP –> 25€
Θύρες 3-4-6 –> 15€
Θύρες 9-10 –> 10€
Θύρες 6 και 9 Παιδικά –> 5€
Το ωράριο λειτουργίας του τμήματος εισιτηρίων είναι:
Τρίτη 15/01 μέχρι τις 17:00 στο ΠΕΑΚΙ Ανατολής,
Τετάρτη 16/01 10:00 – 17:00 στο ΠΕΑΚΙ Ανατολής,
Πέμπτη 17/01 10:00 – 17:00 στο ΠΕΑΚΙ Ανατολής,
Παρασκευή 18/01 10:00 – 17:00 στο ΠΕΑΚΙ Ανατολής,
Σάββατο 19/01 11:00 και μέχρι την έναρξη του αγώνα στο Ε.Σ.Ι. «οι Ζωσιμάδες».
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και την αποφυγή ουρών και ταλαιπωρίας την ημέρα του αγώνα στα εκδοτήρια, προτείνουμε την προμήθεια των εισιτηρίων σας από νωρίς.
Τέλος σύμφωνα με τον νέο αθλητικό νόμο και την ΚΥΑ (20/08/2015), σχετικά με την «ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ », για την αγορά του εισιτηρίου είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ο ΑΜΚΑ του φιλάθλου υπέρ του οποίου εκδίδεται και η επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ στο πλευρό της ομάδας μας, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ στο ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ.
Πλήθος κόσμου στην επίσημη πρεμιέρα του Νίκου Μουτσινά.
Η παράσταση «Βερβερίτσα» πραγματοποίησε με επιτυχία την επίσημη πρεμιέρα της στο θέατρο Βρετάνια το βράδυ της Δευτέρας.
Η νέα φαρσοκωμωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία του Νίκου Μουτσινά με συμπρωταγωνίστρια τη Μαρία Σολωμού υπόσχεται απροσποίητο και άφθονο γέλιο. Το νέο έργο του Νίκου Μουτσινά, ο οποίος έχει αναδειχθεί σε μετρ της μαύρης κωμωδίας, αφουγκράζεται τις ανησυχίες και τα προβλήματα των σύγχρονων ζευγαριών και τα μετατρέπει σε ξεκαρδιστικές σκηνές πάνω στο θεατρικό σανίδι.
Λίγα λόγια για το έργο Μία βερβερίτσα γίνεται η αιτία για μία σειρά αστείων και τρομοκρατικών γεγονότων που συμβαίνουν στον Μενέλαο Φονιά (Νίκο Μουτσινά) και τη γυναίκα του Άννα- Μαρίζα Φονιά (Μαρία Σολωμού). Το ζευγάρι, μετά από πολλές συνεδρίες σε σύμβουλο γάμου, αποφασίζει να πάει στα γενέθλια της αδελφής του Μενέλαου και χάνεται σε ένα δάσος. Στην προσπάθεια να βρουν τον δρόμο της επιστροφής, χτυπάνε με το αυτοκίνητό τους τη Βερβερίτσα στη μέση του πουθενά και το μόνο που βρίσκεται κοντά τους είναι το σπίτι της Αινχόνχεν (Ματίνα Νικολάου), που ζει με τις αδελφές της: την Αινχόνχεν (Φανή Γεωργακοπούλου) η οποία είναι μουγκή, την Αινχόνχεν (Στέλλα Ρουσάκη) η οποία είναι τυφλή και την Αινχόνχεν (Νικόλ Παναγιώτου), η οποία μιλάει όλες τις γλώσσες του κόσμου! Θα καταφέρουν να βγουν από το σπίτι ζωντανοί;
Μιλά για την συμμετοχή της εκπροσωπώντας την Κύπρο
Η Τάμτα πρόκειται να εκπροσωπήσει φέτος την Κύπρο στον διαγωνισμό της Eurovision και η εμφάνιση της αναμένεται να έχει πολύ ενδιαφέρον.
Στην πρωινή εκπομπή του Star προβλήθηκε ένα μικρό απόσπασμα από την συνέντευξή της που θα μεταδοθεί στην κυπριακή τηλεόραση με την Τάμτα να δηλώνει:
«Δεν έχω καταφέρει τίποτα εύκολα στη ζωή. Ξέρω ότι πάω για κάτι δύσκολο σαν διαδικασία και είμαι πανέτοιμη».
Ακόμη, η εν λόγω συνέντευξη θα εστιάσει και σε πιο προσωπικά της κομμάτια, καθώς η ίδια απαντά σε ερωτήσεις που αφορούν στον γάμο της σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών.