Άλλο ένα φιάσκο – Ήταν τελικά παρεξήγηση: Τα μηνύματα – παγίδα που δέχτηκε η παίκτρια ριάλιτι που συνελήφθη να εκδίδεται στη Λάρισα (pics)

0

Η είδηση έκανε μέσα σε λίγες ώρες τον γύρο του διαδικτύου. Το ρεπορτάζ που διαβάσαμε ανέφερε μεταξύ άλλων τα παρακάτω:

Πρώην εστεμμένη των καλλιστείων και παίκτρια του ερωτικού ριάλιτι «Game of Love» που προβλήθηκε την περασμένη σεζόν στον ΑΝΤ1, συνελήφθη για υπόθεση μαστροπείας από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λάρισας

Το 27χρονο μοντέλο έκλεισε ραντεβού την Τετάρτη, για ερωτική συνεύρεση έναντι 450 ευρώ, σε ένα από τα πολυτελή ξενοδοχεία της πόλης. Όταν έφτασε η 27χρονη, μπήκε στο δωμάτιο με τον αστυνομικό που προσποιούνταν τον πελάτη και τότε ο άνδρας της Ασφάλειας αποκάλυψε την ταυτότητά του.

Όπως είναι λογικό, η πρώτη αντίδραση όλων όσων διάβασαν την είδηση, ήταν να ψάξουν ποιο είναι το όνομα της πρώην παίκτριας.

Δεν ήταν όμως αυτή η σωστή κίνηση, αν έχεις το δημοσιογραφικό και αστυνομικό δαιμόνιο μέσα σου. Αυτό που έπρεπε να κάνουν είναι να βρουν τι μηνύματα είχε δεχτεί η εστεμμένη για να καταλάβουν αν ήταν αθώα ή ένοχη.

Το Menshouse έψαξε στο αρχείο μηνυμάτων της 27χρονης και βρήκε τα μοιραία μηνύματα. Και όπως φάνηκε αυτό που είχαμε μυριστεί εξ αρχής ήταν αλήθεια.

Όλα ήταν μια παρεξήγηση. Η νεαρή μοντέλα μπλέχτηκε χωρίς να το θέλει και εμείς έχουνε όλα τα μηνύματα που αποδεικνύουν πως κατάλαβε λάθος ή την οδήγησαν εκεί για να την παγιδέψουν ,κάποιοι επιτήδειοι, χωρίς να ξέρει.

Διαβάστε τα και δείτε πόσο παρεξηγημένη ψυχούλα ήταν το κορίτσι του ριάλιτι.

Ήταν παρεξήγηση: Τα μηνύματα - παγίδα που δέχτηκε η παίκτρια ριάλιτι που συνελήφθη για πορνεία (Pics)

Ήταν παρεξήγηση: Τα μηνύματα - παγίδα που δέχτηκε η παίκτρια ριάλιτι που συνελήφθη για πορνεία (Pics)

Ήταν παρεξήγηση: Τα μηνύματα - παγίδα που δέχτηκε η παίκτρια ριάλιτι που συνελήφθη για πορνεία (Pics)

Ήταν παρεξήγηση: Τα μηνύματα - παγίδα που δέχτηκε η παίκτρια ριάλιτι που συνελήφθη για πορνεία (Pics)

Ήταν παρεξήγηση: Τα μηνύματα - παγίδα που δέχτηκε η παίκτρια ριάλιτι που συνελήφθη για πορνεία (Pics)

Ήταν παρεξήγηση: Τα μηνύματα - παγίδα που δέχτηκε η παίκτρια ριάλιτι που συνελήφθη για πορνεία (Pics)

Γράφει ο Βαγγέλης Χαντζής/menshouse.gr

*Το άρθρο είναι καθαρά χιουμοριστικό. Η είδηση είναι 100% πραγματική. Δείτε το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ που έκανε χθες το tromaktiko ΕΔΩ

Η τραγική ζωή της πρώην Μις κόσμος Ειρήνης Σκλήβα (pics)

0

Ο Γάλλος συγγραφέας Αλφρέντ Καπί είχε γράψει πως «όταν παντρεύεσαι μια γυναίκα που την αγαπάς και σ’ αγαπάει είναι σαν να βάζεις στοίχημα μαζί της ποιος θα σταματήσει να αγαπάει τον άλλο πρώτος»

Κάτι που ταιριάζει πολύ στην Ειρήνη Σκλήβα και τον σύζυγό της επιχειρηματία Νίκο Χυδήρογλου, που αγαπήθηκαν πολύ για 16 ολόκληρα χρόνια. Απέκτησαν μια κόρη που σήμερα είναι στην εφηβεία και ο χωρισμός τους, που έγινε γνωστός στις αρχές του έτους, οδήγησε το πρώην ζευγάρι σε ένα σκληρό διαζύγιο.

Το τελευταίο του επεισόδιο παίχτηκε την εβδομάδα που μας πέρασε όταν η πρώην Μις Κόσμος έχασε τα ασφαλιστικά μέτρα και θα πρέπει να αφήσει σε εύλογο χρονικό διάστημα την κατοικία της Βούλας.

Εκεί όπου έζησε τις πιο ευτυχισμένες στιγμές του γάμου της με έναν άνθρωπο που γνώρισε μέσω ενός προξενιού, το οποίο έστησε μια κολλητή φίλη της όταν η Σκλήβα είχε όλο τον κόσμο στα πόδια της.

Ο γοητευτικός μεσίτης σκαφών έγινε τελικά ο άνδρας που σημάδεψε τη ζωή της, αυτός που την κέρδισε ολοκληρωτικά όταν τη φλέρταρε και την πολιόρκησε ως αρσενικό παλαιάς κοπής. Ο αρραβώνας τους στις Μαλδίβες ήταν το πρώτο βήμα για τις αλλαγές στη ζωή της ωραιότερης κοπέλας του κόσμου, για μια νέα αρχή όπου το μόντελινγκ, οι φωτογραφήσεις και η πασαρέλα δεν θα είχαν πλέον θέση στη ζωή της.

Εντούτοις, έπειτα από 16 χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή που ο γάμος τους διαλύθηκε για λόγους που οι δυο τους γνωρίζουν πολύ καλύτερα από όλους τους άλλους.

Μαζί με το τέλος του βγήκε στην επιφάνεια και μια διαμάχη ανάμεσα στους δύο πρώην, η οποία συνεχίζεται με μικρά ή μεγαλύτερα δικαστικά επεισόδια.

Επεισόδια που αποδεικνύουν ότι ακόμη και ένας γάμος σαν τον δικό τους -πολλοί φίλοι τους αδυνατούσαν αρχικά να πιστέψουν τις φήμες περί χωρισμού που άρχισαν να ακούγονται από πέρυσι το καλοκαίρι- έχει τελικά ημερομηνία λήξης.

Η ανάδειξή της ως της ωραιότερης γυναίκας του κόσμου ήταν η ευκαιρία να γνωρίσει ολόκληρος ο πλανήτης τη σύγχρονη ελληνική ομορφιά

Το σπίτι και η κόρη

Σε μια ολιγόλεπτη τηλεφωνική επικοινωνία η Ειρήνη Σκλήβα δεν θέλησε να πει παρά ελάχιστα πράγματα για το διαζύγιό της. «Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να μιλήσω. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση, αλλά θέλω πρώτα να τελειώσει αυτή η ιστορία για να τοποθετηθώ». Με τα τελευταία ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε η Ειρήνη Σκλήβα ζητούσε παράταση της προσωρινής διαταγής που της επέτρεπε να μένει στην κατοικία της Βούλας. Σύμφωνα με την κατάθεσή της στο δικαστήριο, το έκανε για την κόρη της, τη Μαριτίνα, η οποία δεν θέλει να φύγει από το σπίτι όπου μεγάλωσε. Από τον στενό κύκλο του ζευγαριού εικάζουν ότι η νεαρή ίσως ελπίζει ακόμη πως οι γονείς της μπορεί να τα ξαναβρούν, γι’ αυτό έχει πιθανόν υιοθετήσει αυτή τη στάση άρνησης. Η μητέρα της, όπως είπε στο δικαστήριο, είναι ικανοποιημένη από την οικονομική συμφωνία ανάμεσα σε αυτήν και τον άντρα της που της εξασφαλίζει 3.000 ευρώ τον μήνα για το ενοίκιο της νέας της κατοικίας.

Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, ο Νίκος Χυδήρογλου της είχε δώσει διορία έξι μηνών για να βρει νέο σπίτι, χωρίς όμως να υπολογίσει τη στάση της κόρης του. Έχοντας πλέον βρει αγοραστή για την εντυπωσιακή κατοικία του, ζήτησε από το δικαστήριο να κάνει δεκτό το αίτημά του να μετακομίσει η εν διαστάσει σύζυγός του σε άλλο σπίτι ώστε να προχωρήσει στην πώλησή του.

Η κοπέλα που έλεγε «όχι»

Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει την Ειρήνη Σκλήβα ότι λειτούργησε με γνώμονα το οικονομικό της συμφέρον όταν αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον χώρο του μόντελινγκ. Μεγαλωμένη μέσα στους κόλπους μιας οικογένειας απλών ανθρώπων της γειτονιάς, είχε πάντα τον τρόπο της να λέει «όχι», την ίδια στιγμή που αρκετές συνάδελφοί της έλεγαν «ναι» σε όλα. Στη δεκαετία του ’90, όταν το χρήμα άρχισε να ρέει άφθονο και οι αμοιβές των μοντέλων ήταν στα ύψη, η στέψη της αρχικά ως Μις Ελλάς και λίγο αργότερα ως Μις Κόσμος την εκτόξευσε στην κορυφή. Κάποιοι λένε ότι θα μπορούσε να κερδίσει εκατομμύρια, όμως η ίδια αποδείχθηκε πολύ επιλεκτική – ειδικά σε ό,τι αφορούσε τις γυμνές φωτογραφήσεις. Δεν φωτογραφήθηκε ποτέ γυμνή, ούτε καν τόπλες, ενώ σε κάποιες πόζες χωρίς σουτιέν, κάλυπτε πάντα το στήθος της, αρνούμενη ποσά που άλλες θα σκότωναν για να τα πάρουν! Δεν έβγαινε πολύ και όταν το έκανε δεν έδινε ποτέ δικαιώματα, ενώ η προσωπική της ζωή ήταν αυστηρά προστατευμένη από την ίδια μέχρι την ημέρα που η φίλη της την έστειλε σε αυτό το τυφλό ραντεβού με τον Νίκο Χυδήρογλου. Ο τελευταίος την κέρδισε με τον τρόπο του και η πρόταση γάμου έγινε στις Μαλδίβες το 2001, ενώ η τελετή έλαβε χώρα λίγους μήνες αργότερα σε συνθήκες άκρας μυστικότητας και σε πολύ στενό οικογενειακό κύκλο. Η ίδια είχε αποφασίσει όταν δέχτηκε να παντρευτεί τον επιχειρηματία ότι ο κύκλος της ως μοντέλου θα έκλεινε για πάντα, χωρίς αυτό να τη στενοχωρεί. Σε μια από τις ελάχιστες συνεντεύξεις που έδωσε μετά τον γάμο της ρωτήθηκε τι σκέφτεται για το μέλλον της και είπε: «Δεν μου αρέσει να μιλάω για το μέλλον γιατί ο χρόνος έχει την τάση να αλλάζει τα πράγματα όσο τέλεια και αν τα έχουμε προγραμματίσει». Μια απάντηση που αποδείχτηκε προφητική λίγα χρόνια μετά.

Ύστερα από έναν θυελλώδη έρωτα και έναν γάμο που κράτησε 16 χρόνια οι δρόμοι του ζευγαριού χώρισαν οριστικά και ταυτόχρονα βγήκε στην επιφάνεια μια διαμάχη ανάμεσα στους δύο πρώην, η οποία συνεχίζεται με μικρά ή μεγαλύτερα δικαστικά επεισόδια

Τα απομεινάρια ενός γάμου

Ήθελε πολύ να γίνει μητέρα και ο ερχομός της Μαριτίνας ολοκλήρωσε την ευτυχία μιας πολύ όμορφης γυναίκας, που ανέλαβε πλέον έναν άλλο ρόλο, πολύ πιο σημαντικό. Τα χρόνια κυλούσαν ιδανικά, με το ζευγάρι να απολαμβάνει μια άνετη ζωή στα νότια προάστια, μακριά από ανούσιες δημόσιες εμφανίσεις και περιττές εξόδους. Φράσεις όπως «η Σκλήβα εξαφανίστηκε» και «Τι κάνει η Ειρήνη;» ακούστηκαν αρκετές φορές στον χώρο της ελληνικής σόουμπιζ, την ίδια στιγμή που το ζευγάρι ζούσε την ευτυχία του μακριά από τη δημοσιότητα. Τελικά όμως τίποτα δεν κρατάει για πάντα, ακόμη και ένας γάμος που είναι ιδανικός ανάμεσα σε δύο ανθρώπους που αγαπήθηκαν πολύ, κάτι που συνέβη και στο συγκεκριμένο ζευγάρι. Οι περσινές μοναχικές -για ένα διάστημα- διακοπές του Νίκου Χυδήρογλου ήταν η αφορμή για να ακουστούν οι πρώτες φήμες ότι κάτι δεν πάει καλά ανάμεσα στον επιχειρηματία και την εστεμμένη καλλονή. Τα περσινά Χριστούγεννα οι αποφάσεις για τη λύση του γάμου είχαν δρομολογηθεί σύμφωνα με τους καλά γνωρίζοντες και στις αρχές του έτους η είδηση διέρρευσε. Τώρα αμφότεροι βιώνουν τα απομεινάρια μιας σχέσης που δεν άντεξε στη φθορά του χρόνου, στην καθημερινή ρουτίνα που σκοτώνει τον έρωτα…

Η κόρη της Ειρήνης Σκλήβα και του Νίκου Χυδήρογλου, Μαριτίνα


Πηγή

Ο κακός χαμός με τη 40αρα θεία και τον 17χρονο ανιψιό σε κωμόπολη της Αχαΐας – Τους έπιασαν στα πράσα…

0

Χαμός έγινε τις προάλλες σε κωμόπολη της Αχαΐας με την θεία που πιάστηκε στα πράσα

Η όμορφη θεία, που παρά τα δεύτερα της «άντα» παραμένει ιδιαίτερα ποθητή και αρέσκεται στο να προκαλεί, βρήκε άσχημo μπελά και το χουνέρι της ακόμα συζητιέται στην γειτονιά.

Η θεία, λοιπόν, που εκτός από όμορφη είναι και δυναμική, έχοντας την δική της εμπορική επιχείρηση μαζί με τον άνδρα της, τα έφτιαξε με τον 17χρονο ανιψιό της.

Σύμφωνα με τις κακές γλώσσες της γειτονιάς η όμορφη γυναίκα δεν ήταν η πρώτη φορά που έδειχνε μία ιδιαίτερη αδυναμία στους νεαρούς. Έχοντας μάλιστα οικονομική άνεση γνώριζε πώς να τους «ψαρεύει», σύμφωνα πάντα με εκείνες τις κακές γλώσσες.

Δικαιώματα στο συγγενικό της περιβάλλον δεν είχε δώσει, όμως, από την στιγμή που τα έφτιαξε με τον ανιψιό, του έμαθε όλα τα… κόλπα και ο νεαρός είχε να λέει στους φίλους του.

Στα πράσα από τους γονείς του 17χρονου

Η παιχνιδιάρα θεία πιάστηκε στα πράσα από τους γονείς του ανιψιού όταν μία μέρα, επιστρέφοντας από ταξίδι, την βρήκαν στο δωμάτιο του γιου τους, ο οποίος έχοντας πάρει πλέον το κολάι την είχε πάρει απάνω του! Η θεία και ο ανιψιός αιφνιδιάστηκαν και οι γονείς τα έβαλαν με την 40χρoνη γυναίκα, λέγοντας το όλο συμβάν μάλιστα και στον άνδρα της.

Έπεσαν και ορισμένες «ψιλές» από τον πατέρα του νεαρού προς την θεία και με τον άνδρα της θείας να τα βάζει με τον ανιψιό!

Καταλαβαίνετε τι έγινε. Ο νεαρός, πάντως, έχει να λέει πολλά ακόμα στους φίλους του. Αν και οι τελευταίοι φέρεται να τον έχουν πάρει στο… δούλεμα γιατί τους δηλώνει καψουρεμένος με τη θεία «Λόλα» , όπως είναι πλέον το προσωνύμιο της στους κύκλους του 17χρονου…

10 πράγματα που δεν ήξερες για την Emma Stone

0

Αν πρέπει να βρεις μια movie star που να μην είναι ούτε εξαιρετικά όμορφη, ούτε μοντέλο, αλλά να είναι πραγματικά ερωτεύσιμη. Ποια θα πεις; Ε ναι, την Emma Stone.

Έχει φιλήσει τον SpiderMan. Έχει φιλήσει και τον Ryan Gosling, οριακά ίσες φορές με την Eva Mendes. Τώρα αναμένουμε να τη δούμε στο The Favourite του Γιώργου Λάνθιμου.

Ακολουθούν 10 πράγματα που δεν ήξερες για την Emma Stone:
1. Το πραγματικό της όνομα δεν είναι Emma. Ονομάζεται Emily Jean Stone. Άλλαξε το όνομά της όταν έφτιαχνε την Screen Actors Guild card της. Είδε, λοιπόν, πως το “Emily Stone” ήταν πιασμένο και το έκανε Emma. By the way, Jane ήταν το όνομα της γιαγιάς της.

2. Δεν είναι φυσική κοκκινομάλλα. Παρόλο που έχει καταφέρει να γίνει η φαντασίωση όλων τον redhead lovers. Το φυσικό χρώμα των μαλλιών της είναι το ξανθό.
Fun fact: Πήρε τον πρώτο της ρόλο όταν έβαψε τα μαλλιά της μαύρα.

3. Υπάρχει λόγος που η φωνή της είναι βραχνή. Ακόμα ένα trademark της στο μεταξύ. Η ίδια κάνει πλάκα ότι απλώς στα τέσσερά της χρόνια κάπνιζε. Αυτό που συνέβη, όμως, είναι ότι είχε κολικούς όταν ήταν μωρό όποτε πρακτικά… έκλαιγε πάρα πολύ. Το αποτέλεσμα ήταν να αποκτήσει κάλους στις φωνητικές χορδές που κάνουν τη φωνή της βραχνή. Μάλιστα, έχει πει πως για οποιοδήποτε ρόλο έχει χρειαστεί να φωνάξει, η φωνή της έκανε να επανέλθει σχεδόν μια βδομάδα.

4. Η πρώτη της δουλειά ήταν το να ψήνει treats για σκυλιά σε ένα dog bakery.

5. Οι ταινίες που την ενέπνευσαν να ασχοληθεί με την υποκριτική είναι οι The Jerk, Annie Hall, Hocus Pocus, and Beetlejuice.

6. Φοβάται τις αράχνες, το να τη σηκώνουν και τις βελόνες. Η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκε αρκετά όταν η Ellen DeGeneres τις εμφάνισε ψεύτικες αράχνες σε μια συνέντευξή της. Για τις φοβίες της η ίδια έχει δηλώσει:

Έχω δύο φοβίες: η μια είναι το να με σηκώσει κάποιος πάνω από το κεφάλι του, η οποία έγινε και θέμα με το Crazy, Stupid, Love. Η άλλη φοβία είναι η αιμοληψία.

7. Η καλύτερη φίλη της είναι η Taylor Swift. Μίλησε για τη φιλία τους το 2011.
“Γνωριστήκαμε στα Young Hollywood Awards for Hollywood του περιοδικού Life. Γνωριστήκαμε εκεί πριν τρία χρόνια και μετά άκουσα τη μουσική της και της έστειλα ένα mail λέγοντας της ότι μου αρέσει πολύ η μουσική της, υπόσχομαι. Μετά αρχίσαμε να μιλάμε και να κάνουμε παρέα.”
8. Αποκάλυψε το πιο αστείο πράγμα που έχει διαβάσει για τον εαυτό της. Στις 73 Questions με τη Vogue, η Emma αποκάλυψε το πιο τρελό πράγμα που έχει διαβάσει για τον εαυτό της στο Internet: ότι μοιάζει με ψάρι, μέσα σε ένα κοτόπουλο που καπνίζει ένα τσιγάρο.

9. Ο Joan Hills είναι ένας από τους αγαπημένους της ανθρώπους στον κόσμο.

10. Ο Bill Murray είναι το είδωλό της. Επίσης οι Gilda Radner, John Candy, Charlie Chaplin, the Beatles, Lorne Michaels, Cameron Crowe αποτελούν έμπνευση για αυτή.

ΠΗΓΗ

Αξιαγάπητος σκύλος στο πνεύμα των Χριστουγέννων! (vid)

0

Δείτε τον σκυλάκο και μπείτε στο κλίμα!

Πέφτουν οι τόνοι από τον Ακάρ μετά τις δηλώσεις του Έλληνα Αρχηγού ΓΓΕΘΑ: “Πρέπει να να αποφεύγονται οι «παρεξηγήσεις» για να μην μπούμε σε νέες περιπέτειες”

0

Σε νέες δηλώσεις προχώρησε ο υπουργός Άμυνας της Τουρκίας,Χουλουσί Ακάρ, μιλώντας για «προκλήσεις» στο Αιγαίο, στη Μεσόγειο και στην Κύπρο και καλώντας σε αποφυγή των εντάσεων.

«Όλοι πρέπει να απέχουν από προκλήσεις. Σε διαφορετική περίπτωση, πρέπει να γνωρίζουν ότι το τίμημα θα είναι βαρύ. Είμαστε προετοιμασμένοι να λάβουμε όλων των ειδών τα μέτρα», ήταν το νέο μήνυμα του Τούρκου υπουργού Άμυνας, Χουλουσί Ακάρ, στον απόηχο των πρόσφατων δηλώσεων του αρχηγού του ΓΕΕΘΑ πως σε περίπτωση που Τούρκοι ανέβουν σε βραχονησίδα «θα την ισοπεδώσουμε».

Τις τελευταίες δηλώσεις του υπουργού Άμυνας της Τουρκίας μεταδίδουν τα τουρκικά ΜΜΕ. Σύμφωνα με την Sabah, συγκεκριμένα, ο Χουλουσί Ακάρ έκανε λόγο για «προκλήσεις» στο Αιγαίο, στη Μεσόγειο και στην Κύπρο, σημειώνοντας ότι πρέπει να αποφευγονται οι «παρεξηγήσεις» και όλοι να φροντίσουν ώστε να μην προκαλέσουν κάποια «περιπέτεια».

Όπως είπε, οι εντάσεις δεν βοηθούν κανέναν, ενώ αναφερόμενος ειδικότερα στο Αιγαίο, σημείωσε ότι είναι προς όφελος όλων να αποφεύγεται η «αύξηση των εντάσεων στη Μεσόγειο».

Σε προηγούμενες δηλώσεις του, ο ίδιος είχε πει μεταξύ άλλων ότι «δεν μπορούμε να κάνουμε καμία υποχώρηση στα δικαιώματα της χώρας μας», προσθέτοντας πως η Τουρκία δεν θα παραιτηθεί, όπως ανέφερε ο ίδιος, από δικαιώματα στην Κύπρο, το Αιγαίο και τη Μεσόγειο.

Το χρονικό της έντασης

Τη γνωστή και «αγαπημένη» του ρητορική των απειλών εναντίον της χώρας μας επανέλαβε, για πολλοστή φορά, ο υπουργός Άμυνας της Τουρκίας, Χουλουσί Ακάρ, ο οποίος απάντησε το Σάββατο στο Έλληνα αρχηγό ΓΕΕΘΑ, ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη, για τη δήλωση που είχε κάνει προ ημερών, ότι «εάν οι Τούρκοι ανέβουν σε βραχονησίδα, θα την ισοπεδώσουμε».

«Όλοι θα πρέπει να μένουν μακριά από τις προκλήσεις στο Αιγαίο, τη Μεσόγειο και την Κύπρο, σε διαφορετική περίπτωση το τίμημα θα είναι βαρύ» είπε σε αυστηρό ύφος ο Τούρκος υπουργός Άμυνας.

Και πρόσθεσε: «Όλοι θα πρέπει να συγκρατηθούν. Αυτή την ειλικρινή συμβουλή δίνουμε στους γείτονές μας».

Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες που ο άλλοτε αρχηγός των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων απειλεί τη χώρα μας και απαντά στο ναύαρχο Αποστολάκη.

Στις 20/12/2018 από την πρωτεύουσα του Κατάρ, Ντόχα, όπου πραγματοποίησε επίσημη επίσκεψη, ο Ακάρ είχε πει: «Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να προστατεύσουμε τη γαλάζια πατρίδα μας και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε»

«Στο Αιγαίο, στη Μεσόγειο, δεν θα υποχωρήσουμε από τα δικαιώματα του λαού μας, της Τουρκικής Δημοκρατίας και της Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου. Έχουμε λάβει όλα τα μέτρα και δεν επιτρέπουμε κανένα τετελεσμένο», κατέληξε ο Ακάρ.

Τι είχε πει ο Έλληνας Αρχηγός ΓΕΕΘΑ

Μιλώντας προ ημερών, ο κ. Αποστολάκης, αφού εξήγησε πως η ασφάλεια και η ειρήνη στην περιοχή είναι το πρώτο μέλημα όλων και πως αυτή είναι και η επιδίωξη των ΗΠΑ, η απόφαση που ενστερνίζεται και η ελληνική κυβέρνηση για ένα πιθανό θερμό επεισόδιο με την Τουρκία είναι σαφής:

«Εάν ανέβουν σε βραχονησίδα θα την ισοπεδώσουμε. Κι αυτή είναι μια κόκκινη γραμμή που την ενστερνίζεται και η κυβέρνηση».

Παράλληλα, o αρχηγός ΓΕΕΘΑ τόνισε επιπροσθέτως πως «οι ΗΠΑ ψάχνουν τρόπους ώστε να εξασφαλιστεί η ισορροπία στην περιοχή. Η Ελλάδα λειτουργεί σαν γέφυρα και παίζει θετικό ρόλο. Ο άξονας της Ελλάδας με το Ισραήλ και την Αίγυπτο αντισταθμίζει την πίεση που εξασκείται από την Τουρκία».

Την ίδια ώρα ξεκαθάρισε πως πρώτο μέλημα της Ελλάδας είναι η εξασφάλιση της ειρήνης στην περιοχή: «Εάν χρειαστεί να πολεμήσουμε δεν θα συμπολεμήσει κανένας δίπλα μας. Η δική μας προσπάθεια επικεντρώνεται να μην χρειαστεί να φθάσουμε έως εκεί. Με τις ΗΠΑ και την ΕΕ θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι οι Τούρκοι δεν θα φθάσουν έως εκεί», σημείωσε χαρακτηριστικά.

ΣΟΚ: Η εικόνα του Αφγανού να ψυχορραγεί στο πεζοδρόμιο – Ξεκαθάρισμα λογαριασμών με Αλβανούς το κίνητρο

0

Άνδρας, αγνώστων έως τώρα στοιχείων, εντοπίστηκε θανάσιμα τραυματισμένος στη συμβολή των οδών Μενάνδρου και Σοφοκλέους, λίγο πριν από τις 20:30, στην περιοχή της Ομόνοιας

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, το θύμα δέχθηκε μαχαιριές από άγνωστο δράστη.

Ο άνδρας ο οποίος φέρεται να είναι Αφγανός άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο.

Ο δράστης εκτιμάται ότι είναι αλβανικής καταγωγής ενώ η άγρια δολοφονία οφείλεται σε ξεκαθάρισμα λογαριασμών με φόντο υποθέσεις ναρκωτικών.

Την υπόθεση έχει αναλάβει να εξιχνιάσει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής.

Διαβάστε ότι συμβαίνει στα Σώματα Ασφαλείας στο www.policenews.eu

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Πως το instagram “σπρώχνει” 18χρονες και “επώνυμες” σε ροζ ραντεβού – Όλος ο μηχανισμός της νέας μόδας

0

Με αφορμή τη σύλληψη της 27χρονης πρώην παίκτριας reality την περασμένη Τετάρτη από άντρες της Ασφάλειας σε ξενοδοχείο της Λάρισας, θα κάνω μια μικρή ανάλυση για το φαινόμενο “instagram” και τη μόδα των εκκολαπτόμενων κορασίδων που έχουν βρει το “μαγικό ραβδάκι” προωθώντας άκοπα τα κάλλη τους στο ερασιτεχνικό trafficing μακριά από μεσάζοντες.

Στην εποχή της εικόνας και του εύκολου χρήματος, υπάρχουν χιλιάδες τύποι εκεί έξω που θα δώσουν αβίαστα 100 έως 500 ευρώ για να περάσουν λίγες ώρες με μια καλλονή των social media. Όταν η καλλονή είναι και εστεμμένη όπως στην περίπτωση της 27χρονης Σαλονικιάς (δείτε ΕΔΩ), τότε το κασέ ανεβαίνει κατακόρυφα.

Όποιος έχει λογαριασμό στο instagram, που θεωρείτε το απόλυτο trend της εποχής και μπει στο tab “Εξερεύνηση” σε λίγα δευτερόλεπτα θα έχει μπροστά του “ανοικτούς” λογαριασμούς κοριτσιών απ’ όλη την Ελλάδα με χιλιάδες followers και εκατοντάδες φωτογραφίες που ανασταίνουν και πεθαμένους. Όλα αυτά τα κορίτσια ηλικίας από 18 ετών (σύμφωνα με αυτά που ισχυρίζονται οι ίδιες) δηλώνουν μοντέλα και είναι πρόθυμα να συνομιλήσουν μαζί σου, αν δουν ότι θα βγει “δουλειά”.

Από την άλλη, κάποιοι/κάποιες, έχουν δημιουργήσει λογαριασμούς με τίτλους “Ελληνίδες γυναικάρες”, “Ελληνίδες μοντέλα”, “top models” κ.α. όπου tagαρουν το κάθε προφίλ και ανεβάζουν τις πιο προκλητικές φωτογραφίες τους. Εύκολη δουλειά, ξεκάθαρα πράγματα.

Στο ρεζουμέ

Μέσα από το instagram κλείνονται πανεύκολα τα ραντεβού σε ξενοδοχεία ημιδιαμονής σε όλη την Ελλάδα. Το deal κλείνεται μέσω μηνυμάτων, συμφωνείται το ποσό και γίνεται το ραντεβού. Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε.

Οι πιτσιρίκες “άνεργες” στο επάγγελμα αλλά φέρελπις μοντέλες, καθαρίζουν μηνιαίως από 3 έως 8 χιλιάδες ευρώ, μαύρα, αφορολόγητα και χωρίς κόπο. Πριν λίγους μήνες πιτσιρίκα που είχε συλληφθεί από τις Αρχές, την ρώτησα στα πλαίσια δημοσιογραφικού ρεπορτάζ “τι σε ώθησε να το κάνεις αυτό;”, περιμένοντας να ακούσω ότι είναι από φτωχή οικογένεια, ότι πεινάει, ότι δεν έβρισκε δουλειά ή ότι είχε τον Ερμή ανάδρομο στο ζώδιό της. Η απάντησή της ήταν αποστομωτική “τόσα χρόνια το έκανα τσάμπα με τον κάθε π@π@ρ@ γκoμενo. Γιατί να μην το εκμεταλλευτώ; Κορμί έχω, νέα είμαι…”.

Ζήλεψαν και οι πιο “γνωστές” και μπήκαν στο παιχνίδι

Την ώρα που γράφονται αυτές οι αράδες, υπάρχουν δεκάδες προφίλ από κορίτσια που έχουν περάσει από καλλιστεία, τηλεπαιχνίδια, εκπομπές ως “γλάστρες” μοντέλα, με χιλιάδες ακόλουθους στο instagram που πηγαίνουν σε ροζ ραντεβού. Κάποια ονόματα που ήδη γνωρίζουμε, αλλά “πάτησαν” τα πρώτα -άντα μας άφησαν άφωνους. Όχι επειδή δεν θα περιμέναμε λόγω “σεμνοτυφίας” να κάνουν κάτι τέτοιο. Μας άφησαν άφωνους για τα ποσά που παίρνουν.

Για να καταλάβετε. Γνωστό πρώην μοντέλο που την βλέπεις στη παραλία και λες “δεν υπάρχει αυτή η γυναίκα”, με 50 ευρώ… “ξεδιψάει”. Με άλλα τόσα την “ποτίζεις” κιόλας. Για μια ωρίτσα. Και μετά μοστράρεις στους φίλους σου, όταν θα τύχει να τη δεις σε κάποιο πάνελ, ότι την έχεις πάρει.

500αρια έως 2000αρα οι πιο “φρέσκιες”

Φρέσκιες είναι αυτές που πήγαν στα τελευταία τηλεσκουπίδια της ελληνικής τηλεόρασης ή στέφθηκαν ως Miss ή Star κάτι… σε καλλιστεία που κάνουν πλέον σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Συνήθως είναι εντυπωσιακές κοπέλες, ελεύθερες και έτοιμες να δείξουν με κάθε ευκαιρία πόσο ναζιάρες ή αγριόγατες (ανάλογα τα γούστα) είναι. Οι ηλικίες είναι μεταξύ 22 έως 28 ετών. Και η ταρίφα ξεκινάει από τα 500 ευρώ φτάνοντας έως 2000 χιλιάρικα τη βραδιά.

Mouth to mouth για τις… “επώνυμες”

Συνήθως αυτά τα κορίτσια έχουν από πίσω κάποιον ή κάποια που κάνει τον “μάνατζερ” ή τον “PRαρίστα”. Μόνες δεν θα μπορούσαν να διεισδύσουν στα σαλόνια της καλής κοινωνίας. Ο πιτσιρικάς αν δεν είναι γόνος καλής οικογένειας δεν θα βρει να σκάσει 500 ευρώ για μια ώρα για μια από αυτές. Όπως και ο φουκαριάρης ο μεροκαματιάρης με μισθό πείνας. Έτσι, το παιχνίδι αναλαμβάνουν άνθρωποι που κινούνται στα κοσμικά σαλόνια, έχουν τις “άκρες” και τις γνωριμίες και πασάρουν (με το αζημίωτο πάντα) τη πραμάτεια τους.

Επιχειρηματίες, πολιτικοί και εισοδηματίες πάντα ρωτάνε που θα βρουν ένα όμορφο κορίτσι. Οι “μανατζαρέοι” εμπιστευτικά δίνουν τη λύση και πείθουν το αγνό κορίτσι να πάει για 500 ευρώ με τον τάδε επιχειρηματία ή πολιτικό. Αν χρειαστεί (που γίνεται συχνά αυτό) να ταξιδέψουν, τα πάντα είναι πληρωμένα. Αεροπλάνα, ελικόπτερα, ξενοδοχεία και φαγητά.

Όλα γίνονται όμως από στόμα σε στόμα για τις “επώνυμες”. Όχι ότι και αυτές δεν έχουν instagram. Ίσα ίσα. Και έχουν και με αυτά που ανεβάζουν σου πετάνε τα μάτια έξω. Αλλά, ποτέ δεν κλείνουν δουλειές από εκεί. Ούτε μηνύματα ανταλλάζουν, ούτε υποσχέσεις δίνουν. Το μόνο που μπορείς να παρατηρήσεις αν είσαι “ψυλλιασμένος” είναι πως σήμερα βρίσκονται στη Μύκονο και ανεβάζουν φωτογραφία, ενώ δυο μέρες μετά ανεβάζουν από… Ντουμπάι. Το έπιασες;

Οι “επώνυμες” καθαρίζουν μηνιαίως από 10 έως 30 χιλιάδες ευρώ. Οι μάνατζερ οι PRαρίστες ξέρουν ότι θα πάρουν το “κομίσιον” από το deal, αλλά γνωρίζουν πως οι “επώνυμες” θα ανταλλάξουν τηλέφωνα με το ραντεβού, άρα σε ενδεχόμενη δεύτερη ή τρίτη φορά δεν θα έχουν μερτικό.

Οι δυσκολίες στις συλλήψεις

Ο πονοκέφαλος των Αρχών είναι στο γεγονός ότι δεν μπορούν να διεισδύσουν στις επώνυμες κι ας ξέρουν. Κανείς δεν μιλάει. Υπάρχει ομερτά. Οι πληροφορίες που έχουν δεν φτάνουν για να συλλάβεις κάποια.

Ενώ σχεδόν καθημερινά συλλαμβάνονται κοπέλες που εκδίδονται αλλά είναι “ανώνυμες”, στα κοσμικά σαλόνια είναι πολύ δύσκολο να μπουν οι Αρχές. Ψιλιασμένοι και προσεκτικοί είναι και οι “μάνατζερ” των κοριτσιών. Δεν ανοίγονται εύκολα και δεν πέφτουν στη λούμπα.

Το προχθεσινό γεγονός της σύλληψης της 27χρονης ήταν μετά από γκάφα της 44χρονης “μάνατζερ” που εμπιστεύτηκε και ανοίχτηκε. Αυτό το εκμεταλλεύτηκαν οι Αρχές και έφτασαν στις συλλήψεις.

Α.Ε. Μοσχάτου: Αθλητική και κοινωνική προσφορά από το 1926

0

Δράση δεκαετιών καταγράφει στην ιστορία της η Αθλητική Ένωση Μοσχάτου, από το 1926 που ιδρύθηκε μέχρι και σήμερα, που παραμένει ένας ιδιαίτερα δραστήριος σύλλογος, με σημαντική αθλητική και κοινωνική προσφορά.

Επισκεφτήκαμε τα γραφεία της ομάδας και συνομιλήσαμε με τους Στέφανο Μπιζάνη (παλιό μέλος της διοίκησης και ιστοριοδίφη της ομάδας), Βασίλη Γκούμα (αναπληρωτής πρόεδρος) και Διονύση Φαναρίτη (έφορος ποδοσφαιρικού τμήματος), που μας ενημέρωσαν για την ιστορία, αλλά και για την τρέχουσα δραστηριότητα της Α.Ε.Μ.

Τα πρώτα χρόνια

Το Μοσχάτο ιδρύθηκε το 1926, σε συνθήκες που η κοινωνική ζωή στην περιοχή χαρακτηρίζονταν από ανέχεια, αύξηση του πληθυσμού από την εγκατάσταση προσφύγων της Μικρασιατικής Καταστροφής (εγκαταστάθηκαν κοντά στον Κηφισό), ενώ η αγορά εργασίας και η οικονομία, βρισκόταν σε περίοδο μετασχηματισμού, με τη δημιουργία βιομηχανιών και εμπορικών επιχειρήσεων, συγκεντρώνοντας στην περιοχή δραστηριότητες και επαγγέλματα που σε μεγάλο βαθμό συνδέονταν με το λιμάνι του Πειραιά.

Στην περιοχή υπήρξαν και ανεξάρτητες ομάδες όπως ο Άρης, ο Ανίκητος, ο Ολυμπιακός Μοσχάτου, εκ των οποίων οι καλύτεροι παίκτες τροφοδότησαν το Μοσχάτο, τον Εθνικό και τον Ολυμπιακό.

Η άρνηση του Μοσχάτου να πάρει μέρος σε παρέλαση επί δικτατορίας Μεταξά, οδήγησε σε έρευνες μήπως η δράση του σωματείου «υπέκρυπτε» άλλες επιλογές, αλλά τελικά δεν υπήρξαν συνέπειες σε βάρος της ομάδας.

Όλα αυτά τα πρώτα χρόνια η ομάδα αγωνίζεται σε πρωταθλήματα που προκύπτουν από τις απόπειρες (και διαμάχες που οδηγούν σε αποσχίσεις οργανωτικές και ξέχωρες διοργανώσεις) να πάρουν μορφή οι ποδοσφαιρικές διοργανώσεις στη χώρα μας.

Το πλήρες όνομα της ομάδας ήταν «Αθλητικός Σύνδεσμος Φιλάθλων Το Μοσχάτο». Ενσωματώθηκε στο σύλλογο και ο στίβος του «Αθλητικού Γυμναστικού Συλλόγου Μοσχάτου» το 1939, για να υπάρξει «επανεκκίνηση» της ομάδας τον Αύγουστο του 1943, με την ένωσή της με την ομάδα «ΕΛΛΑΣ Μοσχάτου» και νέο όνομα «Αθλητική Ένωση Ελλάς Μοσχάτου».

Το σκληρό μετεμφυλιακό κλίμα οδηγεί σε πιέσεις ώστε η ομάδα να αλλάξει όνομα γιατί ηχητικά το ΕΛΛΑΣ (Ελλάδα) θυμίζει τον ΕΛΑΣ (Ελληνικός Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός). Έτσι το νέο όνομα είναι Αθλητική Ένωση Μοσχάτου, η οποία στο γήπεδο του Αιγάλεω δίνει και φιλικό αγώνα με τη Μικτή Μακρονήσου, με αποτέλεσμα 3-3.

Το κλίμα της εποχής οδηγεί στην απαγόρευση ενασχόλησης με το σύλλογο για τους Ζολώτα και Στεφάνου.

Την περίοδο 1948-1949 μπαίνουν στην ομάδα και βιομήχανοι και αυξάνονται οι δυνατότητές της, με αποτέλεσμα να αρχίσει ανοδική αγωνιστική πορεία.

Η επανεκκίνηση του 1943
Το 1950 ο σύλλογος ιδρύει και καλλιτεχνικό τμήμα. Τα επόμενα χρόνια άλλη μία πολιτική παρέμβαση στο όνομα γίνεται «από τα πάνω» λόγω του Κυπριακού!!

Για να μην θυμίζει η λέξη «Ένωση» το αίτημα για ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, αρκετά σωματεία πιέζονται να το αλλάξουν. Έτσι το νέο όνομα γίνεται «Αθλητικός Όμιλος Μοσχάτου».

Οι αλλαγές που κάνει η δικτατορία 1967-1974 στη διάρθρωση των κατηγοριών στο ποδόσφαιρο, έχουν σαν συνέπεια, αν και στη λήξη της αγωνιστικής περιόδου του 1967, το Μοσχάτο να είναι πρωταθλήτρια ομάδα στην Α’ Πειραιώς, να μην ανέβει στη Β’ Εθνική.

Ιούνιος 1974, γήπεδο Νέας Ιωνίας, το Μοσχάτο κερδίζει με 5-4- στα πέναλτι τον ΠΑΟ Αγίου Δημητρίου και ανεβαίνει κατηγορία. Αρχείο φωτο Α.Ε.Μοσχάτου, από το φωτογραφείο «Ψυχογιός».
Όμως το Μοσχάτο έχει γράψει στην ιστορία του και άλλη μία σημαντική σελίδα. Όπως έγραφε η εφημερίδα «Το Μοσχάτο μας» για τα χρόνια που εκεί στις αρχές της δεκαετίας του 1970 η ομάδα έκανε εξαιρετικές χρονιές και ανέβηκε στη Β’ Εθνική, είναι μία «ομάς επιστημόνων» και ανέγραφε τα ονόματα και τις επαγγελματικές ιδιότητες των αθλητών, ή τις φοιτητικές, γεγονός που έσπαγε την επικρατούσα αντίληψη της εποχής, που ήθελε τους ποδοσφαιριστές σχεδόν αμόρφωτους. Η ίδια εφημερίδα ζητώντας σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις και αποδυτήρια, έγραφε ότι δεν μπορούν να αλλάζουν οι ποδοσφαιριστές «κάτω από τα μπαλκόνια που είναι απλωμένα τα σεντόνια της κυρά Μαριγώς και της κυράς Ευτέρπης»!!

Η σημερινή περίοδος

Η ομάδα έχει ανδρικό τμήμα αλλά και τμήματα υποδομών, με 250 ενεργούς αθλητές. Στο δημοτικό γήπεδο Μοσχάτου (συνθετικός χορτοτάπητας) έχουν έδρα και χώρο προπονήσεων όλα τα τμήματα και η στήριξη του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου είναι πλήρης, καθώς όλες οι παροχές στο σωματείο είναι δωρεάν. Επίσης υπάρχει ικανοποιητική κάλυψη στο θέμα των διαθέσιμων ωρών για προπονήσεις. Όμως η μαζικοποίηση των υποδομών (ίσως οι μεγαλύτερες στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, μετά τον Ολυμπιακό) σε μία πόλη 30.000 κατοίκων, δημιουργεί την ανάγκη να υπάρξει προετοιμασία και για ένα σχέδιο δημιουργίας επιπλέον αθλητικών χώρων, ώστε μελλοντικά να μην υπάρξει πίεση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις υποδομές όλοι οι προπονητές είναι διπλωματούχοι, ενώ υπάρχει υποστήριξη από διατροφολόγο, ψυχολόγο, καρδιολόγο και ορθοπεδικό.

8 Iανουαρίου 1969 εφημερίδα Το Μοσχάτο μας
Παράλληλα, η ομάδα συνεργάζεται σε μόνιμη βάση με το «Χαμόγελο του Παιδιού», από το οποίο συμμετέχουν παιδιά στα τμήματα υποδομών.

Η ομάδα είναι ιδιαίτερα λαοφιλής και ένα χαρακτηριστικό περιστατικό, είναι ότι σε φιλικό αγώνα στα μέσα Αυγούστου 2018, συγκέντρωσε 500 θεατές.

Οικονομικά ο Δήμος στηρίζει την ομάδα, που προσπαθεί όπως όλα τα ερασιτεχνικά σωματεία, με λαχνούς, εκδηλώσεις και συνδρομές να αντιμετωπίσει τα λειτουργικά της έξοδα. Ο αγωνιστικός της στόχος είναι η άνοδος στη Γ’ Εθνική και η κατάκτηση του κυπέλλου Πειραιά.

Έρευνα- συνεντεύξεις: Νάσος Μπράτσος

ΠΗΓΗ

Αυτό ήταν το κρησφύγετο του Αλβανού δραπέτη από την υποδιεύθυνση Ασφαλείας Δυτ. Αττικής (vid)

0

Συνελήφθη το απόγευμα του Σαββάτου (22.12.2018) ο επικίνδυνος ληστής των ΕΛΤΑ στα Βίλια. Ο Αλβανός κακοποιός είχε αποδράσει την περασμένη Δευτέρα (17.12.2018) από τη Διεύθυνση Ασφαλείας Δυτικής Αττικής

Ο δραπέτης ληστής κρυβόταν στο πατρικό του σπίτι στην περιοχή του Χαϊδαρίου όπου τελικά εντοπίστηκε. Για υπόθαλψη εγκληματία αναμένεται να διωχθούν ποινικά οι δύο γονείς του.

Μετά από οργανωμένη επιχείρηση της Ασφάλειας Αττικής και με τη συνδρομή της ΕΚΑΜ, ο αλλοδαπός κακοποιός εντοπίστηκε στο πατρικό του σπίτι στο Χαϊδάρι όπου κρυβόταν.

Οι αστυνομικές δυνάμεις που εισέβαλαν στο σπίτι συνέλαβαν τον ληστή, ενώ στον ίδιο χώρο βρίσκονταν ο πατέρας, η μητέρα και ο μικρός του αδερφός.

Οι δύο γονείς αναμένεται να βρεθούν αντιμέτωποι με την κατηγορία της “υπόθαλψης εγκληματία”.

Υπενθυμίζεται ότι ο Αλβανός δραπέτης το είχε σκάσει από τη Διεύθυνση Ασφαλείας Δυτικής Αττικής στο Μενίδι, την περασμένη Δευτέρα (17.12.2018), κόβοντας τα κάγκελα του κελιού που εκρατείτο.

Το χρονικό της ληστείας στα Βίλια
Όλα ξεκίνησαν στις 8.30 το πρωί της 27ης Νοεμβρίου στο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στα Βίλια Αττικής.

Τρία άτομα επιχείρησαν να ληστέψουν υποκατάστημα των ΕΛΤΑ. Ο διευθυντής αλλά και περίοικοι που είδαν τι συνέβαινε ειδοποίησαν την αστυνομία.

Ο διευθυντής έκανε χρήση του ειδικού μπουτόν και άμεσα στο σημείο έφτασε ένα περιπολικό.

Ένας από τους αστυνομικούς ήρθε αντιμέτωπος με τους ληστές και μάλιστα δέχθηκε πυροβολισμούς όταν τον είδαν να κρατάει προτεταμένη την κυνηγετική καραμπίνα που κατείχε νόμιμα.

Τότε εκείνος ανταπέδωσε τα πυρά τραυματίζοντας τον έναν από τους δράστες, αυτόν που συνελήφθη για δεύτερη σήμερα (σ.σ. 22.12.2018).

Τέλος, να σημειωθεί ότι πλέον όλοι οι δράστες της αιματηρής ληστείας στα Βίλια έχουν συλληφθεί.

Δείτε την επιχείρηση σύλληψης του Αλβανού δραπέτη στο κρησφύγετό του:

Διαβάστε ότι συμβαίνει στα Σώματα Ασφαλείας στο www.policenews.eu

Η ευρωζώνη υπνοβατεί προς τη νέα οικονομική κρίση

0

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εξέδωσε την περασμένη εβδομάδα μια σημαντική απόφαση, όχι για το Brexit αλλά για την ποσοτική χαλάρωση. Οι δικαστές υπερασπίστηκαν το «πρόγραμμα αγορών του δημόσιου τομέα» της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, όπως είναι επισήμως γνωστό το QE.

Σε όσους έχουν παρακολουθήσει τη μακρά ιστορία της δικαστικής διαμάχης για το ευρώ, η απόφαση αυτή δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Οι Γερμανοί ευρωσκεπτικιστές που βρίσκονται πίσω από την υπόθεση αυτή έχουν κατηγορήσει την ΕΚΤ ότι συμμετέχει σε μια συγκαλυμμένη μεταφορά πόρων. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα συνεχίσουν την ανηλεή πολιτική και νομική τους καμπάνια, για να εμποδίσουν μια αποτελεσματική διακυβέρνηση της ευρωζώνης.

Ως τώρα δεν έχουν επιτύχει, αλλά θα συνεχίσουν να προσπαθούν.

Ο Μάριο Ντράγκι, πρόεδρος της ΕΚΤ, είχε δίκιο όταν έλεγε ότι το «QE είναι πλέον μέρος της εργαλειοθήκης, είναι μόνιμο και είναι κάτι που μπορεί να θεωρηθεί ως δυνητικά χρησιμοποιήσιμο σε έκτακτες περιστάσεις».

Είναι δύσκολο να υπερεκτιμήσει κανείς τη σημασία του QE ως εργαλείου κατά τη διάρκεια της κρίσης χρέους της ευρωζώνης, όταν απελευθέρωσε βουλωμένα χρηματοοικονομικά κανάλια. Είναι επίσης δύσκολο να μεγαλοποιήσει την ύπαρξη κρατικών ομολόγων της ευρωζώνης ύψους €2,1 τρισ. στον ισολογισμό της ΕΚΤ.

Πρόκειται για ένα ποσό το οποίο θα μπορούσε, αν χρειαστεί, να χρησιμοποιηθεί ως ενέχυρο σε χρηματοοικονομικές συναλλαγές στον ιδιωτικό τομέα. Τα στοιχεία ενεργητικού στον ισολογισμό της κεντρικής τράπεζας έχουν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά ενός χρηματοοικονομικού διχτυού ασφαλείας.

Αλλά αυτό είναι μόνο ένα μέρος της ιστορίας, το καλό μέρος. Το όχι και τόσο ευχάριστο νέο είναι πως το QE δεν ήταν τόσο επιτυχημένο στην επίτευξη του πρωταρχικού στόχου της αύξησης του πληθωρισμού στην ευρωζώνη.

Αν και το ποσοστό του πληθωρισμού ανήλθε στο 2% τον Νοέμβριο, στον στόχο της ΕΚΤ, οι υποκείμενες πληθωριστικές δυνάμεις είναι ολοένα και πιο αδύναμες. Ο πιο σταθερός δομικός πληθωρισμός, ο οποίος δεν λαμβάνει υπόψη ευμετάβλητες κατηγορίες, όπως η ενέργεια και τα τρόφιμα, είναι κολλημένος κοντά στο 1%. Βρίσκεται κάτω από το 2% για δέκα χρόνια.

Το άλλο δυσάρεστο νέο είναι ότι οι καθαρές αγορές στοιχείων ενεργητικού ολοκληρώνονται αυτόν τον μήνα. Το QE ανέλαβε το έργο της σταθεροποίησης της οικονομίας της ευρωζώνης κατά τη διάρκεια της κρίσης. Η επέκτασή του δεν θα άλλαζε ριζικά το αναπτυξιακό μονοπάτι της ευρωζώνης.

Τα πραγματικά άσχημα νέα είναι πως η οικονομία μπορεί να βουλιάξει νωρίς. Η ΕΚΤ έχει ιστορικό αισιόδοξων προβλέψεων. Υπάρχουν σημάδια επιβράδυνσης στην παγκόσμια ανάπτυξη, τα οποία οι προβλέψεις δεν έχουν ακόμα συμπεριλάβει. Είμαστε σε μια bear market για τις μετοχές. Υπάρχει ισχυρή πιθανότητα ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ να επιβάλει δασμούς 20 ή 25% στις εισαγωγές ευρωπαϊκών αυτοκινήτων. Υπάρχει επίσης, κατά την άποψή μου, ισχυρή πιθανότητα σκληρού Brexit.

To κάθε ένα θα αποτελούσε οικονομικό σοκ από μόνο του. Από κοινού θα μπορούσαν να επιφέρουν σοκ αντίστοιχου μεγέθους με αυτό της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

Σε πολιτικό επίπεδο, θα μπορούσε κανείς να θαυμάσει τους ηγέτες της Ε.Ε. για το θάρρος που επέδειξαν ορθώνοντας το ανάστημά τους απέναντι στον κ. Τραμπ ή την Τερέζα Μέι, τη Βρετανίδα πρωθυπουργό. Αλλά ελλείψει ενός ισχυρού νομισματικού εργαλείου, θα συνιστούσα προσοχή. Η ευρωζώνη μάλλον δύσκολα θα επιτρέψει μεγάλη δημοσιονομική τόνωση σε ολόκληρη τη νομισματική ένωση σαν ένα αντικυκλικό αντιστάθμισμα σε μια κάμψη. Ο ισχνός προϋπολογισμός της ευρωζώνης στον οποίο συμφώνησαν οι ηγέτες της Ε.Ε. την περασμένη εβδομάδα δεν θα έχει αντικυκλικά στοιχεία.

Αυτό που φοβάμαι είναι ότι η ευρωζώνη υπνοβατεί σε μια οικονομική κάμψη, αλλά ο κ. Ντράγκι δεν θα είναι αυτή τη φορά σε θέση να τη σώσει όπως έκανε το 2012 και το 2015.

Υπάρχει κάτι που μπορεί να κάνει; Για αρχή, η ΕΚΤ μπορεί να αποφασίσει να μην αυξήσει τα επιτόκια. Η τρέχουσα μελλοντική της καθοδήγηση αφήνει να εννοηθεί ότι τα επιτόκια θα μείνουν σταθερά μέχρι και το καλοκαίρι, αλλά πιθανότατα θα αυξηθούν στη συνέχεια.

Καθώς συγκεντρώνονται περισσότερες ενδείξεις για την οικονομία, θα εδραιωθεί σταδιακά η πεποίθηση ότι τα επιτόκια δεν θα αυξηθούν. Τα δύο πιο σημαντικά επιτόκια -το επιτόκιο ημερήσιου δανεισμού και το επιτόκιο αναχρηματοδότησης- βρίσκονται στο -0,4% και στο μηδέν, αντίστοιχα. Είναι πιθανό ότι η ΕΚΤ απλά θα αφήσει τα επιτόκια αυτά αμετάβλητα ή θα τα μειώσει λίγο.

Aλλά είναι δύσκολο να υποστηρίξει κανείς ότι οι μειώσεις επιτοκίων μπορούν να κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς. Ούτε το QE μπορεί να το κάνει επίσης. Παρά τις επίσημες διαψεύσεις, είμαστε σε ένα σενάριο ιαπωνικού αποπληθωρισμού. Οπότε τι απομένει;

Η ΕΚΤ θα μπορούσε, για παράδειγμα, να ξεκινήσει εκ νέου το QE. Θα προσέφερε κάποια βοήθεια. Θα μπορούσε να επεκτείνει τα προγράμματά της και να αρχίσει να αγοράζει μετοχές σε εταιρείες για να ενθαρρύνει τις επενδύσεις. Θα μπορούσαν να αγοράσουν απούλητα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Αλλά δεν διακρίνω μεγάλη διάθεση για μέτρα που ακόμα και ο αντισυμβατικός κ. Ντράγκι θα θεωρούσε αντισυμβατικά.

Επιπλέον, απλά φανταστείτε την αντίδραση της Γερμανίας στις αγορές μετοχών από την ΕΚΤ σε εταιρείες ιταλικής μόδας ή τα αρνητικά επιτόκια στους γερμανικούς τραπεζικούς λογαριασμούς. Υποψιάζομαι ότι σε κάποιο σημείο θα αρχίσουν οι μηνύσεις.

Η ευρωζώνη είναι μια δυσλειτουργική νομισματική ένωση από την αρχή της οικονομικής κρίσης, το 2007. Δεν έχει την πολιτική βούληση να μεταρρυθμιστεί. Δεν έχει άλλα διαθέσιμα εργαλεία νομισματικής πολιτικής.

Και τώρα είναι αντιμέτωπη με μια οικονομική κάμψη.

του Wolfgang Münchau

ΠΗΓΗ

Πού εξαφανίστηκε η Cate Blanchett;

0

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός πρωταγωνιστεί στο κωμικό δράμα «Where’d You Go, Bernadette» σε σκηνοθεσία Richard Linklater.
Τέσσερα χρόνια μετά το «Boyhood», ο Richard Linklater επιστρέφει με μια νέα δραματική ταινία με τίτλο «Where’d You Go, Bernadette» όπου προσεγγίζει την οικογένεια από μια άλλη, πιο κωμική πτυχή. Πρωταγωνιστές της ταινίας είναι οι Cate Blanchett, Judy Greer, Kristen Wiig και Laurence Fishburne.

Το «Where’d You Go, Bernadette» είναι βασισμένο στο ομώνυμο bestseller μυθιστόρημα της Maria Semple και το σενάριο φέρει την υπογραφή των Scott Neustadter και Michael H. Weber. Το βιβλίο επικεντρώνεται στην Bernadette Fox, μια αγοραφοβική αρχιτέκτονα που εξαφανίζεται λίγο πριν ένα οικογενειακό ταξίδι στην Ανταρκτική. Αφηγήτρια του κωμικού μυθιστορήματος είναι η 15χρονη κόρη της Fox, Bee Branch, η οποία προσπαθεί να μάθει πού εξαφανίστηκε η μητέρα της μέσω αλληλογραφίας, email και χειρόγραφων σημειώσεων.

Η πολυβραβευμένη Blanchett βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις για τον ρόλο από τον Νοέμβριου του 2015 και όταν οριστικοποιήθηκε το καστ τον Ιούλιο του 2017, τα γυρίσματα ξεκίνησαν. Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες την ερχόμενη άνοιξη.

ΠΗΓΗ

ΕΚΤΑΚΤΟ – ΤΩΡΑ: Άγριο έγκλημα στο κέντρο της Αθήνας

0

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. ο αγνώστων λοιπών στοιχείων άντρας φέρει τραύματα από μαχαίρι και εντοπίστηκε πριν λίγο νεκρός στην οδό Μεάνδρου στο κέντρο της Αθήνας.

Το χρονικό του άγριου εγκλήματος

Τον τρόμο και τον θάνατο σκόρπισε ο δράστης, ο οποίος μαχαίρωσε έναν άνδρα στο κέντρο της Αθήνας, το βράδυ του Σαββάτου. Η φονική επίθεση έγινε περίπου στις 20:15, στην περιοχή της Ομόνοιας, επί της οδού Μενάνδρου.

Αμέσως στην περιοχή έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας, οι οποίες άρχισαν τις έρευνες για τον εντοπισμό του δράστη. Προανάκριση διενεργεί η Δ.Α.Α.

Διαβάστε ότι συμβαίνει στα Σώματα Ασφαλείας στο www.policenews.eu

Ο γητευτής των κουνουπιών δείχνει πως απαλλάσσεται από τα ενοχλητικά έντομα (vid)

0

Ο νεαρός King από τη Λαγκούνα των Φιλιππίνων έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη μέθοδο για να απαλλάσσεται από τα πάντα ενοχλητικά κουνούπια.

Τα καλεί δηλαδή κοντά του με το στόμα του και τα συνθλίβει κατόπιν με τα χέρια, αν και το μυστικό εδράζεται, όπως λέει, σε αυτό το βουητό που βγάζει και τα παρασύρει να έρθουν κοντά του!

Ο επαγγελματίας μακιγιέρ έχει γίνει γνωστός στη χώρα του ως «γητευτής των κουνουπιών» και δεν χάνει ευκαιρία να επιδεικνύει το χόμπι του: «Κάνω έναν ήχο σαν κουνούπι και αυτά πετούν αμέσως προς το στόμα μου. Και μετά τα συνθλίβω μπροστά από το πρόσωπό μου. Μπορώ να σκοτώνω ντουζίνες από αυτά όλη μέρα. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος που έχω βρει για να απαλλάσσομαι από τα κουνούπια»…



ΠΗΓΗ

Οι δύο «Γεννήσεις του Χριστού» που ζωγράφισε ο Γιάννης Τσαρούχης, κι η ιστορία τους

0

Το επί θύραις έτος 2019, συμπληρώνονται 30 χρόνια από τον θάνατο του Γιάννη Τσαρούχη.
Με αφορμή αυτή την επέτειο, την οποία θα τιμήσουμε αξιοχρέως στην «Ιδιωτική Οδό», αλλά και την μεγάλη εορτή των Χριστουγέννων εστιάζουμε σε δύο «Γεννήσεις» του Τσαρούχη. Η πρώτη βυζαντινότροπη και η δεύτερη ελληνότροπη.

Είναι γνωστό πώς ο εικοσάχρονος Γιάννης Τσαρούχης μαθητεύει στον Φώτη Κόντογλου (1930-1934). Ο Κόντογλου τον μύησε στο μεγαλείο της βυζαντινής τέχνης, στην λαϊκή αρχιτεκτονική και ενδυμασία. Έτσι, ο Τσαρούχης κάνει αρκετές αγιογραφίες μέχρι και τη δεκαετία του ’40 – όπως προκύπτει από την εργογραφία του – και αποκτά μεγάλη εμπειρία στην τεχνοτροπία της βυζαντινής αγιογραφίας.

Το 1946 αγιογραφεί την Γέννηση του Χριστού, τέμπερα σε τέσσερα χαρτόνια. Η σκηνή της Γέννησης αναπαριστάνεται με λαμπερά χρώματα, σε αντίθεση με την λογική του Κόντογλου, που ήθελε πιο γαιώδη χρώματα.

Ο ίδιος ο Τσαρούχης εξηγεί αυτή τη σχέση του με την βυζαντινή αγιογραφία: «Βλέποντας το αδιέξοδο στο οποίο οδηγεί η μεγάλη ελευθερία, πολλές φορές αισθάνθηκα την ανάγκη στη ζωή μου να μελετήσω, πειθαρχώντας σε μια παράδοση. Μπορεί να έχει κανείς όσες αντιρρήσεις θέλει σ’ αυτή τη σκέψη μου, αλλά δεν μπορεί να αρνηθεί ότι είναι ένα φαινόμενο φυσικό το να συνδέεσαι με το παρελθόν».

Στη Γέννηση του Χριστού, ο Τσαρούχης κρατάει το εικονιστικό μεταβυζαντινό πρότυπο. Το έργο επίσης φανερώνει την εκτίμηση, αφομοίωση και δημιουργική ανάδειξη των τεχνικών της Βυζαντινής Τέχνης εκ μέρους του δημιουργού. Ενδιαφέροντα στοιχεία είναι: το ξεκάθαρο και αυστηρό σχέδιο, ο λιτός προπλασμός, τα λαμπερά γήινα χρώματα, και ο καθαρός, απέριττος φωτισμός που κάνουν τη ζωγραφική αυτή να λάμπει.

Στην δεκαετία του 1940 έχουμε, επίσης μια ελληνοπρεπή «Φάτνη», νερομπογιά σε χαρτί (Ιδιωτική συλλογή).

Εδώ φαίνεται καθαρά πως ο Τσαρούχης εντάσσει στο χριστιανικό ρεπερτόριο τη δική του ελληνική εκδοχή: Μια φάτνη με τα σώματα των αγγέλων-φυλάκων να σχηματίζουν το ιερό σπήλαιο, με τον υιό του ανθρώπου στο κέντρο και την απλή μητέρα του Θεού να τον κρατά. Τονίζεται η σωματικότητα των ασωμάτων αγγέλων, αφού ο ίδιος ο Θεός ενδύεται σώμα χοϊκόν.

Η ελληνικότητα της παράστασης είναι πραγματικά εκπληκτικό εύρημα. Η Παναγία απεικονίζεται με λιτή παραδοσιακή ελληνική φορεσιά, όπως και ο μικρός Χριστός. Οι άγγελοι παραπέμπουν στους Τσαρουχικούς ναύτες, ενώ ελληνικές σημαίες κοσμούν το σπήλαιο. Όμως ο Τσαρούχης δεν ξεχνά την θεία προέλευση της παράστασης, γι’ αυτό και όλα τα πρόσωπα περιβάλλονται με χρυσό φωτοστέφανο, ενώ δεσπόζει και ο αστέρας επάνω του σπηλαίου.

Ο Τσαρούχης δεν ήταν σε καμία περίπτωση εθνικιστής, αλλά θεωρούσε πως ο ελληνισμός είναι οικουμενικό μέγεθος και υπήρξε το σπουδαίο όχημα του χριστιανισμού στο διάβα των αιώνων. Η συμβολή του στην αναζήτηση της ελληνικότητας από την γενιά του ’30 δεν ήταν ιδεολογική, αλλά οντολογική. Η ελληνικότητα συνιστούσε γι’ αυτόν υπαρξιακή υπόθεση.

Έχουν, όμως, μεγάλο ενδιαφέρον και οι επιγραφές στην Τσαρουχική φάτνη, που αποδεικνύουν πόσο μεγάλος θεολόγος ήταν. Πάνω από τον μικρό Ιησού υπάρχει η επιγραφή: «Ο υιός του ανθρώπου». Ο Ιησούς αναφέρεται ως ο «Υιός του Ανθρώπου» 88 φορές στην Καινή Διαθήκη. Η φράση «Υιός του Ανθρώπου» δείχνει ότι ο Ιησούς είναι ο Μεσσίας και ότι είναι πραγματικά άνθρωπος.

Στο κάτω μέρος της φάτνης του Τσαρούχη έχουμε την επιγραφή: «Όσοι εις Χριστόν εβαπτίσθητε εις τον θάνατον αυτού εβαπτίσθητε». Ο Τσαρούχης ήξερε, φυσικά, το σχετικό απόσπασμα από την προς Ρωμαίους Επιστολή του Αποστόλου Παύλου (το οποίο διαβάζεται και στο μυστήριο του Βαπτίσματος), και έκανε συνειδητά την αλλαγή του προσώπου από πρώτο («Όσοι εις Χριστόν εβαπτίσθημεν εις τον θάνατον αυτού εβαπτίσθημεν») σε δεύτερο πληθυντικό, που θυμίζει άλλωστε και το αντί τρισαγίου ψαλλόμενον στις Δεσποτικές εορτές: «Όσοι εις Χριστόν εβαπτίσθητε, Χριστόν ενεδύσασθε».

Ο Τσαρούχης, συνδέει τη φάτνη (δηλ.τη γέννηση) με τον θάνατο, όπως συμβαίνει άλλωστε και με την φάτνη του Χριστού, αλλά πάει κι ένα βήμα παραπέρα εντάσσοντας σ’ αυτή την παράσταση και το εν Χριστώ Βάπτισμα, ως μετοχή μας στο θάνατο και την ανάσταση του Κυρίου.

Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου

ΠΗΓΗ

Για Κ.ΑΛ.Ο… επαναλειτουργεί η Στοά των Εμπόρων

0

Στο πλαίσιο του προγράμματος για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας, το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, παραχώρησε προς χρήση στο Δήμο Αθηναίων τα κενά καταστήματα της Στοάς των Εμπόρων (Βουλής 8-10), στα οποία έχουν ήδη εγκατασταθεί οκτώ κοινωνικές επιχειρήσεις και φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (Κ.ΑΛ.Ο).

Η επαναλειτουργία της Στοάς των Εμπόρων (σ.σ. το Σάββατο 22/12) σε ένα εμβληματικό σημείο της πόλης, μετουσιώνει έναν από τους βασικούς στόχους του προγράμματος του υπουργείου που είναι η αναζωογόνηση του Ιστορικού Κέντρου της Αθήνας.

Υπενθυμίζεται ότι δύο ιστορικές επιχειρήσεις στην είσοδο της Στοάς χαρακτηρίστηκαν πρόσφατα διατηρητέες ως προς τη χρήση τους από το υπουργείο Πολιτισμού: Tο ζαχαροπλαστείο «Άριστον» και το ωρολογοποιείο «Σιδέρης», τα οποία λειτουργούν συνεχόμενα από τις αρχές του 20ου αιώνα.

ΠΗΓΗ

Ο μπαμπάς έκανε έκπληξη στον γιο του, αλλά αυτός έβαλε τα κλάματα! (vid)

0

Ένας μπαμπάς προσπάθησε να κάνει έκπληξη στον δίχρονο γιο του αλλά απ’ ότι φαίνεται δεν τα κατάφερε.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο που δημοσίευσε το Caters Clips ο μικρούλης Mason βρισκόταν στην χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου του και μάλλον δεν περίμενε να δει τον μπαμπά του.

Όμως μόλις κατάλαβε πως εκείνος βρίσκεται εκεί ξέσπασε σε κλάματα. Το βίντεο έγινε αμέσως viral με τον μικρούλη Mason να βρίσκεται παντού στο διαδίκτυο.



ΠΗΓΗ

ΕΚΤΑΚΤΟ – ΤΩΡΑ: Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. ο Αλβανός δραπέτης μετά από μεγάλη αστυνομική επιχείρηση

0

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο Αλβανός ληστής των ΕΛΤΑ Βιλίων που δραπέτευσε από την υποδιεύθυνση Ασφαλείας Δυτικής Αττικής, συνελήφθη πριν λίγο σε διαμέρισμα στο Χαΐδάρι μετά από οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση της Ασφάλειας που πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή των ΕΚΑΜ.

Διαβάστε ότι συμβαίνει στα Σώματα Ασφαλείας στο www.policenews.eu

 

Πέντε μέρη που δεν μπορείς να πας! Δείτε ποια είναι! (vid)

0

Σε αυτό τον ψεύτικο κόσμο υπάρχουν κάποια μέρη που ο κοινός θνητός δεν μπορεί να τα επισκεφτεί.

Δείτε το βίντεο:

Your Face Sounds Familiar: Η Μπεκατώρου ανακοίνωσε τους δέκα celebrities, που θα συμμετέχουν στο show

0

Το Your Face Sounds Familiar επιστρέφει στις 20 Ιανουαρίου και η Μαρία Μπεκατώρου μίλησε στο Πρωινό και αποκάλυψε τους δέκα διαγωνιζόμενους του show.

Ξέραμε πως στην κριτική επιτροπή θα είναι ο Τάκης Ζαχαράτος, η Μαρία Σολωμού και ο Δημήτρης Σταρόβας και η παρουσιάστρια μίλησε σχετικά με τους νέους παίκτες. Πασχάλης Τσαρούχας, Αργύρης Αγγέλου, Ίαν Στρατής, Ευθύμης Ζησάκης, Βαγγέλης Παναγόπουλος, Μελίνα Μακρή, Χρύσπα, Ελένη Φιλίνη, Κατερίνα Στικούδη, Εύα Τσάχρα, είναι τα ονόματα που θα δούμε στην εκπομπή μεταμφιέσεων.

ΠΗΓΗ

Κανείς δεν περίμενε να δει την Michelle Obama με αυτές τις μπότες

0

Η Michelle Obama, ως Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ είχε αποδείξει ότι ξέρει πολύ καλά τη μόδα και πώς να υιοθετεί τις τάσεις. Τώρα που πλέον δεν φέρει τον τίτλο, συνεχίζει να έχει το ίδιο καλό γούστο, να ξέρει καλά τι συμβαίνει στον χώρο, με τη μόνη διαφορά ότι είναι πιο τολμηρή. Αυτή είναι η γοητεία της και μας αρέσει πολύ. Αφορμή γι’ αυτή την αναφορά στη MIchelle και το στιλ της είναι η πρόσφατη εμφάνισή της σε μία συνέντευξη που έδωσε στην Sarah Jessica Parker, σχετικά με το νέο της βιβλίο.

Το “Becoming” είναι ο λόγος που η Michelle Obama κάνει περιοδεία, προκειμένου να το προωθήσει και η αλήθεια είναι ότι μέσα σε όλα εκείνα τα ενδιαφέροντα που έχει να πει δεν μπορεί να μην σχολιάσει κανείς και το στιλ της. Οι επιλογές των outfits της ήταν πάντα πετυχημένες και εντός των απαιτήσεων της εκάστοτε περίστασης. Ίσως λοιπόν, γι’ αυτό να έκανε αίσθηση το τελευταίο της outfit, το οποίο ήταν ολόκληρο από τον οίκο Balenciaga.

Ένα σατέν κίτρινο φόρεμα με wrap φούστα και ένα ζευγάρι over-the-knee, sparkling sock boots ήταν το outfit που διάλεξε για να καθίσει απέναντι και να συνομιλήσει με την Sarah Jessica Parker. Το φόρεμα από μόνο του ήταν εντυπωσιακό, αλλά μετά την προσθήκη ενός τέτοιους ζευγαριού μπότες δεν μπορείς να ασχοληθείς με τίποτα άλλο.

Ίσως να περίμενες την Emily Ratajkowski να φορά αυτές τις μπότες κι όχι την Michelle Obama, αλλά μάλλον έκανες λάθος. Είναι καταπληκτικές πάνω της.

ΠΗΓΗ

Τρία χάλκινα η Κωνσταντινίδη στο 5ο Παγκόσμιο Κύπελλο Άρσης Βαρών

0

Με τον ιδανικότερο τρόπο ολοκληρώθηκε η ελληνική παρουσία στο 5ο Παγκόσμιο Κύπελλο Αρσης Βαρών που διεξάγεται στη Ντόχα. Η Ελένη Κωνσταντινίδη κατέκτησε τρία χάλκινα μετάλλια στην κατηγορία των 87κ.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια στο αρασέ σήκωσε 86κ., στο ζετέ 110κ. και στο σύνολο με 196κ. κατέλαβε την 3η θέση.

Με τα τρία χάλκινα μετάλλια της Κωνσταντινίδη ολοκληρώθηκε το Παγκόσμιο Κύπελλο για την Ελλάδα. Μια διοργάνωση που κύλησε εξαιρετικά για τους Ελληνες αθλητές που κατέκτησαν στο σύνολο 6 μετάλλια και σημείωσαν 2 Πανελλήνια ρεκόρ.

Οι κινήσεις της Άγκυρας ανησυχούν την Αθήνα – Ταύτιση κυβέρνησης – Α/ΓΕΕΘΑ

0

Μήνυμα εθνικής συνεννόησης και νηφαλιότητας έναντι της έξαρσης της τουρκικής επιθετικότητας εξέπεμψε η χθεσινή, τελευταία συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΣΕΠ), με τη συμμετοχή όλων των κομμάτων, υπό την προεδρία του υπουργού αναπληρωτή Εξωτερικών Γιώργου Κατρούγκαλου.

Η χθεσινή συνεδρίαση του ΕΣΕΠ ήταν προγραμματισμένη, με σκοπό την ενημέρωση για τα αποτελέσματα του στρατηγικού διαλόγου Ελλάδας – ΗΠΑ που ξεκίνησε στις 13 Δεκεμβρίου στην Ουάσιγκτον. Ωστόσο, λόγω των πρόσφατων εξελίξεων στο Αιγαίο, η συζήτηση στο ΕΣΕΠ στράφηκε κυρίως γύρω από τα ελληνοτουρκικά.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο κ. Κατρούγκαλος δεν έκρυψε την ανησυχία της κυβέρνησης για την πρόσφατη τουρκική επιθετικότητα. Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι η κυβέρνηση εξακολουθεί να συζητεί με το προεδρικό παλάτι για μια συνάντηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν τον επόμενο μήνα.

Μετά τη συνεδρίαση ο κ. Κατρούγκαλος εξέφρασε την «απόλυτη ταύτιση» της κυβέρνησης με τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ Ευάγγελο Αποστολάκη. Ο κ. Κατρούγκαλος δήλωσε ότι «εμείς δεν έχουμε κανένα συμφέρον να οξύνουμε την πολιτική ρητορική, αλλά από την άλλη μεριά, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ έστειλε ένα σαφές σήμα για την αποτρεπτική ισχύ των Ενόπλων Δυνάμεων, όπως έπρεπε να κάνει». Επισήμανε ότι τα εθνικά δίκαια είναι «αγκυροβολημένα στη διεθνή νομιμότητα», ως εκ τούτου δεν υπάρχει λόγος επένδυσης σε κλιμάκωση της φραστικής ρητορικής. Η Τουρκία, αντιθέτως, όπως είπε, «έχει μια πολιτική αναθεωρητισμού απέναντι στο διεθνές δίκαιο, που χρειάζεται τις ρητορικές εξάρσεις και τις κενές προκλήσεις».

Ο κ. Κατρούγκαλος είπε ακόμη ότι «εγώ και άλλοι ομιλητές, και από άλλα κόμματα, επισημάναμε τη σημαντική συμβολή του Νίκου Κοτζιά στη διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής και όλοι –τονίζω το “όλοι”– καταδίκασαν απερίφραστα και χωρίς καμία επιφύλαξη τις πρόσφατες απειλές εναντίον του». Ως προς τη συμφωνία των Πρεσπών, ο κ. Κατρούγκαλος είπε ότι επιβεβαιώθηκε η θέση της κυβέρνησης ότι κατοχυρώνεται «ιθαγένεια και όχι εθνότητα», ενώ έστειλε μήνυμα στην Αλβανία ότι δεν θα γίνει αποδεκτός ο απαράδεκτος τρόπος διαχείρισης των ζητημάτων που αφορούν την ελληνική μειονότητα.

Αιχμές

«Δεν είναι ανεκτή οποιαδήποτε αμφισβήτηση του διεθνούς δικαίου και της ισχύουσας κατάστασης στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο», δήλωσε ο υπεύθυνος του Τομέα Εξωτερικών της Ν.Δ. Γιώργος Κουμουτσάκος. Ως προς το ονοματολογικό ο κ. Κουμουτσάκος ζήτησε να πληροφορηθεί τα επόμενα βήματα επί της διαδικασίας κύρωσης της συμφωνίας των Πρεσπών. Επίσης, ο κ. Κουμουτσάκος άφησε αιχμές για τον κ. Τσίπρα λέγοντας ότι «η σημερινή κατάσταση υπουργού Εξωτερικών μερικής απασχόλησης δεν μπορεί να συνεχιστεί στην Ελλάδα, ειδικά όταν τα ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και εθνικής ασφάλειας παρουσιάζουν την ένταση και την όξυνση που παρουσιάζουν τον τελευταίο καιρό». Ο υπεύθυνος του τομέα Εξωτερικών του ΚΙΝΑΛ Ανδρέας Λοβέρδος είπε ότι «στις προκλήσεις της Τουρκίας απάντηση αποτελεί η αποφασιστικότητα και η ισχύς των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας. Είναι αυτονόητο ότι η τουρκική ένταση δεν προσφέρεται για μικροκομματικές στοχεύσεις».

Πηγή: εφημερίδα “Η Καθημερινή”

Η κάθοδος των αρουραίων στη Νέα Υόρκη

0

Τα πεταμένα κομμάτια πίτσας δεν ρυπαίνουν μόνο τους δρόμους της πόλης που δεν κοιμάται ποτέ. Μέχρι σήμερα υπήρξαν και ο σημαντικότερος πόλος έλξης των ουκ ολίγων ποντικών. Πλέον όμως υπάρχει και άλλος λόγος που οι αρουραίοι αυξάνονται και πληθύνονται με ταχύτατους ρυθμούς στη Νέα Υόρκη: η άνοδος της θερμοκρασίας.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, τα παράπονα των πολιτών για την αύξηση των τρωκτικών έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Πέρσι, 19.152 κλήσεις πραγματοποιήθηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες (αύξηση 10%) μόνο για το συγκεκριμένο θέμα.

Αξιόπιστα στοιχεία για τον πληθυσμό των αρουραίων στη Νέα Υόρκη δεν υπάρχουν. Εκτιμάται ωστόσο ότι από 250.000 έως δεκάδες εκατομμύρια ζουν και βασιλεύουν στην πόλη. Ραγδαία αύξηση του πληθυσμού τους καταγράφεται επίσης σε άλλες πόλεις, όπως στο Χιούστον, την Ουάσιγκτον, τη Βοστώνη και τη Φιλαδέλφεια.

Αξιωματούχοι στον δήμο της Νέας Υόρκης υποστηρίζουν ότι οι ηπιότεροι χειμώνες βοηθούν τους αρουραίους αφενός να εξασφαλίζουν την τροφή τους και αφετέρου να ζευγαρώνουν για μεγαλύτερο διάστημα. Επιπλέον, καθώς οι χειμώνες γίνονται πιο θερμοί αυξάνεται επίσης η ανθρώπινη δραστηριότητα εκτός σπιτιού, καθώς και τα σκουπίδια στους δρόμους που προσελκύουν τους αρουραίους.

ΠΗΓΗ

Άρθρο άποψης: “Θλιβερές διαπιστώσεις”

0

Ανησυχητικά  θλιβερές οι “πολιτικές” εξελίξεις:

  1. Ο κος Αρχηγός των ΑΝΕΛ /Συγκυβερνήτης επέδειξε μια ερμαφρόδιτη, ακαταλαβίστικη πολιτική συμπεριφορά, που τον ζημιώνει ανεπανόρθωτα.

του Κώστα Δημ Χρονόπουλου  (Αρθρογράφου -Σχολιογράφου)

Θυμίζω πως είχα προειδοποιήσει τους  Συγκυβερνώντες ότι η συμφωνία των Πρεσπών θα συντελέσει στη συρρίκνωση των Κομμάτων τους. Ήδη εκεί οδηγούνται.

  1. Ο κος Κυβερνήτης: Δεν θέλει να παραδεχτεί κάτι που πιστεύει πλέον και ο τελευταίος πολίτης: Ότι πιέστηκε να προχωρήσει στην κατάπτυστη αντεθνική (κατά την άποψή μου, αλλά και του περίπου 80% των συμπολιτών μου) συμφωνία των Πρεσπών.

Εξήγησα τις ολέθριες μεσο -και μακροπρόθεσμες συνέπειες σε περίπτωση που θα υπέγραφε μια τέτοια απαράδεκτη συμφωνία. Αντί να λάβει σοβαρά τις αντιδράσεις και τις προειδοποιήσεις και να αναθεωρήσει το λάθος (;) του, επέλεξε την αποθράσυνση.

Επιτέθηκε με σφοδρότητα -και αχρειότητα – εναντίον κάθε πραγματικού πατριώτη- ο οποίος πληγώθηκε και διαδήλωσε- αποκαλώντας τον Φασίστα, Ναζί, Προδότη (;). Οζώδεις ρυπαρότητες  προερχόμενες από γνωστούς /άγνωστους “Αριστερούς… Πατριώτες” !!!…

Η αφροσύνη και η απελπισία του πνιγμένου (που πιάνεται από τα μαλλιά του, όταν βυθίζεται δημοσκοπικά και ουσιαστικά) οδηγεί σε ανήκουστο, ανιστόρητο, διχαστικό  παραλήρημα.

Στη Θεσσαλονίκη ακούσαμε για Γκοτζαμάνηδες, για ΕΑΜ που απελευθέρωσε την Ελλάδα (Σ.Σ Ειλικρινά δεν το γνώριζα. Ευχαριστώ για την ενημέρωση). Επίσης αισθάνθηκα τυχερός /ευλογημένος επειδή απόλαυσα μια βαθυστόχαστη ανάλυση -μάθημα περί Πατριωτισμού (;).

Ενεός, εμπρός στις γνώσεις του ανδρός, ζήλεψα. Ντράπηκα για την άγνοιά μου! Φιλική σύσταση /συμβουλή στον κο Πρωθυπουργό:

α. Να ανοίξει λεξικά ώστε να πληροφορηθεί τι σημαίνει Πατριωτισμός.

β. Εναλλακτικά να διαβάσει το άρθρο μου στο Διαδίκτυο – Πέμπτη 6/12/2018 με τίτλο: “Εθνολαϊκισμού το Ανάγνωσμα”.

Όπως με πληροφορούν Γάλλοι φίλοι, όταν το μετέφρασαν στον Γάλλο Πρόεδρο , ζήτησε να με γνωρίσει. Ίσως για να μου ζητήσει συγγνώμη για τις δικές του ανοησίες περί Πατριωτισμού.

ΥΓ1 Ανησυχώ. Ευελπιστώ πως ο κος Πρωθυπουργός θα σταματήσει την χρησιμοποίηση του διχαστικού μίσους ως μοχλού εκλογικής νίκης του.

Διαφορετικά θα διχάσει τους Έλληνες. Εκτός αν στοχεύει να αποκτήσει τον επίζηλο τίτλο του Ε θ ν ι κ ο ύ   Δ ι χ α σ τ ή 

ΥΓ2  Σας εύχομαι καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2019 με Εθνική Ομοψυχία

Αναγνώστης γράφει για “τα ματωμένα πλεονάσματα”

0

Η ύπαρξη πλεονασμάτων σημαίνει ότι, μετά την εκπλήρωση όλων των σύγχρονων αναγκών και λειτουργιών κάθε οργανισμού, η καλή λειτουργία της οικονομίας και της διαχείρισης, αφήνει περίσσευμα πλούτου για συσσώρευση και αποταμίευση.

Στην οικονομική πρακτική τα πλεονάσματα αποτυπώνονται πρωτίστως στο υπερ-θετικό ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών, όπου φαίνεται ότι οι εξαγωγές είναι πολύ περισσότερες από τις εισαγωγές, πράγμα που δεν συμβαίνει στην περίπτωσή μας , όταν οι εξαγωγές το 2017 ανέρχονται στα 28,8 δις ευρώ και οι εισαγωγές στα 50,3 δις ευρώ σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Έτσι, από τις αναλύσεις των εθνικών λογαριασμών αλλά και τις ομολογίες των κυβερνητικών παραγόντων προκύπτει ότι το πλεόνασμα …επιτυγχάνεται από τρεις στοχευμένες πολιτικές:
α) την υπερφορολόγηση,
β) την περαιτέρω μείωση έως αφανισμού των δημοσίων επενδύσεων και
γ) τη στάση πληρωμής πολλών δις ληξιπροθέσμων οφειλών του Δημοσίου προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Η μη πληρωμή των ληξιπρόθεσμων χρεών του Δημοσίου προς τους πολίτες, τις επιχειρήσεις, τους συνταξιούχους κ.λ.π., έχει ως αποτέλεσμα, να πολλαπλασιάζει τις κατασχέσεις περιουσιών και λογαριασμών των μισών περίπου Ελλήνων, που είναι οφειλέτες λόγω κρίσης προς τους διάφορους δημόσιους φορείς.

Αναγνώστης

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απόψεις και καταγγελίες αναγνωστών, άλλων site ή blogs που αναδημοσιεύονται από το portal δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τις απόψεις των συντακτών ή του «tromaktiko». Πιστεύουμε στην ελευθερία του λόγου και της άποψης και συνεχίζουμε από τις 08/10/2018 να δημοσιεύουμε κάθε είδους καταγγελία ή άποψη αναγνώστη που έχει απτά στοιχεία και είναι τεκμηριωμένη.

Πόσο απλό είναι να δώσεις μια χριστουγεννιάτικη αγκαλιά; (vid)

0

Τα Χριστούγεννα επικρατεί μια διάθεση θετικής διάθεσης, ένα γιορτινό κλίμα που θέλουμε όλοι να ζήσουμε αλλά μερικοί δεν μπορούν διότι είτε είναι μόνοι είτε είναι διαφορετικοί και καταλήγουν να είναι μόνοι… Πόσο πολύτιμη είναι μια… χριστουγεννιάτικη αγκαλιά; Πόση ανάγκη την έχουμε όλοι μας και πόσο μπορεί να στεναχωριούνται κάποιοι που δεν την έχουν;

Εσύ έδωσες τις αγκαλιές σου στους ανθρώπους που νοιάζεσαι και αγαπάς; Ή και σε εκείνους που αισθάνεσαι ότι σε έχουν ανάγκη και ας μην είσαστε τόσο κοντά;

Δεν είπαμε να βγεις να αγκαλιάσεις όλον τον κόσμο! Αλλά όταν βλέπεις ότι κάποιος είναι μόνος του τις γιορτές, μπορείς να κάνεις την καλή σου πράξη, να τον καλέσεις στην παρέα σου! Και πού ξέρεις μπορεί να ανακαλύψεις πολλά πράγματα για εκείνον και να περάσετε πολύ καλά!

Το παρακάτω βιντεάκι είναι από τα πιο γλυκά χριστουγεννιάτικα μηνύματα που κυκλοφορούν τα φετινά Χριστούγεννα στο Διαδίκτυο! Δέστο και θυμήσου πόσο πολύτιμη είναι μια αγκαλιά και πόσο όμορφο είναι να εκφράζεις τα συναισθήματά σου σε αυτούς που αγαπάς!



ΠΗΓΗ

Το ωραιότερο δώρο για τις γιορτές… να έχεις χρόνο

0

Να έχεις άλλη μια μέρα την ευκαιρία να τα πας καλύτερα εκεί που χωλαίνεις. Να έχεις την τύχη να δεις τον ήλιο κατάματα γι’ άλλη μία φορά. Να έχεις χρόνο ν`αγναντέψεις τον ορίζοντα και να γεμίσεις τους πνεύμονές σου με οξυγόνο. Ν’ αφουγκραστείς τη φύση και τους ήχους της. Να νιώσεις μέρος του θείου σχεδίου, του Όλου.

Μόνο ευγνωμοσύνη έχω, χρόνε, για σένα. Θέλω να μου δίνεσαι κι ας πέφτω στις τρικλοποδιές της ζωής. Θέλω να σε έχω για να μπορώ να στέκομαι πάλι στα πόδια μου οπλισμένη με νέα αποφασιστικότητα.

Δεν με απασχολεί το άγγιγμά σου, που αφήνει ίχνη βαθιά στην επιδερμίδα μου. Περισσότερο με νοιάζουν οι ρυτίδες της ψυχής μου. Ακόμη όμως κι αυτές, μόνο εσύ μπορείς να τις απαλύνεις με την σοφία που χαρίζεις στο πέρασμά σου.

Διότι είσαι σπουδαίος δάσκαλος. Αυστηρός μεν, αλλά πάνσοφος. Ξεκαθαρίζεις τα τοπία εκεί όπου η ανθρώπινη όραση αποδυναμώνεται από την ομίχλη των συναισθημάτων.

Χαίρομαι που είσαι εδώ. Εσύ είσαι το δώρο μου. Εσένα επιθυμώ. Κάθε τέλος Δεκεμβρίου αποχαιρετώ τις παλιές συμπεριφορές και τα λάθη μου. Είναι τότε που ετοιμάζομαι ν’ ανταμώσω νέες προοπτικές. Ν’ αποδείξω ότι έμαθα πως ν’αγαπάω πιο πολύ τη ζωή, τους άλλους και κυρίως τον εαυτό μου.

Εσύ δεν αλλάζεις. Έρχεσαι με μια άλλη ονομασία που είναι μόνο για τα ημερολόγια. Παραμένεις ο ίδιος. Το ζητούμενο είναι ν’ αλλάζω εγώ. Να βελτιώνομαι και να μην επαναλαμβάνω τα λάθη μου, που μου κοστίζουν εσένα.

Σου υπόσχομαι να μην σε σπαταλήσω ανώφελα εφέτος. Να εκμεταλλευτώ όλα σου τα μικροσκοπικά δευτερόλεπτα. Να τα διαχειριστώ με σύνεση κι ευαισθησία. Στο υπόσχομαι και εύχομαι από καρδιάς για όλους μας: να συνεχίσεις να μακραίνεις τη ζωή μας με τον ερχομό σου.

Από την Σαντίνα Δεναξά

ΠΗΓΗ

Ο δεκάλογος του βιβλιοπωλείου

0

Αν ο Δεκέμβριος, όπως έχουμε ξαναπεί, είναι ο μήνας των βιβλίων, ο μήνας κατά τον οποίο πουλιούνται και χαρίζονται όσα βιβλία πουλιούνται και χαρίζονται σχεδόν όλο τον υπόλοιπο χρόνο (ναι, σωστά: με την εξαίρεση της θερινής περιόδου), το τελευταίο του δεκαήμερο είναι το αποκορύφωμα της θριαμβευτικής και νικηφόρας επέλασης των αναγνωστών στα βιβλιοπωλεία. Ουσιαστικά, το δεκαήμερο που ξεκινά σήμερα είναι για την αγορά του βιβλίου ό,τι ο τελικός του Champions League για το ποδόσφαιρο.

Οπότε, ανασύρατε όλα τα προτερήματά σας, όλη την καλή σας διάθεση, όλη σας την υπομονή, και φυσικά το καλύτερο και πιο ζεστό σας χαμόγελο, και πηγαίνετε με όρεξη για δουλειά.

Όχι, η ευχή μου δεν απευθύνεται σε όλους εσάς, αγαπητοί αναγνώστες, αλλά αποκλειστικά στους υπαλλήλους των βιβλιοπωλείων — που συχνά είναι και οι ιδιοκτήτες τους. Ξέρουν αυτοί.

Για εσάς, τους αναγνώστες, έχω αντιθέτως μερικές συμβουλές. Γιατί, είπαμε: αυτές τις ημέρες που θα πάτε στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας, ή σε ένα μεγάλο και κεντρικό —όλα ανεξαιρέτως τα βιβλιοπωλεία είναι ναοί αφιερωμένοι στον ίδιο Θεό—, δεν θα είστε μόνοι. Και ευτυχώς! Θα είστε πολλοί, θα είστε αποφασισμένοι, θα είστε γεμάτοι ερωτήσεις και απορίες, θα είστε παρόντες, και αυτό είναι ό,τι πιο ευχάριστο μπορεί να συμβεί μέσα στους γεμάτους βιβλία τοίχους ενός βιβλιοπωλείου. Είναι η χαρά της ζωής. Είναι ο τρόπος και ο λόγος για να υπάρχουμε.

Η ζωή, όμως, είναι βέβαια γεμάτη απρόοπτα. Και οι περίοδοι σαν κι αυτήν κάπως απαιτητικές. Πιο απαιτητικές από άλλες. Εξ ου και οι συμβουλές. Πάμε να τις δούμε μαζί μία-μία.

1. Να ξέρετε τι θέλετε. Δεν εννοούμε για εσάς. Εσείς ξέρετε τι θέλετε και θα πάτε κατευθείαν στον πάγκο με τις νέες εκδόσεις για να το βρείτε. Εννοούμε για την περίπτωση που θέλετε να κάνετε δώρο σε κάποιον άλλον. Για παράδειγμα, σε ένα ανίψι σας. «Μου δίνετε ένα Χάρι Πότερ, παρακαλώ;» «Βεβαίως! Ποιον τόμο;» «Α, βγαίνει σε τόμους;» «Χμμ… Ναι, αυτοτελείς μεν, αλλά…» «Αχ, δεν έχω ιδέα. Αλλά ο ανιψιός μου λατρεύει τον Χάρι Πότερ. Έχει τουλάχιστον ένα. Ή μήπως δύο; Λέτε να έχει δύο;» «Πιθανόν…» «Ή μήπως έχει τρεις; Έχουν βγει κι άλλοι;» «Ναι, ξέρετε, η σειρά θα…» «Μισό. Μισό να κάνω ένα τηλέφωνο». Πολύ ωραία: κάντε αυτό το τηλέφωνο, θα λύσει όλες μας τις απορίες.

2. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις. Ας πούμε, η ερώτηση: «Εσείς τι θα μου προτείνατε να πάρω για τη θεία μου;» δεν είναι σωστή. Όπως δεν είναι σωστή η ερώτηση: «Άρεσε τρομερά στη γυναίκα μου η Ζυράννα Ζατέλη. Έχει διαβάσει ό,τι έχει γράψει. Τι άλλο υπάρχει σ’ αυτό το στιλ;» Δεν γράφει άλλος σ’ αυτό το στιλ. Προτιμήστε το βιβλίο της Μισέλ Ομπάμα. Όπως δεν είναι ούτε αυτή σωστή: «Η Λένα Μαντά έχει βγάλει κάτι αυτές τις μέρες;» Ε, όχι. Δεν έχει βγάλει κάτι αυτές τις μέρες. Εκδίδει κάθε Μάιο. Και, ναι, είναι καλή. («Στο είδος της», ακούω κάποιον να λέει από το βάθος. Ε ναι, κι ο Ντοστογιέφσκι στο είδος του είναι καλός, δεν είναι καλός στην Επιστημονική Φαντασία. Τα έχουμε λύσει εδώ και χρόνια αυτά).

3. Να είστε απαιτητικοί — αλλά εντός κάποιων ορίων. Ο βιβλιοπώλης σας δεν είναι ο Σούπερμαν. Ούτε ο Άγιος Βασίλης. Είναι ένας άνθρωπος που ζει για (και από) τα βιβλία. Μία σπάνια περίπτωση ανθρώπου. Ένας βιβλιο-υπερήρωας. Αλλά αυτό το πράγμα έχει κάποια όρια. Φέρ’ ειπείν, του είναι αδύνατον να απαντήσει με τη σιγουριά του Χάρολντ Μπλουμ σε ερωτήσεις σαν κι αυτήν: «Γιά πείτε μου λοιπόν, δεσποινίς: Ντέιβιντ Φόστερ Γουάλας ή Τόμας Πίντσον; Ποιος είναι ο πιο δύσκολος και πιο ακατανόητος; Ποιος είναι αυτός που δεν θα καλούσατε με τίποτε σε ένα γεύμα; Ποιο βιβλίο από τους δύο θα μου προτείνατε να πάρω για κάποιον που δεν χωνεύω και θέλω να του κάνω τη ζωή δύσκολη;» Ελάτε τώρα… Και οι δύο είναι σπουδαίοι συγγραφείς. Και, ναι, οκέι, είναι και ακατανόητοι. Δεν διαλέγετε καλύτερα κάτι πιο παραδοσιακό και ασφαλώς πιο απολαυστικό για τον άσπονδο φίλο σας; Γιορτές έρχονται, δείξτε ανωτερότητα, πάρτε του ένα καλό μυθιστόρημα εκεί χάμω.

4. Αφήστε τα παιδιά στο σπίτι. Τίποτε πιο όμορφο, πιο σωστό και πιο αισιόδοξο από ένα παιδί μέσα σε ένα βιβλιοπωλείο. Ή μάλλον, από πολλά παιδιά μέσα σε ένα βιβλιοπωλείο. Από πολλά παιδιά μέσα σε όλα τα βιβλιοπωλεία. Αλλά: από τα παιδιά των άλλων. Το δικό σας βλαστάρι αφήστε το αυτές τις μέρες στο σπίτι. Ή στη γιαγιά του. Ή στον αδελφό σας. Μην το αφήσετε Μόνο Στο Σπίτι, μπορεί να συμβούν διάφορα. Αλλά μην το πάρετε μαζί σας, ήδη είναι πολλά —το είπαμε— τα παιδιά των υπολοίπων πελατών. Εκείνα τα γλυκά παιδάκια που σουλατσάρουν ανεξέλεγκτα στους διαδρόμους. Που κατεβάζουν βιβλία από τα ράφια και τα κάνουν σκαλάκια για να ανέβουν πιο ψηλά για να κατεβάσουν και άλλα βιβλία. Που παίρνουν τον Στίβεν Κινγκ από το Κ της Λογοτεχνίας Τρόμου και τον βάζουν στο Κ της Ελληνικής Πεζογραφίας, δίπλα στον Καζαντζάκη. Και όχι τίποτε άλλο, αλλά κανείς δεν διαβάζει πλέον Καζαντζάκη — για όνομα του καλού Θεού, είμαστε λίγα εικοσιτετράωρα πριν το 2019. Οπότε εκεί ο μέγας Στιβ θα χαθεί. Αφήστε τα στη γειτόνισσα, θα περάσουν καλύτερα μαζί της. Και ο βιβλιοπώλης σας θα το εκτιμήσει.

5. Ήρεμα με τους τσελεμεντέδες. Ναι, είναι καλό να τρώει κανείς υγιεινά, και να φροντίζει ταυτόχρονα το περιβάλλον και όλα αυτά, αλλά μην ψάχνετε τέτοιες μέρες έναν vegan οδηγό μαγειρικής με προϊόντα χωρίς γλουτένη που φύτρωσαν με ηθικούς τρόπους σε χωράφια οργωμένα από μονόκερους και σπαρμένα από κάποια συγκεκριμένη φυλή πολύ ευτυχισμένων Ινδιάνων ανάμεσα σε δύο πανσελήνους. Δεν υπάρχει τέτοιο βιβλίο. Και δεν είναι μέρες αυτές για να ανοίξετε τέτοια κουβέντα με τον βιβλιοπώλη σας — θα τον τρελάνετε. Δηλαδή, πραγματικά. Πάρτε τον Πετρετζίκη, δεν υπάρχει περίπτωση να μη μείνετε ικανοποιημένοι. Αρκεί να πιάνει λίγο το χέρι σας στην κουζίνα. Και, προς Θεού: δεν έχω τίποτα με τους βέγκαν. Ήρεμα το λέω.

6. Μην είστε πάρα πολύ προοδευτικοί χρονιάρες μέρες. Δεν είναι καθόλου κακό να ψάχνετε ένα παιδικό βιβλίο για τη διαφορετικότητα, που ο ήρωάς του θα είναι διεμφυλικό παιδί με κώφωση, τάσεις παχυσαρκίας, και μαύρο. Και πρόσφυγας. Και που να έχει έναν δυσλεξικό φανταστικό φίλο, αριστερόχειρα. Αλλά, πραγματικά, περάστε καλύτερα αρχάς Ιανουαρίου να αναζητήσετε αυτό, ή κάποιο παρόμοιο. Για την ώρα, επιλέξτε ας πούμε το τελευταίο βιβλίο του Μάνου Κοντολέων (ή Κοντολέοντα;… δεν έχω ιδέα), ή μια ξένη σειρά φαντασίας, και βλέπουμε.

7. Όχι πολιτικά. Ο βιβλιοπώλης σας είναι πολιτικοποιημένος, κατά μείζονα βεβαιότητα. Αλλά δεν θέλει να τα συζητήσετε τώρα αυτά τα θέματα. Ακόμη και αν ξέρει ότι εσείς θα ψηφίσετε Κυριάκο και αυτός είναι βαμμένος ΣΥΡΙΖΑ (και μάλλον είναι), αυτή τη στιγμή δεν έχει καθόλου χρόνο να μιλήσετε για τον Τσίπρα και για τον Καμμένο. Επίσης ξέρει ότι αυτοί οι δυο δεν έχουν διαβάσει ποτέ στη ζωή τους κανένα βιβλίο, ούτε είναι σε θέση να το κάνουν, κι αυτό τον θλίβει κατάκαρδα. Αλλά δεν είναι ώρα τώρα. Αφήστε τον άνθρωπο να κάνει τη δουλειά του. Πάρτε το βιβλίο του Παπαχελά με τη συνέντευξη του Μητσοτάκη, ή τα βιβλία του Καλύβα, ή τις «Αιματοβαμμένες χώρες» του Snyder που έχετε τσεκάρει, πληρώστε τον, κλείστε του το μάτι, και φύγετε. Επιδεικτικά μεν, αλλά φύγετε δε. Μην είστε σκληροί, Χριστούγεννα έρχονται.

8. Μην είστε αυστηροί. Έχετε απόλυτο δίκιο να είστε εκνευρισμένοι με τα μεταφραστικά λάθη που ανακαλύψατε στην τάδε έκδοση, και ασφαλώς πρέπει κάπου να τα πείτε. Τα λέτε βέβαια στα βιβλιοφιλικά γκρουπ των οποίων είστε μέλη, αλλά θέλετε να τα πείτε και στον βιβλιοπώλη σας. Γιατί ο βιβλιοπώλης σας είναι και εξομολόγος. Ναι: είναι πράγματι. Αλλά όχι σήμερα. Κάντε δυο βδομαδούλες υπομονή. Τότε, όταν θα έχουν σβήσει τα φωτάκια των χριστουγεννιάτικων δέντρων, και όταν το βιβλιοπωλείο θα είναι πάλι άδειο, πηγαίνετε, πάρτε και έναν καφέ —το βιβλιοπωλείο σας έχει μετατραπεί σε καφεβιβλιοπωλείο τα τελευταία χρόνια— και πείτε τα όλα. Είναι σίγουρο πως θα συμφωνήσει μαζί σας. Τον ενοχλούν οι κακές εκδόσεις εξίσου με εσάς, μη σας πω και πολύ περισσότερο. Αλλά τώρα δεν μπορεί να σας ακούσει. Τώρα θέλει να σας δει να πηγαίνετε στο ταμείο κουβαλώντας μια αγκαλιά βιβλία. Λοιπόν, αυτό να κάνετε.

9. Κάντε λίγη υπομονή. Ναι, δεν βρίσκετε πουθενά το αστυνομικό που ήρθατε να πάρετε, ένα βιβλίο που περιμένατε πώς και πώς και για το οποίο έχετε διαβάσει τα πάντα. Μην κάνετε έτσι όμως, μην εξεγείρεστε, θα σας το φέρει αμέσως. Αλλά όχι αμέσως-αμέσως. Σε μία ημέρα όμως θα είναι εδώ. Τον βλέπετε; Ήδη το σημείωσε: «Haylen Beck, “Εφιάλτης στην Αριζόνα”, πέντε αντίτυπα». Του αρέσει να σημειώνει στο τετράδιο με τις παραγγελίες — και του αρέσει διπλά, γιατί είναι κάτι που δεν το κάνει και τόσο συχνά. Θα σας το φέρει. Άμεσα. Αλλά δεν μπορεί τώρα. Τώρα, είναι αδύνατον. Έχει κόσμο το μαγαζί, δεν γίνεται να φορέσει την μπέρτα του και να πετάξει μέχρι την αποθήκη του εκδότη ή ώς τον πράκτορα της χονδρικής και να σας το φέρει. Θα σας εξυπηρετήσει αύριο. Μπορείτε βέβαια να το πάρετε από άλλο βιβλιοπωλείο. Δικαίωμά σας. Αλλά θα τον πληγώσετε, να το ξέρετε. Πάρτε κάτι άλλο, ένα δωράκι, και ξαναπεράστε αύριο να πάρετε και την παραγγελία σας. Έτσι γίνεται αυτό. Έτσι πρέπει να γίνεται.

10. Διαλέξτε με πάθος. Φυσικά και σας αρέσει η Άγκαθα Κρίστι, και φυσικά χαρήκατε με τις επανεκδόσεις των βιβλίων της. Αλλά σας αρέσει και ο Τζον ΛεΚαρέ. Και η «Μικρή τυμπανίστρια» επανεκδόθηκε επίσης πρόσφατα. Μεγάλη συγκίνηση. Αλλά μη ρωτάτε τον βιβλιοπώλη σας ποιο από τα δύο να διαλέξετε. Μην το κάνετε. Ο άνθρωπος του Θεού θέλει να τα πάρετε ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ. Ε, κάντε το. Αφού το ξέρετε ότι θα μείνετε ικανοποιημένοι. Ότι θα μαγευτείτε. Και ότι θέλετε να μη χαμηλώνει ποτέ η στοίβα με τα αδιάβαστα που έχετε στο κομοδίνο σας, και που κινδυνεύει να γκρεμιστεί στο πάτωμα. Πάρτε τα και τα δύο. Τι ψυχή έχουν; Και μετά πάρτε ακόμη δύο, γιατί το τέσσερα είναι πιο καλός αριθμός από το δύο. Όλοι το ξέρουν αυτό.

Φτάσαμε στο 10, που είναι επίσης καλός αριθμός, και, μολονότι έχουμε πολλά ακόμη να σας συμβουλεύσουμε, καλύτερα να πούμε, «Αυτά λοιπόν». Οπότε: αυτά λοιπόν! Ελπίζουμε να περάσατε καλά. Και σας ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας καλές αγορές, καλό ψάξιμο, καλά δώρα σε εσάς και τους αγαπημένους σας, και καλές αναγνώσεις. Με ευγένεια, κατανόηση, υπομονή και, γιατί όχι, με λίγο περισσότερο καλή διάθεση και με λίγη περισσότερο όρεξη για λίγη πλάκα αυτές τις μέρες. Τα βιβλία και η ανάγνωση είναι για να νοστιμίζουν τη ζωή μας, όχι για να τη μαυρίζουν.

Να είστε όλοι καλά!

Και μην ξεχνάτε: κάντε το διάβασμα μόδα.

Επιμέλεια: Κ. Αθανασιάδης

ΠΗΓΗ

Κοινή υποψηφιότητα για EURO 2028 και Μουντιάλ 2030 από Ελλάδα, Σερβία, Βουλγαρία και Ρουμανία (vid)

0

Κοινή υποψηφιότητα για την ανάληψη του EURO 2028 και του Μουντιάλ 2030, θα καταθέσουν η Ελλάδα, η Σερβία, η Ρουμανία και η Βουλγαρία

Την ανακοίνωση της απόφασης, έκανε ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς, λίγο μετά το τέλος της Τετραμερούς Συνόδου Συνεργασίας των προαναφερθεισών χωρών, που φιλοξενείται στο Βελιγράδι, με τη συμμετοχή των πρωθυπουργών της Ελλάδας Αλέξη Τσίπρα, της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ, της Ρουμανίας Βιόριτσα Νταντσίλα και του οικοδεσπότη της συνάντησης, προέδρου της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς.

Οι περιφερειακές εξελίξεις, η συνεργασία στους τομείς της ενέργειας και των μεταφορών, καθώς και μια σειρά άλλα ζητήματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος βρέθηκαν στο επίκεντρο της σημερινής Τετραμερούς Συνόδου Συνεργασίας Βουλγαρίας- Ελλάδας- Ρουμανίας- Σερβίας, που διεξάγεται στο Βελιγράδι.

Δείτε τις κοινές δηλώσεις των ηγετών